"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 26, 2010

FENOMENA UNDI HANTU MENANGKAN BN DENGAN TIPIS DI KUBU KUAT UMNO

Reactions: 
Diminta kesemua penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat supaya jangan berasa sedih dan gusar. Perlu diingat Hulu Selangor adalah kubu UMNO paling kuat di Selangor. Pada 2008, kemenangan PR adalah semata-mata kerana protes terhadap Palanieval. Pada 2008, UMNO/BN menang KESEMUA kerusi DUN termasuk Kuala Kubu Baru.

Dan setelah turunya Najib dan Mahafiraun berkempen pun, majoriti Barisan Nasional (Yahudi) hanya sekadar tidak sampai 4%. Ini suatu pencapaian yang boleh dibanggakan oleh Pakatan Rakyat serta kerajaan negeri Selangor.

Itupun, kalau mengikut ucapan Dato Zaid Ibrahim semalam, wang telah digunakan dengan meluas untuk membeli undi. Wang ditabur di waktu malam dan di waktu siang. Tidak hairanlah sokongan Melayu kepada PKR hanya di tahap 40% dan jatuh lebih teruk di kawasan-kawasan Felda.

Keputusan pun agak menghairankan kerana undi Pakatan Rakyat TIDAK JATUH. Malahan bertambah dari pilihanraya 2008. Tapi undi Barisan Nasional bertambah dengan begitu banyaknya. Kalau kita buat perbandingan:

BN: 2008  22979, 201024,997. Menampakkan pertambahan undi sebanyak 2018 undi.
PKR : 200823177, 201023,272. Menampakkan pertambahan undi sebanyak 54 undi.

Kalau mengikut trend di Terengganu 2004, ia menunjukkan bahawa fenomena pengundi hantu telah berlaku di Hulu Selangor. Mana mungkin dalam 2 tahun, di waktu BN tidak memerintah dan Palanieval tidak disukai BN boleh bertambah undi sebanyak 2018 undi. Dan yang lebih menghairankan, undi PKR tidak jatuh sepanjang 2 tahun kebelakangan ini.

Pola mengundi ini AMAT MENGHAIRANKAN dan TIDAK MASUK AKAL sama sekali. Kalau benar berlaku “kembalinya” pengundi UMNO pada BN dari 2008, sudah tentu undi PKR akan berkurang dengan besar sekali.

JELAS BERLAKU FENOMENA PENGUNDI HANTU

Harakahdaily menyiarkan satu laporan polis oleh seorang pengundi yang mendapati ada orang lain yang telah mengundi di tempat beliau.

Artikel terbaru Harakahdaily bertajuk ”Pengundi hantu’ wujud di Hulu Selangor”


Fenomena ini sudah semakin banyak berlaku dalam pilihanraya-pilihanraya kecil sebelum ini. Maka, tanpa segan silu saya mengatakan BN menang tipis di Hulu Selangor atas bantuan pengundi hantu.

14000 PENGUNDI DIPINDAH DARI HULU SELANGOR TANPA PEMBERITAHUAN OLEH SPR

Oleh kerana SPR adalah Biro UMNO, maka mereka dengan setianya telah memindahkan 14000 pengundi dari Daftar Pemilih Hulu Selangor tanpa pengetahuan pengundi sendiri. Hasilnya ramai yang keluar mengundi pada hari itu tidak dapat mengundi dan rata-rata nya mereka adalah penyokong Pakatan Rakyat.

Dan pada waktu yang sama terdapat lebih 14000 pengundi Hulu Selangor yang dipindah dari Hulu Selangor tanpa pengetahuan pengundi tersebut.

APA YANG PR PATUT LAKUKAN

Pada 2004, PAS mempertahankan Kelantan dengan hanya undi keseluruhan sebanyak 1500 undi. Namun, sepanjang 1999-2004 PAS telah membuang lebih 27000 nama-nama pengundi yang tidak diketahui dan jelas pengundi hantu.

Ertinya, sekiranya PAS tidak membuang nama-nama tersebut, kerajaan Kelantan sudah tentu akan jatuh ke UMNO pada 2004 yang lepas.

Tugas PR adalah MEMBERSIHKAN Daftar Pemilih bagi setiap kawasan DUN dan Parlimen dari pengundi-pengundi yang tidak diketahui ini.

WAJIB- kalau mahu terus menang dan memerintah.

Mana pernah Barisan Nasional/Yahudi ni tidak menipu.

Tulang Besi
”Pengundi hantu’ wujud di Hulu Selangor”

HULU SELANGOR, 25 April: Pengundi hantu yang sering kali diperkatakan oleh pembangkang pada pilihan raya sama ada umum atau kecil sememangnya wujud termasuk dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, hari ini.

Apa yang berlaku kali ini ialah pengundi yang tidak dikenali telah terlebih dahulu mengundi bagi pihak pengundi asal sebagaimana yang terdapat dalam buku daftar pemilih tanpa pengetahuannya.

Ini ekoran seorang pengundi, Lee Fong Thye, 56, hari ini membuat laporan polis berikutan ada orang lain telah mengundi bagi pihaknya.

Beliau yang tinggal di No 28, Jalan 2/24 Taman Bukit Rawang membuat laporan di Balai Polis Serendah pada jam 2.29 petang ini.

Menurutnya, lebih kurang jam 12.30 beliau sampai di pusat mengundi Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C) Serendah.

Beliau telah membuat semakan di pondok panas dan namanya ada tersenarai dalam senarai pengundi di saluran 2.

Beliau masuk ke pusat mengundi di saluran 2 dan memberikan KPT (Kad Pengenalan) kepada calling agent SPR serta ketua tempat mengundi (KTM).

Bagaimanapun, katanya, beliau diberitahu namanya telah ditanda sebagai sudah mengundi.

Berikutan itu, beliau membuat bantahan kepada KTM dan telah dibenarkan untuk membuang undi setelah disahkan dokumen pengenalan diri.

“Saya membuat laporan polis kerana terdapat keraguan bagaimana nama saya telah ditanda sebagai pengundi walaupun saya belum mengundi.

“Saya juga takut sekiranya KPT saya telah disalahgunakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab,” ujarnya dalam laporan polis itu.

124 comments:

joostspring said...

tu dia...
Tule Babi dah buat analisis pengundi hantu dia dah..

hantu aper TB wei..pocong ke hantu raya..

ke hantu dR rozmey..hantu 2 alam..

kahkhakahakahkahakah..

AzamDin said...

kalau mengundi tu dengan cara memangkah..senang la

storm62 said...

SPR = Syaitan Pengkhianat Rakyat.

tahniah warga cina diHS yg dijanjikan rm3 juta untuk sekolah Rasa dan 200 buah rumah kos rendah dan banyak lagi.

tapi jangan lupa, kasi tendang depa keluar masa PRU13 nanti...ka ka ka.

joostspring said...

hantu2 pencacai pr dah kluar ni...

mempelir,komrad dgn anom pokemom mana wei???

tgh menangis lagi ker sbb dah kalah...

wakakakakakaka

merbok said...

tahniah pada SPR kerana berjaya memenangkan barisan yahudi

Spring kendur ketiak said...

wakakakakakaka biaso la tu...

nanti ustaz kamal buleh la haramkan arak mongikut kohondak juspring.. wakakaka nanti kilang todi tutp la..kuil kristla pulak yang naik..w akakakakakaa

Paku payung said...

Lopeh ni pencacai umno boleh la poie tembok suci kuil kristal.

wakakaka

Anonymous said...

Pilihanraya tidak wujud zaman rasullulah dan para sahabat...

ni la bahananya demokrasi cara Barat...akhirnya umat Islam berpecah-belah...

joostspring said...

dah ada pun anom pokemon...

hahahahhhahhahah...

aper citer derr dgn lu punya berlagak sblm prk hs ari tu...

kahakahakahakah..

boleh jalan r derr dgn lu punya SYOK SENDRI tu...

lu punya aljuburi pun dah lari tinggalkan korang terkontang kanting...

huahuahuahuahuahuua..bos mcm gni pun ada er..dah kalah trus blah tinggalkan anak buah tuk jawab caci maki...

dah dasar korang ni penjilat jubo aljuburi...terima je la derr yg PKR ni LOSER!!!!

joostspring said...

wakakaka juspring kendur nak nipu lak..tinggal kan apo??? ala apo bezo nyo..kat kualo terengganu pun..PR tawan BN.. wakakakaka..ala kasi pinjam jo sampai PRU ko 13.. wakakakaka nanti amik balik ok..spring kendur.. wakaka..anom pokemon tu sapo hah??

pakngah santan said...

lain kali nyanyi lah lagu ini... "Who do you call?...Ghostbusters". bila ghostbusters sudah mari, hantu pun takut. masih tak faham2 lagi.

ajaklah semua pemimpin pr serta pengikut pr nyanyi lagu ini sambil terkinja-kinja. tentu hantu takut punya.

pakngah santan said...

pak ngah pondan ni buek lawak ko?? wakakaa

tuan komrad said...

wei jootspring..gua hidup lagi lar..gua nya berukband tgh hampeh la ni...

nak malu..tarak pasal gua nak malu beb..kalah tetap kalah..gua terima jeee...

yang menang belum tentu berada di pihak yang menang...

undi pkr langsung tak merosot pon beb...sokongan rakyat masih utuh...

" binawe sungguh jibon nih...cam ner nak aku nak bayar balance 49 ribu duit felda nih" gusar masterji kamal...

"takpe..nanti kita pinjam sama puak2 israel..diorang banyak duit" kata masterji kamal sambil tersengih-sengih..

hahahahahahahahahahahah....

yahudi sdn bhd telah berjaya..syabas diucapkan.....

joostspring said...

ceh..ceh..ceh...

nak menyalak lagi tu komrad..igtkan dah menyorok dlm jubor aljuburi...

anom pokemon...aljuburi ada kat mana skrg???

gua rase la..lu sorang pun dah mewakili berpuluh anom dan id tah ape2 kat blog poji ni....

lu yg spesis hantu ni pun takut jgk kat hantu2 yg wujud dlm mimpi pakatan haramjadah ni...betul2 hoa liaw ni hantu2 hulu selangor..

wakahkahakahkahkah...

storm62 said...

kalolah Anwar atau Kit Siang atau Khalid berkata "kalo PR menang,esok lu boleh mari opis gua, gua kasi itu rm3 juta."

they all will be in prison today.

kalo PR kasi 46 ekor lembu, TANGKAP dan SOAL, kalo kasi RM100 kpd warga emas, TANGKAP dan SOAL.

yang nie pulak, peem apno berjanji RM3 juta dan 200 biji rumah kos rendah, MACC dan PDRM tak berani buat apa2....phtuiiiiii.

dasar penjilat melayu yahudi APNO.

Anonymous said...

kalau kalah ada je alasannye,cube kalau menang x timbul pulak undi hantu semua ni..biasala manusia sentiasa x bersyukur.

Anonymous said...

kita memang x menjangkakan PR akan kalah!

namun kita perlu terima kekalahan tersebut walaupun jelas menampakkan pengadil berat sebelah!

yang jelas, walaupun beribu aduan polis dibuat & beribu bukti dikemukakan... pasti tidak akan ada tindakan susulan!

walaubagaimana pun PR harus lah berbuat sesuatu bagi membatalkan keputusan PRK HS ini...

bawak kemahkamah, ke SPRM, SUHAKAM even ke mahkamah antara bangsa sekalipun jika perlu...

sebabnya...

1- dengan jelas PM najib menggunaakan tektik rasuah & ugutan dalam usaha beliau memancing undi

2- meyalahgunakan kuasa untuk mengunakan DANA KERAJAAN @ DUIT RAKYAT untuk kepentingan peribadi & parti bn.

3- SPR dengan jelas menyalahgunakan kuasanya untuk memindahkan pungundi kekawasan lain secara sesuka hati tanpa sebarang notis kepada pengundi. sedangkan bila didesak mengunakan pendaftaran automatik melalui JPN, SPR kata tak boleh kerana melanggar hak asasi manusia kerana undi tak boleh dipaksa!

saya rasa kepimpinan PR lebih arif dlm soal ini & cadangan saya ini dapat dipertimbangkan!

suatu_ketika said...

yang aku pelik kan sangat, napa pihak kerajaan nak tunggu pilihanraya baru nak selesaikan masalah rakyat...

masa pilihanraya lah mcm2 janji ditabur.. isu pampasan yg tertunggak selama 15 tahun pun boleh selesai dalam masa 12 hari...

projek2 mega baru nak dilancarkan dan dijanjikan.. mana pergi nye depa2 ni masa Selangor di bawah pemerintahan BN... rasa2nya PKR baru jek memerintah x sampai 5 tahun.. tp, depa boleh selesaikan masalah yg dah berbelas2 tahun...

pelik2....

joostspring said...

wakkaka spring..kalau ekau asyik cerito bondo2 yang tak do bondo yang menampakkan kobonaran dalam umno..baik sonyap jo lah.. wakakaka

ekau ni nampak sangat memperbodohkan diri...wakakakkakaa

joostspring said...

lembu 1.54pm..

pergi report kat ahli parlimen OZ,britain,kanada,us yg perjuangkan hak2 asasi tuk golongan gay,lesbian n biseks r...

diaorng ni sgt2 berminat nak sokong aljuburi...

sbb aper???

LU FIKIR LA SENDRI...

Ustaz Kamalanathan said...

waakakakakkakaka..tengok..buleh lak kasi jawapan bangang si jubospring ni.. wakakakaka...nampak sangat dio tau yang badan2 bokuaso kek malaysia dibawah pomorintahan BN ni tak leh pakai.. wakaka tengok..tu la dio membodohkan diri sondiri.. wakakaka janji ustaz kamal akan tutup kilang todi.. wakakakaa

joostspring said...

anom pokemon...

lu cakp gua sembang kosong kan???

hbs tu aljuburi tgh duk menyorok kat mana skrg???

ni la susah kl org dah bodoh sombong dan jenis syok sendri...

tp xaper...gua bg muka sbb gua th yg pencacai2 haramjadah tgh berdukacita skrg ni....

wakahkahkahkahkahkah..

Anonymous said...

jootspring
can i fuck u

Ustaz Kamal janji Kuil Kristal said...

wakakakaka dulu banyak PRK kalah...mana boleh itu wali sembab ngn najib barak menyorok..tv mosti carik diorang punyo.. wakakaka..pasal anwar kek mano plak engkau yang risau.. wakakkaka kosong la wei.. kosong la wei.. wakakkakaa

sonang la hati jubospring..dapek kuil kristal..kilang todi pun ustaz kamal tutup.. wakakakkaa

joostspring said...

lor anom pokemon...

ahli2 parlimen oz dan britain yg duk sokong aljuburi tu pejuang hak asasi gay,lesbian n biseks kan???

FAKTA KE AUTA pokemon wei....

jubospring said...

wakakakakka bodoh la..dio punyo tajuk.. wakakakakaka fakta ko tu..???? mano ekau tau..ntah2 diorang porjuangkan bondo lain jugak..tak somostinyo itu dapek mombuktikan anwar meliwat ayah ko si sepol tu.. wakakakak kosong la mat..fakta lu.. wakakkaa

joostspring said...

lembu 2.08pm..

lu xsebut MOKHTAR...

so paham2 sendri r derr...

reject...

hahahhahha

ARE U OKAY??(bercakap sambil memakan karipap)

wakakakakakkka

joostspring 2 said...

joostspring ni gay ke??

wakakaka

joostspring said...

pokemon..

pejuang gay,lesbian n biseks sokong aljuburi...

FAKTA KE AUTA???

lu xpyh spin mcm lu punya godfather aljuburi buat r derr..

lu jawab fakta ke auta jer derr??

ARE U OK???

joostspring keling said...

dio sokong bukan sobab gay...sobab mahkamah monipu..bodoh.. wakakakakkaa

tak baco surat khabar BHarian ko?? wakkakakaa

Anonymous said...

kepala joot ber spring..

apa jadi DSAI punya qazaf...

kena joobur jugak dengan pak najoob?

ky satttuu...muahhahahahahhahahahah

suatu_ketika said...

spring 2.10

gua ckp pasal apa... janji2 kan..

lu citer pasal apa pulak???? apa kena mengena OZ, canada... blah2..blah2

lu ni cakap xde otak lah

Cucu said...

Hanya 75% jer yg kuar ngundi kat HS-kalau semua org kuar atau 90% dpd mereka kuar ngundi agak2 kau PKR boleh menang ke? Kenapa cerita Pengundi Hantu ni tak kuar selepas PR menang kat tempat2 lain? Masa tu pengundi2 hantu tu tidor ka? Kenapa kes sogok duit tak kuar masa tu?? Sebab PKR menangkan? Tapi bila kalah terus tak nak terima kenyataan bahawa adat pertandingan mesti ada kalah-menang!Konon nak selamatkan Malaysia tapi otak tempurong! Kalau ada bukti jom kita ngadu kat Al Gore dan Wolfpowitz supaya depa datang cepat2 betulkan perkara ini.Untung2 Netanyahu pun mai sama pakat bantai UMNO -yea la,kita kena selamatkan Malaysia dgn apa cara sekali pun kan?

cucu Najib Barak said...

wakakaka cucu...nak ngadu apo.pandai2 jo la buek corito..tapi malu la politik demokrasi kek malaysia ni... wakakaka buek kono golak jo..BN botanding dongan PR..yang koluar duit lobih ....kerajaan... wakakaka..montori mano buleh aktif bepolitik..tak cayo rujuk la segalo buku.. wakaka tapi..kek Malaysia ni.. alahai..buek kono golak jo la.. wakakakkaa..

Anonymous said...

Gay Boys tu dah ngamuk sebab kalah. Sudahlaaa.. jangan membebel macam pondan tua.

BN DAH MENANG DI HULU SELANGOR. KOMPOM !!!!!!!

BN DAH MENANG DI HULU SELANGOR. KOMPOM !!!!!!!

BN DAH MENANG DI HULU SELANGOR. KOMPOM !!!!!!!

joostspring said...

pejuang gay,lesbian n biseks nak sokong aljuburi sbb kes mahkamah...

wakakakakka..

kebetulan yg amat kebetulan sekali..

dah la kepala kpd semua yg sokong tu pejuang2 hak asasi gay,lesbian n biseks

ajaib ni,ni mesti berkat doa nik ajis...kahkahkahkah..dah terlebih berkat sampai perut najib dah pecah 40 dah...

lembu 2.20pm...

lu g menuntut dgn adukatarakguna tu dulu eh kl nak bercakap pasal qazaf ni...

lima..enam..tujuh ketika..

aper citer ni derr...
lu main masuk ikut suka lu je derr...dah xtahu mana depan belakang ker???

gua ckp kat lembu 1.54pm, yg lu main redah ikut suka je aper cer bro....

ke lembu 1.54pm tu lu jgk..sbb tu lu terasa gua fire lembu 1.54pm tu....wakakakakkaa..patut la rmi pengomen pr kat blog poji ni....satu org guna berpuluh id..

hahahahahha..

LOSER IS LOSER!!!

Anonymous said...

Di tempat kami h.slangor
rmai anak2 kami dah akhil baligh boleh pi mengundi,cam mane perisik rakyat buat risikan...takan dah kalah kata ada pengundi hantu...Sepatutnya anda melihat faktor yang menolk dan menarik untuk di pertimbangkn siapa sepatutnya kami pangkah.Menangilah hati kami bukan dngan ceramah sumpah seranah dan kami pun bukan suka sgat dngn B.N.Untuk pilihanraya umum akan datng tambatlah anak2 muda d hulu selangor dgn pembangunan fizikal.2 tahun pr memerintah negri selangor tak de apa yg boleh d bangakan dsini.
Kesimpulanya tiada hantu d h.selangor ttp kami yg sentiasa akan menghantui bkan sahaja P.rakyat ttp B.nasional juga.

Anonymous said...

Gay Boys pasti panassss... keh,keh,keh,,,,

joostspring said...

cucu..

aper barang report kat wolfpreet derr..

report kat pejuang2 hak asasi gay,lesbian n biseks r derr..

bru ada umphh!!!

ARE U OKAY???

joehan lives joostspring said...

wakakaka fakta yang dibuek2..si joostspring ni.. wakakakakaka

john kerry pun ado cakap gak..tak hantar surat jo..apo cerito??? wakakakakaka..fakta2 ponipu..joostspirng monipu laie.. wakakakaa

joostspring said...

anom pokemon..

ARE U MEMPELIR????

malu dah ker bro nak guna id mempelir tu...

hahahahhahahhaha

joostspring keling pondan said...

wakakakakaka joostspring toruih monipu.. wakakakakakaka sudah2 la monipu woi.. wakakaka masih laie tak dapek buktikan yang orang tu gay dan meliwat.,. wakaka tapi asyik bocakap jo..wakakakakaa

joostspring said...

pokemon..

lu r...mcm gasing lo..asyik spin je derr..

kerry lak lu kaitkan..nsb baik john kerry...gua igtkan anak omak si kerryjamban..hahahhahahh

sesimple mcm tu pun lu nak spin ke maa..haa yoo..lu ni bikin aljuburi malu je..

joostspring gay keling said...

wakakaka sapo spin..ekau tu yang spin woi.. wakakaka tak nak lak cerito pasal john kerry sokali.. wakakakkakaakaka...aku dah kato..suruh ekau buktikan anwar tu gay dan meliwat.. wakakkaka

joostspring said...

anom pokemon..

fulawei..

cakap pasal bukti pulak lu ni..

lu nak bukti,lu kenen2 r si aljuburi tu msk mahkamah cepat2..ni pe cer bro,nanti lu panggil la ahli2 penyokong hak asasi gay n lesbian tu dtg tgk skali..ni asyk tangguh je..sudah tukar eh..TANGGUH TETAP TANGGUH..

pokemon..

dah hilang fokus ni...
topik hari ni..

PKR LOSER!!!.

wakakakakakak

joostspring ingkari Allah said...

wakaka tengok tak leh buktikan apo2..wakaka pomfitnah la tu...wakakak dasar koling tol joostspring ni.. wakakakakakakkaka

Allah tahu joostspring.. wakakakakkaaa..jangn joostspring.. wakakakkaa

Anonymous said...

PR guna pengundi hantu pon KALAH..hahahaa

Anonymous said...

dah kalah tu buat la cara kalah. gentleman la skettt, jgn la nak nangisss.....

meracau2 cakap semua org salah.

pkr mcm bdak2 laaa..... tapi memang bdak2 ponn.

hahaha..

zek

zek said...

wakakaka monangih?? wakakakaka..at least tak la kalah banyak dalam siri PRK ni.. wkakaakkaa

tuan komrad said...

jootspring dah naik stimmmm...tu pasal tak habih2 cakap pasal buntut memanjang...

stim sebab menang....hidup masterji kamal....

wei..tak berbaloi bagi juta2 tapi majoriti takat 1700 jee..kalo 5-6 ribu ok la gak....

nanti bagi alasan.."janji menang,tak kira berapa undi pon"kata mr yahudi sambil mengusap buntutnya yang tonggek itu...

hahahahahahahaha

puak2 yahudi akan meraikan kemenangan selama 7 hari,7 malam.........

syabas yahudi..lpas ni bleh gi temple of solomon,sembahyang kesyukuran...jangan lupa pakai kuffah tuh...

wakakakakakakakak...

next pru,kasi bajet yahudi 100 bilion...
wokeyyy.....

tuan komrad said...

..next sibu....

apa plak diorang puak2 yahudi nak bagi...

"kita akan buat terowong bawah tanah,dari sibu sampai semenanjung.senang skit nak berurusan...saiznya besar sampai kete kebal merkava pon bleh lolos"kata mr jibon pada pencacai2 yahudinya...

hahahahahahahahahah

orang sibu akan jadi okb...orang kaya baru...

wakakakakakakaka

cayalah yahudi sdn bhd..taktik menjadi beb....

joostspring said...

lu dah mkn karipap ke komrad???

nsb baik lu dah xmerajuk..

pencacai mcm lu ni,kl merajuk buruk rupo eh..

hoohhhohohoho...

undi pr byk sbb cina pun mau bising ke!!!

hahahhahahahahhahahha....

LOSER IS LOSER....

joobospring rexona said...

wakakaka joostspring..aku ingek ekau yang morajuk..copek la woi..bagi bukti woi.. wakakakakakaa...

ekau ni nak jadi juburit ko??? wakakak

joostspring said...

aper lu nak sibuk komrad..

lu xpyh kecoh2 la derr...

lu plan la tarikh tuk tawan putrajaya...

gua igt tarikh 16/9/???? adlh tarikh yg paling sesuai...

lu dah dpt putrajaya(dlm mimpi) nanti jgn dilupakan lak kilang2 arak dan kasino tu ye...kasi roboh sama itu tempat...

Ustaz Kamalan said...

wakakakak ustaz kamalan akan tutup kilang todi..dan akan bangunkan sobuah kuil bosar.. wakakakakaka

tuan komrad said...

sikit2 aljuburi..sikit2 aljuburi.minat benar saudara kita ni dengan jubur...

aparaaa punya perangai...

wei jootspring,lu lahir ikut lubang buntut ke???

kahkahkahkahakahakahkakh

terkena kenan buntut masa lahir....berselepat ngan taik time bidan sambut...


wakakakakakakakakakak....

" di israel,kita ada ubat kalo terkena kenan buntut nih..."ujar dr yahudi pada pesakitnya...

kahkahkahkahkahkahakh

bawak2 pegi berubat la wei jootspring..

nyot..nyot..nyot...

joostspring said...

fulawei pokemon..

lu nak bukti ker derr...

lu g sumbat kepala lu dlm lubang jubo si sepul tu...

lpas tu lu jilat r taik2 sepul kat dlm stor kunyit dia tu...

kl ada rase lekit2 tu,sah tu air mani aljuburi..

whahahahahhahahah...

nak bukti,tp ajak naik mahkamah mcm2 alasan bg tuk tangguhkan proses mahkamah...cehh..poodahhh...

joostspring gay terlampau said...

wakakakaka patut la tak dapek bukti nak kato anwar liwat saiful..caro dio check pun ala2 gay tongah main.. wakakakak toruk2 joobospring ni.. wakakakakakkaa

umno memang toruk.. wakakakakaa

joostspring said...

lor komrad...

itu mat sabu dork yg ajar gua guna nama aljuburi...

lu g sound mat sabu r derr...

kl dia xbg nama aljuburi...gua xguna nama tu...

gua guna nama MAT KING LEATHER....

hahahahhahaha

joostspring al juburit said...

wakakkakakakaka...tak sangko budak2 umno bolaja ngn mat sabu... wakakakakaka

tuan komrad said...

la..pasal plak aku nak kena planned tarikh.....???

mengarut la lu beb....

kekkekekekkkekekekek

nak tau sama ada jibon disokong oleh rakyat malaysia,tunggu je la pru akan datang...

wei..suruh jibon menabung dari sekarang...nanti time pru,banyak mulut nak kena suap...

"kalo anda buka akaun dan menabung di bank of israel,keuntungannya dijamin 400%" ujar pegawai bank yahudi pada mr jibon....

wakakakakakakakakakakakak...

tuan komrad said...

budak2 umngok....

generasi copy and paste....

bagi la idea baru sikit...takguna ade kpala otak tapi simpan celah kelangkang...kalo mat sembab bleh lar...

wakakakakakakakakakakakak...

"kami pon ada ubat untuk mereka yang ada sakit kpla otak celah buntut ni"...tambah dr yahudi pada juak2 umngok...

kakakakakakakakakakakakakakak

Anonymous said...

PERISIK RAKYAT...
Minta siasat dulu pada tahun 2009 berapakah penduduk diHulu selangor yg meningkat usia dari 20 ke 21...
mustahil dalam tempoh 2008 hingga 2009 tiada penduduk Hulu selangor yg meningkat umurnya... berapa pula penduduk selangor yg meninggal... bosan dah dengar pasal pengundi hantu ni...setiap kali PR mesti ada kes pengundi hantu... kalau betul2 wujud kenapa BN tak menang 100% kenapa BN tak boleh rampas Kelantan... paling paling pelik, kenapa selangor terlepas ke pembangkang? lg 1 tak kan semua dalam polis tu BN, semua dlm SPR BN? dalam ATM tu BN, logik atau tak?

joostspring said...

komrad..

sblm prk hulu selangor ari tu pun lu ada ckp mcm tu dgn gua...

alih2 lu yg kena beb..

alih2 zaid "kelantan" yg tertonggeng...

wakakakakakkakah...

xserik2 lu ni komrad..kan lu tertonggeng smpai xleh bgn br lu tahu...

huhuhuhuh

umno aljuburit said...

wakakakakakakaka kosian2 si joostspring..dari tadi masih laie tak leh tunjuk bukti..tapi buleh lak buek cerito lucah.. wakaka..memang joostspring al juburit tol la.. wakakaka

tuan komrad said...

kes anwar tangguh kat mahkamah ade sebab beb...

nak bagi kat mr jibon kita ngan bik mama belajar cara2 nak pakai pampers...

nanti kena panggil jadi saksi,takde la terkucil time peguambela soal jawab...

"aku nak pampers made in israel jee sebab tahan lasak,tak bocor dan selesa untuk dipakai" kata mr jibon pada pembantunya....

wakakakakakakakakakaka..tunggu sape yang kenaaaaa....

wakakakakakakakaka

joostspring said...

kecoh r lu ni pokemon...

bukti..bukti..bukti...

lu dah kena badi bukti ke derr???

pencacai2 pr yg lain kena badi hantu..

lu kena badi bukti lak...kacau r lu ni..

kl dah th nak ising,cepat2 g jumpe dokter...kl nak jumpe dokter tu,jgn g klinik swata...g klinik kerajaan..swasta2 ni xlaku r bro..

kuangkuangkuangkuang...

Wakakakakaka joostspring dah bengang said...

wakakakakaka kecoh...kecoh apo plak.. wakakaka ekau dah tak buleh bagi bukti ekau ponipu la..pondusta.. wakakaka

Allah amrah la joostspring oi.. wakakakkaa

tuan komrad said...

gua nak serik???

sori larr....

gua bukan generasi katak melompat beb...

gua akan keciwa time bila Allah SWT buka hijab yang mana terbukti anwar betul2 bersalah...

time tu gua akan betul2 surrender....

la ni,gua nak sokong yahudi???

boleh blah....

BN ado POPEGOMO said...

wakakak komrad..kalau anwar tu botu2 liwat abang si joostspring ni pun..lom tontu kito nak sokong BN yahudi tu kan?? wakakkakakakaa

joostspring said...

sebab itu aljuburi sudah kecut lubang jubor ke komrad???

wakakakakakakak....

yg lawaknya time sesi peguam aljuburi nak soal balas si sepul tu la puak2 aljuburi mintak tangguh...nak soal balas pun xberani ke wei...

patutnya time ni la aljuburi nak bombard sepul...tapi rupa2nya aljuburi ni pengecut.

umno aljuburit said...

wakakakakaka...soal balas.. wakakakaka soal jubo joostsping kot..sobab jubospring ni tau banyak.. wakaka al juburit la katokan.. wakakaka nak soal cam mano... tak do kosan jubo abang ekau tu diliwat pun.. wakakakakkaa..tak baco surat kaba ko??? wakakaka tak tengok tv3 ko?? wakakkaa

tuan komrad said...

binawe sungguh jootspring...

wei..komen lu kat atas tu ada unsur copy and paste....

sakit kpala otak celah buntut la lu ni beb...

pegi berubat kat klinik 1malaysia..murah je pon..1 ragak je...

wakakakakakakakakakak

mahathir kaki jubor said...

INSAFLAH ORANG UMNO... JGN MENANG CARA BELI UNDI.

Klinik Jubo 1Malaysia..Najib said...

waakakakakakak kalau klinik 1 malaysia dah lamo ado..mosti si sepol juburit tu poie sano kan?? wakaka laie kolaka..napo si saiful tak nak poie klinik korajaan??? wakakakakka

Anonymous said...

Hantu lagi..!!!
Kalah buat cara kalah. Jangan nak menegakkan "BATANG" yang basah... karang 'Kerana bontot,KY-Jelly binasa'.Katak mabuk todi cakap.. takde hal, CIFUT BABI cakap.. takde hal, The Kelate Pope cakap takde hal... lu plak apa hal??? Idola korang si gay tua dah mula call sedara yahudi, nak bagi tau dia mungkin ke"DALAM" lagi, Tok Bulu korang mungkin ada mohon jadi makmum kat Vertican City, cuba check katak korang... mabuk todi lagi???? Pesan kat ULAR..MAK barua hangpa, kalau ceramah jangan waktu solat Jumaat, takut jadi solat Zohor je nanti, Unit Amal (Anjing Pengesan) korang dah bagi makan babi dan air todi, takut meroyan macam "AJING GILA BABI", buat Tule Babi, berenti la jadi orang fasik, sudahnya ko yang Sawan Babi, pe2 pun aku sudahi...
Terbakar kampung nampak api, terbakar hati si"BABI" siapa yang tahu...
PASberg 4 ALL
ISRAEL 4 ALL
PISS 2 PASberg BUSTARD ONLY...
Tahniah BN , berjaya lumpuhkan Pakatan Melayu Yahudi.....

wakakakakkaakaka said...

wakakakaka BN yang dah geng yahudi tumnpaskan yahudi?? apo kono eh jang?? mabuk ko??? wakakakkaa

joostspring said...

bkn ciri2 gua r main cut paste ni komrad...

kl lu dah cakap g2 pasal aljuburi,gua no komen r derr.....smoga kebenaran tu dtg r...

wakakakakkaa said...

wakakaka semoga joostspring dimaafi Allah..sobab banyak sangat tabur fitnah..bertabur2... wakakakkaa

tuan komrad said...

laa..tangguh je pon..bukan suruh batalkan pendakwaan..

aparaaa....

bersabar la skit..sabar tu separuh daripada iman...mahkamah dah bagi tarikh2 tertentu nak continued sebab bagi peluang anwar ngan jibon hadiri sidang parlimen...

gua ternanti2 kemunculan jibon ngan bik mama kat mahkamah jeeee

heheheheheheheheheh

" mula2 saya tak kenal,tapi lpas 2-3 hari,saya kenal balik mamat malaun tu...mamat yang jual punkoq tu kan???kata jibon pada mr peguam...

"maaf lah,saya ni jenis pelupa skit,maklum la tiap2 hari kpala asyik kena tunjing ngan bini saya"tambah jibon sambil menjeling ke arah bik mama...

di tempat duduk,kelihatan bik mama sedang mencekak pinggang..

wakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

PR pun satu hal, kerana terlalu yakin dengan anjakan sokongan pengundi sehingga tidak menghiraukan peranan SPR dan sentiasa bersedia untuk berlawan di atas padang yg tidak samarata sehingga menyebabkan petugas PR berhempas pulas keletihan...

Kalau macam nilah cara PR, maka rasa lambat lagilah nak ke Putrajaya...

Pastikan berikan tekanan berterusan terhadap SPR ke atas perkara yg dituntut oleh BERSIH tempohari...

Kalau tidak, setiap kali sebelum wisel perlawanan ditiup, BN sudah mendahului PR dengan 5 - 0,

Cerdikkah PR kalau asyik sedia untuk bertanding dgn cara macam ni?

wakakakakaa said...

wakakakaka yang seko ni ni negok bola ko..tongah main bola kocik ??? macam mabuk stim jo.. wakakakkaa

joostspring said...

benar2 marah npknya bro kita ni...

sabar derr....

pokemon...

xde kesan ke aljuburi xbrann???

TANGGUH TETAP TANGGUH...

bleh kau bgth aku dah berapa puluh kali kes aljuburi tertangguh???

wl apun PKR IS LOSER at Hulu Selangor..

wakakakakakakaka

tuan komrad said...

wei wakakakakaka..

geng2 umngok dan bn perangi yahudi....betul tuhh.jangan ko tak percaya

diorang dah join puak hampeh..opss..silap..hamas...

diorang pegi angkat senjata perrr...

wakakakakakakakaka..nak menipu pon padan2 la...

wakakakakakaa said...

wakakakakakaka...tak baik tabur fitnah..

Allah marah.. wakakakaa..Allah marah... wakakakakakka Allah marah...

wsakakakakaka

joostspring said...

itu kes si raja putar kencing dgn bik mama aper cerr???

sapa yg lari skrg ni???

wakakakakaka said...

wakakakkaaakaka...fitnah najib mosti kono tangkap kan.. wakakakakaakka..

kalau fitnah orang2 biaso..rilek jo.. wkakakaka..napo spin cerito ni jubo..tak do modal ko.. wakakkaa

tuan komrad said...

itu bala pon ada lari jugak...

lari pegi madras.....

"saya kasi lari pegi madras sebab mau beli itu sari sama serbuk kari jugak" kata mr bala mejawab soalan wartawan...

wartawan..apa sebab tak lari israel??

mr bala: sana ada panas jugak..lagi satu saya takut sebab sana ada banyak kes bom jugak..macam itu bom c4 la..pom..pom..pom..hancur...

kakakakakakakakakakakaka

matkambing said...

ini semua kerana spr tak amanah! pengerusi spr kerjanya senang hanya menyedia daftar pengundi untuk kawasan pilihanraya! jika dia dan anak buahnya menjalankan kerja dengan amanah tidak akan ada nama yang tercicir atau terubah ke upu lain melainkan pengundi itu diberitahu terlebih dahulu. malah ada kes yang orang lain telah mengundi bagi pihak mereka!jika mereka amanah ini tak akan terjadi. mereka ingat kerja yang dilakukan tidak akan dihisab diakhirat nanti!

anjing2 kurap pakatan rakyat kuat menyalak said...

hahaahaha.....mcm2 alasan korang lps kalah ye..mcmla gov tu jht sgt...lps ni korang xpyh la anta ank msk sek gov..sek swasta kn berlambak..xpayah bli beras,susu,gula,minyk,tepung subsidi yg kerajaan bn bg kt korang..berbillion2 gov bn bg kt korang..tp blakang kutuk2..hahaha..kalo yg baik skong la..kalo yg xelok tu bangkng tp selepas dgr penjelasan btul2..tp rakyat malaysia yg jd anjing2 kurap pakatan rakyat ni slalunya xnk dgr pnjelasan...tp ske dgr penjelasan si pengkhianat nuar al juburi tu ..xpon amek sumber dr raja putar kamarudin yg ntah islam ntah tdk tu..kalo korang rs bgs sgt..suh nuar bli pulau mn2 pkai duit yg yahudi bg kt die..pastu die leh jd pm kt ctu..korang plak g pindah ddk dgn die..nk tgk korang ikut ke x pemimpin agung korang tu..nuar al juburi..ahahaha...

g jahanam dgn pakatan haram..korang dh bungkus2 blum dr hs tu..bwk kuar sume brang2 korang ye...kalo x rakyat hs akn buang brng2 korang dlm sg bernam..hahahah

pakatan rakyat haram selamanya

Anonymous said...

pencacai UMNO/BN yang cuma pandai berkata2 menggunakan lutut bukan otak..tengok ayat pun dah tau mentaliti rendah..

tuan komrad said...

halamak..ade hanjing kurap meyalak kat sini la....woff..wofff.woff

bn dah bagi bilion ringgit kat rakyat???

gua nak tanya..duit yang"berbillion " tu datang dari mana beb??

lubang buntut jibon ke????

kakakakakakakakakakakakakak

hanjing kurap wat lawak yahudi...
belajar takat darjah 3...lpas tu mengungkit pasal jasa...

orang2 pr tak bayar cukai??tak bayar tol???

kpala hangguk lu la...

wakakakakakakakakakaka....

Anonymous said...

hai PENDOKONG PAKATAN RAKYAT. hanya ade beberapa anon saja yg bercakap dgn fakta dan realiti mcm anon 2.36pm. aku yakin ini adalah suara hati rakyat HS. komen mereka perlu di beri perhatian.. itupun kalu pr ingin terus membenam bn apco yg lain hanya mencarut dan mencaci. anyway PR-7, BN&apco bro-3.

INGAT!!! RAKYAT SUDAH BERUBAH!!!

penyokong taksub nuar berahi still xbrubah said...

btull..rakyat sudah berubah..rmai yg skong pr kini xlg skong pr...dlu kwn2 nuar percykn die..skrng sume dh xcykn die..pengasas pkr n kwn rapat nuar dh rmai tingglkn die..korang je lg terhegeh2 harapkn nuar..

hahaha...bagus2 korang ni..taksub dgn nuar..agaknya kalo nuar arahkn korang tonggeng dpn die msti korang tonggeng..hahahaha..penyokong taksub nuar ni bile lg nk brubah??hahaha

waakakkakaka said...

wakakakak sudah2 lah monipu woi masing2.. wakakakakkaa..macam haram masing2...terutamonyo dan prioritinyo umno..dah monang bukan nak bosyukur ko..buek konduri kek masjid ko..ops..politik tak leh bawak ko masjid.. wakakakakakakkaa


ustaz kamal nak tutup kilang todi dan buek kuil kristal bosa.. wakakakkaa

Anonymous said...

Teringat aku kata2 DSAI masa mlm penamaan calon,..lebih kurang begini mksdnya...

" UMNO gentar bila nama dto zaid dicalonkan,.trus buat mesy tergempar nk ambil blik kerusi dri MIC,..."

penyokong brsorak-sorak gmbira smbil cuba membayangkan dlm benak masing2 bgmanakh rupa UMNO yg sdg ketakutan itu??

hahaha!!

kpd sesiapa yg tertipu oleh kebijaksanaan kata2 DSAI pd mlm itu,..

BEGITULAH ANDA TERTIPU SELAMA INI,..

ex-PKR

mahathir al juburi said...

bn mau duit boleh laa menang..

Anonymous said...

Bagaimanakah UMNO yg dikatakan "sedang ketakutan" itu menjuarai setiap ceruk dan lorong di Hulu Sngor??

Klu dulu org tua2 penyokong kuat UMNO diperli "dh berkarat sgt xbleh nak buat apa2",..namun senario skrg jauh berubah

Anak2 muda merajai perjuangan UMNO,.

anak muda belasan tahun dan awal 20-an berada dibenteng depan sementara wanita dan golongan lebih tua hya tunggu di khemah/bilik gerakan

sebaliknya PAS/PR meletakkan org berumur didepan dan sbg pemasang poster

Anonymous said...

aikk..dah kalah pon byk bunyik lagi? ape ke hal ni yob?

aku da tak tau nak kata ape dah..result semalam already do the talking..

Hj Zaid jgn tarik balik taubat dia pun da kira cukup..jgn frust dok togok balik sudah..

anwar leh gi pujuk si azmin tu balik..kang takmo tonggeng si azmin tu kang, si TB plak dia balun..

Nicky Ajis punye "doa" ape citer? kalu gambar kat poster2 tu mcm doa dia sorg yg dimakbulkan..ape cert kali ni..satu demi satu ditelanjangkan..gi selidik2 bukti yg si kickdefella ckp tu..cuba check balik no IC, agak2 rase da tua tu reti2 la bertaubat..da terlebih mase da ni..

Steady la DAP! anda mmg pandai menggunakan kesempatan di atas kebodohan melayu2 PKR dan PAS ini..

utk pencacai2 PR - korg taknak bertaubat ke? hj zaid da bertaubat, at least..KORG BILE LAGI?--oh lupe, terbatal janji syurga nicky ajis nanti yeK?

anti-firaun

p/s: aku risau HJ ZAID ni balik ke perangai lame dia..TAKE BEER!

wakakakakakakaka antifiraun al juburit said...

wakakak firaun dah start menipu.. wakakakakakakaka fitnah fitnah2...kilang fitnah la umno ni.. wakakakakkaa

Anonymous said...

wakakakakakakaka..
terimalah hakikat..kalah tetap kalah..berlapang dadalah seperti mana org beriman..walaupun iman mungkin setipis kulit bawang..

wakakakakakakakaka...
alasan
alasan
alasan..mcm budak2 ..ngaku profesional

wakakakakaka said...

wakakaka ntah..wakakak dah kalah kuala terengganu BN dah la woi... wakakakakakakkaa

Zaid habih 5 juta jer said...

buat adik2 balaci PR.akui sj BN lebih hebat.besar kemungkinan,25 % pengundi yg tak keluar tuu adalah ahli UMNO yg memprotes kpmpnn samy vellu.andaikan 25% = 15 000 pengundi.berapa majoriti BN yer..

tapi heran juga,ceramah PR penuh sesak....

Paku payung said...

ancuk omak eh tu la pemuko yahudi ni.

Dah monang karat pon momokak yo laie.

Duit 155 juta yang janji tu dari mano kambing...abah kau punyo ko?

wakakakakakak umno suko makan suap said...

wakakakaka susah nak bagi budak2 yang dari kocik sampai bosa makan duit suap ni.. wakakakakakaka cammano yang BN buek halal ke tidak dalam undang2...somuonyo OK.w. wakakakakaka

jawablah ngn Allah maha Kuasa...

waakakakakkaka

Paku payung said...

Kalau dalam perhimpunan umno buleh rasuah nak sodap tukar politik wang...inikan dalam PRayo laie la rasuah.

Politik wang abah eh tu wakakaka

Anonymous said...

Sudahlah woi...takde paedahnya melalut lalut...sampai bila nak berenti melalut ..woi, buat kerja masing2..pergi cari rezeki utk beri makan anak bini..!! sudahlah...FULL STOP.

wakakaka sapo sini suko bodek2 said...

woi..poie la bodek najib..nanti najib bagi la makan anak dan bini.. wakakakakaka SAIFOOL STOP

Paku payung said...

Boto tu...claim HS dah dapek lom wakakaka

bolos501 said...

BN menang pun sebab tabur duit...apa nak di bangga sangat??...tunggu ajelah pru ke 13 nanti.. siap kau bn.

Anonymous said...

duit aku jugak yg depa taboq tu...haram jadah BN

joostspring menjuburs alnajis kemuthyidin said...

jootbosspring wakakakakakahh!!

PASRAEL said...

panas..panasss..duit habih..mana tak panasss...panas..panassss..dah tahu BN cerdik..yg bahlol pi lwn buat mende...kan dah habih duit..calon ko tu pun kaki rasuah..nak cakap bab rasuah..pirahhhhh..

hantuu..hantuuu..eh,kan ramai bomoh halau hantu ade..korang tak suruh nga dan ngeh baca ayat2 alquran ka nak halau hantuu..kot2la doa yg ula mak dato seri nik aziz baca tuhan tak berkati....

Melayu bodoh sj yg mudah diperbodoh PR. Kesiann Melayu PR

Anonymous said...

Pengundi hantu memang wujud. Sebabnya SPR adalah komponen BN. Ini terbukti pada tiap kali PRK. Di Lunas, Pmtg Pauh, kami memang banyak menangkap hantu2 ni tapi polis melepaskan mereka begitu saja. Sebabnya polis juga komponen BN. Negara ini memang negara haram jadah.

Anonymous said...

BN DAH MENANG DI HULU SELANGOR. KOMPOM. FAKTA.!!!!!!!!! KORANG PUSINGLAH IKUT MANA PUN. MENANG TETAP MENANG.

tuan komrad said...

fakta-

bn menang dengan majoriti 1700 undi

auta-

bn tak membeli undi untuk menang di hulu selangor...

jibon cakap,bn tak guna duit untuk raih sokongan dalam prk hs....cakap dalam telebisyen.....

aiksss???..mr jibon nak tipu sape nih???juak2 yahudi? ahli2 umngok? rakyat malaysia??

hahahahahahahahahaha..jibon nak tipu budak2 sekolah permata bleh lar....

wakakakakakakakakaka

wei..nak tau,kat buntut jibon ada mesin atm...sebab tu dia cucuk duit senang2 jeee....sekali kluar 100 ribu.....

atm celah kelangkang..teknologi terbaru dari israel...

hahahahahahahahahahahahaha...

tuan komrad said...

betul tu....hantu tu kalo doa dia tak lut....

dikenalpasti bahawa hantu2 berkenaan bukanlah hantu baka tempatan seperti hantu raya,pocong,langsuir,pontianak,tetek dan sebagainya..

tapi hantu2 ini diimport dari israel.yang menariknya,hantu2 ini bertuan dan telah dimandrem agar muncul dalam prk saja.....

cara nak bunuh ada 2....

pertama,hendaklah seseorang itu pakai kopiah kecik,pegi kuil solomon temple,sembah apa patut mengikut niat,kedian kalo jumpa hantu2 berkenaan,terus bagi duit..katakan ianya sebagai gantirugi agar jangan menggangu prk dan orang ramai..suruh hantu2 main jauh2....

kedua...kalo ada mesingan uzi atau kete kebal merkava,tembak je hantu2 berkenaan dengan salah satu senjata berkenaan...pastikan senjata2 itu made in israel..kalo negara lain tak jadinya...sure hantu2 tersebut akan mampos setelah berjaya ditembak.....

wakakakakakakakakakakakakaka

hantu yahudi bertuankan mr jibon...
iras2 sundal bolong gak...

wakakakakakakakaka...

mahathir-aljuburi said...

bn menang hulu selangor sebab tabur duit... pakai duit rakyat pulak tu. tak malu sungguh.

Paku payung said...

wakakaka sudah tabur wang lagi tak mau ngaku.

Mozas said...

Pas dah serik berkempen untuk PKR! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/pas-serik-berkempen-untuk-pkr.html

Anonymous said...

Segala puji bagi Allah kerana menggerakkan hati pengundi-pengundi di hulu selangor seramai 23 272 memangkah Parti Keadilan...
jika Allah terbalikkan hati-hati mereka supaya semuanya memangkah atau mengundi Barisan Nasional macam mana?

Wahai saudara-saudara..dalam berhujah/ menabur fitnah...ingatlah siapa yang lebih berkuasa di atas segala-galanya...

surah al-imran (ayat 27-29)

27]
"Engkaulah (wahai Tuhan) yang memasukkan waktu malam ke dalam waktu siang, dan Engkaulah yang memasukkan waktu siang ke dalam waktu malam. Engkaulah juga yang mengeluarkan sesuatu yang hidup dari benda yang mati, dan Engkaulah yang mengeluarkan benda yang mati dari sesuatu yang hidup. Engkau jualah yang memberi rezeki kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dengan tiada hitungan hisabnya".
[28]
Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.
[29]
Katakanlah (wahai Muhammad): "Jika kamu sembunyikan apa yang ada dalam dada kamu atau kamu melahirkannya, nescaya Allah mengetahuinya; dan Ia mengetahui segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Dan Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu


sekian..

wakakaka ustaz sudah bunyi la dey said...

surah al-imran (ayat 27-29)

27]
"Engkaulah (wahai Tuhan) yang memasukkan waktu malam ke dalam waktu siang, dan Engkaulah yang memasukkan waktu siang ke dalam waktu malam. Engkaulah juga yang mengeluarkan sesuatu yang hidup dari benda yang mati, dan Engkaulah yang mengeluarkan benda yang mati dari sesuatu yang hidup. Engkau jualah yang memberi rezeki kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dengan tiada hitungan hisabnya".

memang betul..tu pasal la ado yang miskin ado yang kayo kek Malaysia ni.. wakkaa

[28]
Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.

wakakaka kalau yang samo agamo pun nyakitkan hati...apo cerito plak?? nak besabar ajo ko?? wakakakka

[29]
Katakanlah (wahai Muhammad): "Jika kamu sembunyikan apa yang ada dalam dada kamu atau kamu melahirkannya, nescaya Allah mengetahuinya; dan Ia mengetahui segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Dan Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu

Allah tahu isi hati orang2 BN dan PR...biakan ajo..akhirat kelak kito tau bersamo2 yo?!!!! wakakaka

Anonymous said...

suka la ko ketawakan ayat2 Allah SWT, tuhan kerat lidah ko nanti baru tau.

memang sah ko ni anak cina babi, dibayar dap/LKS.

zek

wakakaka zek nak jadi ustaz kamal jugak ko??? wakakaka said...

Allah kerat lidah aku....tapi Allah benamkan ekau ngn budak yang siap lotak ayat Al-Quran tu sobab momfitnah aku...wakakakaka..lotak ayat Al-Quran..dio ingek dio tu sapo???botu ko sasaran ayat Quran dio tu?? wakak itu jo lah ayat..itu pun dapek kek internet..ado ko dio ingek ayat2 yang lain?? ekau lak..kato aku golakkan ayat Quran.. wakakakakkaa..aku golakkan budak tu la.. wakakaka

sokian..salam 1 Malasnya...wakakaka