Friday, June 26, 2009

Calon Manek Urai Adalah...- malaysiakini

Malam ini sudah sampailah saat yang ditunggu-tunggu iaitu pengumuman nama calon daripada PAS. Melalui info yang boleh dipercayai, nama calon PAS ialah Fauzi Abdullah (Taukeh Ikan di Pasar Manek Urai/Kuala Krai).

Mengenai calon UBN pula, mereka akan mengumumkannya paling awal pada Ahad ini. Kalau mengikut info yang boleh dipercayai, mereka telah memilih calon yang bernama Jalal (tauke getah).

Butiran peribadi beliau belum dapat. Cuma lebih kurang, beliau telah memenangi undian pemilihan calon setelah berjaya mendapat lebih 65% undian pada pemilihan calon dalam mesyuarat UMNO negeri baru-baru ini. Malam ini kami akan mendapatkan maklumat sepantas yang boleh insya-Allah...

1 comment:

  1. tahniah selamat bertanding calon pas,calon umno pula aku tak peduli sebab puak2 ni kaki merompak merakyatkan harta rakyat macam bapak dia punya..yahoo..setelah 50 tahun merdeka inilah kerja umno without failure.

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?