"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 29, 2011

Blogger UMNO Bercakap Soal "Moral"..?

Reactions: 
Artikel dekat bawah ni gua cilok dari blog House PK:
KISAH SEMBAHYANG HAJAT MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT YANG JUGA PENZINA DI SHAH ALAM!

Seperti yang telah akiu janjikan tadi, sekarang ni tiba giliran aku nak cerita pasal apa yang berlaku di stadium Malawati di Shah Alam semalam.Memang tak dinafikan ramai yang hadir, mereka ni tak serik-serik naki pertahankan si Peliwat dan Penzina. Amat menyedihkan sekali tengok perangai bahlul-bahlul PAS ni.

Depa mula dengan sembahyang Maghrib yang diimamkan oleh Idris Ahmad. Antara yang hadir ialah Azmin Ali, Tuan Ibrahim Tuan Man, Abdullah Sani dan ramai lagi. Mereka sembahyang di tengah gelanggang dalam Stadium.

Selesai Solat Maghrib, Tuan Ibrahim Tuan Man telah menyampaikan tazkirah seperti berikut:

Kata Tuan Ibrahim, Himpunan malam ini sebagai sokongan terhadap Anwar yang menghadapi fitnah. (Nau'zubillah PAS). Di zaman nabi dulu telah ada fitnah tapi zaman sekarang makin teruk katanya. Fitnah di lakukan oleh orang yang tiada imam iaitu tidak kenal pahala /dosa. (Yalah kan ke PAS je pegang tiket sorga)

Tambah Tuan Ibrahim lagi, beberapa perkara telah di kesan kononnya yang menyebabkan orang tak percaya individu dalam video itu adalah Anwar (tunggu le video tu bila keluar nanti), contohnya perut dan dia mendakwa zaman skarang semua perkara boleh di lakukan (kiranya Tuan Ibrahim ni adik 'Steven Spielberg la)

Lepas tu Tuan Ibrahim kata sesuatu fitnah perlu di selidik terlebih dahulu dan bukan ditayangkan(tadi kata bukan Anwar so kenapa nak gelabah ni brahim oi?). Dia juga pertikai fitnah terhadap Nik Aziz yang dikatakan terlibat rasuah. (Oh! Part korang sedekah part orang lain rasuah kan). Fitnah terhadap Anwar Ibrahim masih guna isu sama iaitu liwat dan seks yang akhirnya diketahui dilakukan oleh Rahim Thamby Chik (Isu sama? Dah itu yang dia suka buat, kita nak buat macamana, betul tak?).

T.Ibrahim juga menyeru hadirin buat perubahan pada PRU ke 13 nanti. Selesai saja T.Ibrahim putar-belitkan fakta, mereka terus adakan solat Isyak berjemaah dengan diimamkan sekali lagi oleh Idris Ahmad.

Selesai je solat Isyak, mereka terus adakan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.

Aku nak share sikit apa yang dikatakan oleh Abd Hadi Awang. Beliau kata rakyat kini menghadapi satu permainan politik kotor yang bercanggah dengan amalan demokrasi. Kata dia lagi PR akan laksanakan Buku JingGAY jika di beri amanah oleh rakyat (Hadi faham ke apa bendanya Buku JingGAy tu?). Isu ini sepatutnya di bawa ke mahkamah bukannya di tayang di hotel serta pihak berkuasa perlu siasat siapa dalang dalam pembikinannya (kan ke tengah siasat tu Hadi oi, ish, dari statement Hadi ni dia macam percaya Anwar dalam video tu la kan?.

Hadi kata kerajaan sanggup lakukan apa sahaja agar terus dapat memerintah. Hadi ucap syabas kepada Dato Johari Abdul kerana tidak termakan dengan imbuhan yang di tawarkan (yalah Hadi, dia demand mahal sangat, kalau dia dapat hari ini dia dok ceramah kata itu memang Anwar).

Hadi menambah lagi bahawa kezaliman oleh sesebuah negara akan mngalami kejatuhan seperti Mesir, Tunisia, Libya. (Apa kena mengena Anwar main dengan jalang Cina dan Mesir Hadi oi?). Hadi juga mengingatkan pemimpin BN bahawa mereka tidak akan kekal telah ada tanda-tanda akan berlaku perubahan. (Ya, perubahan itu adalah DAP GANTI PAS)

Semasa Hadi tengah sedap dok kempen pasal PRU13 (aku pun tak faham dia nak defend Anwar ke nak cerita pasal PRU ni) tibalah yang dinanti, iaitu MUR-SHIT-DOL HAM-PAS! Nicky sampai agak lewat lebih kurang jam 10 lebih, yalah dia pun dah naik cuak nak defend Anwar yang nafsu seks dia yang semakin buas!

Itulah lebih kurangnya kisah yang aku nak sampaikan pasal ceramah semalam, aku nampak mereka yang datang sembahyang hajat ni pun macam half hearted je. Tapi yang paling besar kena tanggung dosa sebab menipu semalam ialah Johari Abdul, manusia yang takde moral, dia masih sokong Anwar pun sebab apa yang dia mintak masa tengok video tu dia tak dapat!

Bangunlah rakyat Malaysia. Sampai bila korang nak kena tipu dengan jenis manusia tak bermoral seperti mereka ni? Aku tak kata la pemimpin BN moral mereka tinggi sangat, at least mereka tak jual agama demi mempertahankan si Peliwat yang kuat berzina dan menipu ni.
Malas nak komen panjang-panjang, malas nak taip banyak-banyak... tengok gambar dekat bawah kemudian jawab soalan dekat bawah gambar...


Moral...???
“Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasiq membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.” (TMQ al-Hujurat [49]:6)

133 comments:

rahamah said...

lawan tetap lawan - kalaulah ini bloggernya dan itu gaja penulisannya, rasa2nya kenyang baca blog sendiri le.......

Ahmad said...

Helo bro...
kalo gambar mcm ni nk watpe??
air dlm cawan guiness tu warna hitam..
boley jd kopi jer...
cuba carik gambar yang btol2 brkualiti...
entah2 air kuning tepi tu pn air teh jer...
tangkap dia tym minum trus dari botol... Baru kaw punya...

yb said...

perangai anak haram dann keturunan anak haram.....

anak haram paling haram

Pakcik Hensem said...

betol ka, itu arak?

Gambar ini gambar beberapa tahun lepas, dalam majlis membabitkan media di sebuah kelab.

betol ka arak atau ia sekadar satu gelas berjenama Guinness Stout manakala air di dalamnya adalah Guinness Malta?

Adakah anda berada di sana pada waktu itu, atau anda sekadar meneka-neka dalam samar sebab airnya berwarna hitam?

Ingat, bahaya fitnah, apatah lagi mangkuk itu tidak memegang, menghirup, mahupun kelihatan botol arak di hadapannya.

Petr said...

oi @Ahmad..! kepala butoh hang kopi..nak minum kopi dalam gelas Guinness tuh? ada akai ka xdak? haih, disebabkan politik, semua jadi buta..still nak defend perangai celaka anak haram tu walopon dah terang lagi bersuluh..MOFO!

Anonymous said...

to ahmad

ape la ko nie.. penh ke org wat kopi buh kt gelas guiness?? cube ko tgk btl2 buih kt gelas 2... ade ke kopi o ade buih putih mcm tue... jgn la nk protect blogger yg buat fitnah kt org nie.. dose oo.. tp puak umno dia xtahu dose pahala..

from; umno busuk...

zairil said...

AMNO bela sampai gemuk macam Abu Nawas! - Aku ni bukan ler kaki carut tapi sampai dihina TGNA pasal apa? Diri sendiri pun tak larat nak bawak.....

pkr,pas,umno,semua kaki rasuah. said...

tak payah lah nak backup backup dia.

dalam islam ada mengatakan bahawa jangan menghampiri sesuatu perkara yang boleh menimbulkan fitnah. am i right ?

dia pergi kelab. dalam kelab serve arak, btol kn ?

kalau pak haji lalu kt luar kelab tu, and dia nampak si polan ni keluar dalam keadaan tak mabuk sekalipun, pak haji tu akan assume dia minum arak. sebab kelab adalah tempat maksiat. dan kebanyakan orang minum arak dalam kelab.kn ?

kalau dia tak minum pon, tak berdosa ke masuk tempat yang serve arak ????

Anonymous said...

AHMAD ... AMACAM ... KAU PERNAH BUAT KOPI DLM GELAS TU??

Anonymous said...

to pakcik hensem..

org suh p ngaji xnk.. kate umno perjuang islam sebenar?? xkan tahu hukum agama.. kalau dh tahu gelas ade cop arak.. watpe buh air dlm tue.. kn boleh menimbulkan fitnah.. pastue kate org buat cite.. lain kali jgn duk dlm mjlis yg ade benda haram.. kate bodoh marah.. tp nk wat mcm ner umno dh mmg busuk.. kite ckp btl pn dia kate slh...bodoh bertinkt puak umno nie..

from ;umno busuk

Polis Rasuah said...

Kah...kah...kah...
Betoi la orang kata,,bebudak UMpurNO ni beruk....

Ada sapa2 pernah tengok,,,,air kopi 'o" ada buih.....

kah...kah...kah...bengong....bengong

Satu chop "SAUH" satu lagi chop "kepala anjing"

Anonymous said...

NENEK AKU PERNAH BANCUH KOPI DALAM TONG BEER ....

KAH KAH KAH

TAK HERAN PUN

KORANG APEHAL

Anak Sungai Derhaka said...

Salam..

Akupun malas nak tulis panjang-panjang.. jadi aku ciplak la kerja hang ni.. he..he..

Minta izin ya..

arjuna said...

tak cukup jelas lagi yg itu adalah arak.. banyak juga tempat yang menghidang air coke cume gelas je guna gelas guiness or tiger.. air tu warna hitam dan ada buih2.. macam coke je..

Anonymous said...

TO AHMAD AND PAK CIK HENSEM...TAK PE BIAR ORANG KUTUK DAN MAKI KORANG DIAM JE...LAMBAT LAUN LETIH LAH DIAORANG MENGUTUK

ADA AKU KESAH??????

Anak Sungai Derhaka said...

Lagi satu.. Buat Ahmad kat atas tu..

Guiness Stout memanglah kalernya hitam.. yang membezakannya dengan kopi ialah Guiness Stout ada buih kopi tak ada buih..

FARISZ@AZ.Com said...

Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah
Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

"Mengapa saya perlu menutup aurat sedangkan itu bukan saya" ?

kaki botol.. said...

kalau air kopi atau teh pun xkan la smpi bebuih kat dlm gelas tu mangkok betol la mamat songkok 6" umno porno ni..
tengok blog pun ayat belit mcm keling mabok todi. Muka dah memang la kaki brandi.. kekeke mesti ada kena mengena dgn rahim tambhy shit..

Raden said...

kopi la... coke la... wei UMNO... dlm tmpat2 mcmni, kopi/coke/minuman berkarbonat diorg x serve dlm gelas mcmtu... ada paham x?? adoi... dh ada gambar pon masih nak backup lagi... lawak la UMNO ni...

Pakwe said...

wah..lama aku tk menyibuk kat perisik rakyat..dah tuka dah eh...

aku malas la nk sebut arak2 ni kan..cuma aku nk sentuh rokok je la..anak jantan anwar isap rokok siap masuk blog masing2...ini blogger ngisap batang setan tu cool je..wat de hel??

harharhar

Anonymous said...

macam mana pulak dengan Malta dan Barbican? Tidakkah rupa kedua-duanya sama dengan Stout dan Bir?

pasmaras said...

kami dah paste dah kat bolog kami. bukan ape kit kaji je ye ke tidak dia minum. kite pakat2 buat analogi dan buat keputusan mungkin esok.

Anonymous said...

air coke laa, ape laa.. persoalannya, awat nk gune gelas arak?? kn dh mengundang fitnah tuh..

Anonymous said...

Siapa yang pernah tengok atau jumpa orang minum arak, akan dapat mengesan antara lain muka atau mata dia mula kuyu, lepas tu mula merah dan cakap merapu-rapu atau mula berkelakuan lain dari biasa. Kesan mabuk bergantung kepada sejauh mana dia biasa atau berapa gelas atau kuatnya arak itu.

Kalau pernah atau bekerja dengan syarikat koperat yg terdapat ramai non-muslim di majlis makan malam syarikat akan tahu benda ni.

Anti - Fitnah said...

haram ke minum air kopi dalam gelas bercop GUINNESS?? aku tamau terlibat dengan fitnah kedua - dua parti politik neh..anwar tidak kelihatan seperti "anwar" dalam video klip..mamat neh pun tak toggok arak tue.. ..tak mustahil coke yg dihidangkan dalam cawan berjenama arak.. bukannya xde kedai2 mcm neh, menghidangkan air biasa dalam cawan berjnama arak..

Anonymous said...

kalo camtu sesapa togok botol guiness,carlsberg pun org bleh claim tu bukan arak,mungkin air kopi...kekek...bodoh

Raden said...

anti fitnah maybe x pernah masuk tmpat2 mcmtu, x per aku paham... untuk makluman... kat tempat2 mcmtu... gelas yg rupa mcm ni cuma utk beer sahaja, kalau liquor lain lak gelas dia, kalau cocktail lain lak gelas dia, kalau coke/7up/sarsi dll lain lak gelas dia...

tapi aku suka ayat anon 735pm "kalo camtu sesapa togok botol guiness,carlsberg pun org bleh claim tu bukan arak,mungkin air kopi...kekek...bodoh"... hahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

haahhaha apa da yg kata air teh ngn air kopi....kekekek da buih2....teh o buih ngn kopi buih...kekeke....

Anonymous said...

xpyh citer sal air buih ke itam ke..dia mmg kaki fitnah...hina ulama suka hati..moga dia bertaubat sebelum masa dia sampai..

zman said...

Apa2 saja yg berkaitan dgn jenama arak, boleh mengundang haram. Baju jenama arak pun ulamak tak bagi pakai, inikan pula gelas buat minum. Malta tu wpun bkn arak tp kompeni arak yg keluarkan, beli dan minum dia sama ler hukumnya. Susahnya nak paham..

Anonymous said...

wakakkaa...pasal gelas tu la, pale otak dah mereng...

rosak..rosak...rosak....

Anonymous said...

tokey...kopi O buih 1....hahahaha...tambah teh O buih lagi 1....wakakakakaka...lawak laa cik ahmad nih....ko dtg dr kampung mane aarrrr????

Anonymous said...

yg dalam gelas guiness tu coke??? KAHKAHKAHKAH!!! abis yg dalam gelas tiger tu ZAPPLE?? KAHKAHKAHKAHKAH.. yela, hishamuddin dgn KJ mana penah ajar pencacai dorg minum stout kan.. kalau pencacai dorg tanya paling2 dorg cakap je dorg minum AIR LONGKANG TANPA ALKOHOL KAHKAHKAHKAHKAH!!!!

bodoh punya pencacai umngok. dah banyak sgt telan duit haram ke korg smp bodoh mengalahkan lembu kacukan babi?

Anonymous said...

Dh mcm kt malaysia ni takde kedai makan lain. Pi jgk kedai yg ada gelas arak buat apa....ada akai ka?

Kamen Rider Revolusi said...

'Barang siapa yg menempatkn dirinya ditempat yg akan menimbulkan prasangka, maka jgn menyesal kalau orang bsangka buruk padanya'' - Umar Al-Khattab

Ameno World said...

Memalukan!! kah kah kah..BODOH!

bouncer disko said...

tolak isu arak...isunya adalah parpukari suka pegi rumah setan..

wakakakakakakaka

Anonymous said...

Setahu aku la gelas beer ni, cam gelas Tiger tu, gelas yg korang kata ginis stout tu cam gelas coca cola jewww. Kalu nak photocop buh logo ginis budak blom grad pon pandai wat wakakakakakaka

tauke pub said...

kah kah kah.

mufti perak kata..

"wahai umat melayu..dogok lah air..walaupun air itu daripada gelas berlogokan harimau malaya skali pun.."

parpu kari suka pegi tempat yg menggunakan gelas berlogokan harimau malaya...

dia tk ske gi kedai mamak..ilang standard dia sms aku..

kah kah kah...

pengarah akaun ptptn said...

woi bodoh..babrican tu halal la...

yg haram adalah jual dadah pakai ptptn..

kah kah kah..

cayrul said...

blogger ini sudah bertemu dengan syurganya... dan percaya skrg ini sudah mendapat nikmat syurga...
sedangkan dia sudah terjerat dng syaitan dan sudah menjadi suruhan syaitan...

Aku hanya terfikir, adakah dia ke tempat ceramah semalam? adakah dia sembahyang sama?

Anonymous said...

parpukari kalu tak kena air kencing setan mana boleh maki ulamak dan pemimpin PR.

Anonymous said...

kalau betul pemimpin sekarang melaksanakan HUKUM ALLAH, buktikan, dedahkan pada rakyat, mana hukum Allah yang dilaksanakan? Claim negara Islam tp kehidupan macam yahudi...kalaulah betul PAS ikhlas memperjuangankan ISLAM, maknanya mereka menentang ISLAM...fikirkan...

Anonymous said...

Arak haram, Tibai depan belakang pun haram juga. Fitnah haram juga. Bagus lah tu saling ingat mengingati.

tukar pelampong said...

wweyyyyyy

"tu bukan aq..perut aq kempis tk sebuncit dlm gambar tu lah"

kah kah kah...parpukari bila slim??

kalu pakai ubat slim yg mak badak pakai..xkan mau nye...

kah kah kah..

mana puak2 umnonok?aq dah best nk gadoh dalam ruangan komeng ney..kah kah kah..

Polis Rasuah said...

Pagi tadi aku saja2 la nak nyakat apek tua kopitiam terkenal kat Kuantan
"Taukey...kasi kopi o buih satu"

Kau orsng tau apa si apek tu kata
"Itu cap sauh punya mau kaaaa?"

Kah...kah...kah...
Maka sah la si pemuda UMpurNO tu teguk adalah air kencing seitan...

anti pariah said...

haha...muka anak keling pariah badan macam tempayan telur asin cina tengah jamu arak.....dah mabuk mabuk hentam ulama....pukimak keling pundek nih. kalau dah pariah memang selama lama pun pariah mcm tun kutty.

Mahathir Lokman said...

dia ni kan nama dia parpukari mahathir..sah2 perangai cam maizurah mahathir..anak angkat pakistan beb

kah kah kah

Sudir said...

kehkehkeh.. tapi sekarang 'perut' dia tak boroi

Anonymous said...

Buih halus~~~ hahahahahaha

GOMO KENCING!!!!!! said...

harharhar..nnti dia kata..dia bukan minum arak..dia minum air kenong gomo..kencing gomo kan berbuih2...

wakakakakakaka

zairil said...

Yang betulnya...Dia minum air longkang!

Anonymous said...

ceh....article mahal ni lagi useless dari kertas jamban....

i see no point in this articles....

Anonymous said...

i mean be-end article...ty

milo sejuk said...

ah mcm2 la..artikel tipu la ape la..dah tk de point nk lawan senyap je plak...wakakakakaka

Anonymous said...

Sejuk perut mak dia 9 bulan 10 hari semasa mengandungkan dia. Ini rupanya balasan pada orang tua nya.

Anonymous said...

Dia ni aku kenal...klon baru babi hutan campur babi kampung.Baka baru Jabatan Haiwan

Anonymous said...

Sebenarnya cawan parpukari pecah pastu digantikan dengan cawan guiness stout

Dr Dovandrek said...

wakakakaka...mak dia pun dulu mengamalkan alkohol masa pregnancy...wakakakakakakaka

Anonymous said...

Ikut suka koranglah
Kopi pun kopi la...
janji mabuk
bila dah mabuk barulah stim nak tabur fitnah

Nor Azizi said...

OPAH, BAPAK DAN EMAK AKU PERNAH KATA KAT AKU.......

Masa aku kecik2 dulu, opah aku selalu pesan, jangan minum air setan. Nanti perangai mengalahkan setan. Setan tak cium bau syurga. Masa kat dunia menyesatkan orang, kat akhirat duduk neraka ketujuh paling bawah bersama Firaun.

Bapak aku juga pernah menasihati aku, jangan dekati air setan. Setitik air setan masuk tenggorok, berpuluh2 tahun sembahyang tak diterima jika tak bertaubat nasuha. Apatah lagi kalau dah segelas atau setin air setan. Kalau umur dah langkau 40 pun masih togok air setan, sampau mati pun nak minum air setan jugak. Salah hemat, mati pun masa tengah teguk air setan.

Emak aku pulak pernah bercerita kat aku. Air setan tu ibu segala kejahatan. Sebab itu Islam menggolongkan air setan dalam golongan dosa besar tak kira pada pembuat, penjual, pembeli, peminum, pengiklan dan yang seangkatan dengannya. Air setan ni minuman orang jahiliyah dan kafirun. Dalam Quran ada sebut dengan terang dan jelas. Sapa tolak hukum dalam al-Quran orang tu boleh jadi fasik, boleh jadi kafir.

Aku ingat nasihat opah, bapak dan emak aku tu walaupun opah dan bapak aku dah kembali ke rahmatullah lama dulu.

Terima kasih opah, bapak dan emak kerana ilmu yang tidak ternilai ini. Al-fatihah untuk kalian.

Jalan Bengkang Bengkok said...

Sapa kata minum arak tu haram dan salah? Mana ada sebut dlm Quran
Hampa kalau tak caya cuba tanya bekas Ketua Polis Malaysia Tan Sri Hanif Omar.

blogger dap said...

pala otak ko tk de dalam Al-Quran!!!!

nnti jngn terkejut ada gambar seko blogger tu makan babi..dia blogger dap..dia cina..suka ati dia la..

wakakakakkakakaa

Anonymous said...

jgn fitnah !!!!!! sy ada di tempat kejadian !!! ait itu adalah air.....belalang korek bontot kuali pastu dia buat mcm kopi bg tetamu dlm cite nujum pak belalang

Anonymous said...

kakakaka...pandai betul la korang semua..tau gelas ni utk ape..ade buih air ape....kkikiikki..aku rasa korang pun ade skali lepak dgn dia kutt..hahahah

panglima 7 pulau said...

tudiaa aih,sakan dia ni.tapi itu sebenaqnya adalah setan yang ori tu, tapi jenih ni yang paling cokia sekali dia tak boleh hilangkan diri.pasai apa kata ori daghi tulisan dia.perkataan dia kedudukan dia mana ada macam org beriman,makanan dia tak tau dia makan apa, tapi minuman dia tulah ayaq kencing puak2 dia .jenih ni kalau rekrut askar pun tak pas ni,nak jadi prebet pun tak layak .tu dok pulun sangat tu kot2 naik pangkat sikit.

Anonymous said...

assalamualaikum...

selepas sy baca mngenai entry dan komen2 yg tdpt disini.. sy rs ada perkara2 yg perlu kita ingt..

Pengharaman Arak amat jelas disebut oleh Allah dam Al-Quran dan Sunnah Nabi S.a.w:
" Wahai orang-orang yang beriman sesungguhnya arak, judi, berhala dan bertenung nasib adalah perbuatan yang keji termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah (haramkanlah) perbuatan itu agar kamu mendapat keuntungan "
(Surah Al-Maidah:90)

Dalil di atas jelas menyatakn yg kita sebagai umat Islam sepatutnya mnjauhi perkara yg bekaitan dgn arak..

Sabda Rasulullah SAW:
" Allah s.w.t telah melaknat arak, peminum, pemberi minum, penjual, pembeli, pemerah, orang yang diperah untuknya, pembawa dan orang yang dibawa arak kepadanya "
(Hadis Riwayat Abu Daud )

lagipun.. mngikut kefahaman sy.. walaupn beliau dihidangkn dgn minuman spt coke, kopi o atau lain2.. tapi kemungkinan besar yg gelas yg digunakn tu pernah digunakn utk hidangkn arak.. dan mngikut pngetahuan sy sbg sorg pelajar IPT yg mngambil kursus Chemistry, arak mngandungi ALCOHOL yg merupakan pelarut dan sebatian organik kebanyakannya tak larut dalam air.. so, memerlukn kaedah tertentu utk mncuci bg mmbuang 100% alcohol yg terdapat dlm gelas tu... kalo setakat basuh dgn air mmg akn ada lagi alcohol yg remain kt gelas tu...

Sabda Rasulullah s.a.w:
" Apa-apa yang banyaknya memabukkan maka sedikitnya juga haram (walaupun belum memabukan )"
(Hadis riwayat Ahmad, Tirmizi, Abu Daud dan Ibnu Hibban )

mengikut dalil di atas.. jelas mnyatakn HARAM sekiranya minum walaupn hanya sedikit sesuatu yg secara jelasnya HARAM disisi Islam...

ER-6n said...

Mana ada kelab malam/disko/karaoke/dangut/bar yang hidangkan coke dalam gelas GUINNESS. Sekali pun itu GUINNESS MALTA, bukankah ianya dikeluarkan oleh GUINNESS ANCHOR dan tiada tanda HALAL? Boleh ke orang Islam minum benda yang tiada tanda HALAL? Tolong jangan jadi bodoh boleh tak?

Anonymous said...

salam...
kome nak tahu dak,mesir mintak tunjuk ajar Indonesia untuk buat pilihanraya yang adil dan telus..
BANGANG PUNYA KERAJAAN MALAYSIA..TAK SEDAR2 LAGI..ORAMG SATU DUNIA DAH TAU MALAYSIA TAK ADIL DALAM PRU..KALO TAK BRUBAH,KAMI NAK TURUN DEMONTRASI..KAMI MATI PUN TAKPA,ASAL ANAK-ANAK KAMI TAK DIPERINTAH OLEH PUAK UMNO YANG ZALIM!!!!!!

Anonymous said...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0330&pub=Utusan_Malaysia&sec=Luar_Negara&pg=lu_04.htm

KALU KERAJAAN MALAYSIA UMNO..DIA DOK PI KAT AL AZHAR,DOK SEKAT ORANG NAK NGAJI..INGAT LA KERAJAAN NOH..JANGAN HANG GANGGU ANAK-ANAK KAMI YANG DOK NGAJI SANA,KAMI AKAN BEJUANG,MATI PUN TAKPA..ASAL ANAK KAMI BALIK NANTI BOLEH SEBAR ISLAM..DAN TAK DOK BAWAH UMNO MACAM KAMI NIH..AKU TAU SB AKAN BACA KOMEN NIH..SAMPAI PADA PIMPINAN HANGPA..INGAT ..RAKYAT KALU BANGKIT..MATI PUN TAK KISAH..TENGOK TIMUR TENGAH LA NI..SEDAQ2 LA NO...

Anonymous said...

Orang yang bangang dan tongong akan selalu mengikuti tulisan orang yang bangang dan bahlol.

Sebenarnya sifat munafik itu lebih dasyat bahayanya !

encik najis tun rajak said...

mana ayaq kopi dan tehnya...itu la ayaq kencin cik non ooiii...ayaq kencin madey, kencin najisb, kencin bikmama...kencin datuk t...kencin upco yahudi...kencin setan..semua dok dlm cawan tu...


prrrffttt...

Anonymous said...

Ha... nak nampak rupa si Abu Jahal ini lah dia sebijikkkkk....betullll ajak orang lain perang dia sendiri melengkor kat rumah jadi pencatur(dlam Perang Badar)minum air setannnn... Kita tunggu dia mati nanti macam sedara dia tak Abu Jahalll..)si ahmad tu tak tau apa kopi, apa kencing setann... bodooo tahap cipannn....

Anonymous said...

ada satu kisah zaman Umar Abdul Aziz, ketika ingin dihukum sekumpulan pesalah yg minum arak,ada seseorang memberitahu khalifah bahawa ada seorang dalam kumpulan trsebut yg x minum.Tapi kata Umar Abdul aziz, Hukum dia terlebih dahulu... dia tetap kena hukum walau x minum sebab seolah2 redha dan tetap bersama dlm majlis maksiat....

Boleh check dalam buku karangan al-Qaradhawi kisah ini dalam buku yg membahaskan 12 peribadi cemerlang Ibadurrahman

Anonymous said...

Bercakap pasal moral, islam tetapi diri sendiri tak terjaga.Dalam Islam jika org tsbt bermoral,berakhlak dia tak akan minum kopi atau teh dan sebagainay yg halal di dalam bekas/gelas/cawan yg berlambangkan ARAK.Dalam Islam sekiranya kita memakai baju atau sebagainya yg melambagnkan ARAK pun ditegah.Nak tanya pencacaix umno 4 saksi tu utk jenayah macam mana.

AnakJohorLama said...

gang's,

Blogger UMNO semua dah klamkabut dgn Lubang yang dipecahkan oleh si TPU ni.. SYABAS TPU..

si unspinner pun dah takbleh spin dah siap kuau kan fitnah baru plak nak rembat TPU plak..

TPU apa kata lu kumpul lagi info-info berbentuk begini biar makin tenggelam si pemfitnah umno sana tu..

artikel unspinner terbaru menunjukkan pekung didada mereka sendir tetapi jatuhkan pada TPU..

hehehe.. beh mung TPU.. i laikkke.

parpukari anak haram paria said...

mana ada minum arak perlu 4 saksi..ko belajar ngn tok guru mana ni?? harussani ka??

kalau tak de saksi pun mulut berbau malta takkan tk boleh dakwa??

kah kah kah..

Anonymous said...

Teh dgn kopi mana ada buih? Kalau dah kapir laknat mengaku melayu Islam itulah dia parpukari anak keling pundek paria kerala seketurunan dgn mahathir kutty.

parpu kencing babi said...

teh tarik berbuih...kopi goncang berbuih..kencing anak haram parpu pun berbuih

Anonymous said...

1.kalau ikut ajaran agama islam la!!jangan dedahkan aib sedara kamu!!
2.kalau pakat-pakat beragama islam la noo!!

Anonymous said...

http://parpukari.blogspot.com/2011/03/cili-kasi-taruk-blogger-pas-yang-kuat.html

Anonymous said...

WIRA POJAAN KORANG!!
http://parpukari.blogspot.com/2011/03/cili-kasi-taruk-blogger-pas-yang-kuat.html

zaminc said...

bro, penjelasan: http://anginperubahan.blogspot.com/2011/03/blogger-pas-bersama-china-doll.html

Anonymous said...

yer jelaskan, best ker tak tutoh china dolls ni??? gerenti best pasla Nuar pon tutoh sama kuikuikuikui

Anonymous said...

bodoh bangsat la photographer nie.. kalau ye pun nak ambil gambar, tgk la timing, tgh dia minum, tgh dia telan.. baru la ambil gambar..

bodoh punya photografer.. kalau gambar mcm nie, mcm2 yang diorang boleh pertikai, mcm2 diorang boleh nafi.. mcm anwar nafi seboleh2nya nafi jgn ngaku.. mcm tu jugak lah mamat dlm gambar nie..

ape la bangang punya photographer, alang dah snap tu, snap la betul2.. bodoh!

ntahla..

ketuanan arak said...

parpu x minum..makan je....

ekekekekee

Anonymous said...

korang nie dok gaduh ja..cakap berbuih...

biarkan siparpukari al-fasiku blakang mari tu layan je arak pujaan dia...kan dia punya slogan take beer....

dei parpu tambi...lain kali ajak lu punya MB haram zambri togak sekali...

muahahhahahahahhahahahah

caracal said...

boyot cam bapak babi je akau tgk

perpon,topeng..u ar the best

paneh punkoq depa

Anonymous said...

MB Zambri Perak jgn dok sebut kat sini no...
NIzar bekas MB Perak punya alim sembahyang...baru hitam kat dahi saja...
MB Zambri punya alim...hitam sampai satu badan...
mau ingat sama..MB Zambri tu keramat punya manusia.

Anonymous said...

Setpol Mahyudin bagitau..pasai kes video sex anuar, buat Najib trus jadi tenggelam punca. Kali ni Najib betoi kantoi trus..tersalah langkah kena TKO dgn Mahyuddin.
Anuar kena kambing hitam..Najib TKO..Mahyuddin senyum lebaQ..
PRU13..BN kantoi lagi...alamat Najib & Rosmah...pakai bungkus lari macam tu saja. Confirm Mahyuddin mesti lipat dia cow-cow punya..
Buat setpol Najib kalo nak beralih kapal eloklah..kalo jumpa Mahyuddin cuim tangan dia lama sikit..kalo bole dengan pungkok dia pun hampa cium sekali...sure dapat projek juta punya???

Bom Mortar said...

KELAM KABUT PARIAPU+PENYAPU KARI BUAT ENTRY.. PASTU KOMEN SENDIRI.. GUNA ANOY.. SUDAH LA TAKTIK MURAHAN... DALA KOMEN SENDIRI PASTU LARI TAJUK PLAK.... CELABAI BTUL PUAK2 JAHILIAH NI.... 24JAM DOK DEPAN BLOG CARI BAHAN FITNAH BUKAN CARI BUKTI... BUAT BAHAN FITNAH ADA... PATUTLA MUKA DA MACAM DAJAL... PASTU TAK NAK NGAKU.. MANGKUK BETUL... LAKNATULLAH.. JOM RAMAI2... CARI SAPA PARKU KARI NI.. BAWA VIDEO KITA TGK DIA NK NGAKU TAK... KALAU ZAMAN NABI NI.. DA LAMA KENA REJAM... IGT LA TAK KENA KAT DUNIA.. KEKAL HANG DOK KAT NERAKA DENGAN DOSA2 YANG HANG BUAT...

Polis Rasuah said...

Kau orang cuba X-ray dalam perut dia ada apa?
Aku tengok boyut semacam ja...

Hari tu member aku kata dia ni tonggang lebih 3 glass air kopi yg ada buih tu.

Keling Mabuk said...

ko jngn tpu..nnti dia repot rosmah abis ko kna lanyak..

huahuahuahuahua

Anonymous said...

CAKAP BANYAK TAKMAU LA WOI, TU GAMBA CHINA DOLLS TU CAMNER? TAKUT KEEEEE???? TAKDER RESPONS POWNNNNNN

Anonymous said...

Dah nasib umngok...dari pemimpin atasan hingga la pencacai mabuk perangai mcm ....
lu pikir la sendiri..

Polis Rasuah said...

Cakap pasai moral ni aku nak tanya kat kau orang la...

Pasai apa orang yang tak bermoral macam si PEROGOL Rahim Tamby Chik ni di lantik jadi Pengerusi Risda.

Felda pulak mereka lantik si PERASUAH bekas MB Negeri Sembilan

Tajuddin Rahman yang GANGSTER tu boleh di lantik jadi Pengerusi Felcra

SI PEMABUK PARPUKARI PULAK diangkat jadi BLogger UMpurNO

Hampa boleh cerita sikit tak...kenapa hehhh

Anonymous said...

yg didapati tak salah , tak habih2 korang jaja kata salah. yg dah tentu salah, tak abih2 korang jilat jubor dier. apa la nak jadi korang ni? tu gambar tu amacam Topeng? Naper takder respons? Takut keee?

http://anginperubahan.blogspot.com/2011/03/blogger-pas-bersama-china-doll.html

http://parpukari.blogspot.com/2011/03/cili-kasi-taruk-blogger-pas-yang-kuat.html

komando said...

aku bukan nak defend ahmad, tp tgk betul2 ayat yg dia tulis, kan ayat perli 2, itu pun tak dpt nk bezakn, buta2 aje dpt doa kering mengata kat dia bukan2, yg bloger yg teguk arak 2 memang haram jadah, sia2 aje hidup menmbh dosa, berani pulak 2 menghina tok guru, moga2 bloger 2 dilahnat oleh allah s.w.t.. amin..

Kak Mah said...

Pagi tadi dalam TV-9 "Tanyalah Ustaz" ustaz Datuk Hassan Din al-Hafiz ada menyebut: Nabi pernah bersabda "Yang paling baginda saw takuk adalah ulamak2 suk - mereka tahu mengenai agama tapi menegur, dan mendiamkan diri bila ada berlaku kemungkaran. Mereka2 ini diagganggap oleh rasulullah sebagai ulamak Dajjal"

Anonymous said...

kalo dah ulamak blogger umno pun boleh togok arak apatah lagi yang bawah-bawah tu.mau bertong-tong diorang tibai...

bila dah mabuk tulis merapu dalam blog,patutlah...

patutlah fobia sebut sorga,sebab dia tau ke neraka...

hahahaha tuhan bagi cash kt dunia nih..

kopi ke tea ke yang pasti muka orang mabuk todi memang slumber cam ppkari tu...kontrol konon.

kehkehkeheh...teruklah anak buah ulama blogger umno ni nak backup.

posting ppkari lepas nih hanyalah untuk menegakkan benang basah jer...

-kuahkari-cili kasi taruk

Anonymous said...

Najib, Hisammudin, Rosmah & ramai lagi puak2 UMNO kaki mabuk...Jamil Khir, Harrusani & Masitah tak kata apa pun.UMNO memang Halalkan arak untuk orang2 Islam UMNO. Jadi dalam gambar tu confirm barua UMNO.

Anonymous said...

Dalam UMNO...
minum arak..HALAL
tutuh anak/bini orang..HALAL
rasuah..HALAL
bunuh orang..HALAL
bunuh diri..HALAL
fitnah..HALAL
zalim..HALAL

Yang HARAM dalam UMNO satu saja...bila UMNO HARAMJADAH.

Kalau nak dapat kepastian halal & halam dlm UMNO..tanya Jamil Khir & Masitah.

Anonymous said...

wahahaha,,, gile buruk sial parpukari.. dh la gemuk cm babi tonyok.. itam plak tu... dah sah2.. keturunan paria.. woiii.. balik india la woi... jgn nk mnyamar jdik mlayu kt sini.. harkkk tuihhh.. pukimak punya mamak..

Anonymous said...

mana korang tau najib, rosmah ,hishamudin, etc tu sumer kaki togok? korang ada join kah? lalalala RESPON la weih ni gambar tak hensem ko ngan CHINA DOLLS NI!!!!!

http://anginperubahan.blogspot.com/2011/03/blogger-pas-bersama-china-doll.html

http://parpukari.blogspot.com/2011/03/cili-kasi-taruk-blogger-pas-yang-kuat.html

pencacai parpu said...

mana ko tau tu china doll?

biawak kari dari kutty said...

kesian org umno di kampung terutama di johor melaka negeri sembilan pahang terengganu perlis sabah sarawak kena tipu dengan keling pariah balaci kutty haramjadah. itu la perangai pariah minum arak macam kutty jugak lepas tu hina ulama. mana dia mufti perak mana mufti johor mana mufti lain lain? tengah gosok pelir ke mufti? hehehe....

Anonymous said...

perut buncit, berbulu dan ponggong tonggek...

yeayyyyyyy dah tahu dah sapa dia...

salim bin iskandar...a.k.a.
parpukari blakang mari

muahahhahahaha

Anonymous said...

umno dari dulu kini dan selama-lamanya tak menipu bukanlah UMNO!!!

Anonymous said...

Ini konspirasi yang dilakukan Husam dan juaknya... Betol ka ini parpu? perot dia tak boroi sgt ar... bontot tak berisi sgt..tapi muka ada sikit... Itu air kopi o dan lemon tea yang di tarik sikit sbb tu ada buih kehkehkeh

So moral of the story berbanding dengan ko yang sama tak bermoral tu, Lu bukan saje minum tapi gomo dengan 2 cina doll tu ape cer... so takyah nak kata orang fasiq kalau diri sendiri haramjadah.

Anonymous said...

EH AKU PON TAHU CAMNER KORANG TAHU NI PARPU KAHKAHKAHKAH, BILA KENA TANG KOTEY SENDIRI BARU NAK TANYA?? PI TNYA TOKWAN HANG LA WEIH!

Anonymous said...

1MalaysiaL 1Lucah & 1Mabuk = 1UMNO ......

Nana Tanjung said...

Apa punya ghapla la budak ni
Bikin malu kaum Nana and Mami Pinang saja.
Dah tak dak lain nak mengkedarah, ayaq setan tu jugak yang hang tegok.
Betoi-betoi memalukan kaum.

Anonymous said...

parpuuuu... yennadeyy tambi..
harkhhh.. tuihh... parpu=black pandik.. keh3..

pornkari blogspot said...

sekali tgk mcm ahli gusti AKEEM WWF 2 kali tgk mcm ahli sumo tgh high! kah kah kah

umno jerlun said...

pornkari buah hati kesyangan tun mahathir dah jadi mambang mabuk minum todi!

staf bank muamalat said...

model boroi reject tajaan guiness stout!..keh keh keh

Anonymous said...

stengah tempat (Club) akan hidang air ikut gelas, contoh klau yg mcm kat parpu tu biasa stout, so dia akan guna gelas guiness..
kalau tiger dia akan bg gelas tiger
kalau carlsber akan bg gelas carlberg..
kalau malta, coke atau air lain akan guna gelas plain..

cawan yg diguna mengikut jenama beer yg di order..

(ni info je yek.. pencacai umco jgn nak fitnah aku lak)

Anonymous said...

cian dia hang pa tibai cukup2 no, dia makan kacang + kopi BUIH je !

Anonymous said...

To parpukari dumfuck:

anne bg kopi o buih satu! air zapple satu!

keh keh keh..!

UMNO/PKR/PAS said...

kopi-o tarik ada jer buih....
(berfikiran positif dan bersangka baik nih) (dan logik sains sekolah rendah untuk mengetahui kopi mampu ada buih)


tapi kalau ikut kebiasaan warga umno/pkr/pas mesti cakap : hah ini sah ARAK!!! dia memang anak #@&$^%#&!$ (letak segala jenis caci maki hamun di sini) (umno berbakat, pkr berbakat & pas juga berbakat berbahasa lucah + kesat)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tapi mengikut pengalaman aku. aku pasti sebanyak 50% - 70% bahawasanya kandungan dalam gelas guinness tuh adalah air stout...

DAMN! baru nak troll ...

ER-6n said... "Mana ada kelab malam/disko/karaoke/dangut/bar yang hidangkan coke dalam gelas GUINNESS"
duhhhhh.... ada lah orang hidang air coke dalam gelas guinness. kalau orang zaman dahulu kala boleh buat kajian secara mendalam (cthnya hadis) takkan korang yang hidup zaman moden takleh buat kajian yang mendalam dalam hal remeh ini jugak?

hah cakap pasal hal kajian yang mendalam, ADMIN gambar nih sahih ker? sumber dari sapa? bagi lah butiran nombor telefon ker, senang sikit kita nak tau kepastian satu pihak dengan contact org yang ambik gambar nih.

Anonymous said...

ni nak tanya sat kat geng2 yg dok backup kuat tu..hampa penah p check dak MALTA tu ada LOGO HALAL ka dak..
ok..nnti hampa akan kata benda tu minuman.. awat? minuman takdak halal atau haram ka? lagi satu tengok la manufacturer.. tengok yg tu saja pon dah boleh timbul was was benda tu halal atau tak.. apa hukum dalam islam kalau was was? jawab sendiri.. takkan fail kot pendidikan islam masa mengaji dulu.

Anonymous said...

Eh sejak bila pulak si parPUKIMAKkari bercakap soal moral..sejak bila sedar soal moral?..dah puas tonggang beer, todi, nak cakap soal moral?..kahkahkah..ni nak belajar soal moral gi belajar ngan Rahim Tambi Chik, penjahat no. wahid yang tersohor atas muka bomi, angkat sumpah lahanat buleh wakil-wakil kat org..kahkahkah...dulu masa bedal budak bawah umur tak pulak wakilkan kat org...kahkahkah...sembahyang sunat 1 rakaat..kahkahkah...dgn manusia ni mu boleh belajar moral...soal moral kunun!!.nih!! khark tuih...

Anonymous said...

X payah kita komen perihal segelas air, sampai esok pun x habis kalau pertikaikan air di dalam gelas yg di minum oleg baruah UMNO nei. Sememangnya baruah-baruah UMNO nei tidak mengenal apa itu kebenaran. Apa yg penting skrg adalah kerjasama kita merubah KERAJAAN. Adakah korang semua sudah bersedia??? aku, isteri dan anak2 aku akan turun di jalanan pada tanggal 9 Julai bagi menyatakan hasrat utk PILIHANRAYA YG ADIL DAN BERSIH. adakah korang sudah besedia?? setakat berani di hdpn monitor maka bergembiralah dgn pemerintahan KERAJAAN UMNO pada masa mendatang. aku dah x sanggup menjadi rakyat kpd kerajaan kebobrokan ini, kerajaan korapsi ini, kerajaan kroni ini, kerajaan mengugut ini, kerajaan bingai ini. Pergi jahanam dgn POLIS kerana perlembagaan negara membenarkan perhimpunan aman, pergi jahanam dgn PERKASA krn perlembagaan membenarkan perhimpunan aman, pergi jahanam dgn PEMUDA UMNO krn perlembagaan membenarkan perhimpunan aman. pergi jahanam dgn KDN krn perlembagaan negara membenarkan perhimpunan aman. Korang semua!! marilah.. marilah.. kita kejalanan beramai-ramai menyatakan HAK kita sebagai rakyat malaysia. X perlu digentari dgn ugutan2 kerajaan yang dah BASI ini. Adakah tuntutan BERSIH yg merangkumi 1.Bersihkan senarai undi 2.Mereformasikan undi pos. 3.Gunakan dakwat kekal. 4.Akses media bebas/adil. 5.Masa kempen minimum 21 hari. 6.Kukuhkan institusi awam. 7.Hentikan rasuah. 8.Hentikan politik kotor. Merupakan satu kesalahan sehingga mengugat keselamatan negara. DIMANA LOGIKNYA????? Ayuh kawan PR semua melayu/cina/india/iban/kadazan dan yg lainnya marilah kita bersatu hati dalam menegakkan HAK-HAK kita.
MARI BERUBAH!!
JEBAT.

shameel Iskandar said...

hina sungguh akhlak blogger BN, minum arak macam minum kopi.

AL-ISAFI said...

Why can’t we engage in Positive and Ethical Politicking ie without finding fault(ie not done obvious)…do we have to dig into one;s underwear…. If one does this, then the one that comes to power will definitely go into your underwear AND this will never end…The losers will be the general masses having to bear with Mud Slinging..
Avoid LIES, DECEIT and FALSE DECLARATION under the pretext of Freedom Of Information…Why THE MALAYSIAN LIAR of MAT SABU and TIAN CHUA have to lie to the people..They had lied before BUT they cannot forever go on lying…One will get caught as in Mat Sabu and Tian Chua’s case..BUT the biggest and world No ! Liar has to be the Drunkard, Womaniser, Playboy, Bad Father, Dirty Husband the One and Only RPK (Raja Penipu Kelentong)…he dares to scoop stories from afar, not in the ring..taking potshots from afar..adding Cowardice to his titles
Has Nik Aziz, Abdul Hadi got to bear with this…hahhahahah …As PAS is no longer a Party of Scholars, they have changed into UMNO of sorts,,,lying for their own political benefit….What a pity… Mta Sabu is good at this, END JUSTIFIES THE MEANS…That is PAS can now tolerate BOOZE, WINE, MASSAGE during Ramadhan…This has never happen…Only under Nik Aziz as SPIRITu-ual Leader..Where is the BRETHREN IN BELIEF Slogan, MEMBANGUN BERSAMA ISLAM and of Course, HUDUD, you dude.
As for DAP,well, the Teo BH case shows that with little power One can go crazy on Government fund, what if you have billions….China tetap China….Chinese and Money never parts, only in death…then they bring Hell Money to bribe the Angels to enter Paradise..
The PKR…well, another Mr Bean..Parti Kelentong Rakyat..living on stories and symphaties ..Befora BERSIH 2, I told many friends..If after this Anwar uses another NeckBrace and blame any death on Police, I give up on them…WAS I NOT RIGHT? Umpteen of my friends are now with me, away from Anwar and PKR and many more are likeminded…Can I trust AZMIN the Wifeseller or the cronies of Anwar….Whatmore with Khalid Ibrahim as the Great Clown, not taking His Faith seriously but thinking only about his Fate…why no ban on entertainment and blessing MTV…
I hate ALL political parties now…I used to like PAS and PKR but not this time round…I think Mat Sabu, Husam,Nizar, Dr Zul, Khalid Samad, Anwar, Nik Aziz has gone TOO Far to repent..and the scholars are Shying away BECOS THEY LOST BADLY IN PARTY POLLS, WHATMORE IN NATIONAL POLLS…Sorry Tuan Ibrahim, Nasaruddin, Harun Din and all Ustaz,,,Just do what you best…gather the people, teach them, educate their hearts and make doa to Allah to make Malaysia safe under ulama nor Liberals….

Kulaan Niring said...

Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.

http://kulaanniring.blogspot.com

Anonymous said...

xsmstinyer duduk c2 dia minum,mnlh tau dia lepak kejab jew,2 org lain pnya air..(xnak prasangka buruk)

AntaraPos said...

*VIDEO* PR Gesa ROS Jelas Status Pendaftaran Parti Itu | http://www.youtube.com/watch?v=opgAzXJ6few | http://www.antarapos.com

nompret said...

astaghfirullah. gambar2 camni boleh jd fitnah.

Anonymous said...

ABU, asal bukan umno udah...

poyo said...

teddy bear sapa ni?

Anonymous said...

http://warungbangnan.blogspot.com/2012/04/terlalu-banyak-kelemahan-pas-kedah.html

Anonymous said...

sumpah aku x pham cite ni. sape laki dlam gmbar tu?