Sunday, July 13, 2008

Tunjuk pinggul kepada PAS

Bukan saya yang buat lambang di sebelah. Mana saya reti buat. Kalau belum tengok lagi apa ceritanya, klik lambang itu. Baca!!

Dan, kalau anda belum pernah membaca bagaimana demokrasi dikultuskan sehingga membunuh amar ma'aruf nahi mungkar, baca surat dalam Malaysiakini 10 Julai bertajuk "Tunjuk pinggul kepada PAS". Jangan tak tau, tunjuk punggung itu bertamaddun kerana kerana ia pernyataan perasaan yang demokratik dan menepati hak asasi manusia.

Baru muqaddimah. Jangan terkejut satu hari nanti orang berzina dibela kerana apa mereka lakukan adalah luahan perasaan yang demokratik. Di Padang Mahsyar nanti, jangan terkejut kalau ada pejuang demokrasi dan hak asasi memberi tahu, "Hey Allah, it is their democratic expression. It is part of human right. Dont you know?!!!"

diciplak dari : ~penarik beca

No comments:

Post a Comment

Mintak maaf banyak-banyak geng, pihak Perisik Rakyat telah mengesan adanya cubaan menggodam laman web ini melalui ruangan komen, jadi kami terpaksa mengaktifkan "word verification" untuk keselamatan.

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..?