"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 05, 2010

AJK UMNO Tasek Gelugor Meliwat..!

Reactions: 
Sumber : Mstar

Photo kiri - Mastura ketika hadir di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur hari ini

KUALA LUMPUR: Bekas madu kepada penyanyi etnik kreatif Noraniza Idris hari ini mendakwa suaminya, Datuk Muhamad Mustafa Idrus, 54, pernah meniduri lebih 10 wanita sepanjang perkahwinan mereka.

Mastura Bakar, 24, ketika memberitahu Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini berkata, suaminya itu tidak adil dalam berpoligami selain banyak berfoya-foya.

"Dalam berpoligami memang dia tidak adil dan banyak berfoya-foya dengan lebih 10 wanita di hotel kerana saya mengenali dan menghubungi setiap wanita yang pernah tidur dengannya," katanya hari ini ketika menjawab soalan peguam syarie Roslizam Rahim yang mewakilinya dalam semasa prosiding tuntutan cerai fasakh.

Dalam pada itu, Mastura mendakwa Muhamad Mustafa yang juga ahli jawatan kuasa Umno Tasek Gelugor itu pernah meliwatnya setelah dia enggan tidur bersama.

"Dia (suami) suka paksa saya untuk tidur dengannya dan apabila saya enggan berbuat demikian, dia mengasari saya termasuk pernah meliwat saya.

"Jadi, sebab itu saya tertekan dan ingin memohon cerai fasakh dengannya. Bukan itu sahaja, dia juga pernah memukul, menampar dan menendang saya sebanyak tujuh hingga lapan kali apabila mempunyai masalah dan apabila saya bertanya tentang hubungannya dengan wanita lain.

"Apabila saya melarikan diri dari rumah, dia akan pecahkan barang-barang dan pernah melanggar saya dengan kereta sekali," katanya pada perbicaraan kes tuntutan cerai fasakh terhadap suaminya itu.

Mastura juga memberitahu Hakim Syarie Mohd Yunus Mohamad Zin bahawa dia merupakan isteri keempat ketika mereka bernikah pada 3 Jun 2006.

Namun, dia hanya mengetahui tentang statusnya itu semasa mahu melahirkan anak sulung mereka.

"Ketika bernikah dengannya, saya langsung tidak mengetahui yang saya merupakan isterinya yang keempat. Saya hanya mengetahui yang dia pernah berkahwin dan mempunyai anak-anak.

"Apabila saya nak bersalin anak pertama, baru saya tahu yang saya merupakan isteri keempat," ujarnya.

Beliau berkata, selepas itu suaminya berkahwin dengan tiga wanita termasuk Noraniza.

"Dia sendiri mengaku telah berkahwin dengan ketiga-tiga wanita itu kepada saya setelah saya mengemukakan bukti-buktinya.

Selepas dua tahun berkahwin, tambahnya, Muhamad Mustafa mula jarang pulang ke rumah apabila selepas dia mengetahui suaminya mempunyai isteri lain.

"Kadangkala, seminggu dia tidak pulang ke rumah. Sekitar Mei 2008, dia hanya pulang sekejap dan tidak bermalam di rumah. Saya rasa seperti tempat persinggahannya.

Menurut Mastura, dia bukan sahaja tertekan sehingga trauma untuk tinggal bersama malah lelaki itu juga didakwa tidak memberikan nafkah kepadanya dan anak-anak sejak Disember 2008.

"Sejak Disember 2008, semuanya (pakaian, makanan dan rumah sewa) saya tanggung sendiri dan mendapat bantuan keluarga," ujarnya lagi yang kini menganggur.

Sebelum ini, Mastura menanggung keperluannya dan anak-anak menerusi pendapatannya bekerja sebagai pembantu jualan di kedai barang kemas My Diamond di The Curve, Damansara termasuk berkerja di pusat rawatan spa Mustika Ratu.

Mastura dan Muhamad Mustaffa bernikah pada 3 Jun 2006 di Masjid Pengkalan Hulu, Perak dan dikurniakan tiga anak berusia dua hingga lima tahun.

Muhamad Mustafa tidak hadir ke mahkamah dan diwakili oleh peguam syarie Zaidi Ibrahim.

Kes itu ditangguh pada esok, 6, 12, dan 13 Januari di mahkamah yang sama.

13 comments:

Anonymous said...

wakakaka.... laobang puisi x ckup katat.. so mau try jantan laobang ckup katat... wakakakak

U = untuk
M = meliwat
N = nonong ( bahasa sabah bah )
O = orang


wakakakakakakka

Anonymous said...

woi isteri dah ada 4 pun nak meliwat lagi ke apa jenis orang ni. inilah perangai umno.nafsu mengalahkan binatang.

Anonymous said...

untung jd UMNO ni. Dpt bini lawa2, gebu. Nk kawin 4 pn tkde mslh. nk kawin artis pn bila2 blh. hahaha.

Anonymous said...

perangai ustaz tempat aku orang PAS lagi macam sial,,PAS Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Itulah lain kali orang umno jangan tuduh orang lain meliwat. Sekarang tengok kena batang hidung sendiri. Mat Monggol tak pernah meliwat ke? Selalunya liwat meliwat ni antara lelaki, tapi puak umno ni dah pecah rekod, meliwat wanita, bini sendiri pula tu(jgn tuduh takde saksi, isteri sendiri yang mengaku).
Macam mana kejadah orang umno sekarang? Seluruh puak umno nabi s.a.w tak mengaku umat, inikan pula yang pejuang nama Allah. Pirah kepala pundek semua umno.

Anonymous said...

yang pelik org melayu islam dok kutuk melayu islam juga,,hang pa pasti ke masuk Syurga,,Nik Aziz je yang yakin dia masuk Syurga..Dulu aku pun yakin masuk syurga sebab sokong PAS,,tapi bila boleh bagi fatwa kalimah Allah org kafir boleh guna aku jadi pening,,sekarang kat tak boleh,,macam mana ni??Tak ke sesat tu,,fatwa ikut keperluan politik,,umno tak guna pulak isu macam ni,,depa memang jahat,,tapi ini soal akidah,,bodoh sangat ke tok guru kita ni,,

Anonymous said...

paria betul umnogok ni, kita cakap suami liwat isterinya, dia kait dengan tgna pula. memang bangang puak ni. dulu akau biasa jadi guru ganti sekolah rendah.satu hari aku marah seorang budak sebab nakal.apa dia jawab? cikgu! saya tak jahat cikgu tapi husin tu lagi jahat. agaknya budak tu dah besar kut.

Jeffry said...

TU LERR..APSAL LA SI ROSLI NI KEMARUK BWK LARI ANAK DARA ORG. SURUH MUFARAKAH PUN DIA BALUN SEMACAM. SAMPAI MENCABAR PIHAK MAHKAMAH PLAK TU YEKKK?

YG KES YB PERLIS BALUN BINI TU PUN APE CITER? SONYAPPP JO JANG?..SETEL TEPI KERR? KEHKEHKEH

YG NAZAK TU APE CER PLAK? DH SIHAT KER?..KLU DH SIHAT SILE LA SETEL KES TUNTUTAN NAFKAH BEKAS BINI. JGN WAT TAK TAU PLAK KEHKEHKEH

TP PAS MMG MCM TU!

TAKEBEER!!!

TAKEBER!!

TAKEBEER!!

Anonymous said...

Penulis artikel ini perlu diberi nasihat agama oleh Tok Guru PAS. Jangan buka aib orang di dunia. Ini kes mahkamah syariah., kes rumahtangga orang. Kalau betul2 ikhlas, saudara patut pergi jumpa mereka beri nasihat agama, bukan buka cerita kepada orang lain.

Jangan terlebih politik sehingga terlajak batas2 agama.

Anonymous said...

ni mesti banyak sangat tengok filem lucah....nasib baik mat saleh kapir tu x main lubang idung ngan lubang telinga kalu x dia mesti tala dua lubang tu...kah...kah...kah...

BENCI UMNO said...

JAHANNAM BETUL PUAK UMNO NI
DAH 4 BINI SCANDAL LAGI 10 ORANG
PASTU BINI SENDIRI PULAK DILIWAT
ORANG BAIK DAH TAKDE KE DLM UMNO NI
SAMPAI PELIWAT BINI PUN DIPILIH JADI PEMIMPIN
INI BUKAN PAS/PKR BUAT FITNAH
TAPI..BINI SENDIRI BUKA CERITA
SATU MALAYSIA DAH TAU...

Anonymous said...

-PERUTUSAN TAHUN BARU-
kpd sesiapa yg anak dara dan wanita yang ingin berkhawin PASTIKAN bakal pasangan anda bukan drpd kalangan UMNO:-
-suka berfoya-2
-meniduri 10 wanita lain
-gila seks
-kaki liwat
-ganas
waduh ganas sungguh org umno nie mengalahkan munkeen dlm hutan yg bernama JEFFRY.

Anonymous said...

Umno cerita aib Anwar satu dunia tahu, tapi bila aib orang umno di bongkar pula, tahu pun rasa malu. Itulah lain kali pegi ngaji gama dulu, jangan dok main perkataan liwat, liwat, liwat, sekarang umno pula kena liwat.