Monday, October 27, 2008

Debat: Mat Semanggol Ni Nak Datang Ke?

Khairy Jamaluddin menegaskan debat terbuka yang dicadangkannya bagi calon-calon yang bertanding merebut jawatan ketua pergerakan itu bukan bermaksud untuk bercakaran tetapi bagi menjelaskan prinsip perjuangan masing-masing.

Khairy turut mengucapkan terima kasih kepada seorang lagi calon bagi jawatan itu, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo kerana telah menyahut cabaran beliau untuk berdebat secara terbuka.

"Debat akan dijalankan secara gentleman, saya cuma minta diberitahu tempat, masa dan tarikh, saya akan datang," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Rumah Terbuka MIC sempena sambutan Hari Deepavali di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, Isnin.

Aku teringat masa PRU12 lepas... mat semanggol ni jugak la yang sibok dok cabar Che'gu Bard untuk debat terbuka... diakhir cerita, Che'gu Bard termanggu sekor-sekor tunggu mat semanggol ni tak datang-datang sampai ke sudah...

Adakah Khir Toyol bakal menjadi mangsa seterusnya?

Tungguuuuuu...

1 comment:

  1. elok la main payung terjun... mana tau tk kembang satu masa.

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?