"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 25, 2010

Keputusan Hulu Selangor yang Menghairankan?

Reactions: 
Dari keputusan rasmi yang saya baru dapat:

PKR - 23,272
BN - 24,997
Majoriti - 1725

Saya mengucap syukur kepada Allah SWT kerana telah mentaqdirkan keputusan seperti ini. Ia bermakna kekuataan PR masih utuh dan kuat. BN dengan menggunakan segala kekuatan dan keupayaan mereka cuma mampu meraih 1725 majoriti sahaja

Secara mudahnya, majoriti BN itu didapati dari undi pos (650) serta undi-undi rosak pada 2008 yang kembali pada BN (1466)

Apabila dijumlah keduanya menjadi 2110 undi. Dan majoriti BN yang baru didapati hanyalah 1725, dibawah undi rosak yang kembali + undi pos.

Perlu diingat, ini adalah kawasan yang PALING KUAT UMNO dalam Selangor dan dalam Malaysia. Sekiranya keputusan ini dijadikan rujukan, maka ia bermakna UMNO akan KEKAL KALAH di Selangor dan di semua kerusi yang mereka menang tempohari.

KEPUTUSAN YANG MENGHAIRANKAN. ADA PENGUNDI HANTU?

Keputusan baru Hulu Selangor ni juga satu bentuk keputusan yang menghairankan. Mengapa saya kata demikian? K

Kerana Undi PKR NAIK berbanding 2008:

2008 : 23,177

2010 : 23,272

Bererti kenaikan sebanyak 95 undi. TAPI dalam naik pun PKR tetap kalah.

Saya menghidu terdapatnya RAAMAAAIIII hantu2 yang telah mengundi, ditambah lebih 1000 pengundi yang telah di buang nama mereka dari senarai oleh SPR.

Suka tak suka, perlu ada siasatan terhadap keputusan ini. Saya menghidu penipuan sekali lagi.

Kepada penyokong dan pendokong PR, jangan jatuh semangat. Kita kena tipu dan di masa lain mereka tak boleh tipu lagi, inshaalah.

Tulang Besi

133 comments:

Anonymous said...

sokongan rakyat kepada pr tak menurun malah terus meningkat walaupun tak menang...syabas diucapkan

Anonymous said...

La... apa yg kepala kau ni tulang besi ngok sangat.kalau menang kau boleh terima kemenangan,tapi bila kalah kau bagi macam2 alasan.
Kalau bodoh saja tak pa... tapi ni dah masuk bodoh juburi pula...budak sekolah rendah pun boleh kira.... dlm masa 2 tahun dah tentunya bilangan pengundi akan bertambah,dgn pertambahan pengundi baru...

Anonymous said...

BN MENANG DI HULU SELANGOR. DAH KOMPOM!!!!!!!!!!!!!!

Bomosiam said...

Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi

Jin said: "Boss! Macamana bole kalah ni !!!".

" Faktor calon & cara kempen yg penuh keegoaan dan keangkuhan, bawa padah!!. Ketidakupayaan tandingi jentera BN dan kecelaruan koordinasi berkempen, antara kelemahan PR ".

tok malim said...

Dah sahih pkr tewas.kekalahan pertama PR di negeri yg mereka kuasai menjadikan kedudukan terkini PR 7 BN 3.

Kita semua tahu ketiga-tiga Dun dalam parlimen Hulu Selangor dimenangi BN dan PKR pun menang tipis dalam PRU 12 dengan majoriti 198 undi.

Menang tetap menang walaupun 1 undi.Analisa awal BN menang besar di kawasan majoriti melayu yang bonusnya dari kampung melayu kawasan FELDA.Sekitar 62% kalau mengikut sofi razak,ketua penerangan PAS Melaka.PKR dapat 38%melayu.

Undi kaum cina memihak PKR apabila 75% mengundi zaid dan 25% mengundi kamalanathan.

Lebih memeranjatkan kaum india beralih arah apabila 55% mengundi BN dan 45% mengundi PKR.

Untuk melegakan hati penyokong PKR,korang taklah kalah teruk sangat.1500 undi tu kalau tolak 767undi pos yang memilih BN bermakna BN menang tipis dengan majoriti 733undi.

Menurut analisa awal seorang penganalisis politik, faktor menyumbang kemenangan BN tak lain tak bukan wang besar atau gula-gula yang ditawarkan kepada pengundi-pengundi melayu.

Kempen BN menyerang peribadi Zaid juga berjaya dan isu hudud,arak dan judi menyukarkannya mendapat undi orang Melayu.Lebih-lebih lagi Melayu UMNO.Di kawasan FELDA ada peneroka yang menyangka pemberian air percuma diberikan oleh kerajaan pusat BN dan bukannya kerajaan PR Selangor.

Sabotaj daripada pemimpin dan ahli PKR tempatan seperti dr Halili yang juga bekas bendahari UMNO dan antara pengasas PKR juga menyulitkan peluang PKR meraih undi Melayu.Trend melompat pemimpin PKR di negeri-negeri lain juga membantu BN membentuk persepsi pengundi melayu calon PKR tak boleh dipercayai dan jika mereka menang tak mustahil mereka akan lompat parti.

UMNO Shah Alam dan PJ Utara juga berjaya membantu kemenangan calon BN.AJK Pemuda UMNO Shah Alam adalah calon bebas yang kemudiannya menarik diri.Ketua biro politik UMNO Shah Alam menurut sumber memetik adalah mantan pemimpin muda AMK.kali ini Ezam pasti tersenyum kerana melihat rakan-rakannya di dalam PKR tersungkur dan dia juga turut menyumbang kalau tak banyak sedikit dalam kemenangan BN di Hulu Selangor.

Ketika kaum Cina masih setia dengan PR keadaan yang sebaliknya berlaku pada pengundi India.Ramai yang berpendapat kalau calon Melayu nescaya PKR yang menang dan kaum India mengundi atas dasar calonnya sebangsa dengan mereka.

Biarpun 75% undi kaum Cina kepada PKR tetapi belum mencukupi kerana pengundi Cina sekitar 26% sedangkan pengundi Melayu 52%.

PAS BANGANG said...

TAHNIAH PAKATAN YAHUDI LINGKUP DENGAN BERGAYA.

PAKATAN YAHUDI JUGA KERJA KUAT DAN MENFITNAH SECARA SISTEMATIK, DENGAN DUIT FUNDER DARI SINGAPURA MELALUI YAHUDI PUN BOLEH KALAH..

HANG JANGAN LA NAK MENGARUT TOPENG BUNTUT ANWAR AL JUBURI -POLLING AGENT ADA DOK TANDA DALAM BILIK MENGUNDI - YANG JADI HANTU ADALAH PAKATAN YAHUDI..

LEPAS NI HANG BOLEH LA MULA BISNES KECIL-KECIL JUAL KY JELLY ....

Anonymous said...

Ntah org Pakatan Kononnya Untuk Rakyat ni..kalau kalah banyak plak cekadak alasan dia. blah la woi

tok malim said...

Ada lagi,korporat juga turut membantu UMNO dan BN memenangi PRK Hulu Selangor.Tokoh tak asing,Tan Sri Rozali Ismail bos SYABAS yang juga anak peneroka FELDA GEDANGSA.

Tak heranlah dana umno menghadapi PRK Hulu Selangor meningkat.Ada seorang rakan memberitahu dia juga bendahari UMNO Selangor.Patutlah mat rempit yang terdiri daripada budak sekolah memakai baju yang mempunyai nama SYABAS di depannya,tambah rakan tok lagi.budak-budak sekolah inilah yang menganggu kelancaran ceramah PR dengan membuat bising ketika berkonvoi melalui premis ceramah PR dan mereka melakukannya berulang kali.Eloklah SPR menyiasat penglibatan budak sekolah membantu BN dalam pilihanraya yang telah dilakukan dalam siri-siri PRK yang lepas.Apakah mereka ini diupah atau ditaja pihak tertentu?SPR perlu telus dan adil dan jika tidak rakyat akan melihat SPR memihak BN.

Fakta yang perlu diambilkira ialah pengundi di empat gugusan FELDA sekitar 6900 orang.FELDA juga talian hayat terakhir UMNO.54 kerusi parlimen adalah di kawasan FELDA dan pada PRU12 UMNO hanya menang 78 kerusi parlimen.

ANAK kena mainkan peranan lebih membantu PR menarik sokongan generasi kedua FELDA

Anonymous said...

Tulang Babi ni spesis degil mcm babi jugak. Kenapalah susah nak terima hakikat dan kenyataan bahawa kalah tetap kalah tak walaupun majoritinya hanya 1 (satu) undi saja. Inilah kekuasaan Allah yg maha esa telah mencipta seekor manusia bernama Rahman yg penuh dgn sifat kebabian yg amat terlampau.
Betapa sakitnya hati si Tulang Babi ni diatas kemenangan BN..Dengki dan busuk hati tak habis-habis....

Anak Bugis said...

Menang walaupun dgn 1 undi, tetap menang, itu prinsip dlm mana mana pilihanraya, pertempuran sudah tamat, pejuang balik ke kem masing-masing..
tapi harapan aku agar kerajaan Negeri mengambil iktibar kali ini utk persediaan PRU13.. bentuk kumpulan pemikir Think Tank yg dianggotai kumpulan proffesional melayu bagi mencari idea dan pendekatan baru utk memecahkan domanisasi UMNo di kawasan kampung yang selama ini menjadi kubu kuat UMNo..

PUTRA MERDEKA said...

suka engko la

Anonymous said...

Kagum aku ngn Perisik Rakyat ni...ilmu ape ko pakai ha?? Sampai dpt menghidu bau HANTU??? Naik basi dh cter pengundi hantu ni sedare....hihihi...nanti PRK Sibu..tlg bawak Nik Ajis awal2 ok..suh dia halau HANTU kt sana plk..Eh, lupa plk..Nik Ajis kn kn sggup kwn ngn Syaitan??

My Longest Yard said...

dah la kalah, bagi macam2 alasan...terima la hakikat woiiiii

al-juburi said...

ALLAH tak merestui puak sesat macam PKR dan PAS (PENGGEMAR ANAL SEX)

tok malim said...

Kini kerajaan PR Selangor dah ada musuh ketatnya.UMNO Shah Alam dan PJ Utara dan juga Tan Sri Rozali Ismail bos SYABAS.Benarkah SYABAS membayarnya gaji 425 ribu sebulan.
Kalau benar setahun dah dapat RM5 juta lebih.

SYABAS juga menyaman kerajaan PR Selangor kerana enggan menaikkan harga air.Apa kata rakyat selangor kelak.Patutlah gaji bos SYABAS mahal pasal airnya mahal.itulah persepsi rakyat selangor nanti.sekurang-kurangnya selangor beri air percuma kepada rakyatnya BN yang memerintah negara beri air percuma kepada rakyat singapura dengan kadar 3 sen seribu gelen.

Kini Hulu Selangor telah dicemari dengan nila berwarna biru kata seorang teman.Kerajaan PR Selangor perlu sentiasa bersiap siaga agar setitik nila ini tak menjadi gelombang biru.Itulah harapan seorang teman dan penyokong PR yang lain.

Fakta yang perlu diberikan perhatian parlimen hulu selangor mempunyai 3 dun.dun batang kali yang dulunya mat taib mantan mb selangor jadi ybnya.Melayu di sini majoriti lebih 60%.Dun Hulu Bernam Melayunya majoriti melebihi 70% dan DUN Kuala Kubu Bharu penduduknya adalah majoriti kaum cina dengan 60%.

senang citer melayu hulu selangor melayu umno.hari tu mereka undi arwah MP kerana ketokohannya sebagai mantan timbalan MB Selangor dan protes terhadap Palanivel.

storm62 said...

Aku rasa melayu2 apno boleh tidur lena malam ini.

selepas 1 minggu maki hamun Tok Guru Nik Aziz, Datuk Zaid, DSAI, MB Khalid Ibrahim dan semua demi kemenangan calon MIC Kamalanathan yg sah terbukti sekor "pengundi hantu" di Sg Siput.

Buat rakyat apno diHS sila jimat cermat dgn duit yg dijanjikan tu, jangan2 belum sampai PRU13 dah kering.

tahniah MIC Kamalanathan "pengundi hantu" yg berjaya keParlimen.

Anonymous said...

rumah terbakar nampak asapnya, hati terbakar siapa yang tahu..hahahaha

Anonymous said...

Dr. Fadzilah Kamsah penah cakap hanya hantu saja yang boleh nampak hantu. Sah lah si Tulang Babi ni hantu. Kalau dah kalah buat cara kalah. Jangan nak kata hantulah, undi pos la, mcm2 lagi alasan nak bagi sedap hati. Sekarang ko rasa mcm Rohaizat rasa masa pakatan bangang ko sungkit kisah lama dia. La ni Zaid " The Drunken Frog" kata kisah lama lupakan laaa... kepala atuk kau..!!! sekarang zaid tersemban dicelah bontot CIFUT BABI.

PA$berg 4 ALL
I$RAEL 4 ALL
PI$$ 2 PASberg BUSTARD...BIOL!!!!

Anonymous said...

Apa yang pasti orang Cina memang menyokong kuat PKR ... sebab Anwar dah janji macam-macam ... orang Melayu yang sokong PKR ni aje tak sedar diri..

APRS said...

Salam, kita PR tidak bermain diatas padang yang sama. Undi yang diperolehi menggambarkan PR (PKR) tidak kalah... Selepada ini kita kena buat kerja bagaimana untuk menang di kawasan majoriti melayu.

Saya nampak ada perubahan dalam kumpulan UG dimana kita nampak mereka berkempen dengan penih dedikasi cuma dimana Ust. Nasa..

Terima kasih.

Anonymous said...

Ye..Ye.. Melayu UMNO boleh tidur lena. Tapi Melayu APCO (Al-menantunya Political Cronism Organisation) @ Melayu "P"endukung "A"jaran "S"yaitan akan memabukkan dirinya.... Takebeer.. takebeer.. Takebeer...

pemerhati said...

pada pandangan aku.pkr kalah kerana faktor calon.apa salahnnya pak sheh anuar kalau letak calon tempatan.orang melayu yang jadi pemimpin macam kerak nasi ini mudah merajuk dan bebal.itu yang jadi katak puru lompat sana sini..kemudian lepas ini wujudlah katak kaya raya.terima lah keputusan.ada masa menang.ada masa kalah.ambil lah iktibar semoleknya.ada masa lagi tiga tahun.mahal harganya berjuta rm dihulu selngor kali ini.

Anonymous said...

aku setuju dgn hujah Dr Halili tempoh hari.

tindakan PR buat orang Melayu bertambah cemas.

di PRK Hulu Selangor ni, aku lihat pengundi Melayu semakin meningkat memberi undi kepada BN ... tetapi pengundi Cina pula beralih arah memberi undi kepada PKR.

apa maknanya semua ini?

maknanya dari segi politik, rakyat kita semakin dipisahkan dengan sentimen kaum, dalam erti kata lain, kita semakin menjadi rasis.

usaha untuk memupuk sistem 2 parti nampak gayanya akan terkubur.

parti politik seperti Gerakan dan PKR yang mendukung sistem 2 parti ini kelak akan hanyut di telan arus perkauman.

parti PAS pula kena bertindak cepat membuat keputusan samada hendak mempertahankan kedudukan Islam dan orang Melayu ke atau hendak mempertahankan kesaksamaan kaum.

silap buat pilihan, parti PAS pun akan kena telan dengan arus perkauman.

tepuk dada dan tanyalah diri sendiri, apakah kita ini rasis atau tidak?


-zaid kamal-

Anonymous said...

Sudah la Tulang Babi... jangan la nak menegakkan "Batang" yang basah. Buat habis KY-Jelly jer.... La ni siapkan hujah ko nak bela CIFUT BABI. Dia macam nak ke "DALAM" jer tu.....

Anonymous said...

Betul.. betul.. PAS berkempen dengan penuh dedikasi hingga menjadikan Solat Jumaat penduduk cuma jadi solat Zohor jer...

Ambo denge puak2 ambo yo Isle. Yang lain dok Isle.... kepalo abah kau...!!

org rajin cr jalan..org kalah cari alasan said...

kita silap pilih calon.....wakkakakakkakakakakakaka..hantuuuuuuuuuu....posssssssss...cinaaaaaaaaaa..........arakkkkkkkk...wakakakakakaka......terimalah dgn hati terbuka..kecuali anda tiada walau sekelumit iman didada..bayangkan ..kalau baki 20% pengundi BN KELUAR MENGUNDI

Anonymous said...

syukur alhamdulillah..semoga kamal akan menunaikan janjinya utk mempelajari islam..kalau lah tuan guru nik aziz ada dalam dewan tadi kan nampak molek Islamnya..

Anonymous said...

sabolah Tulang Bosi;

kau dah cuba macam-macam tapi takdir Allah jugak, kalau Allah tak berkenan tentu tak akan menjadi,, Kalau Allah dah berkenan, orang lain buat macam-macam nak halang pun benda tu akan menjadi yetak?

Bagi pandangan aku,aku salahkan TGNA kenapa PKR kalah? kan dia tu baru balik Mekah, buat sembahyang hajat dan sebagainya.. apasal doanya dah tak menjadi pulak..tak patut?

Aku rasa ada yang tak kena ni..Elok buat post-mortem angle begini kenapa pulak doa dia dah tak mujarab akhirakhir ni.orang tua-tua cakap kalau doa tak makbul, adalah benda yang kita buat tak disukai Allah, bukan gitu Tulang Besi?

Anonymous said...

Walau bagaimana pun tahniah buat BN kerana berjaya merampas semula HS.

Sepanjang kempen pelbagai isu yang timbul serangan peribadi hinggalah imbuhan yan berbaur Wrasuah dan ugutan.

Politik tidak terhenti disini diHS dan perjalanan masih panjang. Marilah kita sama-sama terutama rakyat tidak kira dari penyokong atau pengundi biasa dapat menyaksikan, mengadili janji-janji yang dilafazkan.

Pepatah orang tua-tua, menang sorak kampung tergadai.

POLITIK TIDAK AKAN TERHENTI DISINI DI HULU SELANGOR.

tok malim said...

dr halili bekas bendahari kpr hulu sgor.terima kasih kerana berkempen utk umno dan sabotaj pkr.barulah rakyat tahu dirinya yg sebenar.
separuh daripada undi yang diperolehi bn hasil karya pembelot pkr,demikianlah menurut seorg penganalisa politik

Anonymous said...

PR = PARTI JUBUR!!!!!!!!!PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL!!!!!!!!!!

Anonymous said...

BN DAH MENANG DI HULU SELANGOR. KOMPOM!!!!!!!!

Anonymous said...

Anuar pernah berkata semasa mengulas PRK manik urai, walau pun dengan satu undi kita tetap menang.. dah lupa ke ?

Anonymous said...

anon 10:57 terlalu hodoh benar orang yang menyembah Allah bagi kamu ya.

Apakah terlalu munafik TGNA hingga Allah tidak makbulkan doanya?

Apakah najib tidak bermuka-muka dalam menguruskan perintah Allah?

Apakah benar kekalahan PR hari ini kerana PR ini terlalu munafik dan memesongkan Islam?

Siapa kita boleh menandingi kuasa Allah dalam hal yang sedemikian?

Anonymous said...

PKR PROBLEMATIC. KOMPOM.

Anonymous said...

Yang menang hari ini.. esok tak tentu lagi.. jadi yang menang perlu menunaikan janji.. bukan macam PR... peristiwa kg buah pala... "kalu tak boleh buat bukan anuar" tu yang depa pangkah PR... zahrain jadi saksi ketika itu.. tapi apa dah jadi...

Anonymous said...

INI FAKTORKEKALAN..TERIMALAH HAKIKAT INI..APA MAU CERITA LAGI??

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

aku said...

aku tak setuju kalau kau tuding BN je yang pakai pengundi hantu.

cuba kau buat kira-kira perbandingan, kau akan jumpa Pakatan pun pakai pengundi hantu jugak.

dua-dua sama. mcam sial.

Anonymous said...

yeye..kita menang...yeye...

Anonymous said...

LA dalam masa 2 tahun naik 95 je undi utk PKR..
tu la dah bagi kuasa lupa janji manis...
Pentingkan org luar dari penduduk asal..ADILkah utk rakyat sana wahai parti ADIL?
atau adil utk anuwar jeh..
sedarlah rakyat PKR dari mimpimu?

Anonymous said...

dah kalah tu buat la cara kalah...

undi umno meningkat ko tak nak analisa ke.

silap kat nik aziz la sebab tak mau buat solat hajat utk zaid. ciann zaid.

solat hajat utk nuar jubo, nik aziz nak buat, tapi kat kaki botol dan kuda nik aziz tak mau.

double standard la nik aziz sbb tu kalah.

zek

Anonymous said...

ciann perisik rakyat harap2 kau dapat gaji dari nuar bulan ni. usaha keras lagi bebb.

fitnah ko pasal degree kamal tu ari tak berapa menjadi bebb.

zek

Anonymous said...

aku ni dulu penyokong tegar PKR, bila PRU12 mase PR mng smpai nk hampir majoriti BN aku hepy giler..tapi aku pelik, aku tak denga brita melalui pembacaan di blog2 sama ada penyokong BN atau tak, tak pulak BN ckp PR pakai pengundi hantu, takde denga alasan bodoh dan menyemai benci..dan smakin lame aku dalam PKR smakin aku tak percaya ANWAR ni, suka sgt menyemai benci dikalangan penyokong sendri terhadap kerajaan..dan aku ade msj untuk korang sume, kpd penjilat kaki tegar PKR sedar la korang sume, korang bile da klah ckp pengundi hantu la, tipu penyokong sendri, dan semai sikap benci dikalangan penyokong terhadap parti BN terutamanya di kalangan muda..dan bile korang menang, sembang kencang ckp PKR berjaya tawan hati rakyat la, sembang PKR semakin dipercayai rakyat la..pelik2 la korang ni..yg aku tau, pengundi hantu ni dah tak releven dgn tumbangnye BN mase PRU12..byk sgt anal sex tu yg stim je memanjang..selamat tinggal PKR, undi aku bukan untuk korang lagi..

guadahlupe said...

dah2 p tido, takut x bgn, suboh tah kemana..yang make money nanti dh tentu yb yg menang. Lu org maki hamun apa dapat..free2 jer dpt dosa.

joostspring said...

wakakakakkakah..

pegundi hantu ni hanya wujud bila pakatan haram jadah ni kalah..

bila pakatan haram jadah menang,time 2 r br dpt dilihat spr betul2 telus...

boleh jalan da penyokong haramjadah dgn double standard mcm ni..

dah kalah tu kalah la...

Anonymous said...

Anon 11:04 bagus soalan kau ni..
tak dapek den nak nolong jawab soalan cepu mas kau ni..

elok kau tanya balik pada TGNA dan juga ulamak ulamak PAS yang lainnya..

Aku pasti ramai yang tahu jawapannya tapi tak nak beritahu sebab tak nak 'provoke' mursyidul PAS tu..

aku ingat kalau tak tegur nanti melarat pulak. Berkemungkinan besar PAS akan kehilangan Kelantan, tak takut ke?

Anonymous said...

Come next election,UMNO couldn't afford to buy the whole nation.

Melayu tobat said...

Ha ha ha keputusan uang menghairankan.Kalau dah kalah tu buatlah posy mortem bukan cakap hairanlah.

Tulah lain kali jangan pilih orang tak betul. Tengok undi cina pergi ke mana. Zaid sebab apa kalau zaid menang dia orang boleh Yam Seng .Ha ha ha. Yang terbukti dan kompom bodoh ialah PAS sebab mereka yang gila2 kerja untuk memenangkan PKR. Orang PKR pun tak kerja kuat macam OAS . Ha ha ha

joostspring said...

mana mempelir,anom pokemon,storm,azam and pencacai pr yg selalu duk mencacai kat sini???

dah kena badi pengundi hantu ke??

PR loser!!!!!!

lpas ni kita pakat tgk eh upacara katak biru cair melompat ni...

si tule babi tggu ape lagi..sediakanr skirp2 tuk hentam katak2 Parti Kencing Rakyat ni

Anonymous said...

Anon 11:58, da kalah sure la looking forward pru13..nnti kalah pru13 sembang ngan penyokong "Come next election,UMNO couldn't afford to buy the whole nation, kita akan take over putrajaya dan pru14 nnti" piraah

Anonymous said...

Semuga ada lagi wakil rakyat yang meninggal dunia.... agar sepanjang tahun ada pesta pilihanraya. Amin.

Kalau MP Hulu Selangor meninggal dunia lagi selepas ini pengundi Hulu Selangor pasti akan dapat lebih banyak duit.

Tahiah kepada orang melayu Hulu Selangor... anda semua adalah penyelamat kepada UMNO APCO.

Paku payung said...

Tahniah la yang dah menang tu. Bak kato sedaro ateh nun...POLITIK TIDAK TERHENTI DISINI DIHULU SELANGOR PERJALANAN MASIH PANJANG.

Yang monang bersorak dah tontu yang kalah konolah amek risiko eh cacian dah tontu punyo.

Bilo sobut adat botanding, kalah atau monang, yang dah monang jobor eh bukan main laie yo tak...wakakaka...mano nak torimo alasan macam ni.

Bilo disobut balik adat botanding kito pikir dalam-dalam maksud eh tu...yang nak monang akan gunokan segalo sumber untuk monang.

Udah limo puluh tahun momorintah, ingek-ingek kau sonang jo ko nak nyorah macam tu ajo dah tontu segalo aset yang tokumpo tak kiro halal atau haram dah pasti digunokan untuk memastikan komonangan kalau tak torbarai segalo keburukan yang dah dibuek. Sapo nak nengok diri dan keturunan dapek malu oii wakakakaka.

Jadi POLITIK TIDAK TERHENTI DISINI DIHULU SELANGOR. Maso masih panjang. Den setuju bonar kato sedaro kek ateh nun, BAK PEPATAH ORANG TUA-TUA, MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI. Yang monang jangan lupo bilo moncaci PAS dongan PKR dikudokan DAP, bagaimano pulo MCA, GERAKAN diam didalam UMNO sibuk memulih image BN somonjak PRU12. MIC pulak bijak momilih peluang yang tonyato senator dapek timb montori pun dapek. Apokah dorang ini bonar-bonar akan 1Malaysia berperpaduan sodangkan kolomahan sudah dapek dihidu. Apokah masaalah molayu akan solosai soportimano PERKASO cubo solosaikan?

Ini PRK kempen untuk memulihkan image keduo-duo parti tapi tornyato BN lobih banyak boporanan untuk monang konon eh sotimpal dongan usoho dorang monyewo APCO. PRU akan monyusul tak lamo laie iaitu medan propaganda yang lebih dahsyat. Mako dongan kato-kato sedaro ateh nun, adolah bonar samo sokali mungkin MONANG SORAK KAMPUNG TORGADAI.

Apopun den ucapkan tahniah kek BN dah monang. Jadi untuk rakyat yang masih hidup ini sobolom kito dijomput pulang eloklah kalau dibori kato-kato hikmat sedaro kek ateh nun untuk anak cucu kito supayo kita dapek menjadi saksi dan mengadili setiap pertandingan itu membawo manafaat pado kito.

JANGAN LUPO MONANG SORAK KAMPONG TOGADAI.

joostspring said...

paku payung

lu membebal aper ni der...

dah kalah tu buat r cara kalah..

jgn duk membebel derr...

HKTAKKK...KHATTTKK..TUIHHHHHHH

LU KALAH BEB!!!!!

Paku payung said...

Handal ko jang...borkokok dah monang.

Sapo yang mombebel, ado kato tahniah pado yang monang ado kato perangsang untuk rakyat yang akan monyambung idup. Atau kau dah gilo isin takut kalah.

Anonymous said...

Yang paling menariknya selepas ni berpuluh blogger bodoh akan merengkok di penjara .. kerana timah jantan binasa, kerana fitnah badan tersiksa .. kesian nak bini ko ...

joostspring said...

paku..

pencacai lu yg lain dah menyorok kat ne derr...

waakkakakkakka..

Anonymous said...

paku payung, kite jubo..opss, kite cubo lain kali k..kat sibu

storm62 said...

Score board PRK.

PR 7 - BN 3

kah kah kah.

Paku payung said...

Konapo nak dicabar yang lain. Adokah komonangan akan mutlak buek kau dan BN. Apokah ALLAH tidak mompunyai congakkan sondiri?

Paku payung said...

Bak kato anon dibawah

Come to think of it,bagus jugak BN menang,they will have to come back to clean their shit..takkan dah berak orang lain cuci.Everything happens for a reason.Allah Maha Besar dan Maha Mengetahui.
Setidak-tidaknya air percuma sama rata untuk semua,DUIT puak UMNO sapu dulu..fikir-fikirkan dan selamat beramal!!
Sekarang UMNO kena tunai segala janji...

April 25, 2010 11:15 PM

joostspring said...

hidup lg rupanya storm..

kahkahakahkahakaha...

derr...lu ni dah mcm org gila bayang...

mentang2 dah kalah mlm ni lu sibuk2duk cari jln tuk sejukkan hati lu...

kahkahakhakah..

itu kuda "kelantan" sudah kalah ma...
tu pun nsb baik harapkan undi dari cina..

Paku payung said...

joostspring kenapo tak jawap komen den?

Anonymous said...

eleh..tak pyh nk ingtkan jnji BN, ingt balik jnji PR kepada kami rakyat Selangor masa PRU12, PRU12 aku undi PR sbb aku kecewa ngan paklah, jgn ingt kami undi sbb suka PR..skang paklah da blah, kami tenang..tunggu PRU13, kami takmahu Selangor ditawan PR lagi, dpt air je free lain hampeh..piraah

Paku payung said...

Boto tu PR mungkir janji jadi hukuman eh dah dapek. Jadi kito mulo dongan janji BN pulak.

joostspring said...

paku pakis..

lu tanya aper derr...

main tanya jawab soalan lak mamat ni...

lu igt ni pop kuiz ker derr...

wakakakakkaakka..

Paku payung said...

Hebat bonar kau borkokok. Tak salah kalau den tanyokan.

Kalau tak salah ko jawap la ini bukan pop kuiz. Kito bori komen untuk semua dapek pikir-pikirkan.

Tak salahkan kalau kau jawap atau ko tercokik bilo den sobut...ALLAH ADO CONGAKKANNYA SONDIGHI.

joostspring said...

lu tanya aper derr...

derr..org hulu selangor yg ramai undi zaid tu cina je derr...

lu tahu sbb aper???

sbb itu aljuburi lu dah janji macam2 kat cina dan india ni..

masa tu lu xpyh sembang r nak cakap pasal islam..
lu pernah g singapore derr..lu tgk singapore dah la...negara mmg maju,tp bab2 islam ni hampeh..beratus kali ganda lebih bagus dr mlysia...

Anonymous said...

Aku dah agak PKR akan kalah..
Nasib baik BN letak calon India.
Kalau letak calon Melayu.. alamatnya bungkuslah PKR..
PKR kena prihatin terhadap nasib org Islam & Melayu kalau ingin sokongan org2 Melayu. Setakat sokongan org2 Cina, PKR tidak akan kemana.

Anonymous said...

Tulang Besi,

Peduli lah komen2 keras cyber trooper dari APCO APCO BN/UMNO di blog ini.

Mereka tu buat tak tau yang APCO APCO BN/UMNO menang kerana main kotor - tabur wang kat pengundi, guna pengundi hantu, mengugut orang asli, curi MyKad orang asli, guna RELA dan FRU kawal kampung2 orang asli, tangkap penyokong PKR.

Kemenangang cam ni yang guna taktik kotor memang berdosa. Allah tau apa APCO APCO BN/UMNO buat.

APCO APCO BN/UMNO bela Israel RM67million manakala orang kampung masih miskin. Pengundi melayu di Hulu Selangor tak tau. Orang asli takut pada unggutan UMNO/BN. Orang Felda dapat wang yang sepatut wang mereka. Hanya APCO APCO UMNO/BN sepatutnya kasi balik 17 tahun dulu. Tapi kerana APCO APCO UMNO/BN takut kalah, cepat2 pulangkan wang tu.

Babi puak APCO APCO UMNO/BN. Harap puak BABI APCO APCO UMNO/BN tu mampus secepat mungkin!

Kami tau Tulang Besi kerja kuat untuk menyampaikan berita2 dari HS setiap hari. Beribuan terima kasih. Kita akan langsung memberi sokongan kepada PR and berjuang bersama. Reformasi!!!

orang kampung

Anonymous said...

Anon 1:44 kata : Mereka tu buat tak tau yang APCO APCO BN/UMNO menang kerana main kotor - tabur wang kat pengundi, guna pengundi hantu, mengugut orang asli, curi MyKad orang asli, guna RELA dan FRU kawal kampung2 orang asli, tangkap penyokong PKR.

PKR tak main kotor? PKR tabur duit RM 500 setiap rumah pengundi atas pagar kat felda, rasuah penduduk dengan beras dan minyak masak, ugut penduduk dengan samseng impot dari kelantan kerana tidak dapat sokongan dan dokongan dari pemuda tempatan.
Bisa la, PAS FOR ALL , ISRAEL FOR ALL.....

Anonymous said...

nak maki org tu cermin diri la dulu..belajar pun x tinggi mana..bahasa tu jaga,..mentaliti kelas ketiga betul..

socialistJR said...

cerita yang sudah di main kan.. ni memang dah dalam bakul intisari rancangan apco la kot.. diaorang ni kan terer dengan nombor nombor ni.. tak hairan laa.. takpe.. sabar itu indah.. kasi la diaorang menang hulu selangor ni dulu.. satu lagi masih menunggu.. sibu.. hahaha.. i hope and i wish , DAP will 'smack down' BN in sibu.. hahaha...

jai said...

Maka dengan ini orang2 felda Hulu Selangor mengisytiharkan bahawa umno yang bertuankan yahudi apco laknatullah dengan rasminya bertapak di Hulu Selangor.

Sebarang janji2 yang telah dibuat seperti 4 buah sekolah tidak akan dilayan sama sekali kerana itu hanyalah gimik politik sahaja.

Buktinya sila ke Bagan Pinang dan tanya apakah umno telah mendirikan sekolah seperti yang dijanjikan setelah mereka menang dalam PRK tempohari???

BANGSA YAHUDI TAK BOLEH DIPERCAYAI, INIKAN PULA JANJI2 MEREKA.

SELAMAT KENA KENCING DENGAN UMNO-APCO!!!

Harap maklum.

Anonymous said...

Baru letak MIC, calon pulak anak ikan compare ngan Zaid, seorg yg dicanang2 bakal menerajui PKR dan bertanding kawasan majority org melayu..

Kalu BN letak calon Melayu, senang2 jo BN sapu..tp BN letak MIC, soalan aku, mana RACISTnye? Inilah One Malaysia..

Personally, aku tak berapa puas ati dgn majority setakat 1k lebih wyg aku rase taklah sehebat mane..undi protest org2 Melayu yg inginkan calon melayu masih menebal, dan peratusan keluar mengundi amatlah dirasai kekurangannya..

Jentera BN telah bangkit dari "tido". but "terlelap sekejap" di seblah petangnya..letih sgt kot? kalu full string kan bagus.. but yg penting APA? PENCAPAIAN DIUTAMAKAN..no good result, no talk ok?

Undi HANTU ye TB? yg hang jd HANTU RAYA nyamar kat sini ni bukan ko ke? betul la kata pepatah, HANYA HANTU BOLEH NAMPAK HANTU! hahaa..

Next, SIBU election then Damansara UTama!..area DU ni mmg aku familiar sgt..

anti-firaun

p/s: pssst..TB, report post mortem da ready ko blum?

PAS pis PUS gi mampos ler... said...

ramai juga puak puak parti melayu kebangsatan masuk sini ekk...memng dasar keturunan bngsat korang ni...

Anonymous said...

emmm... alamak knp pkr kalah... wey.... apa dh jd nie... aku bkn nk kata apa la... kalh menang adat pertandingan... emmm apola keno ngan paku payung & pas pis.... pissed...huhuhu weh korang2 semua yg sokong pkr jgn anto weh anok2 p sekolah, sb 2 sekolah kerajaan, jgn anto msuk universiti sb 2 universiti kerajaan, pas ngan pkr xbuat lg weh semua 2... bongok la korang tetap anto anak2 p belajar kat sekolah, anto jer pg sek pondok lg bgus... kate kerajaan zalim anto anok2 sekolah kerajaan, kate kerajaan xbtul anto anok belajar kek universiti kerajaan, xtkut ker anok2 sokong kerajaan.... korang nie melayu jenis ape, sokongan cina ke zaid banyok giler wo... korang xnmpak ker cine pergunakan korang dan kepala korang ANWAR... weh nmpk kebodo ANWAR kapal sigh yg duduk atas kerusi roda pon bleh kontrol ANWAR... dan korang2 semua... xsedar lg ker.... mls nk komen dh korang mmg sesat weh... ade kah pas dan pkr membantu dalam Malaysia capai kemerdekaan.... jwb2.. 1957... dh merdeka bru timbul muke2 yg xbejuang nie nk perintah negara... knp dulu tkut, pengecut...

matkambing said...

najib ,mat jidin dan pemimpin umno yang lain hanya dapat tidur lena sekejap saje. mereka sedar sokongan rakyat pada umno telah menurun. kemenangan yang kosong pada zahir dan batin. pilihanraya akan terus menghantui mereka.

Anonymous said...

1)siapa kawan rapat paul wolfowitz?(cube cek kat internet bangsa die)
2)siapa mempunyai jawatan di bank negara mase diterajui paul wolfowitz?
3)siapa jadi pensyarah pelawat di universiti john hopkin, universiti yg diasaskan yahudi dan byk menjaga kepentingan yahudi serta byk melhirkan yahudi berkedudukan di amerika, siap hanta ank pmpuan blaja kat situ lagi mase die jadi pensyarah kat situ?
4)siapa yg byk bg ceramah bg pihak APCO di amerika? sbb ape bg ceramah kat amerika kalau buat kat hulu Selangor penyokong sendri tahu, buat kat amerika penyokong sendri taktau
5)siapa yg jmput APCO dtg ke KL untuk rangka pelan pilihanraya PRU12 bg parti PKR?
6)cari la kat internet dari pautan luar negara..dah agak2 nk karam buat fitnah kaitkan BN dan APCO
dan jawapan utk soalan sumua tu adalah anwar

Anonymous said...

PKR harus kaji stratigi utk PRU13. Waktu ini PKR ada menghadapi masaalah dalaman. DAP duk gaduh dgn PKR dan PAS. Cuba selesaikan dgn profesional... BN sedang ambil kesempatan darinya dlm hal2 semacam ini. Apatah lagi ahli tertinggi parti sabotaj parti, dpt imbuhan besar dari parti lawan. Ahli parti yg kena tuduh rasuah tapi bila keluar parti tiada kes utk dikaitkan. Budak sekolah rendah pun tertanya2 apa ni? hal mahkamah pula tak boleh ungkit. So pikiaklah yg terbaik...

FaridShah said...

Bagus jugak kalah..

Kerajaan Selangor tak perlu susah-payah dalam isu Sg Buaya, bagi BN setelkan. Depa dah bagi mandat kat Najib, biaq la depa merasa RM100k..

Orang Serendah pun lepas ni boleh la tgk UITM depan mata. Jangan dok pi kecoh2 kat Kerajaan Selangor lagi, pi minta kat BN. Depa janji nak buat, tgk la bila akan siap..

UMNO + APKO = Zionis !

pengundi muda said...

orang melayu main politik bodoh.yang untung bersih cia juga.wao...

Anonymous said...

eh sheikh, buleh ke wat prbandingan camtu...memg ler figure lain drp 2008....ttapi bagaimana pratusan kluar mgundi...sy bukannya mnidakkan aper yg sheikh tuliskan..cumenya biarlah figure tu brasas dsokong dgn pelbagai faktor yg lain...nanti kajian kite tu kurang lengkap namenya...tapi lawan tetap lawan...

pakatan rakyat haram selamanya said...

kah kah kah...........kalo dh kalah mcm2 alasan bg..kuasa rakyat HS bersm BN...rakyat semakin menolak pkr..mmg dasar parti kencing rakyat..kalo dh klh tu mcm2 alasan korang nk kencingkn rakyat...sudah2 la tu oiii anjing2 Pakatan haram..kalo dah haram tu buta la cr haram..hahaha..xsedar diri btul..hahaha..

g jahanam dgn pakatan haram..korang dah blh terjun ke sg bernam..hahaha...pastu hanyut ke laut..bg mkn ikn jaws.

Anonymous said...

Pembangkang bila kalah kata ada pengundi hantu. Bila pembangkang menang tu kenapa tak kata ada bantuan dari pengundi hantu???Jawapan standard bila kalah..

joostspring said...

mana babi pencacai yg selalu ada kat wall poji ni..

dah tukar nama ke hr ni..

wakakakakakkakakka..

Anonymous said...

ape yg anon 7:34am tulis tu wajib penjilat tegar kaki anwar ky jelly wakaka

pakatan rakyat haram selamanya. said...

hahaha..btul kate anon kt ats tu...anjing2 pakatan ni sume anggap ape yg kerajaan buat slh..tp still hntar ank kt sek kerajaan,mintak biasiswa,mntk loan,beli beras subsidi,tepung,minyak,gula n mcm2 lg yg disubsidi oleh kerajaan bn..xmalu ke oi..korang menyalak je lebih..sebijik mcm anjing2 menyalak bukit..dah kalah prk tuduh mcm2..xtelus la..pengundi hantu la...sedar la diri tu skit..dah kjenyer asyik wt fitnah je...mmg la rakyat tolak...nk tergelak aku dlu ade sorang cine dap yg ske mkn babi..yg pernah bergmbr separuh bogel lps wt sex dgn bf die..eli bogel kot kate nk halau bn dr hulu slngor..last2 kotrang yg kne cmpak dlm sg bernam....hahahaha...bdk2 pakatan haram ni still lg bodo n bebal..skong lg pakatan haram ni..
so PR boleh berambus dr hulu selangor..rakyat selangor sume..hulu selngor dh korang bersihkn dr najis2 PR..lps ni trus bawak ke tgh n smpai ke muara ye..haha.

joehan said...

hahahahaha....br aku prasan..tinggal sorang je lagi bdk pakatan harama yg gune nm..iaitu paku payung..yg lain2 sume malu ke woi...hahha..mcm biasa..bdk2 parti kelentong rakyat ni dh reka mcm2 alasan utk big boss dieorg..si peliwat tegar analwar berahi..
so korang dh boleh bungkus2 barang n kuar dr hulu selangor...rakyat selngor kt hs xnk pilih korang dh..

mhknzr said...

mlayu dah d takdirkan menang sorak,,,ramai melyu tapi pm bukan,mb mahkamah dtg dgn tongkang jd mb org mlayu,,,sah kata org bkn mlayu tu,,mlayu pelupa,,,hehe

Anonymous said...

PKR = PARTI MAIN JUBUR!!!!!!!!!PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL!!!!!!!!!!


NIK NAJIS TU DAH NYANYUK,TU YG CAKAP MERAPU JE.......

Anonymous said...

aku terlupa pulak, atok aku janji nak belikan 4x4, nko dapat ape poji?

anti-firaun..

p/s: orang felda semua suka gula-gula tambah lagi yg dlm envelop

joostspring said...

joehan...

babi2 pencacai tu semua dah menyorok dlm lubang jubor aljuburi...

wakakakakakakakak...

p/s;aku rasa pencacai2 tu ada,cuma guna nickname lain..nak gn nick sendri malu derr...

Aku Juga Melayu said...

isy isy para pencacai khasnya dan pengundi-pengundi melayu di hulu selangor am nya, tak terpikir ke yg si kamalanathan siapa? si zaid itu siapa? kalau undi zaid kekalnya wakil melayu dalam parlimen tetapi setelah kamalanathan menang bererti hilangnya wakil melayu dan bertambahnya wakil india, itu pun tak nampak ka? melayu oh melayu ...

Anonymous said...

melayu yg tunduk kpd kuasa cina yg bercita2 tuk hapuskan segala hak keistimewaan melayu dan islam...

melayu yg bercita2 tuk menjadikan negara ni sebuah republik...
melayu yg menyokong murtad...

lu nak suruh org undi ke melayu mcm tu yg nak menjahanamkan melayu dan islam..

Anonymous said...

Tak payah cerita banyak lah. PKR dah kalah. Buat bising pun dah tak guna. Kekalahan PKR adalah berpunca dari PKR sendiri. Serangan peribadi terhadap calon adalah perkara lumrah dalam politik dan rakyat telah matang utk memikirkan manakah calon yang sesuai. Punca kekalahan yang paling utama adalah kekacauan dalam PKR itu sendiri. PKR langsung tidak stabil apabila menjelangnya hari mengundi. Pemimpin dan ahli keluar parti bertali arus. Ini telah menimbulkan banyak persoalan dan tanda tanya. Bagi pihak UMNO,walaupun bukan orang UMNO dicalonkan, namun tiada kedengaran yang keluar lompat parti. Tetapi ahli PKR dengan mudah saja keluar parti bila tidak tercalon. Sepatutnya PKR tidak meletakkan calonnya utk bertanding.

Lagi satu, adalah jelas sokongan dari komponen PAS sendiri nampak berbelah bagi dan longgar. Dalam blog entry TGNA, hanya satu perenggan sahaja beliau menyatakan sokongan terhadap Zaid. Memang agak sukar bagi PAS utk menyatakan pendirian sebenar terhadap calon yang di pilih oleh PKR. Namun TGNA telah cuba sedaya upaya. Perkara yg paling mudah adalah membuat kritikan terhadap UMNO dan itulah perkara yang masih sukar mempengaruhi golongan Melayu di Hulu Selangor.

Paku payung said...

Mari kita tengok betul ke orang HS dan pencacai umno ni bukan MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI.

Yang pencacai ada ranking lagi sorak lagi masyukk.

PKR dah dapat hukumannya kerana tak betuk janji. Kita mula dengan janji baru dari umno.

joostspring said...

paku..

lu nak tgk aper..

lu nak tgk PKR kalah ke derr...

huahuaauhuahauahua...

itu aljuburi sudah lari mana derr???
mentang2 dah kalah trus angkat kaki blah mcm tu je...tggl la pengikut2 aljuburi duk basuh taik aljuburi...hahhahhahhahaha..

jaga2 ye paku,baik lu g kurung katak2 pkr ni..mana tahu kot2 melompat lak...maklum la,bos dah xde kat mlysia ni..hahhahahahha

Anonymous said...

kesian aku kat PR ni, setiap kali nicky ajis bukak mulut, mmg cukup menghiburkan aku..selalu kalu takde point balas, dia aku kutuk balik dgn ayat2 cilako2 nye tanpa bukti balas, then cakap tak tahu menahu, dan now dia cakap dia tak sedar (pasal ingkar titah sultan selangor)..hrp2 sultan selangor tak haramkan nicky ajis menjejak kaki kat selangor, kerana suasana ini mmg tak menyihatkan..

cukup2 la nicky ajis, kubur kata mari da..taubat la..INSAF mcm ZAid tu..buruk2 pun, da bertaubat..ye TAK kawan2 PR?

now PR da kalah, TP masih lagi nak 'sedapkan' ati luka lara diri sendiri..biarkan la..kasi can la..pocong, polong, antu raya pun kuar mengundi ye TB?

kite akan dihiburkan lagi dgn comment2 lain dari pemimpin2 PR pulak yg bakal mengunjung tiba..taktik2 kotor pembangkang di saat akhir mmg menjadi, otherwise, mmg BN menang selesa..

anti -firaun

p/s: calon terbaik PR tu yg kalah tuh!kalah ngn calon anak ikan MIC? takbleh blah arr result smlm..wakkakaakaka

Anonymous said...

Sekarang ni kita tengok janji-janji oleh BN selepas dorg menang, ditunaikan atau tidak..kalau x tunai jugak macam janji2 kat PRK lain, kita bawak isu ni ke PRU 13..BN masa kalah kat 6 PRK lain dulu pun, pemimpin2 dorg pun beri alasan macam2 jugak...sama je..PKR kalah pun, undi dorg bertambah..itu maknanya PKR masih kukuh dan pengundi2 tak balik semula ke BN..kalau BN kalah malulah sebab habis semua media dorg kontrol buat tabur fitnah terutamanya TV1, TV2, TV3, NTV7, 8TV, TV9 dan terbaru ASTRO AWANI pun terpaksa sokong dorg sebab dah dibeli dek sykt adik Najib dan lagi akhbar Utusan Malaysia, Berita Harian, Harian Metro, KOSMO, NST, The STAR dll..tambah lagi blog2 penyokong fitnah BN pun banyak sampaikan ceramah2 kempen pilihanraya pun dorg buat padahal tak perlu sebab media2 utama dorg dah kawal..agensi2 kerajaan yang sepatutnya bebas pun dalam kawalan BN cthnya PDRM, SPRM, SPR dan Jabatan Audit Negara..jadi tak heran dorg menang sepatutnya dorg menang lagi besar bila semua media dorg dah control.. selagi media2 utama dalam kawalan dorg jangan harap maklumat yang sebenar akan sampai kepada rakyat Malaysia dan sampai kiamatlah BN akan terus berkuasa...tapi lawan terus lawan..

org melayu said...

PKR juara sorak je. janji itu ini tapi hampeh bila dapat kuasa. buat apa lagi nak sokong??

bila depa menang kata SPR telus, bila depa kalah, Pengundi hantu haram jadah tu!

WTF Dude! WTH Anwar WTFFF Zaid Ibrahim dan WTHHHH Nik Aziz Ulama Terompah Jamban!

Pegi mampos pakatan rakyat jahanam.. Masukla hampa dalam neraka bersama Anwar, Lim Kit Siang, GUan Eng, dan Karpal. PKR parti fitnah. PKR Parti Perkauman. PR Pakatan Sundal haram jadah..

Tulang Besi & TOpek Perak, mesti bulan ni Anwar Al- Juburi Al - Buntuti bagi gaji double punya.

org melayu said...

Anonymus 10:26
WTF hang banyak baca harakah. sebab tu la jadi mcmni. tak tgk tv arus perdana, dok tengok tv pas dlm utube.
so so so wtf la hang ni anon 10:26

Paku payung said...

Anon 10:26 pencacai umnoapco ni mana pandang hurain macam ni. Yang dia tau masyuk dan menang.

Pemberian bank draf setelah 15tahun tertunggak boleh dikatakan felda dijadikan tebusan.

Biarkan pencacai ni bersuka ria dulu, berjuta ringgit yang dijanjikan mampu tak umnoapco ni laksanakan.

Jangan disebabkan janji berjuta-juta ringgit ini rakyat yang lain akan terima bebannya.

Anonymous said...

kemenangan BN dengan majoriti 1725 satu pencapaian yang sangat memberangsangkan. Pelik kerana PKR tidak boleh mengekalkan undi kemenangan mereka, kerana jika betul mereka ada pengaruh, saya yakin mereka akan menang. Ini juga indication bahawa PR semakin diragui oleh rakyat.

Jika dibanding dengan Kamala, Zaid lebih berpengaruh dari segi nama dan politik. Beliau juga punya aura- beliau lebih berpengalaman dan pernah menjadi ahli parlimen.

Faktor kekalahan PKR mudah sahaja:
1) Anwar semakin tidak diterima oleh masyarakat. Propaganda yang beliau timbulkan juga tidak menjadi. Walaupun mengemukakan segala bukti kepada penduduk mengenai kesalahan kerajaan, penduduk tidak termakan akan ceramah2 beliau

2) Moral menjadi pertaruhan di dalam pilihan raya ini. Rakyat telah menentukan bahawa mereka mahukan pemimpin yang 'bersih' dari segi karekter, tingkahlaku, dan juga pendirian. Kekalahan dari segi moral ini adalah kekalahan besar buat diri Zaid dan juga Anwar.

3) PR secara keseluruhannya gagal sebagai sebuah parti kerana ketika mereka sepatutnya bersatu-padu, ramai ahli2 mereka bertindak keluar parti.

4) kekuatan pada BN adalah PM sendiri yang turun padang. Kehadiran Nik Aziz yang dikatakan boleh membantu Zaid juga gagal.

Sekarang Kamala menjadi penentu kepada kejayaan bn di hulu selangor. walaupun beliau masih baru, banyak perkara perlu dipelajarinya. Namun saya yakin beliau boleh.

jiwarakyatmalaysia said...

Jgn gabra, jangan gundah gulana bila kalah. Perjuangan harus diteruskan dan lawan tetap lawan. Ingat tak peristiwa di PRK Ijok sebelum ni? Kita kalah.

Tetapi di PRU 12, kita menang. Pasai apa? Pasai time tu BN dah tak boleh tumpu satu tempat dan tabur wang dan janji byk2.

kah3... takper biar dorang menang. Lepas ni Kamalanathan kena layan rakyat yg menagih janji dari Najib dan angkatan Menterinya. kah3... Kalau tak bagi, tau lah akibatnya. kah3...

kah3... kah3... kah3...

Umno-Apco said...

pencacai anonymous April 26, 2010 9:34 AM terbalik otak, apa yg engkau cacai itu yg sebenarnya berlaku dalam umno, tak nampak kerana umno pandai menipu engkau, sedikit demi sedikit hak hak engkau dimamah oleh umno bn, maklumlah media yg engkau puja itu sorok segala kebobrokan ... melayu oh melayu julang kamal hindu.

Anonymous said...

kepada pencacai PKR, aku lagi sangup undi india dari parti yg bela MELAYU, dari undi melayu minum arak-kaki judi dari parti yg sah2 nk gadai melayu ikut telunjuk karpal singh ngan kim siang. sembang nk perjuang melayu, hampa ngan presiden hang sama tak ley pkai, hampa PR lagi india dari india ckp putar belit..pui

lurus said...

lama dah aku x komen dlm ni. bg aku kekalahan PKR ni ade baiknye sbb bila kita lihat dari segi politik nmpaknya pkr belum mampu meyakinkan bangsa melayu yg duduk dipendalaman dan juga dikuti dgn keluarnya dr halili yg pasti membawa pengikutnya sekali. pkr terlalu muda dalam politk negara ni. ramai ybnya masih mentah dlm politik. ada juga kedengaran yg pkr x berjaya menunaikan janji mereka dahulu di HS. dulu org melayu merajuk dgn pak lah dan ex yb HS tarik pengikut masuk pkr. sekarang beliau x de dan mereka x kenal zaid mereka lebih mengenali dr halili. so utk pr dan pendokong pr anda mesti merubah cara berfikir. semua AJK dari semua cabang mesti dekatkan diri dgn mereka selalu dan bertanya apa yg kurang dan cuba sedaya upaya menolong mereka.itulah yg diingini oleh org melayu dipendalaman utk itu anda mest melatih org2 tempatan utk bakal menjd calon next GE. jgn guna org luar utk kwsn pendalaman. hentikan menuding jari ke arah BN sbb takut anda x mampu berfikir dgn waras dan akan terus menyalahkan org lain. ingat politik adalah ganas dan kotor.

Anonymous said...

baik aku jualng kamal dari julang kaki toyah bontot,proksi israel, kan presiden hangpa terima mcm2 ganjaran dari kawan rapat die paul wolfowitz, sahla proksi israel..bongok

joehan said...

hahaah..anon ats ni merapu ape plak..mn ade dah tagline lawan tetap lawan tu..kn dh ganti dgn 'tangguh ttp tanggug'..tu tagline br nuar..ko ni mesti lom kne liwat dgn nuar lg..tu yg lembab skit tu..hahaha..ko nk aku senaraikn ke fitnah2 pr..dieorg wt banner byk2 n letak kt tmpt strategik kate pm nk debat dgn nuar kt KKB.tmpt tu sbnrnye PR nk adakan ceramah besa2ran.so bile org dh tertarik nk g dgr debat pm n nuar berahi yg mmg xwujud tu..mknyenyer rmai lg org kt tmpt ceramah PR tu..pastu mulela nuar kate najib tkt berdebat..xpon tu taktik korang tarik crowd..surat2 yg kate perkasa suh jgn undi calon mic pon ade hasil kerja tgn laknat org2 pr yg ske wt fitnah..sm jgk dgn surt dr palsu dr umno yg kate jgn undi calon mic...sudah2 la wt kje jht tu wahai pemfitnah n penipu dlm PR..hidup korang xkn selamt dunia akhirat kalo asyik wt ftnah n menipu je..sm cam nuar berahi tu..muke die aku tgk makin ari makin hilang seri..

storm62 said...

Kebodohan melayu apno shiok sendiri, tak malu.

minggu lepas maki hamun Tok Guru Nik Aziz, Datuk Zaid, DSAI, MB Khalid dan banyak lagi pejuang2 melayu dan Islam.

tapi kesian melayu apno, hantar sekor pengundi hantu MIC ke Parlimen.

200 buah rumah dijanji, rm3 juta untuk sekolah cina Rasa, rm50k dan 160k untuk peneroka Felda yg apno dah janji 16 tahun lalu. kita nanti tenguk bila apno akan tunaikan janji2 ini semua.

yg janji kat Bagan Pinang pun belum bikin...kah kah kah.

kesian Rakyat tempat lain tak dapat menikmati rumah2 kos rendah itu...tapi kat Johor, KL dan Terenganu depa ROBOH jugak rumah Rakyat, siapa pulak yg bodoh tu?

nanti kita tenguk apa yg "pengundi hantu" kamala boleh buat kat Parlimen...kah kah kah.

Anonymous said...

hahahha rumusan dan kesimpulan keputusan PRK HS..MELAYU UMNO terlalu bodoh dan bangang mengangkat hindu MIC jd YB mereka, undi puak kulit hitam tu condong pada kaum depa, tp melayu bodoh umno tetap ngan BN bodoh tahap apa aku dok tau....

joostspring said...

storm..

aljuburi,nik ajis,zaid n kalid tu pejuang melayu dan isle taik jubo mu ajar...

kl kalid gagap pejuang isle dah tentu kilang arak dah dtutup...pejaung babi ada r kalid ni..

fokus r derr...

isu tuk hari ni..

PKR LOSERRR!!!!

kahkahkahkahkah...

joostspring said...

lembu 12.08

bodoh tak bodoh...

yang penting "kelantan" si zaid dah kalah...

taubat dah tukar jadi TAU BUAT..

hahahhahahahhah

tuan komrad said...

wei jootspring....

malam tadi ada minum2 tak??? meraikan kemenangan juak2 yahudi....

kalah??? biasak la...adat pertandingan....kalo semua nak menang,sapa plak yang nak kalah???

menang tak semestinya ko berada di pihak yang benar...

" fuhhh..nasib baik menang,kalo kalah,mau kena terajang aku ngan uhud barak" kata jibon

pemimpin bn cakap,ini petanda peralihan sokongan rakyat...

hahahahahhahaha...takat 1600 orang je la....

yahudi sdn bhd telah berjaya...syabas diucapkan

wakakakakakakakakakakakak

Anonymous said...

PASAL NI PUN KORANG NAK GADUH KE ?!! MEMANG TAK MATANG LA . NAMA JE DEWASA TAPI MASIH NAK BERGADUH BERTEKAK . SUDAH SUDAH LA WEYH . KORANG GADUH , APA DAPAT ??? KORANG NAK KE MALAYSIA KEMBALI MACAM DULU HAAA ! LANGSUNG TAK ADA PERPADUAN ! SEMUA PIHAK TAK KIRA PEMBANGKANG ATAU PENYOKONG , CERMIN DIRI SENDIRI SEBELUM NAK KUTUK ORANG LAIN .

pakatan rakyat haram selamanya said...

btul kate anon kt ats ni..wtpe gdh2..tp mslhnya PR kuat sgt provokasi..pastu ngaku parti yg paling telus,amanah n maksum yg pernah wujud kt dunia ni..kalo mng prk dieorg senyap je psl pengundi hantu..time kalh abis canang satu dunia yg dieorg klh sbb ade pengundi hantu..bosan dh aku dgn prngai2 org pr ni..sebijik cm yahudi..ego setinggi langit,hipokrit n xpernh nk akui ape yg terjd adlh ats kelemahan diri sndri..cthnya..mp/adun pkr kuar parti..dikatanya slh pilih calon n rasuah dr bn.kalah prk..dikatanya ade pengundi hantu..xpernh nk muhasabah diri ats ape yg berlaku..btul2 cm prangai yahudi..opss..lupe plak..anwarkn dh prangai cm yahudi..btul x wolfowitz..rabbi aritu dh bg ceramah kt nuar..tu yg dh tiru prangai org2 yahudi tu.
hahaha...so skrng PR boleh berambus dr hulu selangor.undi korang pon ats ehsan pengundi cine yg begitu kuat skali perkaumannya..nmpak sgt org mel/umno/perkasa bkn perkaumn sprti kate anjing2 PR..

pakatan rakyat haram selamanya.

joostspring said...

komrad..

biasa r derr buat statement mcm tu...buat mengubat hati yg sedang berduka lara kata org tu..

whahahahahhahha...

PKR LOSER!!!!!

upacara lompat sikatak lompat dah tak lama ni...almaklum la, ada bos xleh pakai..mentang2 dah kalah trus berambus ke luar negara..bila dah blk mula r cakap besar n taburkan air kencing ats muka pencacai2 pakatan haramjadah ni...dah nama title pencacai taik, jilat jela kerjanya...

LOSER IS LOSER!!!!

tuan komrad said...

kalah pon kena kutuk...

menang pon kena kutuk...

aparaa puak2 yahudi nih..

baik takyah wat prk...

perangai cam budak2...

"ne..ne..ne..ne..pkr kalah,ne..ne..ne pkr loser"ejek mr yahudi sambil mengorek idung..

hahahahahahahahahahah..maleh gua nak layan budak kecik....minum air sirap lagi bagus per...

Anonymous said...

kahkahkahkahhhhh...... merajukkkkk kahkahkahkahhhhhh....

joostspring said...

haa yoo..

itu komrad sudah merajuk lor...

nak kena beli karipap panas ni tuk pujuk komrad..

kuikukiukuikui...

ARE U OK komrad???

Anonymous said...

kalau BN menang...tidak ada ketelusan..,penipuan dan macam-macam cerita lagi..kalau PR menang..SPR adil..telus..demokrasi terbukti..rakyat bijak...

apa citer mengkome ni...

kalau dah boleh menerima kemenangan takkan tak boleh terima kekalahan..


ingat-ingatlah sikit..seharusnya koreksi diri mengapa tidak diberi kemenangan oleh Allah SWT...

sekian

Anonymous said...

Ye..Ye..
Kalau BN menang, hantu la, tak adil, tipu la. Kalau dia menang.. senyap macam babi kenyang. Macam sial...

matkambing said...

yang sbenarnya pencacai umno tak mahu menerima hakikat yang penyokong pr parlimen hulu selangor telah bertambah! pemimpin umno tak akan tidur lena akan hakikat ini. dlm prk bolehlah menggunakan segala kemudahan yang ada, tapi pada pru sebaliknya berlaku. contoh ijok dan kawasan lain yang pr menang selesa.

tuan komrad said...

ada juak yahudi kata bile pr menang,tak timbul soal pengundi hantu...

tapi time kalah,tuduh pengundi hantu jadi sebab...

"kami menang,tapi pihak pakatan rakyat tak suka la sebab pengundi hantu dah menangkan kami..lain kali jangan jadi hantu ok"kata pemimpin pakatan...

mungkin ayat diayat yang pihak umngok inginkan dari pr???

hahahahahahahahahahahahaha..gilo ke hape??

mari kita beryahudi bersama umgnok dan spr...yeahhhhh..

Anonymous said...

Ya Allah panjangkan lah umur mereka ini, semoga mereka ini melihat hasil dari perbuatan mereka ini............

Anonymous said...

Kalah tetap kalah walaupun BN main busuk...yang penting penduduk HS menang tetapi dari wang rakyat.

Anonymous said...

kemenangan yg tak perlu dibanggakan/kuek ser kuang keng/malaysiakini ..prk hulu selangor

emmm...melayu masih dengan budaya berpecah cina kekal dengan budaya bersatu undi cina paling ramai sokong pkr sebab pkr itu dap_dap itu pkr_semuanya pengkhianat... otak komonis

Anonymous said...

wang rakyat?????..cukai pun dok ngelat.

Anonymous said...

Hai mengapalah melayu-melayu kat sini masih jadi macam pariah. Semua komen2 kat sini hanyalah untuk menyedapkan diri masing-masing saja. siapa menang pun rakyat dah tak mau BN, Barisan Najis monggol. Ini negara demokrasi. Kalau kerajaan itu dah tak sesuai atau korup mestilah di tukar dengan kerajaan baru. Bukan kekal sampai kiamat. Pada penjilat pungkok BN itu bukalah minda. Selepas kerajaan mat monggol tumbang nanti tak semestinya kerajaan PR akan kekal sampai kiamat? Woi melayu bangsat di luar sana pikirlah sikit, fikir dengan minda yang waras. Pada penyokong Dr. fadzillah tu janganlah dok bohong melayu lagi. Memang manusia tak boleh nampak hantu, sebab hantu tu memang tak wujud, cuma jin yang menyerupai dalam bentuk manusia, ular itulah hantu sebenarnya. seperti kat Hulu selangor tu. Calon BN tu ular, itulah hantu sebenarnya dan jin tu dewa Murujin. dia bawa pelita alladin, sebab tu banyak undi dia telah beli, bak kata orang umno kalau nak rasuah tulah sedekah. Apa punya bahlol punya manusia.

Anonymous said...

Hai mengapalah melayu-melayu kat sini masih jadi macam pariah. Semua komen2 kat sini hanyalah untuk menyedapkan diri masing-masing saja. siapa menang pun rakyat dah tak mau BN, Barisan Najis monggol. Ini negara demokrasi. Kalau kerajaan itu dah tak sesuai atau korup mestilah di tukar dengan kerajaan baru. Bukan kekal sampai kiamat. Pada penjilat pungkok BN itu bukalah minda. Selepas kerajaan mat monggol tumbang nanti tak semestinya kerajaan PR akan kekal sampai kiamat? Woi melayu bangsat di luar sana pikirlah sikit, fikir dengan minda yang waras. Pada penyokong Dr. fadzillah tu janganlah dok bohong melayu lagi. Memang manusia tak boleh nampak hantu, sebab hantu tu memang tak wujud, cuma jin yang menyerupai dalam bentuk manusia, ular itulah hantu sebenarnya. seperti kat Hulu selangor tu. Calon BN tu ular, itulah hantu sebenarnya dan jin tu dewa Murujin. dia bawa pelita alladin, sebab tu banyak undi dia telah beli, bak kata orang umno kalau nak rasuah tulah sedekah. Apa punya bahlol punya manusia.

pakwe thai said...

alah. bila PR menang cakap SPR buat kerja adil la itu la ini la bodek sane sini.

tapi bila kalah, mula la cakap SPR berat sebelah, tak adil, itu ini pot pet hantu setan jin tendang sume keluar.

btw, statistik yang kuar mengundi tahun 2008 ngn 2010 mane tak tunjuk???

peratus yang mengundi kuar meningkat.. so mmg la dapat raih majoriti lebih.. aduii..

TULANG BABI said...

BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!BODOH!

TULANG BABI said...

BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!
BODOH!