"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 03, 2009

UMNO Itu Lebih BANGSAT Dari Yahudi...

Reactions: 
2004 sampai 2009... 5 tahun naik turun mahkamah sebab nak tuntut balik "gaji" lepas buat kerja... UMNO tu sape? dengar cerita UMNO ni hebat sangat, banyak duit, banyak sumber kewangan, dengar cerita KERAjaan Pusat tu hak milik kepala bapak-kepala bapak UMNO...

Kalau dah hebat, kenapa tak nak bayar hutang..? macam ni ke contoh satu pertubuhan yang hebat membela negara Malaysia..? kepala bapak kau la UMNO..!

Kalau betul membela, kenapa pulak mintak mahkamah ketepikan saman itu. yang aku paham, kalau nak membela, benda yang payah, dipermudahkan, yang mana silap, diperbetulkan supaya tak jadi masalah.

Bangsa UMNO ni memang lagi bangsat dari bangsa Yahudi... Yahudi dia tak penaya bangsa sendiri, memang Yahudi rampas tanah Palestin, tapi Yahudi jugak bangunkan tanah yang dirampas tu untuk bangsa Yahudi... lebih selesa...

UMNO..?

Memang UMNO lagi BANGSAT dari bangsa Yahudi...

Tukar je nama UMNO... jangan pakai Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu... pakai je Nama Pertubuhan KeBANGSATan Melayu Bersatu... UMNO cukup-cukup sesuai untuk bangsat-bangsat sekelian berkumpul.

65 comments:

Anonymous said...

kepala bapak ko la TP...ok klo cam2 ko duduk la yahudi sana.....kt situ aman kot bagi ko..kt msia ramai puak2 umno nt ko gak yg jadi mangsa....

Anonymous said...

TP xnak duduk mana2..TP nk duduk kt subang jaya....subang jaya ke?hekeleh kelantan kot.....

Anonymous said...

salam;

hi sedara TP yg hang duk agung2 kan puak2 yahudi ni apa kejadahnye....elok la klo ko nak jadi org yahudi...dasar xtau malu..minta simpati derma kt org ramai atas tujuan parti tp masuk perut sendiri, ke sana kesini bawak cite fitnah, mengutuk org n mcm2 lagi dosa yg ko buat...
baik ko mati masa kecik lagi elok

armorphism said...

aku salute pada artikel ni..mmg UMNO lebih bangsat drpd yahudi..mereka sebenarnya bukan bangsa melayu..mereka adalah bangsat2 melayu, jadi org melayu sedarlah..singkirkan bangsat2 ni..bangsaaaaaat!!!

triple h said...

aku ingat lagi Tengku Adnan penah komen pasal isu ni.. dia kata..takda kontrak antara amno dengan sykt ini.. amno sebuah parti yg besar dan dah 50thn .. amno tak pernah tipu orang... (lebih kurang gitu lah dia kata) aku tak ingat la sbb dah lama dah.. tapi mmg la mcm ni perangai depa ni...order mau.. bayar takmau.. mmg pkmk

triple h said...

aku ingat lagi Tengku Adnan penah komen pasal isu ni.. dia kata..takda kontrak antara amno dengan sykt ini.. amno sebuah parti yg besar dan dah 50thn .. amno tak pernah tipu orang... (lebih kurang gitu lah dia kata) aku tak ingat la sbb dah lama dah.. tapi mmg la mcm ni perangai depa ni...order mau.. bayar takmau.. mmg pkmk

Asal said...

hehehe teringat aku kisah penjual kain di pengkalan kubur, kelantan, serik nak bagi hutang kat umno beli kain untuk kempen pilihanraya kerana tak bayar ... cerita ni lama dahulu la ... sekarang? pikirlah sendiri.

Anonymous said...

dana untuk syarikat tu ada sebenarnya tetapi telah disonglop oleh pemimpin dan ketua-ketua bahagian parti yahudi tersebut..

oleh kerana itu minyak dinaikkan untuk membayar hutang-hutang lapuk UMNO

UMNO yang buat taik rakyat yang terkena tempiasnya..

kerana apa?

kerana masih ada lagi rakyat yang boleh diumpamakan lembu kerana menyokong dan mengundi UMNO laknatullah

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 3:32pm, Anon 3:33pm, Anon 3:36pm - oi bongok... tak yah la nak tinggal banyak2 komen kunun nak bagi nampak ramai..! buduh..!

Pakai anon macam bangang... tang mana kat atas tu yang fitnah..?

Kasi jelas sikit..!

Anonymous said...

woi TP buduh n bangang ak sokong coment kt ats tu....xpayah nk kasi jelas sendiri mau igt la...klo ko xbuat salah buat ape nk menyalak buduhhhh!!!!

Anonymous said...

TP tunjuk la muka ko....bukak la topeng senang sikit klo jumppe ko kt subang jaya leh ak ludah muka ko ..hakkktuiiiiii

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 4:12pm - memang la tak payah bagi jelas sebab kalau bagi jelas pun, BANGANG-BANGANG, macam ko mana nak paham kan kan kan kan kan kan...?

kesiaaannn...

lap ingus tuh...

Anonymous said...

dato onn jaafar datuk kepada dato hishammudin adalah manusia bangsat kerana membuka keahlian umno kepada cina dan india..

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 4:13 - ko nak tengok muka aku..? call aku 017 5959755, anytime..!

call jangan tak call..! aku nak tengok gak muka ko...

Anonymous said...

umno hanya banyak melakukan pembaziran,penyelewengan..

'YA ALLAH,KAU MUSNAHKAN PEMIMPIN YANG TELAH BANYAK MELAKUKAN PEMBAZIRAN DAN PENYELEWENGAN'

Anonymous said...

woi ak call xdapat.no palsu ape?

Anonymous said...

umno guna duit yang sepatutnya untuk subsidi minyak tetapi di bayar untuk bayar saman

Anonymous said...

letak la gmba kt blog ni xpayah nk call2....buat ape nk call org gile mcam TP ni.....wey TP letak la gamba ko kt blog ni.....

Anonymous said...

anon 4:18pm

dah la jangan nak menyalak macam lembu pulak..
masa korang berkuasa,kau tindas syarikat tu.sekarang dah kena saman.
tak malu ke??

Anonymous said...

kepada Anon 4:15...

sebenarnya kau lagi bangang ..

komen yang paling bodoh sekali..

tak bagi UMNO buka dekat cina ngan hindu tetapi UMNO bukak keahlian kepada orang asli,siam kedah dan orang sabah..

apa double standard tu...

bodoh punya UMNO..sebab bodoh laa sampai berhutang macam tu..

UMNO bangsat..terdiri daripada pemimpin dan ahli-ahli bangsat kerana celik mata je nak duit..sikit-sikit duit..

UMNO diumpamakan yahudi mabuk..

Topeng Perak® Unmasked said...

Letak gambar..? penakut je yang berani "tengok gambar"... kalau lu ade telor, lu call la gua, face 2 face...

Parpukari & Gomo anak jantan... ko pulak pondan...

mana anak anjing tadi... nak bagi makan telor penakut ni ha...

Anonymous said...

anan 418

lebih baik kau call najib,kau tanya kenapa rosmah tak leh pakai tudung? kot-kot ada babi di kepala dia tu

chot said...

bro tp
jangan layan geng2 anom melancap berirama ni...

tp...ko ingat anom too berani sangat nak call ko ke?

silap2 menangisssss pegang telor..

setakat menyalak cam gini bleh le..

anom2 ...meh sap peliaq aku ...

ahhaha

puaka said...

umno adalah bangsa perompak....

Anonymous said...

umno ngok macam zali..
makahmah dah kata kena bayar,bayar saja lah..
buktikan keadilan tu dan mengaku selama ni umno penipu..

Anonymous said...

17 pengkianat melayu dari kalangan umno

1. Melemahkan institusi raja-raja Melayu yang menjadi simbol ketuanan Melayu.
2. Melemahkan sistem kehakiman negara.
3. Menarik balik royalti rakyat petroleum rakyat Terengganu yang majoriti orang Melayu.
4. Memperkenalkan PPSMI; menghapuskan bahasa Melayu.
5. Menarik peruntukan geran kepada Sekolah Agama Rakyat, tempat belajar agama anak-anak Melayu.
6. Memperkenalkan meritrokrasi; mengurangkan peluang belajar anak-anak Melayu.
7. Memperkenalkan PTPTN dan mengurangkan biasiswa kepada anak-anak Melayu.
8. Persempadanan semula pilihanraya oada 2002; mengurangkan kawasan majoriti orang Melayu.
9. Menafikan hak royalti rakyat Kelantan yang majoriti Melayu.
10.Memperkenalkan Islam Hadhari yang mengelirukan orang Melayu.
11.Menyenaraiawamkan syarikat TH Plantation yang dahulunya dimiliki 100% oleh Tabung Haji dan dimiliki oleh orang Melayu. Tetapi sekarang orang bukan Melayu boleh memiliki saham TH Plantation.
12.Menggabungkan syarikat-syarikat konglomerat orang Melayu iaitu; Sime Darby,Guthrie dan Golden Hope, dan sekaligus mengurangkan peluang orang Melayu daripada tiga syarikat kepada satu syarikat sahaja.
13.Memetik kenyataan Mufti Perak, Dato' Harussani Zakaria ? 250 ribu orang Melayu murtad. Semua ini adalah di bawah pemerintahan kerajaan Umno.
14.Mewujudkan Wilayah Iskandar yang menjadi zon bebas, maka orang-orang Singapura boleh masuk secara bebas ke sana.
15.Krisis Menteri Besar di Perlis dan Terengganu apabila Umno sendiri yang menentang keputusan Sultan di negeri berkenaan.
16.Membubarkan Kementerian Pembangunan Usahawan yang menjadi sumber bantuan usahawan-usahawan Melayu.
17.Memperkenalkan liberalisasi ekonomi, maka sekaligus menghapuskan Dasar Ekonomi Baru yang tujuannya membantu ekonomi orang-orang Melayu Bumiputra.

CUPING MERAH said...

kah..kah. lawak tol ni..

cabar mencabar ni..yang aku tkbleh tahan ni..

tpu tok sah la layan budak yang baru nk kenal dunia..

ayat2 mencabar tu..tk bleh dipakai lagi...kah..kah..konon nk gambar

Anonymous Anonymous said...

TP tunjuk la muka ko....bukak la topeng senang sikit klo jumppe ko kt subang jaya leh ak ludah muka ko ..hakkktuiiiiii

kah..kah..kah..pakai nama anom,pastu nk cabar orang..kahkah..kah..

lawak bodoh!!!

Anonymous said...

cuping alkafirun,muka kau macam karton penganut yahudi

Anonymous said...

umno ni bahalul sangat..

AnaK BugiS said...

hehehehe.. mana2 komen yg kutuk umno.. aku setuju jer.. hehe..

Anonymous said...

UMNO AKAN TERUS MENIPU
KALAU ORANG BODOH LEBIH RAMAI
DARI ORANG PANDAI

PEMIMPIN UMNO MEMANG BIJAK PANDAI
YANG BODOHNYA IALAH
ORANG YANG MENGUNDINYA

Anonymous said...

penganut umno jahanam pertahan pemimpin mereka,
dah tahu mereka tu penipu besar mengalahkan firaun tapi undi juga umno..

Anonymous said...

kapal selam kd tunku abdul rahman dah sampai malaysia..

malaysia nak berperang dengan sapa pulak?

sebenarnya musuh negara ialah dadah,h1n1,rasuah,isa,ppsmi,buta ilmu,jahil agama,.
tak kan nak serang musuh negara ni dengan menggunakan kapal selam scorpion ni?

bengap kan umno ni.....

TOK HAJI BUNGA said...

UMNONONOTERGOKGOK MMG PARTI YAHUDI MALAH LAGI KEYAHUDIANYAAA DARI YAHUDI!!! TP TERUSKAN PERJUANGAN MU!!! DENGAN UMNGOKGOK NIE KITA KENA KASAQ LAGII BAHASA!!! SBB PUAK UMNGOKGOK NIE MMG MANGKAQ BUIH!!! MENGAKU JEEE ISLAM TAPI X MAU ISLAM!!! MAMPOIIHHH UMNOGOKGOK!!!

TAKBIRRRR!!!!

ALLAHUAKBAR!!!

ALLAHUAKBAR!!!

ALLAHUAKBAR!!!

AnaK BugiS said...

hehehe. .apa nak heran.. kan malaysia nak jd negara mju 2020.. kena adew kapal selam..second hand pon takpe..sebab bonus rm 500 juta.. hehee

Anonymous said...

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama

Bangsat UMNO bertopengkan Melayu dan Agama


-UMNgOk-

Anonymous said...

umno banyak mengamalkan amalan yahudi..
mereka malu mengamalkan ajaran islam,.
dan mereka mencipta-cipta ajaran dan dasar baru-wawasan 2020,islam hadhari dan sekarang rakyat didahulukan pencapaian diutamakan..
ciptaan mereka ini tidak berlandaskan islam sebenar..

Anonymous said...

macam mana nak maju,dadah masih ada kat malaysia ni,penjenayah macam orang awam buat rileks saja,.
rasuah dah jadi darah daging sejak merdeka,islam ditindas,.
ni semua membawa kepada negara maju..

Anonymous said...

UMNO BUKAN TAKAT BANGSAT DARI YAHUDI.... LEBIH BANGSAT DARI FIRAUN.... PARTI HARAM JADAH NI...KALAU BOLEH YANG HARAM PUN DIAORG NAK HALALKAN.....UMNO PARTI SIAL...

Anonymous said...

ITU KALAU KATEGORI SUKU SAKAT BANGSA,,,,KALAU IKUT DARI SEGI BINATANG PLAK...UMNO NI LEBIH HINA DARI BABI.....

Anonymous said...

UMNO MELAYU YAHUDI NUSANTARA.....

matstim said...

aku setuju dgn anon 5.27. satu persamaan yang nyata!

Anonymous said...

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 4:13 - ko nak tengok muka aku..? call aku 017 5959755, anytime..!

Salute !!! berani kerana benar

Saya sokong bro

Anonymous said...

Takde beza umno dgn yahudi ni.Cuma Yahudi tak aniaya bangsa dia sendiri.Yahudi tak bunuh bangsa dia sendiri seperti di Memali.Yahudi benci ugama lain,umno pun benci jugak.Yahudi dgn one israel,umno dgn one malaysia.

Anonymous said...

salam..
camna nk mula ek...
hmmmm...
stuju x klau aku kata....
org unmo ni cam bani israil....yg klau bley depa nak pemimpin dr kalangan mereka gak....trang2 mereka tolak nabi muhammad yang bawak kebenaran...
sebab pa???
sebab depa ni sombong....depa taw nabi muhammad tuh betul,tapi keangkuhan depa tu merobek kepercayaan mereka...aku bukan nak kata umno tu bani israel...tapi menyerupai sikap bani israel dengan terang2 menolak kebenaran yg dbawak oleh parti2 islam terutama pas...
renung2kan dan slamat berubah

Anonymous said...

aku rasa elok bendera umno ubah keris tu jadi bintang zionis lagi baik....

Anonymous said...

UNMO/BN memang kafir laknatullah...lebih bansat dari yahudi....sebab mengaku ISLAM tapi tak nak ikut Al-Quran dan Hadis..!!
BANGSAT!!!!!!

KEMBOJA said...

SBB TU AKU KATA MELAYU UMNO NI KURANG AJAR...

DEPAN RAKYAT DIA BERKOKOK CANTIK TAPI BILA SELAK EKORNYA .....YA ALLAH...YA RABBI....PENUH TAIK.

DEPAN RAKYAT, MELAYU UMNO KATA BENCI YAHUDI....BUAT DEMO LA...BUAT PROTEST LA UTK BENCI YAHUDI,,,TAPI....SENYAP2...PEMIMPIN MELAYU UMNO NI BOLEH BUAT PERJANJIAN BUSINESS MALAH TELAH MELANTIK AGEN YAHUDI UTK MEMPROMOSIKAN PENTADBIRAN MALAYSIA.

APA PUNYA SIAL LAH MELAYU UMNO NI....
KALAU TAK KERANA PENDEDAHAN INFOS. FROM INTERNET..MATI2 RAKYAT MALAYSIA DIPERMAINKAN OLEH MELAYU UMNO YG KURANG AJAR NI.

Anonymous said...

UMNO ni parti celaka... bulan puasa luluskan konsert.. bongok betui.. tak hormat langsung bulan Ramadhan.

Allah dah bagi akai tapi letak kat lutut.. Umnognooooookkk bongok..

Anonymous said...

Mahkamah malaysia mahkamah kanggaro. apa yang dia orang nak kecoh-kecoh. kalau lawan pun plaintif tak boleh menang sebab hakim-hakim dia semua kanggaro.

Tak hairanlah sebab Nabi s.a.w. pernah bersabda dalam hadisnya yang berbunyi "2/3 hakim adalah penghuni neraka".

So apa nak hairan dengan hakim-hakim kat malaysia ni. Bila orang kata tak boleh masuk syurga dia orang melompat, tapi itulah hakikat sebenarnya mereka-mereka itu bakal menjadi penghuni neraka jahanam dan akan kekal di dalamnya.

KEMBOJA said...

Aku masih teringat macamana kes Tun Salleh Abas di singkirkan dari menjadi Ketua Hakim Negara. Salah seorang dalangnya ialah Hamid Omar...

Mati jugak kau rupanya Hamid. Ingatkan boleh hidup selama2nya...

Anonymous said...

Setuju sangat UMNO ditukar nama
PARTI keBANGSATan MELAYU BERSATU.

SBB MELAYU UMNO MEMANG DASAR BANGSAT, BAJINGAN, HANJING DAN SEGALA-GALNYA YANG BANGSAT.

-Zackry-

PUTRAKENCANA said...

Itulah pencacai-pencacai Pakatan Rosak yang buta mata dan buta hati.

Lihatlah sendiri kemajuan selama 52 tahun yang terajui oleh UMNO dan Barisan Nasional.

Tak perlulah ulas panjang-panjang.


Lu Orang Lihatlah sendiri


Dan Fikirlah sendiri dengan otak yang waras.

Orang Gila sahaja yang tidak dapat mengakui kemajuan Malaysia ini.

Anonymous said...

PutraKencana....Pembangunan tanggungjawab pemerintah...cuba tukar lah kerajaan PR13 nanti..aku rasa pembangunan lagi hebat..cuba lah kalau berani...memang lah ade pembangunan.. aku bayar cukai tau..harap duit UMNO hampeh...

Anonymous said...

PutraKencana ko lulus ke tak pekse sekolah tadika??

apesal bongok sangat mcm keldai...??

isshh maleh nak layan si safih (bodoh tahap gaban) mcm ko ni.....

Anonymous said...

Nanti SPR buat undang2 tak boleh gantung/pasang bendera. Kerana UBN tak dak duit nak buat bendera dan tak dak syarikat nak cetak, bahkan tak ada lagi anak2 muda nak gantung bendera dacing karat

kakipolitik said...

Mampukah Dato'Sri Najib Memimpin Malaysia ke arah yang lebih gemilang?Nyatakan pandangan anda..
http://kakipolitik.blogspot.com/

Samwan said...

Salam,
Suka sekali saya melihat komen PUTAKENCANA.

Adakah mata dia buta melihat pembangunan di Malaysia. Yaaa kita dan dia tak buta. Kita dan dia nampak bangunan KLCC yg tinggi, Menara KL, LRT dsb.

Tapi, dia buta apabila tak nampak anak gadis Melayu Islam semakin berani membuka aurat dan berbaju seksi. Dia mungkin buat tak nampak anak muda Islam meneguk wiski murah di area Bukit Bintang. Dia mungkin buat-buat buta dengan isu pelacuran dan rumah urut.

Itulah orang yang celik pembangunan dan kemajuan tapi buta bab Islam. Kalau PUTRAKENCANA tu Islam, minta fikir kembali kemajuan Melayu Islam diMalaysia.

Kalau semua tahu bab agama, masakan masih banyak kes penceraian berlaku dan masakan masih banyak gejala anak luar nikah berlaku.

Sedarlah, wahai anak bangsaku yang beragama Islam. Jangan ikut membuta tuli, kelak kamu juga akan disoal diakhirat kelak.

Ilmu Islam yang kita belajar disekolah rendah dan menengah hanya asas dan masih belum mencukupi. Sedangkan ilmu Islam itu luas sekali. Itulah ilmu yang dituntut wahai sabahat yang kusayangi sekalian. Fahamilah hadis betul-betul.

Insaf dan bertindaklah demi generasi Melayu Islam di masa depan.

p/s: Begitu maju Malaysia sehingga bilangan yang murtad semakin ramai. Itukah kemajuan? Buatlah pilihan yang betul.

neurmatt said...

saya sokong 100% apa yang samwan kata..

Anonymous said...

apee la bongokk sgtt dulu ko sekolahh sape bantu ko.. dulu ko blaja sape bantu ko.aku cbe nak sokong PR.. tp x boleh.... sebab kat dalam PR tu agama len dan bangsa len yg menguasaii,,,,,,
pikir laa broo.. mane bagsaku....
nak sokong PAS..... nak buat keputusan pun takut,, sebab bos dia DAP.. ermmmmmm....

Api said...

Bukan nak sokong yahudi cuma UMNO lebih bangsat dari yahudi...tu jee mangkuk ayun nak bgtau kt penyokong UMNO

SS said...

sedap rasa kutuk mengutuk di bulan puasa ni..Topeng Perak le tanggung semua ni..dia yang membudayakan isu yahudi=UMNo ni... ??????

KROMOK said...

DULU,KINI DAN SELAMANYA..RAKYAT DIDAHULUKAN,PENCAPAIAN DIUTAMAKAN..
KALAU DIHURAIKAN PENGERTIAN SLOGAN2 INI MEMANG HAMPEH DAN AUTA!!KAH!KAH!KAH!

janpakburn said...

selamat mengata kat orang..

Anonymous said...

Kalau Jumpa Ular atau Buaya dan Orang UMNO. Siapa awak bunuh dulu?
JaWAB : Mestilah Orang UMNO. Mengapa ? JaWAD : Mereka, terus terang banyak merosakan aqidah Umat Islam dan banyak menipu Rakyat. Kebanyakan mereka terok lagi daripada Haiwan & Yahudi.Comment ini lah comment Bulan Ramadhan. Ya Benar.