"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, June 26, 2011

BERSIH 2.0: Tangkapan Akan Bermula...

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Gelombang kebangkitan dan sokongan keatas Himpunan BERSIH 2.0 yang semakin hebat amat-amat menakutkan rejim penguasa yang masih mempertahankan penyelewengan dalam sistem pentadbiran politik Malaysia.

Terbaru kami telah mendapat maklumat bahawa penahanan AJK BERSIH akan bermula dalam masa terdekat.

Tahanlah seramai mana dan tahanlah siapa sahaja... Himpunan BERSIH 2.0 akan tetap berjalan seperti yang dirancang dan Pihak Penguasa zalim kena faham bahawa BERSIH 2.0 tidak akan digerakkan oleh mana-mana individu berkepentingan dalam politik sebaliknya ianya akan digerakkan oleh rakyat yang mementingkan ketelusan & penambah-baikkan dalam sistem pertadbiran negara Malaysia..!


5 comments:

matkambing said...

penahan lebih 60 aktivis bersih telah pun keluar dalam berita luar negara oleh associated press. pemimpin malaysia dah tak tahu malu pada dunia luar dan berlagak macam diktator. ada aktivis yang akan dikenakan jenayah melawan agong, senang cakap sebagai pengkhianat negara! KEPADA RAKYAT BIASA SIAPAKAH SEBENARNYA YANG MENJADI PENGKHIANAT NEGARA?

Jeo Botak said...

POLIS DAH JADI BARUA UMNOPURNO

SEBARKAN PADA DUNIA LUAR TENTANG KEKURANGAJARAN POLIS2 KINI TERHADAP INDIVIDU2 YG INGINKAN SUATU PERHIMPUNAN AMAN...

SEBARKAN DI PADA BADAN HAK ASASI KEMANUSIAAN DUNIA

REPORTKAN PADA SUHAKAM..

SEBARKAN PADA AGENSI BERITA LUAR NEGARA TENTANG KETAKSUBAN DAN KEAKRABAN POLIS2 DI MALAYSIA PADA SUATU PARTI SAHAJA IE UMNO SEHINGGA PARTI2 LAIN DI MALAYSIA TIDAK DAPAT MENGADAKAN SUATU PERHIMPUNAN BERSIH.

SEBARKAN PADA DUNIA BAHAWA POLIS2 DI MALAYSIA TELAH MELANGGAR HAK ASASI RAKYAT DI NEGARA YANG DEMOKRASI INI.

Anonymous said...

MANKIN HAMPIR 9/7..UMNO mankin BANGANG..besar kemungkinan mengalami DOWN SINDROM kekal. Hanya pusat terencat akai saja yg sesuai utk penyakit down sindrom.
pecacai tukang jilat umNO dah jadi mangkok hayun serabai..pusat terencat akai pun x bole terima...hanya kandang BABI saja yg paling layak utk dihuni...sbb waktu akai elok dia jadi BABi NEGARA.
9/7...JOM bersih

Jeo Botak said...

Kalau hampa nak tengok puak2 Umnopurno kena DOWN SINDROM ka tak hampa turun la pada 9/7 nanti.

Macam GILA BABI hampa tengok perangai2 depa ni....


mACAM KERA2 dihutan....

Anonymous said...

lu betoi bro...

siap bawa kpala lembu lagi, konpom kalo lagu tu punya kelaku, puak APCO ni dah kena ICE..