"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 25, 2010

PRK P-094 (Total)

Reactions: 
7:12 PM

PKR - 9113
BN - 7161

8 comments:

Anonymous said...

Muga2 D Zaid menang

Anonymous said...

dag...dig..dug....

dag..dig..dug....

berdebar rasaaaaaaaaaaaaaaaa...

Anonymous said...

Semoga keadaan ini berterusan sehingga keputusan muktamad

Anonymous said...

Insyaallah. berdoa kpd Allah

Anonymous said...

salam 1 anti apco....

kalau bn kalah memang betoi laa rakyat percayakan bn menjalinkan hubungan sulit dengan israel....ngan umno pengkhianat negara,bangsa dan agama....

serai said...

semoga allah memakbulkan doa TGNA kita....TAKBIR

Anonymous said...

Orang bangang yo pecayo kek TULANG BABI nie.... Yang buek sekali bangang. Yang pecayo dua kali bangang. sekolah tingkat-tingkat. Tingkat nak ateh. Bangang pun nak duduk ateh yo... osah eh kau. Sangap boto.

Anonymous said...

Blogger UMNO ni macam dah melekat kat web ni .. xbleh pisah langsong.. padahal blog masing2 dah 10 bulan x update .. xde pelawat ke ? tu yg gemor meliwat blog PR gamoknye ..