"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 25, 2010

Hulu Selangor: Ada Harapan PR/PKR Untuk Menang

Reactions: 
Begitulah maklumat terbaru yang didapati oleh Tulang Besi. Harapan untuk menang kelihatan cerah. Tapi, masih terlalu awal untuk berkata demikian sebenarnya. Ini kerana Barisan Nasional terkenal dgn undi hantunya. Maka, kita masih boleh kalah dengan segala penipuan dan daya usaha jahat Barisan NAsional/UMNO. Kita semua mesti jangan putus berdoa dan bermunajat sepanjang masa sehingga lah keputusan diumumkan.

PENGUNDI LUAR

Minta setiap penyokong dan pendokong PR mengusahakan sesiapa yang mereka tahu menjadi pengundi di Hulu Selangor supaya pulang mengundi.

Pengundi luar dan pengundi muda mampu memberi kelebihan kepada Pakatan Rakyat.

NAJIB DAH MULA MENGGELABAH

Najib dan gengnya baru mendapat maklumat terbaru berkenaan Hulu Selangor yang menyatakan Barisan Nasional terkebelakang di Hulu Selangor.

Tak heranlah malam tadi Najib sendiri berucap dan menyindir Anwar Ibrahim sebagai peliwat. Dia dilaporkan berkata:
Najib berucap dengan membidas Anwar dan pembangkang.

"Politics ketandusan moral ini cukupla... Enough is enough.

"Dia (Anwar) cabar saya berdebat dengannya..., buat apa debat dengan saya, buat perabihkan beras saja. Saya cadang dia berdebat dengan Saiful," sindir Najib sambil disambut gelak ketawa hadirin.

"Saya kenal Saiful pun tidak. Siapa yang pilih Saiful? Siapa lantik dia sebagai pegawai khas?

"Saiful itu jambu. Lepas itu dia kata Saiful ini tea boy saja? Tapi bawa ke Bangkok, bawa ke Singapura.

"Duduk di interconnecting room.

Najib juga secara sinis menyindir Anwar dengan mempertikaikan keistimewaan teh yang dibuat oleh Saiful.

"Ada juga jambu dalam pejabat saya. Tapi semuanya selamat di pejabat saya. Boleh check semuanya.

"Saya tak serang peribadi, saya tidak akan cerita di khalayak ramai. Kalau nak tahu detail boleh jumpa saya.

"Yang lain semua censor... Kalau nak tahu tunggu masa," kata Najib.
JENTERA PAS

Jentera PAS telah membantu dalam pilihanraya ini dengan maksima. Pada mulanya memang sedikit slow, tapi lepas tu jadi laju.

Cumanya jentera PAS lebih tertumpu di kawasan Hulu Bernam dan juga Hulu Selangor ni BESAR. jadi, jentera PAS terletak di ceruk dan agaknya itulah sebabnya mereka tidak kelihatan sangat - sebab faktor lokasi dan geografi

TERUKNYA UMNO

Sepanjang kempen, UMNO tiada modal. Hanya serangan-serangan pribadi pada Zaid Ibrahim. Lupakah UMNO, kalau Zaid peminum arak, UMNO telah melantik beliau sebagai dan Menteri Kabinet di waktu beliau belum bertaubat?

Kenapa masa Zaid dalam UMNO dahulu, perkara ini tidak ditimbulkan?

Isu yang dibawa UMNO hanya pribadi Zaid dan pribadi Anwar. Sampai Najib sendiri sindir Anwar meliwat. Angkara Anwar cabar dia berdebat dan dia penakut dan berdebat dengan Anwar. Hahahahaha

Sebagai penutup, saya berani kata kalau UMNO tidak menipu, kita akan menang kerusi Hulu Selangor, inshaalah

Tulang Besi

33 comments:

matkambing said...

insyallah, pr akan menang!

mankeldai said...

kemana menghilang cyberuk bn-apco?

Anonymous said...

insyaallah ..

kalo kite kalah nampak sangat kaum kite masih belum sedar .. dok tido ag .. asyik ingat nak isi perut je .. xde langsung ingat nasib malang yang bakal ditempoh oleh anak2 kite dan generasi2 akan datang ...

umno najis pelahab .. pembohong .. kalo pilih lagi mmg malang la nasib kite semua ..

Anonymous said...

Perisik ni tak pandai risik lah...PR/PKR akan kalah teruk lah.

Aku dulu 22 tahun dalam kor risik...aku tahu situasinya sekarang tak kan menyebelahi PAkatan.

salam.

PAS BANGANG said...

Tah topeng bontot anwar ni..

dah terang lagi bersuluh, undi melayu akan pergi pada BN 90%, undi cina tu memang pergi pada PR la, sebab dia tau , nak jadi tuan kat Malaysia ni Umno kena kalah, diaorang tu teringin jadi tuan kat Mesia ni supaya sok senang nak halau melayu bodoh yang ada dalam Pakatan ..

Apapun tahniah awal pada BN...pada PKR...selamat jalan dan menuju kepada kehancuran..HANGUS JUGAK PUAK-PUAK YAHUDI MELAYU NI...hhehehehe

Tahniah BN

mankeldai said...

pas bangang nko memang bangang, jadi penjilat umno-bn-apco. kesian melihat masa depan anak cucu nko yang tak beriman.

Anonymous said...

biasalah PR;

kalau kalah aje cakap pengundi hantu, kalau menang cakap rakyat dah muak kat BN.. mcam-macamlah..

Tiap tiap pilihanraya macam nilah jadinye.. dah faham sangat

Anonymous said...

Kah..kah.. Yang sokong PR ni guna nama nick pun KELDAI/KAMBING. Patut le.. Keldai dan Kambing kan sama ngok. Ikut je... Kambing kira ok gak, susah sangat sembelih buat akikah. Yang Keldai tu, bebal sikit. Tak nak jalan, suruh anuar tu liwat bontot.. sure atak senyum...

mahadeyjuburi said...

umno parti celaka talibarut yahudi patot MAMPOS..!!!

Anonymous said...

kah kah kah..Pakatan Rabak jgn over konfiden..asyik salahkan pengundi hantu..padahal diri sendiri yang rabak !!

-anti arak

Lang Kuik said...

yang guna nama PASBANGANG kat atas tu memang bangang....

lu tak sedar ke UMNO-Apco yang ko suka tu yang pinggirkan melayu Malaysia ni...jual martabat....rakyat makin ditekan, pemimpin UMNO-Apco senang lenang....

lu memang bangang....lu ni makan hasil projek UMNO-apco bagi ke?? bangang...celik sikit minda wei!!!

apa lu ingat kalau PR menang, senang2 je bukan melayu bole perintah....oiii lu bangang...lu ingat orang melayu PR macam lu dalam UMNO ke?? pengecut!!!

orang melayu PR tak macam lu orang UMNO-Apco...pemimpin lu mmg mainkan isu perkauman macam ni...sebab dia tau yang sokong dia adalah geng2 bangang yang pasti terbakar jiwa kalau mainkan isu ni....

halo...study dulu perlembagaan negara....sapa yang patut duduk kat tampuk pemerintahan negara....tak kira sapa yang perintah....janji Islam yang berkuasa.....bangang la lu bro....

kata 1Malaysia....semua sama....tapi cuma manis dibibir je....bangang punya puak UMNO-Apco....baik lu orang buat 1Mongolia lagi bagus!!!! kaput!!!!

Anonymous said...

Lang Kuik,

Lu la banyang. Sokong pemabuk dan peliwat!

Anonymous said...

Sudah-sudahlah kita tunggu keputusan
Yang menang BN, yang kalah m,eroyan PR

POPEGOMO REXONA said...

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapek-wahyu-untuk-rakyat-hulur.htmlhttp://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapek-wahyu-untuk-rakyat-hulur.htmlhttp://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapek-wahyu-untuk-rakyat-hulur.htmlhttp://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapek-wahyu-untuk-rakyat-hulur.htmlhttp://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapek-wahyu-untuk-rakyat-hulur.html

Anonymous said...

Aku rasa PKR menang besar. Tahniah Anwar. Pada Murujib silalah berdebat dengan Ziana Zain kalau tak boleh nak debat dengan Aminah.
Reformasi 3X.

Anonymous said...

LAPORAN TERBARU JAM 1.00 TENGAH HARI DARI FELDA


GEDANGSA:

saluran 2 dan saluran 3 ada pertambahan

SUNGAI TENGGI

di sungai tenggi dan sungai tenggi selatan ada peningkatan

10% dari tahun 2008 dauhulu.

SUHARTO

jelas ada pertambahan untuk pkr

NOTA : jika tidak ada penipuan yang beterusan
ahli parlimen hulu selangor ialah Zaid Ibrahim

LAPORAN DARI KAJI SELIDIK ZENTRUM

badan kaji selidik ini telah meramalkan
beberapa minit tadi nahawa calon pakatan rakyat
akan menewsakan calon mic.

Ayuh para pejuang teruskan jihad dan berdoalah. INSYAALAH!!

anak melaka.

Anonymous said...

perisik rakyat...

ape kt kt tnggu dl sape yg mnang mlm ni.br kt tau sape yg m'gelabah nnt.hahahaha

syok btul klu dpt ngutuk ni...

Anonymous said...

pemimpin umno sudah mula meninggalkan ulu selangor. Satu petanda baik utk kita. Insyaallah, mari kita berkerja keras lagi. pastikan taktik kotor saat akhir tdk berlaku.

Waspada

Anonymous said...

take beer utk Zaid!!

Anonymous said...

TPM kata KPI BN 6000 majoriti... hampir-hampir jadi kenyataan,

Anonymous said...

kenapa pemimpin bn balek awal?

Anonymous said...

anuar kata majoriti 30 000 PKR menang..

Hashim said...

Musim katak-katak lompat telah berakhir...yang tak sempat lompat kena tunggu musim lain...

Bangsat lahanat Punya Melayu....maruah pun nak beli.

Bangsat lahanat Punya Melayu...maruah pun nak jual.

mankeldai said...

adun sg burung meninggal petang tadi. berpesta lagi ler kita!

arakpashalal said...

wakakakaka..mlm nie balaci PKR akan balik dgn penuh kedukaan..dan akan tinggallah segala najis dan kotoran di masjid2 sekitar hulu selangor nie..korang cuci dan bersihkan balik yer..jgn jadi mcm matkambing atau matkeldai..balaci PAS jgn pulak lupa kutip botol2 kosong yg Zaid tinggalkan..

Jumpa lagi di Sibu..PAS akan berkempen utk DAP..langkah mayat aku dulu..byeeeee

mahathir kaki jubor said...

UMNO PARTI PENGKHIANAT..ORANG MELAYU.

Anonymous said...

Pengerusi SPR cakap live di buletin 1.30 di TV3 tghari tadi.. "yang buat kecoh nie bukan org hulu selangor.. org luar yang ramai dtg buat provok buat masalah". Pengundi hulu slgr tgk yang slalu buat provokasi gila puak putih biru nie(umno). dasar import spesis anjing gila mana la di bawak nie.. tatau adab. bodoh piang umno nie.

Anonymous said...

sape yg blik dl...BN ke PR...korang ni dh xreti tgk org kot...hahahha

BN mnang....walaupun xmnang bsar janji mnang...

Sape yg menggelabah skarang...

Anonymous said...

TAHNIAH PAKATAN REBAN...

KALAH KALI NI DI HULU SELANGAOR..

muahahahahaha..

mesti dia kata tu pengundi hantu dan macam2...

biasalah org dah kalah kan...

kalau menang plak..

dia kata BN ni dah tak di terima rakyatlah...

macam2 alasan...

OK..

LAGI SEKALI TAHNIAH PAKATAN REBAN...

OPS..

TAKZIAH SEBAB DAH KALAH...

SEMOGA KALAH DAN TERUSSSSS KALAH..

LEBIH2 LAGI DAP LAHANAT TUHHH...

ok...

bbbyyyyeeeeeeee...

ops sorry kalau terkasar bahasa...

ex-Keadlian..

Anonymous said...

satu lagi...

yg pasal maki2 ni bukan apa..

aku cukup kecewa dengan pakatan bila isu nama ALLAH pun huru hara..

yg haron din tu ok lah..

yg bangang tu Anwar tu...

bukan apa ada ke patut dia sokong penggunaan nama ALLAH..

kelam kabut lah PKR ni...

ish2..

ntah apa lah matlamat PKR ni ye...

PAS nak wat Islam..

DAP tu semua CINA jek..

yg PKR ni aku tak nampak apa sebenarnya matlamat dia...

nak sokong ANWAR ke??????

PARTI KEPENTINGAN PERIBADI YE...

BUAT PENYOKONG PR..

AKU DULU PUN SOKONG PR..

SEKARANG ATAS PAGAR..

CUMA SEJAK ISU NAMA ALLAH..

DAN ISU RAMAI PEMIMPIN TINGGI KEADILAN KELUAR PARTI...

AKU DAH MULA KAJI BALIK SOKONGAN AKU...

SO FOR PKR...

BAIK KORANG BUBARKAN PKR DAN GABUNG DENGAN PAS...

ABIS CITER..

MATLAMAT JELAS..

APA2PUN SEKARANG NI NAK SOKONG BN PLAK...

SEJAHIL2 BN PUN TAK LAH SAMPAI MACAM PKR TUH...

SOKONG YB ZULKIFLI NORDIN..

SOKONG YB ZAHRAIN...

HIDUP BN...

HANCUR PKR...

TAKBIR...

ALLAHUAKBAR!!!!

Anonymous said...

jangan lupa tau...

DAP mintak PAS hantar beribu2 petugas ke sibu lepas ni...

kesihan PAS....

sejak bergabung dengan DAP KARPAL SINGH tu...

nak cakap pasal hudud pun dah tak macam dulu...

tapis2 lah kan..

ye lah nabi kamn berhikmah..

sama org kafir nabi berhikmah...

sama org Islam nabi tak berhikmah lah ye??????????????

tulah dia bila buat politik MATLAMAT MENGHALALKAN CARA...

NIAT BAIK BUAT NEGARA ISLAM..

TAPI CARA SALAH..

KALAU DAP BUAT HAL SEGAN SILU JE NAK TEGUR...

TAPI KALAU UMNO NI...

SELURUH MALAYSIA DIA KECOH...

HABIS DIA KUTUK...

SELAMAT BERSEKONGKOL DENGAN DAP...

SETERUK2 MCA TERUK LAGI DAP SI KAFIR HARBI!!!

ok...

selamat malam...

dan selamat beramal..

YA ALLAH BUKALAH PINTU HATI PEMIMPIN KAMI UNTUK MELAKSANAKAN SYARIAT MU...

DENGAN PENUH HIKMAH DAN KASIH SAYANG...

BUKANNYA...

SIANG MALAM KUTUKKKK MENGUTUKKK...

aminnnn...

Anonymous said...

oo..kalu undi PAS-PKR-DAP iman cucu cicit aku terplihara ker?jubo la..nik ajis tu sanggup kerja ngan syaitan, syaitan tu ingar arahan Allah..syaitan ni da konfem jadi penghuni neraka JAHANAM nnti..konon nk tunjuk metafora ckp UMNO lagi teruk dari syaitan, Allah lagi mengasihi hambanya dari SYAITAN, ckp pakai lutut, ilmu agama tinggi, tapi sembang mcm org kafir, sembang nak diri negara ISLAM, kene sergah ngan karpal singh, tuka negara bekebajikan..taik la PAS, sokong PAS masuk syurga konon, tapi PAS jadi boneka PKR-DAPing..piraah

Anonymous said...

HARAM JADAH PUNYE MANUSIA UMNO kamu kata org lain aku boleh terima tapi kalo kamu mengutuk Pribadi Tuan Guru Nik Aziz sememangnya kamu spesis SYAITAN laknatullah yang sememamgnya tak senang dengan kepribadian yang baik ada pada beliau. DASAR MANUSIA HATI IBLIS MENGEJI ULAMA.