"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri Buat Semua...

Reactions: 
Tak update..? huh...!!!

Yup... memang agak lama aku tak update website ni... agak sibuk dengan persiapan Aidilfitri. aku cuba ingat-ingat balik perjalanan aku bermula dari Pilihanraya Kecil yang pertama lepas PRU-12 iaitu PRK P-044 Permatang Pauh.

Dah banyak sangat masa keemasan aku dengan keluarga aku yang aku korbankan & keluarga aku pun dah banyak kehilangan masa keemasan mereka dengan aku selama ni, jadi aku ambik keputusan untuk berehat seketika. bayar balik masa-masa emas aku dengan mereka, sama-sama bergelumang dalam persiapan Aidilfitri kali ni.

Website tidak akan dikemaskini buat sementara waktu. aku nak berehat seketika, ini masa untuk aku bersama dengan keluarga aku. jadi mohon maaf pada semua atas perkara ini.

Salam Aidilfitri buat semua pembaca setia baik pro BN mahupun pro PR...

Terlalu banyak nama-nama yang setia meninggalkan komen-komen, ada yang baik, ada yang agak nakal. tak perlu aku sebut nama-nama korang supaya tak kan ada yang terasa hati "eh... Topeng ni tak ingat dekat aku ke..?"...

Buat korang-korang semua... mohon maaf zahir dan batin... ada baiknya korang pun luangkan masa keemasan dengan keluarga buat seketika...

Aku akan kembali selepas Aidilfitri untuk misi seterusnya - PRK N-31 Bagan Pinang...

Selamat Hari Raya Aidilfitri... selamat menyambut Syawal... Maaf Zahir dan Batin...

10 comments:

dulukini said...

Selamat Hari Raya Aidilfiti

PR said...

elok juga la tu....

dahlama hg tgglkan family...

dapat gak berfamily yee...



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

BOND 0134331159 said...

betul jugak tu....
kang PRIVATE SECRETARY tu
terasa ker
frust ker
tersinggung ker
awak jugak susah

tima kasih sebab tolong kami
minta maaf kalau ada salah silap

mohd said...

selamat menyambut syawal maaf zahir dan bathin.kumpulkan tenaga untuk bagan pinang.

Kerp (Ph.D) said...

salam aidilfitri bro. have a great one. cukupkan rehat, bagan pinang menanti.

Sape PR/BN/UMNO yg nk panjangkan zakar? said...

Selamat Hari Raya TP!

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Selamat Bercuti dari kami di IMCurtain.com. Maaf Zahir dan Batin!

p/s: Kami ingin mengajak para blogger semua untuk menyertai komuniti blogger kami di IMCurtain.com

Anonymous said...

http://hinghoi.blogspot.com/

MeriamBuluh said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada peminat politik tanahair.....
Kepada UMNO tiada maaf bagimu selagi keadilan tidak tertegak...
Lepas raya kita perang balik...
hehehee

AnaK BugiS said...

Salam AidilFitri ..

Aku mohon kemaafan gak di antara sedar dan tidak jika ada yg komen aku menyinggong sesiapa saja kat sini.