"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 10, 2011

Keadilan Untuk Saiful Bukhari Azlan: Ini Semua Fitnah jahat...!!!

Reactions: 

Woi..! korang tak nampak ke tanda hitam dekat dahi Saiful Bukhari Azlan tu..? tu tanda hitam yang terhasil kerana rajin sujud kepada Allah... itu tanda ketaqwaan beliau kepada Allah... itu tanda seorang Muslim yang sejati..!

Mana mungkin seorang yang bertaqwa & beriman macam Saiful Bukhari Azlan ni melakukan perkara-perkara terkutuk..?

Aku tau & aku yakin bahawa Saiful Bukhari Azlan TIDAK PERNAH meninggalkan SELUAQ DALAM jenama Levi's nya di rumah tunangannya.

Aku yakin ini adalah SABOTAJ dari pihak-pihak yang dengki dengan ketaqwaan Saiful Bukhari Azlan..!

Aku sikit pun tak percaya bahawa SPERM Saiful Bukhari Azlan boleh berada dibahagian depan SELUAQ DALAM jenama Levi's nya..!

Saiful Bukhari Azlan ni seorang yang beriman & bertaqwa beb, aku yakin sebagai seorang yang beriman & bertaqwa, Saiful Bukhari Azlan akan dapat menahan NAFSU SYAHWATnya.

Tengoklah tanda taqwa di dahi saiful Bukhari Azlan beb..!

Tak kan korang tak dapat bezakan mana yang baik & mana yang buruk..?

1 lagi, tu gambar dekat atas tu, lagi 1 bukti ketaqwaan Saiful Bukhari Azlan... hanya orang yang beriman & bertaqwa SAHAJA yang mampu sampai & beribadat di Tanah Suci Meqah.

Jahat betul la orang-orang yang memfitnah seorang yang bertaqwa seperti Saiful Bukhari Azlan ni..!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...!!!

34 comments:

AwangKu said...

Mana aci mcm ni...
asal nampak hitam kat dahi ja kata org kuat beriman..
asal tak nampak hitam kat dahi ja maka orang tu tak beriman...

Habis tu....si PM kita tu putih melepak dahinya tak beriman lahhh.?

Habis tu...si PM kita tu "merah" melepak bibirnya tu kuat apa pulak???

Anonymous said...

tanda hitam di dahi bermaksud iman dah terbakar. ibadat yang ikhlas kepada allah adalah rahsia. kata nabi bila sedekah guna tangan kanan manakala tangan kiri diletak kebelakang. apakah makna kata nabi ini?. kalau dedah maknanya fasik. tanya2lah ustaz.....

anti gay berlakon guy said...

dia sengaja hantuk batu kepala dia supaya nampak hitam mcm org alim.supaya kaki jubor semua mcm najik teliur tengok.itu akal org dah boleh baca.dia mmg alim terutama bab main pantat dpp farah dan juga tonggeng bontot utk najik dan khairil anas jolok konek kontot dia.ini pondan nampak baik tapi sebenarnya ganas wooo.mcm khairil anas tu beriya iya nk main bontot org tapi bila dah dapat usahkan nak tegur dia buat buat tak kenal pulak konon mcm tak pernah berlaku apa- apa.ini pondan bagi makan buaya lagi baik la...

Anonymous said...

kenapalah kau orang benci sangat ngan sepol ni. orang alim mcm ni pun nak difitnah.

aku tahu, semua fitnah ni telah dirancang oleh nuar. memang jahat nuar ni. sampai hati lempar spender sepol kat umah girlfriendnya. kan sepol dah dimalukan oleh peguam.

peguam pun satu hal, mcm mana dapat kesan SPERM setpol kat spender ni...
peguam nuar ni pun pakat2 jugak kot..

Anonymous said...

Aju syak ini kerja jahat polis nak perangkap DSAI. Sbb tu DSAI di tahan secara GENGSTER oleh polis UTK bertopeng itu hari walaupun DSAI dah kata dia akan jumpa si Jude tu. Tergesa2 polis bawa DSAI ke HKL utk pemeriksaan dan aku syak disitu lah segala DNA DSAI telah dicuri dan diletakkan pada segala bahan bukti termasukklah pada dubur si Epoi. Doktor dh sahkan tak ada penetrasi tapi terdapat DNA Y pada rektum si Epoi. Siapa yg bubuh DNA Y tu? Dpd mana DNA Y tu? Tidak lain dan tidak bukan ada tangan2 jahat yg lakukannya. Siapa????

Addin said...

salam pojie..linkkan blog aku http://addin77.blogspot.com...
dahi itam tu tenyeh kt jln tar..ha..ha..

Anonymous said...

mana le si saiful ni mendapat nasihat dari mufti atau tokoh agama yg bg pandangan kat dia sampai dia berani membuat fitnah begitu dkt DSAI, agak2 le kalau dikehendaki oleh allah s.w.t pakatan rakyat memerintah.. org2 sekutu seangkatan saiful ni mana nk lari ye???

AMMAR YASIR said...

pergh!!!!

mijiemobile said...

hahaha TAJAM MENIKAMMM...

kayru1 said...

tak mungkin saiful cam gitu.nko org tgkla airmuka dia bersih jer tu.aku tak percaya dia buat semua tu.memang ada pakatan nak kenakan dia.tapi sape yg pi curik air mani dia pas taruk kat suar dalem dia?awek dia sendiri kot.sbb komisen sikit.hahhaha

Anonymous said...

1.apapasai dalam islam!dalam kitab ada bab taubat nasuha agaknya noo!!
2.kot-kot tersalah cetak kot!!
3.kot-kot tok guru tersalah baca kot noo!!
4.ada dua jenis manusia no!!
5.satu!!dia rasa dia alim!!tapi orang lain nampak dia jahil!!dia ni jenis tak tau nak bertobat!
6.jenis kedua!!dia rasa dia jahil!banyak dosa!!dia taula bertobat!!
7.jenis mana yang masuk neraka agaknya noo!!

ibnu bocaay said...

dia syiah kot. syiah kan sembahyang masa nak sujud buh batu kat tempat sujud. he he he

Anonymous said...

PECAH TEMBELANG


PECAH tembelang lagi: Pegawai Penyiasat Jude Pereira kata dia terima arahan dari pejabat Gani Patail melalui Yusuf untuk membuat siasatan ketika perbicaraan berlangsung pada Feb 21, 2011.

Ini adalah kesalahan serius kerana penyiasatan hanya boleh dibuat sebelum perbicaraan bermula.


nota:
bagaimana pulak dengan saifool
mengadu pada isteri rosmah
di liwat tapi belum diliwat
hanya akan di liwat du hari kemudian?
kah kah kah

nota:
kenapa semasa punai anwar
menjolok mulut saifool
si saifool tidak gigit punai ini
sampai putus?

Anonymous said...

tukang fitnah mmg suka buat fitnah...itulah kerja pakatan haram.

Anonymous said...

budak saiful ini sebenarnya telah diliwat berkali2 oleh taiknya sendiri secara reverse engineering.. new discovery..

ia sama jugak dengan kes teoh beng hock.. ia tidak dibunuh dan juga tidak membunuh diri.. dia mati sendiri-sendiri dengan cara melayang-layangkan diri sendiri dan menjatuhkan diri dari bangunan...

Anonymous said...

ketawa bila teringat kata-kata dlm movie hantu kak limah balik rumah .. "Nampak benor menipunye .. " haha .. rentikanlah .. dah jadi laughing stock sedunia dah .. TDM pun turut sama memisil DSAI dgn bibliographi nyer .. dgn harapan yg rebah akan tertiarap ... sori le

Anonymous said...

semoga semua diberkati dirahmati diberi taufik dan hidayah... semoga melayu islam akan berubah daripada tabiat usul asal melayu yang senang sangat dipujuk rayu supaya orang melayu merempat dibumi sendiri seperti zaman kesultanan melaka dan singapura aminnn

Selamatkan Selangor said...

ni isu lagi besar..harap sebarkan

http://ibnmustaffa.blogspot.com/

PELEPASAN KUOTA BUMIPUTRA: KERAJAAN SELANGOR PUN CAP AYAM.
Hamba adalah ahli PAS yang tidak bersetuju langsung dengan mekanisme pelepasan automatik kuota hartanah Bumiputra yang diumumkan oleh Kerajaan Negeri Selangor.

Mekanisme yang diumumkan itu mempunyai banyak keburukan kepada Bumiputra, satunya, ianya jelas menjejaskan milikan hartanah kepada Bumiputra, khususnya orang Melayu. Ini kerana, mekanisme permulaan penghapusan 20% milikan Bumiputra setelah 50% tahap kemajuan projek adalah amat tidak elok untuk dilaksanakan. Masalah akan timbul kerana tahap kemajuan projek adalah satu proses yang subjektif dan boleh dimanupulasi nilai angkanya oleh pihak pemaju.

Kemungkinan kemajuan projek yang sebenar baru melepasi 20% tetapi pihak pemaju pula mengatakan sudah melepasi 50% membuat permohonan untuk pelepasan automatik kuota hartanah Bumiputra. Adakah pihak kerajaan Selangor mempunyai mekanisme menyiasat dan melaporkan bahawa memang benar kemajuan projek itu betul-betul 50% atau hanya satu penipuan dalam selama 7 hari bekerja?

Jika pihak kerajaan negeri tidak menjawab selama 7 hari dari tarikh permohonan, maka adakah pihak pemaju akan dapat merampas hak milikan Bumiputra dengan menipu?

Tahap kemajuan 50%, 75% dan 100%, semuanya perkara yang subjektif. Mengapa tidak dibuat selepas projek itu telah siap 100% dan telah memliki CF, kemudian barulah dibuat permohonan melepasi kuota Bumiputra mengikut tahun ke tahun atau bulan ke bulan.

Misal kata 6 bulan selepas CF, boleh buat permohonan untuk 20% milikan Bumiputra. Selepas 1 tahun, lagi 30% milikan bumiputra dan seterusnya? Jika betullah pihak Kerajaan Negeri beriya-iya sangat hendak membantu pihak pemaju dari kerugian.

Keduanya, mengapa pihak kerajaan negeri yang dipegang oleh Pakatan Rakyat langsung tidak mendapatkan pendapat dari pihak parti politik yang memegang pemerintahan di negeri Selangor?

Mengapa cawangan-cawangan PAS, Kawasan-Kawasan PAS, tidak diberitahu tentang perkara ini dari mula hingga akhir? Mengapa ianya seperti digelapkan oleh Kerajaan Negeri?

Keperluan untuk dibincangkan bersama PAS adalah penting kerana keputusan untuk mengubah dasar milikan hartanah untuk Bumiputra ini melibatkan keputusan yang penting kerana ianya melibatkan kepentingan orang Melayu. Mahu tidak mahu, PAS adalah didalam komponen PR yang dilihat lebih dekat dengan kepentingan Melayu. Segala keputusan berkenaan perkara ini akan melibatkan halatuju politik PAS pada pilihanraya nanti.

Hamba melihat keputusan ini hanya menguntungkan pihak pemaju yang sudah pun kaya raya, namun hendak menambahkan kekayaan dengan merampas hak kaum Melayu. Adakah pihak PR akan terus-terusan mentadbir Selangor seperti pihak umnoapco mentadbir iaitu seperti mengagung-agungkan semangat kapitalisme?

Dengan ini, hamba sebagai individu, dan juga ahli Parti Islam SeMalaysia, menentang sekeras-kerasnya keputusan Kerajaan Negeri ini.

Narita said...

Halau hampa tengok senario hari ni, hampa boleh agak dah apa yang ada dalam hati dan benak seteru2 DSAI tu. Kiri-kanan depa bantai DSAI. Dari orang tua pencen yang mudah lupa tu sampai la ke Najib, polis, peguanm negara, hakim dan ahli parlimen seteru DSAI. Aku tengok hari2 depa dok bantai DSAI. Hari2 depa nak susuhkan DSAI. Hari2 depa nak malukan DSAI. Hari2 depa nak fitnahkan DSAI. Tengok betapa takutnya seteru2 DSAI. Kalau boleh depa nak hapuskan DSAI terus.

Tapi...lihat lah...betapa DSAI konsistan dalam menegakkan kebenaran. Betapa sabarnya beliau dan keluarganya dalam mengharungi pancaroba ini. Ini lah dikatakan pejuang....pemimpin.

Bukan macam katak2...bukan macam pengecut2 seteru2nya. Dah tak boleh lawan....dibuatnya fitnah utk bunuh karier DSAI. Dihalang dpd memberi ceramah....dibuang dari parliment dan sebagainya.

Aku percaya....kalau Pakatan memerintah...pemimpin seteru inilah yang akan cabut lari dulu meninggalkan negara ini. Takut harta di rampas...takut diri di dakwa..

Cucu Datok BN said...

Hambapun menentang sekeras2nya pemilikan harta bumiputera kepada bukan bumiputera untuk tanah2 di KAMPUNG BARU, Kuala Lumpur yg telah dijaja oleh Kerajaan BN kunun utk pembangunan

Anonymous said...

Kanun Tanah Negeri mana yg memelihara hak rakyat ? kalau ada kanun tu walau dinegeri mana aku akan respek dgn pemimpinnya.

Anonymous said...

anoni 10:38PM

hang tak tahu anwar@(an'war nama seekor iblis)masa dalam umno/bn dulu korup besor pengkhiant! rakyat sabah semsa pemerintahan pbs

di negeri sabah pru tahun 1994 masa pru dielah manusia yang paling sial! datang ke sabah dielah yang mulakan membawa pengundi hantu! dielah! yang membeli pengundi dan 1001 macam kesialan yang dia bawa dekat sabah..

rampas! tanah kperasi sakilan! yang di namakan Ladang dato' Ibrahim ..jangan mimpilah anwar jadi pm!

Cucu Datok BN said...

Budak2 muda sekarang ni sebenarnya tak tahu sejarah Liwat 1 Dsai. Mereka dok telan bulat2 apa yg UmnoBN kelengtong tanpa lihat kes yg sebenar berlaku. UmnoBN tipu depa yg kata DSAI kena penjara sebab Liwat 1, tapi sebenarnya DSAI dipenjara adalah kerana dituduh kunun MENYALAHGUNAKAN KUASA TPM mengarahkan polis menyiasat fitnah yg di lemparkan pada nya. Itu saja. Itupun punya BODOH punya tuduhan semata2 nak memenjarakan DSAI.

Lain kali baca sejarah dulu.
UmnoBN ni memang suka menipu...depan mata hampapun dia orang sanggup menipu.

Tak dak maruh langsung.....

SABAHAN said...

Anon March 12, 2011 9:30 AM,
Siapa cakap itu anwar tipu rakyat sabah ,itu mahatir(PM) dan BN yg banyak tipu sabah dan buat IC projek di sabah kalau orang sabah mau benci nombor satu mahadir dan UMNO/BN sekarang ni banyak pilipin dan pati pasal semua penyokong dan di sokong oleh UMNO/BN

Mike said...

Aku org sabahan jugak.
Dulu masa Haris Salleh, Sabah begitu aman. Rakyat hidup dengan selesa. Tapi sejak Mahadir cuba memasukkan orang2nya disana dan cuba menguasai Sabah, Sabah terus jadi huru hara dikuasai oleh orang2 dari saki baki Mahadir. Lihat lah apa yang jadi masa Osu Sukam jadi KM. Habis duit rakyat Sabah di JUDI dan di KASINOkannya di London sehingga warrant tangkap keatas beliau. Mana pergi orang ni hah????? Habis duit rakyat Sabah di SAPU nya.

Anonymous said...

S ABAH
A KAN
B ANGKAP
A KIBAT
H ARIS

palis palis
miki rayau

Anonymous said...

Siapa tak kenal Musa Aman and Kroni. Tanyalah pada orang2 KK. Tanyalah pemandu teksi di sana. Tanyalah pada pemaju2 hartanah di sana.

Kalau tak "masyuk", kalau tak "jolok" itu bukan Musa Aman.

BN = Binasakan Negara

Anonymous said...

hahahaha tanya pulak pemandu teksi... ggalih hatiku.. dari wawasan plaza ke wisma merdeka naik teksi 1 tambang rm8 naik teksi 2 rm10 naik teksi 3 rm12 bila ditanya kata itulah tambang samarata.. sama jugak diorang sama si ma asyihhh!

zaman mahathir sama haris su..dah.. pergi.. biarlah kalau diaorang berdosa jumpa diakhirat..lah! tapi harap kalau diorang bedosa sudah bertobat!...

tapi ini bah satu ekor An'war ini (an'war nama seekor iblis pengadudomba) beriya-iya betul mawu jadi pm!... asyihhh! tidak boleh dia jadi pm!.. takut kita disabah dibawahnya nanti karpal sivarasa dan lain jadi pemotong gatahh.. hehehehe ai! nah!... asyihhh habis kita itu sajaa karaja kita... doktor sikit luyar sikit macam-macam yang sikit...

minta-minta palis-palis janganlah si anuWar ini di makbul Tuhan jadi pm!... habis pulak jubaur kita asyihhh hehehehehehe

Matt said...

ko ni topeng perak, elok kalau selalu solat istikhorah, baru Allah SWT tunjukkan mana yg benar mana yg palsu..

kalau Allah tk beri petunjuk sesat le ko..

Roland KK said...

Weiiii Anon 8:09

Ini permainan politik la....
Politik ni macam bola...

Lu tunggu la bola tu bergolek...
Yg bawah akan naik ke atas pulak bila bole bergolek. Kalau bukan permainan bola takkan bergolek.

ha..ha..ha..

Lu takut ke???
Lu nak terkencing dah ka?

Anonymous said...

bro...nak tanya sket...Gomo ada jual nama ko dlm blog dia...betul ker?

http://www.papagomo.com/2011/03/blogger-pr-topeng-perak-sokong-demo.html

Anonymous said...

hahaha,jahatlah sgt UMNO tu yek ??? semua tu ko kata jahat,pasal dahi hitam pun ko kata jahat..kalau china dolls jahat ker atau x ??? wahhh,bukan main hebat lagi ko kat depan pejabat pkr ??? apa ko buat kat situ bro ??? jangan ckp pasal jahat org,g cina pun ada org sponsor,ni pulak ko cita yek ??? hahahahaha

FARISZ@AZ.Com said...

 Tutorial blog

nariirani said...

slm bangga betui aku tgk cucu cicit abu jahal tu .. yg byk duit nk bertambah kaya .. yg berkuasa nk jd superman pkai underware je .. yg miskin complen camne nk idup ? .. matilah kamu penyembah perlembagaan malaysia ..