"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, May 01, 2009

UMNO Gila..! Ganesan Speaker Baru DUN Perak - malaysiakini

Reactions: 
Aku ingat hari jumaat penyakit-penyakit gila babi akan berkurang, rupanya makin kuat simptomnya dalam kem UMNO Perak.

Terbaru dari Perak ialah BN dengan kuasa tahap gila babi peringkat teratas hikmat babi gila telah melantik Datuk R.Ganesan dari MIC sebagai Speaker baru DUN Perak.

Undang-undang dan Perlembagaan Negara terus dirogol oleh UMNO/BN.

Tahniah Najib, Tahniah UMNO/BN.

Lepas ni kita dah boleh pakat langgar Undang-Undang dan Perlembagaan Negara sebab pemimpin sendiri dah tunjuk contoh dan tak de sape-sape pun nak marah.

Selamat datang ke Negara Babi..!

Babi punya UMNO/BN..!

45 comments:

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

BAWAK BERSABAR BANG..
BANYAK KAN BERISTIFAR,
ALLAH SENTIASA BERSAMA ORANG YANG SABAR..

Anonymous said...

Sampai bila rakyat nak bersabar, UMNO asyik melawan hukum tuhan, konon kalau tak ada mike rakyat kebulor. Konon minta restu tapi rakyat dibuli / peraturan dilanggari. Apatah lagi hukum TUHAN.!!!
Doa rakyat perak yang teraniaya agar UMNO diberi petunjuk dan hidayah,kembali kepangkal jalan.Agar dun segera dibubarkan.

Anonymous said...

Amat dipersetujui sekira nya UMNO bolih langgar Eprlembagaan kenapa rakyat tidak bolih. Kalau mereka gunakan kekerasan kenapa rakyat tidak bolih.
Apa yang Zambri ingat yang dia bolih buat orang lain tak bolih buat. Memang kita harus bersabar tetapi mereka jangan keterlaluan, mereka orang dan polis pun orang jadi perlu di peringatkan wahai UMNO/BN jangan sekiranya kamu menjual rakyat sedia membeli.
Ayuh Yob semua 7 May kita berjuang, membujur lalu melintang patah.

Anonymous said...

umno mcm selsema babi je...tunggu masa jee nak di nyahkan.....

Buana Dunia said...

Assalamualaikum,

Hehhehe...hebat, hebat!

Anonymous said...

itulah nasib bila bertuhankan UMNO.................

Anonymous said...

ni bukan kena selsema babi,tapi dah gila babi.....

aku nak pindah dari malaysia...jahanam negara kita ni dek kelaku umno dan bn...aku berhijrah gi bangladesh...

sapa2 nak beli tanah tak??aku jual tapak umah 1 kaki persegi 2 raggak...

Anonymous said...

setiap perlawanan pasti ada kalah menang nye..........hehehehehe

napa harus berlawan napa x mau kawan........hehehehe

masing2 ada tektiknye nak menang lantak korang lerrr.......hehehe

syahir said...

cepatkan laaaaaa pru 13...xsabar oiiii nak menunggu

~PakKaramu~ said...

Salam,

Jika dah demikian maka kita tengoklah nanti pada 7 May 09, jika PR tak mahu melawan lebih baik cabut aje telo deme tu, deme wajib BANGUUUUUUN !

tok iskandar said...

BN x ada wakil kaum India di Perak.Terpaksalah pakai kaedah menjolok mata ni.

Fuiyoo!7 Mei ni sidang Dun Perak akan dipenuhi dengan adegan yang mendebarkan dan padat dengan aksi.suspen pasal reporter kita tak dibenarkan masuk.kena bagi tugas jadi reporter kat tok-tok wakil kita yang hadir sidang dun nanti.

Dengan status MB belum disahkan oleh mahkamah,timbul spekulasi siapa yang akan duduk kerusi MB ketika sidang dun 7 mei depan.rakyat tertanya-tanya apakah akan ada perebutan kerusi atau siapa cepat dia dapat.bukan setakat MB berebut kerusi,speaker pun akan berebut kerusi hari tu.memang haru-biru.eloklah sivakumar datang awal hari tu.

beginilah jadinya jika UMNO tak menghormati lunas demokrasi dan undang-undang negara akibat gelojoh sangat nak memerintah Perak.

garamanis said...

HUA..HUA..HUA..

SELAMAT JALAN SIVAKUMAR...

BYE..BYE

pengliporlari said...

PUKIMAK punya tahap

Anonymous said...

Perak negeri yg memalukan.... org Perak sendiri,
MB 2, Speaker 2 Dewan undangan negeri 2, raja 1 dan mufti 1.
Apalah nak jadi haru biru sepanjang tahun, patut lepas pilihanraya Wakilrakyat kerja utk rakyat tapi sekarang dok gaduh aje, APA RAKYAT DAPAT hingga kehari ini?

Anonymous said...

Salam..
Ayuh kawan2 yang cintakan keadilan yang sejati,,,Bangunlah....
Tuanku Sultan Azlan,,
Tuanku telah membuat satu keputusan yang silap daripada drpd pandangan hamba ini,Tuanku,,,Kembalikanlah hak rakyat,,,Hamba merayu kepada tuanku cukuplah menjadi alat kepada UMNO/BN,,,

Anonymous said...

perkara teknikal undang2 nie x payah bertelagah sangat. Ingat dlm negara demokrasi rakyat adalah sebaik-sebaik hakim. Berikanlah yang hak menentukan untung baik negeri.Zaman goverment know sudah berlalu.
UBN! zaman memancing rakyat dengan batik-pelikat dah berlalu.

UBN! zaman mengugut rakyat dengan pembangunan jalan,tiang elektrik buku teks dah berlalu.

UBN! zaman medera rakyat dengan merarik subsidi dan biasiswa dah berlalu, rakyat dah paham mainan itu.

UBN! zaman adu domba antara kaum, pecah perintah cara british dah berlalu, rakyat dah paham mainan itu.

UBN! zaman media exploitas cerita murahan dah berlalu, rakyat dah paham mainan itu. Rakyat minta berubahlah perangai tu.

UBN! Apakah takut perak ditakbir pr? Apakah takut gabungan pas dap berjaya mentabir hinggakan merompak disiang hari. Rakyat nampak undang2 boleh dimanipulasi oleh orang tak amanah. Undang2 kita reka, teknikalnya berubah menikut masa.

UBN! Menjamin keadilan kepada rakyat adalah amanah. memberi tanah kepada yang berhak adalah amanah, keadilan tidak boleh diukur dengan warna kulit. Memberi tanah kepada perompak adalah salah. Assobiah menutup mata kita dari melihat keadilan. Jgn menjahilkan rakyat dengan assobiah.

UBN! Zaman terima kasih dah berlalu. terlalu banyak rakyat bayar penguasa jadi kaya raya. banyak khazanah bumi diangkut semaunya silih berganti. Dari pemuda hingga menjadi veterannya. Sudahlah rakyat nampak.

Kepada rakyat perak lihatlah, bandingkanlah 11 bulan dgn 50 tahun memerintah. Jika ini ditakdirkan. hukumlah penguasa yang tidak berlaku adil pd pru 13. kerajaan didirikan oleh amanah rakyat.

zaidi

tok iskandar said...

luahan rasa tok untuk ustaz nik abduh

Iman x dapat diwarisi daripada seorang ayah yang bertakwa.
Tok kecewa dengan kritikan terbuka Ustaz Nik Abduh yang secara tak langsung membuatkan musuh-musuh politik PAS bertepuk tangan melihat wujudnya fraksi di dalam PAS.
Tok ingin bertanya mengapa ustaz berani mengkritik terang-terangan ketika TG Nik Aziz berada di Arab Saudi mengerjakan umrah.
TG Nik Aziz seorang yang bijaksana dan tidak mudah diperalatkan oleh sesiapapun.
Ketika PAS ditendang keluar BN,hanya seorang sahaja MP PAS ketika itu iaitu TG Nik Aziz.Tak salah tok MP Pengkalan Chepa.jika salah boleh diperbetulkan.Tok rela kerana tok bukannya mencari kelemahan seseorang atau membuka aibnya untuk didedahkan kepada umum.lebih baik kita bersemuka dan berhujah di depannya daripada mendapatkan sokongan moral daripada orang ramai yang tidak tahu punca sebenar berlakunya perkara ini.
TG Nik Aziz sudah mahir dengan sepak terajang politik UMNO dan kebijaksanaannya itu bukan dengan hanya mendengar pandangan penasihatnya.
Ulama atau golongan profesional semuanya hamba Allah
Memang ulama pewaris nabi tapi apakah ustaz berani menggolongkan diri ustaz dalam golongan ulama.
Sedar atau tidak kenyataan ustaz ini sedikit sebanyak akan mewujudkan fraksi dalam PAS dan inilah yang dinanti-nantikan oleh UMNO yang melabel mereka ini sebagai puak Erdogan.
Ahli-ahli parti ketika berkempen siang dan malam untuk PAS tiada bertanya sesama mereka apakah mereka dari kalangan puak ulama atau profesional.
Jangan dibiarkan rasa riak menguasai diri dan mula memandang rendah orang lain.
Perjalanan kita masih jauh.Setelah PAS berjaya memerintah Perak,Kedah dan Kelantan baru timbul isu fraksi.
Sebelum nasi menjadi bubur dan sebelum bubur menjadi basi eloklah segala perselisihan diselesaikan secara matang dan berlapang dada.
Mendedahkan kelemahan parti atau aib seseorang depan khalayak ramai bukanlah sesuatu tindakan yang matang.

Anonymous said...

Umno contracted Swine Flu

Sayanik said...

hangpa jangan...
kalau setakat ni depa bleh langgar...
tak mustahil depa boleh

MANSUHKAN PRU!!

tok iskandar said...

Benar bagai dikata.bila dah nak mati memang nampak tanda-tanda si polan tu buang tebiat.orang dulu-dulu kata buang tebiat nak mampus.

UMNO dah nampak simptom awal buang tebiat yang jauh mengalahkan selsema babi.

Perak barangkali menjadi destinasi pilihan terbaik umno untuk disemadikan.

Banyak perkara-perkara buang tebiat yang dilakukan oleh UMNO di sini sejak berjaya menumbangkan kerajaan PR yang mendapat mandat rakyat sedangkan umno beria-ia nak dapatkan restu mereka.

Sejak zambri jadi MB,ketua-ketua kampung yang dipilih oleh penduduknya telah dipecat walhal itulah kehendak dan restu rakyat Perak.Zambri pilih tindakan paling tidak glamor dengan melawan kehendak rakyat.

Melantik tokoh politik MIC sebagai speaker menggantikan Siva juga tak demokratik.dahlah kalah tapi pasal tak ada calon kaum India,umno calonkan speaker daripada kalangan MIC.

Media-media yang pro PR termasuk sinar harian tidak dibenarkan buat liputan pada hari sidang dun perak berlangsung.ini satu lagi pelik bin ajaib.macamana rakyat nak tahu ada sidang dun perak kalau tak ada liputan akhbar atau media.takkan paper umno sahaja dibenarkan buat liputan.

UMNO takut dimalukan dengan soalan-soalan bernas daripada tok wakil PR.mungkin reporter daripada al jazeera,bbc atau cnn diberkan membuat liputan.tok-tok wakil kita juga boleh jadi reporter hari tu.

Kenyataan najib untuk hapuskan kuota 30% bumiputera dalam sektor awam juga bercanggah dengan apa yang dilakukan oleh arwah bapanya,tun razak.barangkali terdesak nak dapatkan undi daripada bukan bumiputera.

keputusan yang dibuat oleh kabinet tentang isu pemelukan agama baru-baru ini membelakangkan mufti-mufti dan raja-raja melayu.

rakyat dah melihat umno macam sesumpah.depan melayu cakap berjuang untuk melayu dan depan bukan melayu kata jaga kepentingan mereka.

siapa nak sesumpah memerintah negara mereka.

Gedung Akal said...

Maklumat lanjut tentang BABI, gila babi, selesema babi hatta Negara Babi sila lawati blog saya http://gedungakal.blogspot.com

tok iskandar said...

Gandingan 2 M muncul kembali.kali ni mahathir-muhyiddin.najib dah risau bila muhyiddin mula merapati mahathir.

mahathir pulak sentiasa mencari ruang untuk membolehkan anaknya mukhriz menjadi PM tidak berapa lama lagi.Bekerjasama dengan muhyiddin lebih mudah dan pantas kerana najib akan melantik hishamudin sebagai penggantinya.

muhyiddin akan kempunan jadi PM jika terus setia kat najib.Pak Lah dulu berani dilanggarnya.tentulah dia ada plan B jika plan A nya gagal.

semakin menarik pergolakan dalam umno.elok najib jaga umno nanti mana tahu bila sibuk melancong,orang-orangnya sendiri yang menggulingkannya.

bapak tak makan anak.tapi bapak haruan makan anaknya.

Anonymous said...

aku setuju dengan tok iskandar berkenaan dengan statement oleh Nik Abduh. Siapa Nik Abduh sehingga sanggup melabelkan org lain sebagai 'mi celup'?. Setinggi mana pun ilmu yg sdr perolehi tapi kalau di campur aduk dengan rasa riak maka sdr tidak kemana-mana.

Sdr Nik Abduh, sdr cuma anak kepada TGNA. Dan sdr berjaya berada di saf kepimpinan pemuda banyak bergantung kepada populariti ayahanda sdr bukan kerana bakat kepimpinan sdr. Bukan juga kerana ilmu yg sdr ada. Dan secara jujurnya, sdr tidak ada bezanya dengan Najib, Hishamuddin maupun Mukriz, yg bergantung kepada kisah silam legasi politik keturunan.

Sdr cuma anak kepada TGNA. Itu saja. Tapi sdr tidak mewarisi sifat-sifat dan jiwa TGNA. Sdr tidak akan dapat mewarisi semua itu selagi ada rasa riak dan takbur bersarang di hati. Ihklaslah dalam menegakkan agama ALLAH.

Anonymous said...

kpd tok iskandar

Masa presiden pas kena hentam, tak ada pun yg backing tak dengar pun ada fraksi dlm pas, bila nik abduh geletek sikit, dah kata musuh bertepuk tangan krn wujud fraksi dlm pas. Yang dihebohkan fraksi umno dlm pas apahal?

tok iskandar said...

anon,apasal x guna nama betul
presiden bukan kena hentam
tg nik aziz sendiri x setuju cadangan kerajaan perpaduan dengan umno
penyokong PAS majoritinya menyokong TG nik aziz
lagipun muktamar PAS lepas ke arah memperkasakan Pakatan Rakyat

Anonymous said...

salam saudara,
saya disini adalah dari penyokong Pr seperti saudara topeng perak juga,disini saya ingin mengucapkan tahniah kepada saudara kerana telah dapat ramai pembaca yang setia di blog saudara,saya juga sentiasa membaca blog saudara,tapi tentang article yg saudara post kan ni saya boleh tafsirkan terlalu agak keras sedikit bahasa saudara,saya menyeru kepada saudara agar bersabar dan byk2 beristighfar bersama!!sesungguhnya allah sentiasa ada bersama org2 yg benar!!sekarang ini banyak sudah saya dapati yg penulisan saudara agak begitu keras sedikit bahasanya,perlu juga saudara ingat di blog saudara ini bukan sahaja semua pembaca adalah dari penyokong PR,mungkin juga dari penyokong2 umno!!bagi saya jika saudara menggunakan bahasa yg agak lembut sedikit mgkn kita boleh sama2 menarik penyokong2 umno ini kembali ke jalan yg benar iaitu menyokong kepimpinan cara islam!!saya berharap sgt2 saudara elakkan dari perkataan sebegitu!!!
terima kasih!!
hidup islam!!!

soklan said...

salam tok iskandar,
off topic..aku xsetuju ngan tok pasal nik abduh, aku setuju ngan anon 7:15.
tapi rasanya kat sini xsesuai nk bincang sbb artikel pasal UMNO buat perangai BABI.

on topic..
mmg BABI puak UMNO ni, jgn ingat rakyat Perak dan Malaysia boleh maafkan keBABIan mu wahai UMNO/BN.

BLACKHAWKDOWN said...

Wahai Zamri , Kau nak letak siapa jadi Speaker pun kau letak lah , aku dah tak peduli , lagi pun kerajaan kau bukan kerajaan yang sah , kerajaan HARAM , Kerajaan Istana (sebab Istana yang lantik)bukan Kerajaan yang dipilih oleh Rakyat. Jadi pendekan cerita Wakil Wakil DUN & Parliman di Perak tidak boleh di panggil Wakil Rakyat tetapi hendak lah dipanggil WAKIL ISTANA !!!!!!!!!!!!!!!

BeliaBenciUMNO said...

Undang undang Allah dah memang dari dulu lagi tolak , undang2 buatan manusia pun diorang dah tak ambik kisah ...

ini dah kira bukan penyakit selsema babi ni ... ni dah semacam evolusi manusia nak menjadi babi

hari2 kerjanya menyodok tanah mencari makan

sokong PAS said...

TP, gne bahasa elok sikit no..

hang nih ramai tau spe hang...

marah2 pun, biar rilek...nabi SAW bila marah, terus ambik wuduk..

marah itu boleh, tapi yg xboleh nya perbuatan...ni b*** nih, kre perbuatan dari mulut hang la (percakapan)..

ok, teruskan perjuanganmu wahai TP...ingat Allah selalu, solat jangan tinggal...

madkri said...

Tok iskandar janganlah terasa sangat dengan tulisan Ust Nik Abduh tu.Kita kena terima secara positif.Tulisannya menerangkan golongan yang cuba memporak perandakan jemaah PAS saja tak lebih dari itu.
Jika kita tak bersalah ianya bagaikan angin yang berlalu.
Jangan terpengaruh dengan Blogger lain.

tok iskandar said...

tok tak nak ulas panjang jadi polemik.
kalau korang rajin bukak blog nik abduh
tok tetap tak rasa kewajarannya.
syaidina husin dan hasan ketika menegur seorang tua cara berwudukpun tak main staright fordward.
kena berhikmah
gelaran ulama mi celup itu menghina namanya.
profesional dan ulama sama-sama menguatkan PAS.
musuh kita UMNO dan jangan berikan musuh kita peluru hidup untuk menembak kita

soklan said...

off topic..
sokong madkri, kalau bc dari bloggers lain apa yg nk disampaikan oleh nik abduh mmg ramai yg buat konar baring.
mcmana lg nk hikmah?, dh cukup lembut dh cara ust nik abduh tulis. harap tok iskandar boleh baca semula tulisan nik abduh dgn hati yg tenang. bukan nk bg peluru hidup, tp nk menerangkan keadaan yg sebenar, sbb ada perosak dlm jemaah. abis tu kalau ada org yg nk buat rosak dlm parti xkan nak kena diam kot?? jgn pulak jawap ikut saluran yg betul..sbb isunya dh disensasikan oleh blogger yg turut terpesong dgn erti UG tu..maka molek juga jika beliau menulis didlm blognya. kalau nik abduh tak tulis, sampai skrg aku xtau ada kerja celaka tersebut.

buat pengetahuan tok, semasa TGNA menolak dan seolah tidak paham apa itu UG aku antara org yg sangat terkilan dgn apa yg keluar dr mulut TGNA. ini kerana pemahaman TGNA sprt yg disampaikan kpdnya ialah PAS bergabung dgn UMNO, tapi setelah perjumpaan dgn TGHA kenapa TGNA boleh terima?? ini bermaksud ada org yg melakukan 'kerja2 bodoh' tersebut di dalam PAS.

malas la nk komen pjg kat sini..cukup stkt ni, lepas ni xnak komen lagi isu ni..sedih :(

TP, mohon sembah derhaka guna ruang ni nak lepas tekanan perasaan.,maaf tok iskandar, apapun aku ttp hormat tok. peace.

Parpu Kari said...

WAHAI ANAK LUAR NIKAH, KALAU KAU TAK SUKA NEGARA BABI NI, BERAMBUS JE KELUAR DARI SINI, AKMI PUN TAK NAK PEMBAWA SELSEMA BABI MACAM KAU YANG KAUT MEJILAT KUNYIT LELEHAN AL JUBURI WAL LIWATI TU DAN KAU JUGAK ADALAH BALACI SI KOMUNIS NIZAR HARAMJADAH NAK MAMPOS TU!

GET OUT FROM MALAYSIA U ASSHOLE! U MUTHAFUCKA!

Anonymous said...

go go go.... keluar kau dari negara malaysia ni.pegi kau merempat kat negara komunis, pergi! jangan kau jejak lagi kaki kau kat negara malaysia yang aman ni.dasar tak sedar dek untung!PERGGIIII!!!!!!!!!!!

Pejuang Bangsa said...

perisik rakyat..

bawa bertenang ...cadangna BN mengusulkan nama speaker baru tidak salah kerana kerajaan sudah bertukar,BN mempunyai majoriti kerusi berbanding Pakatan. sivakumar mangkuk tu dok berlagak sbg speaker lg pasepa..patut lama kena tendang keluar dari kerusi itu ..

BABI ..hehe dulu aku pernah kisah negeri mana nak buat ternakan babi moden ..oo kerajaan dap,pas dan pkr selangor ..

itu lak kerajaan BABI !!!

SAPA YE YANG BAKAR BABI 5 EKOR SELEPAS MENANG PRU 12 ...

PAKATAN BABI KAN KERANA YANG TELAH TU PUN KUAT MAKAN BABI !!!

tok iskandar said...

SPR nak hadkan jumlah penyokong yang hadir penamaan calon PRK Penanti takat 5 ribu je.
Ini satu lagi keja mengarut SPR dan satu lagi projek BN untuk menang di Penanti.
Baru saja SPR membuat arahan tak benarkan pondok panas,timbul pulah ura-ura nak hadkan jumlah penyokong.
Pondok panas nak hapuskan tapi jumlah penyokong pada hari mengundi boleh seramai yang boleh.
macam nak bawak pengundi hantu je.
Pada PRU 2004,SPR haramkan pondok panas..pembangkangpun akur dengan arahan tu.cuma yang tak sedap BN selamba dek je langgar arahan SPR dan buat pondok panas dekat tempat mengundi.
Sudah tiba masanya rakyat membawa SPR ke mahkamah kerana tidak bersikap adil dan telus.
Eloklah Pengerusi atau Timbalan Pengerusi SPR letak jawatan bertanding atas tiket UMNO di Penanti

bodik said...

parpu kari!!!...ko mmg barua bangang umno yahudi. ko lah penjilat taik umno yahudi. jenis mcm umno ni adalah jenis perampas cara haram untuk memerintah negeri. inikah yg di namakan kerajaan islam yg mengikut hukum Allah SWT dan sunnah Rasullah SAW?.di perak rakyat yg berkuasa. umno rampas kerajaan krn takutkan rakyat. x ada siapa lg yg nak memangkah umno.

anak kambing said...

mmbeekkkkkkk bekkkkk bekkkkkkk mmmbeekkkkk bekkkkkk

anak lembu said...

Mooooooooo moooooooo mooooo mooooooooooooo!

Anonymous said...

Nampak gayanya PR kena berhati hati ketika ke sidang DUN. Anda mungkin akan di kidnap/tak dibenarkan masuk. Tu sbb depa tak kasi wartawan buat liputan. Tak pun depa pasang kaki buat huru hara, last last semua ADUN PR duduk kat luag. Pastu depa bole ganti speaker baru dengan usul depa sendiri. hoi hati hati hoi !

mangkukhayunSPR said...

Salam....
Memang sah puak2 um-No ni kena selsema BABI gak...., pencacai spt pejuang bangsa(t) serta parpu kari pun memaNG sah MANGKUK HAYUN!!! Dulu kutuk PR pasal ambik sivakumar jadi speaker...kata macam2,india pertama kat malaysia jd speaker la, tp bila BN (bangso nate!!) ni nk ambik speaker india gak tak kata apa pun..memang sah dasar penJILAT!!!!
Kalu dah bangsat tu BANGSAT la jugak...kalu dah BABI tu BABI la gak....

Anonymous said...

kelakar la komen kat sini.. mcm budak2 tak sekolah...

madkri said...

Puan ANONY kalau dah masuk sekolah gunalah ID nak hantar komen.
Ramai kawan2 kat blog nie nak berkenalan.

Anonymous said...

seronok la blog ni,.

tumpang nak maki n mencarut skali bleh