"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 06, 2010

Hina Kaum Cina & India: Najib "Bacul"..!

Reactions: 
Nampak sangat PM bacul dan jugak pondan... Pegawai Khas dah buat kesalahan berat, masih nak tunggu mangkuk hayun tu letak jawatan. kalau betul PM BANGANG ni tegas dan jugak komited macam yang dia dok laung-laung 1Malaysia, 1Malaysia tu, patutnya tak payah nak tunggu mangkuk hayun tu letak jawatan.

Buang je terus...!!! apasal..? telur tertinggal dekat pungkoq Sepul ke..?

18 comments:

Anonymous said...

Mestilah mat monggol ni jadi bacul dan pondan macam shitfull, pasal mat Nasir Sapaq ni dok pulas teloq dia. Kalu cakap banyak mat nasir ni mesti lepas pontianak Altantuya ke kediaman PM 1Monggolia ni ke Putrajaya.

Awang Dogol said...

Sikit2 altantuya...sikit2 Mongolia
Sikit2 Ayam serama....sikit2 ayam katek

Apasal kau orang ni sakit hati sangat sama pemimpin aku...PM kita?
Kau orang dengki ka dengan pernampilan mereka?

Aku rasa kau orang dengki sbb pemimpin kita orang anggun, bergaya, ada kerterampilan, mempunyai pemikiran yang luas. Bukan macam pemimpin kau orang tu...ORTODOG sangat.

Kerana berkarisma lah maka NAJIB secara berhemat mahukan bekas Pegawai khas nya meletakkan jawatan. Beliau seorang yg mematuhi undang2. Jadi kena la ikut procedure ditambah lagi si Datok Nasir tu orang lama yg bertugas di bawah Najib. So, mesti ada cara terhormat dilakukan. Bukan macam kau orang....tak hormat pemimpin....tembak sana...tembak sini....londeh sana...londeh sini....last2 TERLIWAT terus....Itulah Ehhhhhh Selam kau orang. Betoi tak?

Kalau tak betoi...memang hampa ni BANGANG.

nOTE: Bila mau tayang lagi cerita koboi hah. Seronok tengok dan dengaq bunyi pistol hampa tu..

Bang...Bang...eh silap bukan macam tu bunyi nya...sepatutnya...+BangANG....+BangANG....+BangANG.

Awang Dogol said...

OOI! BANGANG... hebat tak penulisan BANGANG aku kat atas tu... biasa la bangang2 aku pun kerana aku memang anak haram..takpa lah kan..kan..kan

ooo bangang betul la aku ni...

Anonymous said...

"Bancian itu juga menunjukkan di kalangan masyarakat Cina, sokongan kepada Nizar adalah padu. 59 peratus menyokongnya berbanding hanya 16 peratus yang mahukan Zambry."merdeka center.
1.yang ni bukan saja bacuiii!siap kena taghik idunggg lagi!
2.Awat tak sakitka!nanti putuih idung hangpa nanti!!!

matkambing said...

selepas keputusan mb perak 9 mac ini, najib tak senang duduk kerana jika pr mb sah akan ada pilihanraya dun perak , jika bn menang maknanya rampasan kuasa yang dipersetujui oleh raja atau agong adalah sah! dah ada kumpulan dalam umno yang bercita-cita untuk menjatuhkan najib dalam bulan februari ini. kebanyakan warlords umno tak senang dengan dasar yang dibuat oleh najib, fikirkanlah!

Anonymous said...

matkambing
1...asaikan orang islam dan oghang melayu tak kena cucuk idung oleh puak kapiaq harbi sudah!!!!
2.buatpi la macammana punnnnn!!!ada faham!!!
3.janji orang islam dan melayu jadi kuasa dominan dalam kerajaan malaysia!!!
3.jangan jadi macam diperak!ketua pas!penentu!pembuat dasar!oghang kapiaq harbi!!!
4.minta dijauhkan oleh Allah!

matgeram said...

najib patut dijatuhkan oleh umno kerana banyak dasar yang dibuatnya merugikan orang melayu terutama dasar meritd dan penutupan agensi yang membantu melayu!

Anonymous said...

Anonymaous 8.02. Kat Penang dulu masa Gerakan perintah pasal kau tak cakap macam tu! Apa UMNO buat masa dia orang pegang kuasa,?

AzamDean said...

Mana dia ISA????
Lancau kate nak pinda tak pinda2...
maklum la..sibuk tulis skrip untuk abe saiful.. wakakakkaka

Anonymous said...

anoy 12.44.
1.Gerakan puak kapiaq zimi!Dap puak kapiaq harbi!!
2.Nak tau beza kapiaq-kapiaq tersebut tanyala karpal singh!!
3.tapi nak bagitau juga kat hang sikit!!sama-sama bodola oghang melayu pulau pinang(umno,pas atau pkr),dok keca cucuk idung memanjangggg!!

AzamDean said...

yang bercakap kafir harbi dan zimmi tu tau ke zimmi atau harbi tu ape???

Dua-dua tu kafir...sah-sah ahli neraka..yang nak cerita politik ni ape kira???

Zimmi tu oranng kafir yng duduk dalam kerajaan ISlam la..malaysia ni kerajaan ISLAM sangat ke?? well..korang boleh nampakkan...

Harbi tu memang la kafir..kafir yang tak de ISlam dam diri die..

DAP GERAKAN..ada orng melayu ISLAM..apsal korang kafirkan diorang..korang ni buat fatwa plak ke..

Apsal nak kaforkan orng..ISLAM korang tu dah cukup ke..

Apa2 pun.. lancau sama korang.. hahahahhaa bodoh tak baca buku!!!!!!!!leader korang kata harbi zimmi..korang pun ikut.. bagus la melayu kite..

Anonymous said...

alahai azam dean!
1.umat islam!umat melayu!buat apa hangpa masuk DAP,masuk gerakan!belambak parti islam dan melayu!pas ada!umno ada!masukla!yang seronok kena masuk DAP buat apa!nak kena taghik idung memanjang!!
2.Waktu raya cina!puak kapiaq zimi akan bagi buah limau manderin kotak kertas kat orang melayu!Puak kapiaq harbi!bagi buah limau manderin kotak kayu pada geng dia!!!
3.Hang kan dapat oren sebotoi dan limau kotak kayu dari guan eng!!Tak masam nak mampuih ka!!!

AzamDean said...

a ah ye anon..belambak parti ISLAM..ada aku kisah ngn ko..parti UMNO pun kaut GERAKAN MCA MIC..PARTI PAS buat penyokong PAS kaut DAP...

yang aku heran anon kuat onani cam ko ni tak paham apa main terus masuk..so ko join parti ISLAM pun.parti Melayu pun..masing2 kaut cina melayu..masing2 pun kena taik hidung la cam ape yang ko cakap..

ingat najib boleh hidup ke kalau tak de ko suh kun. hahahah lancau lu makan sukun

tak reti politik cakap cam budak2..bodoh

sazali said...

sebangang mana pun PM,dia dah jadi PM..secerdik manapun Nik aziz atau Anwar,belum tentu merasa kerusi empuk putrajaya..

aku belajar sejarah..inggeris membuka lombong dan ladang getah..mereka membawa masuk CINA dan INDIA utk bekerja di situ..

apa salahnya dan bezanya istilah kaum pendatang?cikgu aku ni masih hidup dan masih mengajar..apakah aku nak suruh dia berhenti atau aku perlu saman dia..sanggupkah org PAS saman dia kerana menghasut?

Anonymous said...

Alahai anakku Sazali. Belajarlah dari filem terkenal P.Ramlee tu supaya kau insaf siapa diri kau sebenarnya.

Anonymous said...

Tak habis habis...India dan Cina kena tibai.....skit skit India dan Cina kena tembak...skit skit India dan Cina jadi komunis, skit skit India dan Cina minta sedekah dan jual tubuh badan...skit skit India dan Cina penipu..dah naik MUAK dah...!!!

Hang horatio said...

tahniah.yg nyata hanya puak2 yg minriti mcm kalian je akan terus memfitnah DS Najib.kami yg majoriti sentiasa bersama PM yg di sayangi.HANGPA NI BAK NYAMUK2 YG XDE SENGAT LG..ZERO.hahahaha.

Anonymous said...

SELAMAT MALAYSIA
Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
“U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
“U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
“U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
Sekian, Terima Kasih.
YANG BENAR,
RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
GOMBAK, SELANGOR

SAVE MALAYSIA
MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
"U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
"U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
"U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

Thank you,
THE TRULY,
People Who Love Malaysia
Gombak