"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 25, 2010

Keputusan Rasmi (Final)

Reactions: 
PKR - 23,272
BN - 24,997
Majoriti - 1725

48 comments:

Para said...

Rasmi? kau biar betul TP

Anonymous said...

BN menang dgn majoriti 2500+( tidak rasmi)

Anonymous said...

mana 1 yang betul nih??kata bn menang bawah 1000 undi..ada yang kata 2500+..pening kepala aku maaa..

Anonymous said...

Mana satu betul ni? Blog MSO kata SPR menyatakan BN mengatasi dgn majoriti 1000..pening2

Anonymous said...

copek la result ponuh,,sosak napeh den da ni

Anonymous said...

PKR menang 10,000 majoriti bai!

Anonymous said...

Malaysiakini.com pun kata BN mendahului

Anonymous said...

td aku tgk ntv7 ckp pkr is leading..menten2

Anonymous said...

td aku tgk ntv7 ckp pkr is leading..menten2

Anonymous said...

Malaysiakini dah cecah 24000 dah bilangannya, ko ni masih 13000 bhai..biar betul..

Anonymous said...

Dah confirm BN menang.. tunggu pengumuman rasmi pukul 9.00 mlam ni

Anonymous said...

Lombab punya Tulang BABI... BN dah tgh lead 2K++. Bodoh.. Bodoh.. Bodoh..

PA$berg 4 ALL
I$RAEL 4 ALL
PI$$ 2 PASberg BUSTARDDDD......
TAKEBEER.. TAKEBEER.. TAKEBEER...

Anonymous said...

BN Menang dgn majoriti 1,800+..

Cukuplah tu. Jangan nak terus menipu dgn memutar belitkan angka keputusan. Insaflah. Inilah hukuman dari Allah keatas pemimpin-pemimpin kamu dan kamu sendiri yg telah memesongkan agama Islam. Kamulah yg punca segala perpecahan dikalangan umat islam dinegara ini...insaflah dan kembalilah kepangkal jalan serta kembalilah kpd ISLAM yg sebenar, BUKAN islam yg telah dicemari dan telah dimodifikasikan oleh pemimpin-pemimpin kamu.

Marilah saudara-saudaraku, marilah kita menuju ke jalan ALLAH!!!

Anonymous said...

Maklumlah "RAM" kecik. Tu yang lembab tu. Pe2 pun Alhamdulillah, bertambah 1 kerusi dalam parlimen. Dgr cerita ADUN Damansara Utama parah... sebagai manusia, doakan keselamatannya. Sebagai ahli BN, jika ada PRK lagi... Damansara Utama, tungguuu... kami datang....

Anonymous said...

Udah le, Tulang besi...jangan dok kelentong.. buat dosa je.. malaysiakini dah stripped down web

BN menang said...

MUKTAMAD P.KAMALANATHAN MENANG P094 HULU SELAMNGOR

MAJORITI : 1683

Apa yg dilaporkan perisik rakyat adalah benar ianya dalah keputusan rasmi dr dewan kkb.

Manakala sumber pooling agent telah mengesahkan BN menang majoriti 1683.

BN memperolehi undi terbanyak dikawasan2 peti undi di ulu bernam

PAS BANGANG said...

Apa punya bangang la ko topeng bontot anwar al juburi..

dah la, pergi la tutup lap top ko, pergi servis..

asyik menipu aje...keputusan rasmi pun menipu aje

Anonymous said...

terpaksalah terima pedih kalah prk
straight double sekali

apa pon x kisah ler
pru 13 menanti

Anonymous said...

Aku harap zaid & co tak spare kat depa yg dah memfitnahnya, berminggu2 keaiban dirinya ditelanjang secara tidak benar oleh blogger2. Biar depa ni kenal kandang pesalah dalam mahkamah. Apapun segala bukti sudah jelas dan terakam, tunggulah masanya.

Anonymous said...

woooo hoooo menang lg..
pastikan ramai2 PR bekubur utk selama-lmanya....

lensarosak said...

ni kira macam lumba kereta ha.

mula-mula bn pecut dulu kat depan bila dapat undi pos. pastu makin slow kena tinggal bagi can kat PKR potong (samapi peti undi 60 lebih pun PKR leading lg).. bila nak dekat garisan minit.. BN pecut balik dan sedang memotong PKR la nii..


fuih.. mcm fast n furious..

MIC kalahkan PAS said...

wakakakakakakakak..pada muka tulang besi dan tukang2 karutnya..jumpa lagi di sibu..byeee..PAS tetap Bersama DAP..I LOVE DAP...ko blah nik aziz..blahhh..aku kata blahhh dr bumi selangor nie..blahhh ler..tunggu apa lagi..

ko tak sedar ke kenapa ada satu masjid 2 imam..teruk kerajaan BN nak selesaikan..ko ngage je..pas tu ko taruh api..ulamak ke pukimak? geram nie..gerammmm..harap ulamak..ulamak mcm ularmak

wei geng PAS..korang nak blah pun cuci jamban masjid sampai bersih..jgn tinggalkan najis busuk anda gitu ajer

Anonymous said...

menang kalah adat la. tp PR patut bangga kerana mampu bersaing ngan kerajaan Malaysia. dalam PRK ni PR vs Kerajaan Malaysia bukan BN. Keadaan ni jugak yang berlaku kat Pendang dulu masa PRK kalah tapi bila PRU takda bantuan hayat maka bn akan tumbang kembali....

Anonymous said...

bagi aku, kita terima aje keputusan dengan hati terbuka...tiada apa yg hendak di risaukan sangat..pru13 ade di depan..itu yg kita mau, yg penting negeri selangor masih dibawah jajahan kita...insyaallah

i'm no king

Anonymous said...

israel kan selalu menang

ketengkoi said...

ye yeh BN menang Bn menang..... menang sorak kampung tergadai. sapa yang menang..kamal(Umno).deyyy bukan la itu k'nathan MIC la(India).. mana juak2 yang dok kata ni kawasan Melayu, melayu majoriti, nak calon melayu bla..bla..... rupa-rupanya Hulu Selangor kawasan 1India....

Anonymous said...

Okey BN menang da tutup buku..

PRK DAMANSARA UTAMA mgkn akan dijalankan.

ADUNnya dari DAP sedang tenat di hospital akibat terlibat kemalangan.

Sekiranya berlaku PRK. PAS kali ini pula akan diuji kesetiaannya pada DAP pula!

Anonymous said...

UNDI PKR tak turun..

UNDI BN yang naik..pelik ni???

Anonymous said...

Aku dah kata.Melayu memang bangsa paria. Bagi duit, makan tahi pun dia sanggup. Lepas tu sokong parti yahudi. Melayu memang haram jadah. Lepas ni melayu akan hapus macan di bosnia, sebab yahudi dah jadi dalang dalam kerajaan mat monggol. Memang celaka betul melayu kapiaq ni.

Anonymous said...

WALAUPUN BN MENANG MELAYU TETAP RUGI.KESIAN ORG KG TAK TAU APA2.

AzamDin said...

ahahaha tahniah kamalanathan..i know u can win.. ahahaha..tapi jangn jadi cam kat ijok la..first2 menang..sampai pru kalah... eheheh..

Tok Perak said...

Tu lah dia kaum yg bernama Melayu UMNongok yg mudah dibangsatkan oleh UMNOngok n Beer End. Kita jmpa lagi di PRU 13. Generasi muda yg bakal akan menentukan masa depan negara daripada terus dilanuni oleh UMNOngok dan kaum sejenisnya. Anak2 muda dan anak dara aku ada 4 semuanya yg blh mengundi di PRU13 nanti. Yg pastinya mereka tak akan mengundi perosak2 negara.

improveslife said...

confirm ke... tahniah yg menang!!

Anonymous said...

Melayu marah betul bila PR bagi tanah kat Cina. Nizar perintah Perak Melayu kata Nizar Boneka DAP. Tetapi kini MELAYU sendiri LUPA P.KALAMANATHAN tu INDIA... Jadi jgn salahkan PR kerana bagi semua bangsa KeAdilan...

Anonymous said...

xpela.. menang kalah adat.. yg benar tetap akan hadir kebenarannye.. insyaAllah..

Anonymous said...

tahniah BN

Anonymous said...

BN MENANG DI HULU SELANGOR. DAH KOMPOM!!!!!!!!!!!

LeeZ said...

ye kita terima kekalahan ini dengan hati terbuka...

tapi buat org2 BN ... jgnla nak bangga sangat... Parlimen yang dikatankan KUBU KUAT BN, yang pernah mng dgn majoriti 14ribu+, skang menang dgn maj krg dr 2 ribu???

Fikir-fikirkanla....

Ustaz Kamal Sami Alan Nathan said...

yahooooooooo waakakaa.

masuk syurgo la pongundi BN..wali sombab dah kompomkan.. wakakakakka

nanti bordiri la kuil kristal

barulah dio Islam PARPUPADERI..

wakakakakkakakakaka

storm62 said...

Aku rasa melayu2 apno boleh tidur lena malam ini.

selepas 1 minggu maki hamun Tok Guru Nik Aziz, Datuk Zaid, DSAI, MB Khalid Ibrahim dan semua demi kemenangan calon MIC Kamalanathan yg sah terbukti sekor "pengundi hantu" di Sg Siput.

Buat rakyat apno diHS sila jimat cermat dgn duit yg dijanjikan tu, jangan2 belum sampai PRU13 dah kering.

tahniah MIC Kamalanathan "pengundi hantu" yg berjaya keParlimen.

Anonymous said...

Leez,
Kesian la kek kau nie. Menang tetap menang sayang oii ...walaupun 1 undi. Apo ko bangang bona kau nie. Melanton bongok eh..!!! Katak mabuk tu pun dah cakap cerita lama... LUPAKAN LAH...

Anonymous said...

=SHHHHH.... PR DAH KALAH. KOMPOM. MUKTAMAD. DUK DIAM2. HANTOK PALA KAT DINDING.

Anonymous said...

APCO berjaya di hulu selangor. siap2 sedia semua lepas nie Najib akan umumkan perlaksanaan GST, kenaikan minyak dan etc. tahniah kepada najissss

Anonymous said...

PR = PARTI JUBUR!!!!!!!!!PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Sudah dah kalahkan.. pergi balik la buat kerja cari rezeki untuk meneruskan kehidupan di bumi Allah ini..tak kan sepanjang masa nak politik je... kesian kat anak-anak sama

adandoned house owner said...

YEAH!!!WELCOME BACK BN!!PLEASE CLEAN YOUR SHIT!!TERUTAMA ISU RUMAH TERBENGKALAI KAT HULU SELANGOR NI.

joostspring said...

dah kalah tu kalah la...

wakakakakakkakakakkaka...

xpayh la reka alasan..

storm62 said...

Score board PRK

PR 7 - BN 3

kah kah kah.