Thursday, October 30, 2008

Pembelian Eurocopter "Profesional" - PAC

Penilaian awal yang dibuat oleh Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) mendapati aspek teknikal pembelian helikopter Eurocopter EC725 dibuat secara profesional.

Bagaimanapun, kata Pengerusinya, Datuk Seri Azmi Khalid, kesimpulan lengkap mengenai pembelian itu hanya boleh dibuat setelah pihaknya membuat penilaian menyeluruh termasuk aspek kewangan yang akan dibentangkan pada hari kedua mesyuarat jawatankuasa itu esok.

''Dari segi teknikal yang dibentangkan hari ini, kita mendapati ia dibuat dengan profesional, tetapi saya tidak dapat memberikan komen lebih lanjut kerana banyak lagi aspek lain yang perlu diteliti.

TP - Pergh...dasat sungguh..."profesional" tu dalam bab apa ye? bab pembelian ke bab belit???tak pun bab gua bayar lu, lu kasi setel..!khakhakhakhakha..."profesional" sungguh..!

3 comments:

  1. menteri2 telah menunjukkan "kebangangan"nya...timbalan2 menteri telah menunjukkan "kebodohan"nya...bekas2 menteri telah terbukti "kebahlolan"nya...juak-juaknya telah menunjukkan "kedunguan"nya...para pendokong telah menunjukkan "kegampangan"nya...Malaysia Negara ku tercinta semakin karam...Rakyat semakin terbeban...

    ReplyDelete
  2. Tubuhkan aje Suruhanjaya Diraja siasat kes ini. Azmi Khalid ni x boleh pakai sbb org Umno dah tentu nak cover org Umno.

    ReplyDelete
  3. Perisik Rakyat..
    Datuk Seri Azmi Khalid berkata kita mendapati ia dibuat dengan profesional, tetapi saya tidak dapat memberikan komen lebih lanjut kerana banyak lagi aspek lain yang perlu diteliti.

    Maksudnya...dia sebenarnya takut nak terangkan keadaan sebenarnya. Malah terpaksa bersubahat....

    Kita perlu ingat Dato Seri Najib tak lama lagi akan jadi Perdana Menteri Malaysia...

    Ditelan mati mak, diluahkan mati bapak maka Datuk Seri Azmi Khalid terpaksalah kulum saja kes eruocopter tu....

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?