Wednesday, December 24, 2008

Penarikan Balik Sijil Pengesahan Halal Ayam AA - malaysiakini


Klik gambar.

3 comments:

  1. sila periksa ada satu kes di Muar, di mana jabatan agama muar telah menemui kes yg sama tapi lesen halal masih tidak di tarik.. syarikat sembelihan ayam masih beroperasi macam biasa.. Sykt tersebut berasal dari batu pahat, johor.. dan membekalkan ayam kepada tesco, giant, econsave, mydin, mas lee.. adakah berlakunya rasuah

    ReplyDelete
  2. Kes-kes seperti nini harus diambil berat demi menjaga kemuliaan agama Islam. Pemantauan yang berterusan dari semua pihak yang terbabit perlu bagi menjamin kehalalan ayam yang dibeli di pasar dan pasaraya...Jika ada unsur rasuah, maka ia harus disiasat secepat mungkin...

    ReplyDelete
  3. Sewajarnya ini menjadi perangsang kepada kaum muslimin untuk bergiat sendiri dalam bidang ekonomi penghasilan ayam daging untuk menjamin bekalan ayam halal di pasaran.
    Pahala dapat, duit pun dapat, insya Allah.

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?