Sunday, July 17, 2011

BERSIH 2.0: Tumbuk Muka Anwar Ibrahim..!

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...
"Kalau jumpa Anwar, (Datuk Seri Anwar Ibrahim) saya nak tumbuk dia"
Kamariya Rejab, 59, kecewa majlis perkahwinan anak tunggalnya kurang menerima kehadiran jemputan kononnya kerana Himpunan Aman Bersih 2.0, Sabtu lepas.

Sambil menyalahkan Anwar kerana Himpunan itu, wanita itu membuat laporan polis pada hari kejadian untuk menyaman penganjur himpunan kerana kerugian RM45,000 ekoran kurang tetamu hadir.

Daripada 3,000 tetamu jemputan, hanya 1,000 orang hadir, maka rugi lah..., katanya yang mengadakan kenduri anaknya Rehan Jaharudin, 29, dengan Dzulfikar Mahtar, 29, di Desa Pandan, Kampung Pandan.

"Ramai tetamu tidak dapat hadir kerana takut terperangkap dalam kesesakan jalan," katanya.

"Saya dan suami, Jaharudin Khan, 63, sedih kerana hanya jiran di Desa Pandan yang datang menyebabkan lauk-pauk yang ditempah dari syarikat katerer terkenal dengan kos RM45,000 terpaksa disedekahkan kepada tetamu," katanya yang jelas tidak redha dengan apa yang berlaku.

BERSIH pada hakikatnya telah rencanakan lebih enam bulan lepas.

TPU: Sebelum Makcik nak tumbuk muka sape-sape, elok Makcik berpijak balik dibumi nyata... Gua rasa Peniaga India ni ada jawapannya...

http://youtu.be/J36nF9KTdfI

4 comments:

  1. aku nk tumbok muke ko leh x , bodoh

    ReplyDelete
  2. nak tumbuk dada anwar dgn dua tangan gitu .. geram haha,

    nampaknya isu peribadi mula menjadi bahan utama akhbar nasional .. nape ye

    ReplyDelete
  3. kihkihkihkih..

    kalau takde perhimpunan haram takdelah road block/sekatan jalan raya oleh polis dimerata tempat..semua urusan boleh berjalan secara normal/biasa dgn aman. disebabkn perhimpunan haramlah polis terpakse buat sekatan jalan raya..itu pun bolos jugak..

    korang pakatan ni memang betul2 lembu..otak pun otak lembu bodoh tak boleh nak fikir secara logik..

    ReplyDelete
  4. kesian kt pencacai2 dap...
    idup kheje nyalahkan org lain je..
    otak kamu da beku ke?
    pkir x abes..
    kheje fitnah je.. dakwa kt mahkamah idok juge...
    bodoh sampai ketua le kamu semua.. hehe

    ReplyDelete

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?