"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, March 29, 2010

Lembah Kelang : Pesta Demokrasi Muda-Mudi 3 & 4 April..!

Jemput semua Muda Mudi, Belia, Remaja, Pasangan Bercinta, Bujang-Bujang Handsome, Gadis-Gadis dan semua Warganegara Malaysia ke 3 Lokasi Pesta Demokrasi Muda-Mudi pada 3 & 4hb. April, 2010 di lokasi-lokasi dibawah:
1. E-Curve Mall (Cineleisure Damansara)
2. Amcorp Mall (Petaling Jaya)
3. Subang Parade (Subang Jaya)

Nak tau lebih lanjut tentang Pesta Demokrasi Muda-Mudi..?

Klik dekat link -
http://harismibrahim.wordpress.com/2010/03/29/voice-for-choice-epic-effort-to-register-2-million-voters-takes-off-this-weekend/

http://dosomethingepictoday.blogspot.com/
Siapa-siapa yang masih belum mendaftar, sila daftar segera... ajak la semua kengkawan tu. masa depan Negara di tangan korang. jangan lepaskan peluang ni.

Jadilah "Sebahagian Daripada SEJARAH". kalau berlaku "Perubahan" korang yang mendaftar adalah sebahagian daripada "Sejarah Yang Merubah"...

3 comments:

Muda-Mudi said...

Hoi topeng Perak.
Hang sakit hati pasai apa?
Kami nak bersuka riapun tak boleh ka?
Kami masih muda la....perjalanan masih jauh....kami mau happypun hang sakit hati ka?

Woii Topeng Perak,
Remaja hanya sekali la....bila lagi nak enjoy...masa ni la.

Anonymous said...

Mungkin orang Perak tak tahu, gambar 2 dia tunjuk tu kebanyaknnya di negeri jajahan Pakatan Rakyat, negeri Selangor. Yang Damansara pun, tak silap aku wakil rakyat dia pun orang Pakatan. Buruk sungguh pernagi orang Pakatn. Kata kat UMNO, tapi mereka pun sama. Orang Islam, ya orang Islam duk harap JAIS, JAWI dan polis serang pusat2 maksiat. PAS duk berceramah agama , asyik kata UMNO tak betul tapi PAS habuk pun tarak!

Anonymous said...

pilih parti politik yg mane satu pun xkisah janji ISLAM dan ikut ALQURAN n Sunnah Nabi S.A.W...
bangunan td tu memg dibuat dkt negeri pakatan rakyat tp dibina pd waktu bile?memg muda lg tp klu lpas enjoy tiba2 ALLAH S.W.T tarik nyawa kamu,bru kamu nyesal dlm kubur.

fikir2 kn