Wednesday, January 27, 2010

Kepala Babi, Kepala Lembu, Kepala Babi... Celako..! Celako..! Celako..!

Dulu letak kepala babi dalam surau... lepas tu arak kepala lembu depan SUK, pagi ni pulak main kepala babi lagi dekat Masjid.

Ni mana punya kaum suka sangat dengan kepala binatang ni..?

"Natang" sungguh..!

8 comments:

  1. bukan arak kepala bXbi depan SUK, kepala lembu daaaaa....!

    ReplyDelete
  2. awas!

    umno sedang mengunakan talian hayat terakhirnya untuk terus berkuasa...!!!!!!!

    jgn cepat melatah!!!!!

    ReplyDelete
  3. lembu babi dan selama2nya!!!!!
    sendiri mau ingat beb

    ReplyDelete
  4. TULA NI NA mELAYUkan rakyat BANGANG ....hahahah

    ReplyDelete
  5. puak PKR la ni..kan depa ada segala bangsa..org Melayu tak mungkin..tengok babi pun dah geli,apatah lagi nak pegang..puak umno dan pas depa tau hukum hakamnya..tak percaye? tanya Azmin ..dia ada bukti

    ReplyDelete
  6. Apa..???? mau tuduh UMNO punya kerja ka..banganggggggg!

    ReplyDelete
  7. Gantung kepala babi ni banyak di negeri kereta lembu saja iatu di Melaka tu. Tak hairanlah negeri yang diperintah oleh si Ali ketam tu suka pada kepala babi. Yang ni yang aku hairan. Kedua kepala lembu, ni pula banyak di daerah Shah Alam. Satu keturunan dengan yang di Melaka tu.

    Asyik-asyik main kepala,asyik-asyik main kepala. Kepala binatang pula tu. Aku ingat kalau si mamat Jepun yang perintah Malaya dulu masih memerintah Malaysia, aku ingat dah lama dah kepala si Ali Ketam dan kerabatnya di Shah Alam dah kena pancung.

    Tak respect langsung kat binatang. Dia pun nak hidup juga macam manusia.

    ReplyDelete
  8. YANG NI AKU SOKONG AYAT POJI....CELAKO MANA YANG LETAK KEPALA BABI TU..MENURUT kpn KEPALA BABI TU JENIS BABI HUTAN..KITA TUNGGU LAH SIASATAN YANG DILAKUKAN CELAKO MANA YANG LAKUKAN.

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?