Monday, December 08, 2008

BN yakin kekal di K. Terengganu

Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, ketidaksefahaman yang berlaku antara parti-parti dalam pakatan pembangkang akan memberi peluang kepada Barisan Nasional (BN) untuk mengekalkan kerusi Parlimen Kuala Terengganu pada pilihan raya kecil 17 Januari depan.

Beliau yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata, pakatan pembangkang kini semakin rapuh dan sering gagal mencapai persefahaman dalam beberapa isu.

"Sebenarnya, pakatan pembangkang telah retak dan hubungan mereka semakin renggang. Ketidaksefahaman berlaku dalam pakatan ini,'' katanya.

Najib berkata demikian kepada pemberita selepas menyerahkan 179 ekor lembu korban dan cermin mata kepada penduduk daerah Pekan di Dewan Konvensyen Sultan Ahmad Shah di sini hari ini.

No comments:

Post a Comment

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?