Sunday, July 13, 2008

Musa akan saman Anwar

diciplak dari : malaysiakini

Jul 13, 08 11:59am
Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan akan menfailkan saman terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana didakwa memanipulasikan maklumat yang boleh mencemarkan reputasinya sebagai Ketua Polis Negara.

"Saya akan memfailkan saman terhadap dia (Anwar) melalui peguam saya, Kamarul Hishamaad dan Hasnol Rezua.

"Itu adalah hak saya sama ada nak saman dia (Anwar) atau tidak," katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

musa hassanMusa berkata demikian ketika diminta mengulas laporan sebuah akhbar tempatan berbahasa Cina yang memetik 'sumber' bahawa Musa memberi kata dua kepada Anwar sama ada beliau memohon maaf dalam tempoh 40 jam atau berdepan dengan saman berjumlah RM5 juta.

Menurut laporan akhbar itu lagi, Musa turut menyerahkan surat peguam bertarikh 11 Julai 2008 yang menafikan beliau telah menyebabkan kecederaan pada mata Anwar ketika beliau menjadi pegawai penyiasat dakwaan kes liwat Anwar pada tahun 1998.

TP - pergh...rm5juta beb...boleh tahan jugak demand mat tilam ni...nak buat modal beli tilam baru ke???

baca selanjutnya di [ sini ]

No comments:

Post a Comment

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?