Sunday, July 13, 2008

Sekatan jalanraya hadapi protes esok

diciplak dari : malaysiakini

Jul 13, 08 7:23pm Polis mengadakan sekatan jalanraya di sekitar Kuala Lumpur bagi menghadapi kemungkinan berlaku bantahan berhubung usul tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi esok.

Khamis lalu, gabungan pembangkang - Pakatan Rakyat - mengemukakan usul tidak percaya terhadap perdana menteri.

Ketua Pembangkang, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail (PKR- Permatang Pauh) telah memfailkan usul tersebut di pejabat Speaker Dewan Rakyat pada jam 3.45 petang.

Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia, akan memutuskan esok sama ada membenarkan usul tersebut dibahaskan.

Menurut polis, beberapa jalan menuju ke bangunan Parlimen akan ditutup esok dan menggesa orang ramai supaya jangan menyertai sebarang protes, walaupun PKR telah menafikan hari ini merancang sebarang demonstrasi. Supaya cuti anggota polis dibatalkan.

TP - ni la ynag kita panggil demokrasi "pukimak"...malas nak fikir...yang kat atas tu semua bangang, otak taraf lembu pawah ( macam Ezam ) yang menyokong tu pulak terang-terang bukan manusia dah...tapir kot...

baca selanjutnya di [ sini ]

No comments:

Post a Comment

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?