"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, April 24, 2009

Sham Keris Ketuai UMNO Terengganu - malaysiakini

Reactions: 
PENGERUSI-PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO NEGERI.

PERLIS: Datuk Seri Md Isa Sabu

KEDAH: Datuk Seri Mohd Shafie Apdal

PULAU PINANG: Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi

PERAK: Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir

SELANGOR: Datuk Seri Najib Tun Razak

WILAYAH PERSEKUTUAN: Tan Sri Muhyiddin Yassin

NEGERI SEMBILAN: Datuk Seri Mohamad Hasan

MELAKA : Datuk Seri Mohd Ali Rustam

JOHOR: Datuk Abdul Ghani Othman

PAHANG : Datuk Seri Adnan Yaakob

TERENGGANU: Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein

KELANTAN: Datuk Mustapa Mohamed

SABAH: Datuk Seri Musa Aman

TPU - Aik...??? mana Mat Said??? aik??? apahal??? gaduh ke? aik???

Kah kah kah kah kah...!!! gaduh, gaduh... natang vs natang... kah kah kah...!!! aik? Mat Said tak de??? aik???

16 comments:

pengliporlari said...

takut hilang nyawa..tu yang tak terpilih tu...

hafizaid jr el mohammady said...

aku nak mat said natangggg!!!!

Anonymous said...

aiseh..najib dah pegang pengerusi perhubungan umno selangor plak..mcm perak le ni.. kiranya najib ni ketua perampas le ni.. baca kat malaysiakini..

Anonymous said...

Kena ugut bunuh depa hantaq panglima Isham Awww dengan keris tumpulnya..

Anonymous said...

aik!!!
najis dok kat selangor lak!!!
cam ade sesuatu je nak berlaku kat selangor lak ni...

Anonymous said...

Najis & Zahid melarikan diri dari Perak.. buatlah apa yang patut mamak Zambie ooi..

bodik said...

puak2 umno ni...dah pening kepala. tukarlah mcm mana pun rakyat tetap benci dan menolak umno yahudi...umno zalim, kaki dan tangan rasuah, kaki judi, kaki arak dan segala kaki.

CUPING MERAH said...

amano ni dah kelam kabut ..lari sana lari sini
kot mana pon tok jib tetap taruk dia punye geng..pusinglah kot mana pon tetap geng 3 orang ni....
tok jib,tok sham and tok zaid medi.

Pejuang Bangsa said...

Syam dari keturunan pejuang UMNO pertama kali dilantik menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri .

ini adalah keputusan yang bijak dan tepat pada masanya dengan angin ribut d terengganu antara Mat Said dan Mat Derih ..Najib lantik orang Naib Presiden Syam mengetuai UMNO terengganu .dulu Pak lah pernah mengetuai UMNO terengganu dan berjaya merampas tganu dr rejim PAS pada 2004.

tok iskandar said...

Rombakan kecil ketua perhubungan umno negeri taklah memeranjatkan.Apapun PR kena sentiasa waspada pasal najib sekarang dah takeover umno selangor.dulu masa dia jadi chief umno perak,tumbang kerajaan PR Perak.

Apakah akan ada usaha untuk memancing adun PKR melompat parti selepas ni.Mungkin juga media akan memainkan isu perselisihan PAS dan PKR.Ada juga yang meneka kes rasuah Tan Sri Khalid akan dibawa oleh SPRM ke mahkamah.

Mungkin juga pergolakan yang berlaku di terengganu sekadar rekaan semata-mata untuk mengaburi PR,tindakan sebenar najib untuk merampas Selangor.

sedang PRK Penanti belum pasti,sudah tiba masa PR mengukuhkan cengkamannya dan berusaha mendekati rakyat.

tok iskandar said...

Nanti ada lagi adegan kena kidnap.paling penting kena jaga speaker dan timbalan speaker,SUK Selangorpun kena tengok sebelah kat mana.Kalau UMNO,PR kena mintak SUK baru.

budaksauk said...

SUK,LEAGAL ADVISER dan DOs / YDP daerah ini perlu di berikan perhatian...dia org ni tegak berdiri demi tugas atau senget ke BEE END...perlu di teropong....kadang dia org ini gunting dalam lipatan sebagaimana terjadi di negeri perak

pengliporlari said...

jaga cik salmah jaga....kau belum kenal aku siapa..akula najib lanun perampas kuasa!!

Anonymous said...

oiiit deris natang....., mat said pong natang jugok...

tapi jange bimbe, syam auww auww cium keris pun natang jugok.

sekare dah ado tigo natang.

CUPING MERAH said...

nattang!! sunggoh..

padeli said...

adoiyai...abis le mat monggol dh pegang umno selangor......ap lg kerajaan pr selangor..kukuhkan perpaduan di antara adun2 dan jgk exco...kuatkan strategi untuk menangkis serangan mat monggol....mat monggol ni mmg bahaye!!!....ambiklah pengajaran ap yg berlaku di Perak!!!!...takbir...Allahuakbar!!!