Sunday, April 05, 2009

Ada Lagi Gambar Best...

Aku nak keluar sat... karang aku update lagi... ada lagi gambar best hari ni... hangpa sabaq...

Tapi dalam banyak-banyak, yang paling best ialah gambar dekat bawah tu...

Mekasih... chow...

Karang wa cilok balik.

11 comments:

  1. saspen..saspen..saspension

    dag-dig-dug

    eheh

    ReplyDelete
  2. uih suspen.... kali ni ambil gambar DYMM Sultan Azlan Shah lak kuar tunjuk pamplet yang sama.... sure terkencing Najib menengoknya....

    ReplyDelete
  3. ada sesapa tahu kenape TKO xboleh access?

    ReplyDelete
  4. mlm tok guru ngan nizar turun bukit gantang ye?de live x?

    ReplyDelete
  5. http://manjongmari.blogspot.com/2009/04/prk-p059-pesanan-pm-dan-tun-pak-lah.html
    gamba nie pown best

    ReplyDelete
  6. السلام عليكم..!
    توڠاكلاڠيت اڤ خبر..؟
    لاما تق باڬي كومين....كناڤ..؟

    ReplyDelete
  7. anon 1130, tungaklangit dh join PR kot..insaf maa tgk apek pun sokong PR..hehe

    ReplyDelete
  8. Sdr Ngeh adun telah membacakan sepotong ayat suci AlQuran dalam pelat Cina... Begitulah dalam kita bertungkus-lumus mengejar satu matlamat dunia kita sebenar telah berjaya meraih bukan sahaja satu kejayaan malah kita telah berani memulakan beberapa kejayaan yang lain...Taniah dan Takbir ..Takbir ..Takbir...(Banganyaaaa!!!)

    ReplyDelete
  9. aku rasa dia baca lebih bagus dari org UMNO baca nama ja Islam ngaji quran tak reti, pastu sesukai ati bg fatwa boleh jd pelacur kalau darurat akai ada ka? tu tera org yg alim agam tu kalau yg kaki ampu sana wa ampu sini haram tak reti langsung...betui dak aku cakap? kalau tak betui tolong perbetulkan hahaha...

    ReplyDelete
  10. Salam...tahniah ana ucapkan kpd YB Nga kerana menghayati Al-Quran. Walaupun tersilap menyebut nama Surah tersebut. ayat yg di baca oleh YB ni ialah dari Surah Al-Nahl awalan ayat ke 90:-

    "Sesungguhnya Allah menyuruh berlaku adil, dan berbuat kebaikan, serta memberi bantuan kepada kaum kerabat; dan melarang daripada melakukan perbuatan-perbuatan yang keji dan mungkar serta kezaliman. Ia mengajar kamu (dengan suruhan dan laranganNya ini), supaya kamu mengambil peringatan mematuhiNya"

    kpd puak2 umno yg jahil lagi sombong...ana nak cabar antum semua!!
    kalo pandai sgt bab Al-Quran sila jawab soalan ana ni!!
    pada waktu bila ayat ini sering di baca di seluruh pelusuk malaysia??? kpd puak2 UMNO yg kononnya memperjuangkan Islam SILA JAWAB!!! JAWABBBB!!!

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?