"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, April 21, 2010

Kata Berahim Ali Di Hulu Selangor

Reactions: 
Kata Ibrahim Ali selaku Presiden PERKASA ketika berkempen untuk UMNgOk/Beer eNd di Hulu Selangor:
"Adalah menjadi dosa sekiranya saya tidak datang ke Hulu Selangor untuk menyokong Kamalanathan demi kepentingan orang Melayu dan negara".
Apa kata pencacai CyBeruk..?

Kah kah kah kah kah...!!!

47 comments:

Awang Dogol said...

Agak2 si Raja Katak ni dah cium ka belum bontot si Mahadiaq...

Kalau dia belum cium bontot si Mahadiaq, sepatahpun aku tak akan caya cakap dia tu.

Memang jenis PENIPU BESAR.

john labu said...

tahap ni...
baik tayah komen.. tak sesuai untuk manusio..!
sesuai layak utk umat2 Beruuk jer..

Nizam said...

KAMAL anak NATHAN tu bukan MELAYU ke bro? BANGANG punya UMNO!!!!

Awang Dogol said...

Kalau Kamalannathan tu 1 Malaysia....Muhyidin tu 1 apa pulak?????

I MELAYAU la......ha..ha...ha...
Tak masuk book langsung...melayau terus dari konsep 1 Malaysia.

John Labu Bukit Beruntung said...

http://i769.photobucket.com/albums/xx331/marulmouse/katak.jpg

dino.yp@gmail.com said...

tak silap aku raja segala raja katak si anwar?

Anonymous said...

BANGANG BETUL TB/POJI NI,.MENGAMAL POLITIK RASIS YG SEMPIT

MARI AKU SEKOLAHKAN BALIK PENCACAI JUBUR NI,.

MAKSUD DATO IBRAHIM ALI IALAH,.

KAMALANANTHAN WLPUN INDIA TAPI CLON BN YG MENJUNJUNG PERLEMBAGAAN NEGARA,MENGAKUI KETUANAN MELAYU DAN HAK ISTIMEWA ORG MELAYU

TAMBAHAN LAGI BOS BESAR K'NATHAN IALAH ORG MELAYU BERAGAMA ISLAM,TIMB BOS SERTA ORG2 KANAN BOS JUGA ORG MELAYU/ISLAM

ZAID WPUN MELAYU,.TAPI BERJUANG MGHAPUSKAN HAK ORG MELAYU

ZAID WPUN MELAYU TAPI BOS DIA PELIWAT TEGAR AGEN YAHUDI

ZAID WPUN MELAYU TAPI TUAN2 BESAR DIA DAP KAFIR HARBI YG MENENTANG ISLAM

MCM NIZAR WPUN MELAYU TAPI BERJUANG UTK ORG CINA SERTA TUNDUK PDA NGEH & NGA

SKRG FAHAM X WAHAI PENCACAI JUBUR SEKELIAN

Awang Dogol said...

Wahai dino.yp & Anon11:41

Rupanya kau orang inilah penyokong UMNO-BN tahap Bangang..

Cuba buktikan mana kes yg DSAI meliwat???

Cuba buktikan perkara mana yg Datok Zahid menghapuskan hak orang melayu???

Cuba buktikan dimanakah DSAI sebagai agen Yahudi???

Cuba buktikan dimanakan ygng menunjukkan Datok Sri Nizar tu berjuan hanya untuk bangsa Cina???


Cakap jangan sebarangan la wahai Bangang2 woiiiiii.....!!! Nanti gigit jari ja kau orang!!!!

Anonymous said...

1.Pangkah zaid!kena tarik idung dengan puak kapiaq harbi selangoq!!
2.Pangkah hindu mic!nanti kuil hindu mic pulak yang bercambah diselangoq!!
3.hagpa pikiaq sendirila noo!!
4.Akai takdak!puak politik melayu dimalaysia ni!!

Anonymous said...

Nk bukti pi cari kat GAP & PISAU.NET

hahahahah

Anonymous said...

bukti mmg banyak di depan mata,.

tapi hya boleh dilihat dgn hati yg bersih

anak lenggong kangkung said...

Perkosa yg hipokrit!!Khakk ptuiihhh!!Pembela melayu konon!Pigi mampos ngn smgt melayau temberang ko tu!!!

tuan komrad said...

ibrahim ali dah ganti tengkolok dengan kuffah kecik...

keris dah campak dalam sungai ulu bernam....

"wei brahim.la ni ko tukar watak jadi yahudi..bleh la tipu orang2 umngok kat hulu nih" kata pegawai apco pada brahim


orang melayau umgok ngaga jee sambil meleleh air liur..jibon dan mat sembab sengih memanjang..sammy vello dok goyang kaki..

hahahahahaha

joostspring said...

wak dogol...

harakah hentam zaid sbb isu lina joy lu nak tak beb???

hahahahaha

Anonymous said...

soalan2 si awang dogol tu buat pe nak layan..korg pun da tau pencacai2 PR ni bodoh2 blaka slalu ketinggalan zaman..dok sibuk baca harakah ari2 sampai lebam tu yg takleh nak beza bukti dan fitnah..

anon 11.41am..GOOD ONE!..menda2 camni pencacai2 PR takleh nak pikiaq..

anon 12.11am, sbb diorg ni asik kena kencing ngan NUAR JUBURI, tu yg jadi bebal tu + busuk hati..

anti-firaun..

tuan komrad said...

jootspring..

kasi hantam kluar jugak la..cakap banyak pon tarak guna jugak....


jangan jadi macam yahudi....


hahahahahahah

Awang Dogol said...

Woiiii...Joostspring

Itu zaman dia dengan UMNO la.....apasal hang tak keluarkan masa dia dalam UMNO dulu hah????

Wa ada beberapa gambar terbaru pasal Piem No-1 lu...Lu orang mau tengok gambar Piem lu dengan Altantuya tu..???? Gambar ni belum pernah keluar di mana2....wa baru dapat dari Pak Mentua wa.

So...sebelum apa2...wa mau mau ulang balik.....INI PEMIMPIN2 UMNO ADALAH PENIPU BASAR....HABIS SEMUA RAKYAT KENA TIPU....TERMASUK BERUK2 UMNO.

tuan komrad said...

wei ano 12:32...

dr lompat kan kawan baik anuar...ko pegi tanya sama dia,nuar main buntut ke tak??bagi bukti saintifik skittt..

apa guna dapat katak lompat,tapi suruh selongkar bukti pon payah...

nak bukti???gi google kedian taip sam miguel todi...kedian tgk apa yang kluar....taraaaaaa..

hahahahahahah..yahudi tanpa nama la ko ni...@ malu nak guna nickname

heheheheheheheeh...yahudi mengaku melayu kot,cam brahim katak...

hahahahahahahaha..putus urat kentut gua...

Awang Dogol said...

Agak2 pemimpin2 BN manakah yang TELAH berjudi di luar negara yg melibatkan wang berjuta ringgit sehinggakan mahkamah negara tersebut mengeluarkan waran tangkap kepada pemimpin tersebut....TAPI.....Pemimpin2 BN hanya mendiamkan diri...


SIAPAKAH DIA....SIAPAKAH ORANGNYA....PENJUDI NI DARI PARTI MANA....??????

ha...ha...ha...

Ini orang sudah WANTED di negara tersebut.

fiona said...

hei all, well i guess the issue here is about Ibrahim Ali who is Perkasa president. Yet, he helps campaigning in Hulu Selangor for MIC right?

I see this as contradicting though, how come an Ngo who is supposed to fight for the Malays would support an indian candidate.

but to think about it, Ibrahim Ali is showing his support to the present government, and it is a reflection of 1 Malaysia that, when one candidate is nominated, that candidate will represent all races, regardless of his race.

I know this is difficult to be digested, but then again, many people are resistant to change. I am feeling that BN now is moving towards translating words into actions. If Kamala wins, he surely represent the concept - 1 Malaysia as a concrete and achievable concept.

Awang Dogol said...

Hello anon 1:07

Wa masih ingat lagi si Samy Vellu masa kempen di Kedah itu hari...ie. kalau calun dia menang di sana dia pun mau tinggal terus di tempat tu.

Tapi sampai sekarang sana punya pendudukpun tarak nampak itu hidung???? So lagi mau tipu ka???

Ini kali si Kamal pun cakap itu macam.......lagi mau caya ka????? Kalau ketua diapun tarak boleh tunai janji.....inikan dia punya balaci????

PORAHHHHHHH......cakap tarak serupa bikin. TIPU ORANG JUGAK BESAR

Anonymous said...

malam tadi di hulu yam aku hadir di program pengistiharan dr halili menyerahkan borang menjadi ahli umno kepada ts muhyidin.

hampir separuh daripada ajk bahagian (cabang) pkr hulu selangor telah hadir dan memberikan sokongan kepada dr halili. ini tanda protes mereka kepada anwar attaturk.

dikabarkan cabang pkr hulu selangor akan lumpuh secara total dalam masa terdekat.

tahniah kepada dr halili dan rakan-rakan pkr hulu selangor, anda telah menemui jalan kebenaran ! anwar attaturk bisa pening dengan kemasukan dr halili ke dalam umno.

dr halili bukan sembarangan orang, dia melayu cerdik pandai punyai talian keluarga dan pengikut yang cukup ramai di hulu selangor . menafikan pengaruh dr halili berbanding dengan zaid drunkenmaster meropakan satu perhitungan yang silap !

anwar ...are you ok ?

awang dogol yg bodo said...

hahaha..awang dogol..ko ni bodo ke..ni komen ko..
"Cuba buktikan mana kes yg DSAI meliwat???

Cuba buktikan perkara mana yg Datok Zahid menghapuskan hak orang melayu???"

bkn dato zahid la bodo..tp dato zaid..ko ni ingat zahid hamidi ke bertanding..hahaha..lg satu..kes nuar al juburi meliwat tu..meh cni aku bg conth:

katakn seorg yg bernm awang dogol dituduh merogol n meliwat anak jiran die..bapak bdk pomp tu nk g bunuh awang dogol ni sbb terlampau mrh..tp org kg sabarkn..lpstu bapak bdk pomp ni bg pilihan..samada sumpah laknat ke atau die g report polis n ko msk penjara..awang dogol ni pon sumpah laknat yg die xrogol n liwat pomp tu..pastu pomp tu pon ngaku yg die reka2 crita..
berbalik pd kes nuar al juburi..die dh diberi pilihan samada cr senang iaitu sumpah laknat or bicara..TP MANUSIA BERNM NUAR AL JUBURI TKT NK SUMPAH LAKNAT N TKT NK BICARA..DH 2THN DIE TUNDA2...KO X RS KE BETAPA BODOHNYA NUAR YG NGAKU DIE XMELIWAT TU XPILIH JLN SNG IAITU DGN ANGKAT SUMPH LAKNAT XSAMPAI 5MINIT..ADE OTAK LAIN KALI PKIR LA AWNG DOGOL YG BODO OII..

AKU NK TNYE PENGIKT NUAR AL JUBURI KT CNI..NAPE DIE XNK ANGKT SUMPAH N TRUSKN BICARA MELAINKN MMG DIE PERNAH MELIWAT???APE HUJAH KORANG EK??NK JGK AKU TAU.

mempelung anak pemimpin umno said...

apela bdk2 pr ni..meh tgk sape yg ckp xserupa bkin n kaki pembohong kt malaysia ni...layannnnnnn kt bwh ni:

* 16 September 2008, Perhimpunan Perdana Sambutan Hari Malaysia di Stadium MBPJ, Kelana Jaya kononnya pembentukan “kerajaan baru Malaysia” – Inilaj janji 9-16 Anwar yang famous. PEMBOHONG!!

* Kerajaan negeri Selangor mensasarkan kutipan hasil pasir negeri bernilai RM150 juta tahun 2009. Tetapi royalti pasir 2009 hanya RM 4,6 juta. PEMBOHONG!!

* Kerajaan negeri mengumumkan Pakej Rangsangan Ekonomi Negeri meliputi lima projek dengan jangkaan perbelanjaan melebihi RM 50 bilion melalui inisiatif pembiayaan swasta. RM50 Billion? Fulamak. Dulu sebab janji macam ni lah Pak Lah Bedawi kena tendang. Semua bohong.PEMBOHONG!!


* Memberi bantuan RM75 sebulan bagi setiap anak yang dihantar ke nurseri. Bohong. Mungkin dia maksud nurseri jual pokok bunga.PEMBOHONG!!

* Memberi bantuan RM50 sebulan seorang bagi pendidikan pra-sekolah – habuk pun tak ada.PEMBOHONG!!

* Memberi bantuan kepada anak-anak muda untuk mendirikan rumah tangga. PEMBOHONG!!

* Membantu setiap rakyat Selangor untuk mendapatkan kediaman sendiri – yang ni saya nak sahkan bohong. Pasal apa? Sebab saya pun tak ada rumah sendiri. Itu pasal lah. Cakap pasal lah.PEMBOHONG!!

* Menyediakan perubatan percuma untuk warga 65 tahun ke atas – bohong btul!! PEMBOHONG!!

* Mengurangkan cukai pintu kediaman - 20% dan cukai premis komersial - 10% - sekali lagi habuk pun tak ada. Tak potong cukai pun. Satu Lagi Pembohongan Oleh Kerajaan Pakatan Rakyat.PEMBOHONG!!

* Menggantikan sistem Rukun Tetangga dengan sistem baru yang lebih berkesan - sistem apa pula tu? Sistem rumah urut taraf antarabangsa akan diletakkan sebagai jiran anda di Negeri Selangor.PEMBOHONG!!

* Melaksanakan Pilihan Raya Peringkat Pihak Berkuasa Tempatan (PBT). Tidak boleh dilaksankan kerana tiada dalam peruntukan mana-mana akta – Alamak ! Akta pun tak ada? Habis apa pasal pula mereka boleh janji buat Pilihanraya PBT? Bukankah pembangkang ada ‘loyar buruk-buruk’ yang selalu bising macam Karpal Singh, Raja Aziz Addruse, Sivarasa, Harith Ibrahim, Lim Kit Siang, Zaid Ibrahim dan ramai lagi ‘loyar buruk’. Takkan depa semua tak tahu baca undang-undang dulu. Habis kenapa depa semua boleh janji nak mengadakan Pilihanraya PBT padahal tidak ada Akta atau Rang Undang-undang pun untuk mengadakan Pilihanraya peringkat PBT? Jawapannya senang saja : mereka bohong.PEMBOHONG!!

AKHIR KATA DARI KARAM SIGH WALIA "KATA DULANG PAKU SERPIH,MENGATA ORG PAKATAN HARAM YG LEBIH"
BUNGKUS LA PR WOI PRK NI..HAHAHA..NUAR AL JUBURI PENGKHIANAT NEGARA.
sudah2la membohong tu oii wahai puak2 pakatan haram jadah.g daftar dlu pakatan haram ni jd pakatan halal.pastu br bertanding.hahaha.kalo dh nm pon haram..xtau aaa aku nk ckp ape lg.

budak itm said...

Katak Sikatak lompat
Lompat!

Brahem brahem..
Tua-tua masih menipu lagi.

tuan komrad said...

ano 1:41

eeeeeeeeeeeeeee...takutnya aku..

abis la hulu selangor..orang pkr semua dah boikot...

nanti yahudi yang perintah....

boleh wat kuil yahudi kat sana nanti sambil2 minum todi...

budak itm said...

Katak Sikatak lompat
Lompat!

Zaid Brahem Zaidbrahem..
Tua-tua masih menipu lagi.

chot said...



alahai si brahim benggong to persis jantan gersang...
asal ada media...situ le dia nak melepak...

publisiti murahan...cheap sale..

brahim..ko jadi joki kuda longkang le...

Anonymous said...

'nanti yahudi yang perintah....

boleh wat kuil yahudi kat sana nanti sambil2 minum todi...'

Bunguk jgk Tuan Komra nih, da kene suap selipar nik ajis takpun da pena kene liwat ngn si Anwar.

Calon BN tuh Yahudi ker?? Aku rase dr MIC. Yg ko merapu Yahudi ni apo gilo?? Yg aku tau dok bekawan ngn yahudi nih said Anwar Aljuburi tu jer. PULUK CIUM KALO jupe SI GEORGE SOROS NGN PAUL WOLFOWITZ arkitek perang Iraq.

Tuan komrad ko ni lunch taik kuda zaid ker td?? hakhakhakhak.. tetibe mabuk yahudi perintah

KAHKAHKAHKAHKAHKAH...

joostspring said...

anom 2.12..

bkn taik kuda zaid yg nama "kelantan" tu..

tp taik kuda poji yg tiga tu..

hahahhaha

Awang Dogol said...

NAMPAK SANGAT KEBODOHAN BERUK2 UMNO DLAM MEMPERKATAKAN ISSU DSAI NI...

PI BELAJAR TINGGI2 SIKIT LA....HA..HA..HA..

joostspring said...

wak dogol

tang mana tu bodohnya ye...

mempelung ank pemimpin umno N9 said...

woi bebudak pr..korang xnk komen ke ape yg aku paste kt ats tu..jnji2 pr kt selngor yg korang bg 2thn lps yg xtertunai lg..da lm tu..lg satu..selngr skrng mengalami defisit sbb penasihat ekonomi selngor seorg yg xreti psl ekonomi n diberi gj rm1..sesuai dgn taraf die..gj mempelung si pengutip sampah lg mhal dr nuar al juburi ni..yela..blaja kt UM pengajian melayu..dah tu extend plak tu..pttla terer berckp berbelit2..time blaja mesti die score sbb pndai ampu lecturer..hahaha..bodo punye nuar al juburi..
mn bdk2 pr cm anak bugis,mempelung,awang dogol n lain2 ni..snyp je..ke xde idea..korang kn bebal..mn reti taip ikt idea sendri..khahaha..

aku awang dogol yg bodo said...

hahaha..awang dogol yg terbukti kebodohan die..nm org yg bertanding time prk hs pon ko xtau rupenyer..nm die zaid laa..bkn zahid...mata ko juling ke..hahhaa..so ape komen ko psl kes nuar al juburi tu..ke xde komen sbb ko xde idea..ke ko xtau ape2..main ikt2 je..hahaha.sile la bg komen.ape pendpt ko psl kes liwat nuar al juburi tu kalo utk buktikn yg ko x bodo..silela..hahaha.

tuan komrad said...

ano 2:12

la...ko jugak yang cakap,hampir separuh ahli pkr hulu selangor sokong dr katak...

maknanya anggapan ko zaid akan kalah..kedian mr kamal tajaan yahudi akan menang..betul tak??kalo tu perkiraan ko...

betul la tu.yahudi akan perintah kalo bn menang...

jangan marah2...badan ko panas sebab manyak minum todi san miguel nih...apakata pegi amik air penyejuk badan cap tonyok..

hahahahahahahahahahaha..nak menyamar tak yah la guna nama ano...

aparaaa..taktik yahudi sungguh


wakakakakakakakakak..

Anonymous said...

kenapa perkasa ditubuhkan? adakah benar untuk mempertahan hak melayu? jawapannya salah sama sekali. seperti yang kita tahu ibrahim ali menang pilihanraya atas bantuan pas yang membenarkan dia bertanding diatas tiket pas dan sebelum itu sudah dua kali bertanding dan kalah kedua dua nya. dia juga telah dipecat oleh umno suatu ketika dahulu. pilihanraya umum akan datang pun tak lama lagi. seandainya beliau bertanding sebagai calon bebas memang pasti kalah. nak bertanding atas tiket pas, jangan berangan la dapat lepas apa yang dibuatnya pada pas. umno? rasanya xda can langsung umno nak terima balik. oleh itu satu jalan sahaja yang tinggal iaitu tubuhkan parti baru dan masuk bertanding pilihanraya umum akan datang diatas nama perkasa. sebab itu beliau berdegar - degar dengan semangat melayu nya. sebab dia perlukan penyokong. supaya rakyat akan undi perkasa. dan memastikan dia kekal sebagai ahli parlimen. dan kemungkinan besar juga dia akan menyertai barisan nasional supaya kalo menang dapatlah dia merasa jawatan menteri.

Awang Dogol said...

Apa pulak....!!!!

Aku suruh hang buktikan dulu....
Sila kan tulis kat sini...kami nak tengok bukti sebab hang katakan macam tu.

Ada berani ka....????

Anonymous said...

umno ada skandal dgn upco..
haha.... umno agen israel...
bangang punya umno...

Bodospring melanton2 said...

Perkasa pekasam perkosa.!!Wekk3x..

tuan komrad said...

ano 2:12...

mabuk sungguh la lu...

mai sini wat kacau jadi pencacai yahudi sambil2 togok todi san miguel kot???

sia2 je join comment nih...takkkan bongok sangat kot sampai nak surf apco kat google pon tak reti...

bongok tahap ketua penerangan umngok pulau pinang,nana merican..

suruh debat kecut telor,bila masuk tv,melalak tak abis2..

wakakakakakakaka..hanjing sungguh...

Anonymous said...

'maknanya anggapan ko zaid akan kalah..kedian mr kamal tajaan yahudi akan menang..betul tak??kalo tu perkiraan ko...

betul la tu.yahudi akan perintah kalo bn menang...'


KAHKAHKHAKAH.. Mr.Kamal tajaan Yahudi akan Menang???. Takde plak aku tgk Paul Wolfowitz, George Soros ngn AlGore mase penamaan calon Si Kamalanathan. Xder plak dorg ni kat pentas BN tuh hakhak..

Xder plak aku jupe gamba si kamalanathan peluk cium George Soros mcm Anwar hakhakhak..

Eh..tetibe plak ko nak melalak pasal APCO??? Ade aku hadap pasal APCO?? Xnak aku kene sampuk beruk mcm Mahfuz kat dlm Parlimen, Terjerit2 UMNOAPCO..UMNAPCO..UMNOAPCO dlm parlimen mcm org sewel kahkahkah. GiloApo.

TuanKomrad da tahap gile mabok taik kude nih. Ntah mane die nampak yahudi kat Mesia nih pun ntah. Kalo beminat pasal yahudi nih ko pegila tanya Aljuburi dier byk kawan Yahudi kuikuikui..

Anonymous said...

Astaghfirullah. Nauzubillah. Brahim Ali, bawak mengucap lah.

Awang Dogol said...

Astaqfirullah......masya-Allah.....Innalillahiwainnailaihirajiunnn...mati jugak kau katak. Kasian kau... kena langgar lori tadi rupanya.

tuan komrad said...

laa..nak kena ada orang yahudi naik atas pentas sokong baru bleh kira ke?????

apenda la ko punya alasan..ko ketua cawangan umgnok kampung mana nih??bengap keju la lu....

itu la..ade internet..pegi surf porn..tgk video soi lek...
maklumat asyik dapat dari utusan meloya sama tv3 suku..patut la meraban tak habis2...

"aku isytiharkan bahawa kerajaan umngok takde kaitan ngan yahudi" kata jibon kepada pencacainya...

ade jibon brani wat cam tu?????..

wakakakakak..lu orang dah kena kencing air setan san miguel...terutama ano 3:40

wakakakakakakakak...

Paku payung said...

Wakakaka anonokimak 2:29

cari publisiti murah ko...wakaka

Sultan Selangor pun cakap PR Selangor berada dalam good performance ko nak momokak lak pasal senarai tu...wakakaka

Ingat wooo...menafikan titah Sultan kira derhaka.

Dah jilat jubor samy mana nak tau derhakakan...wakakakaka

Paku payung said...

Anonokimak cari publisiti 10:39, joehantu, joostpring mati pucuk, anak lenggong sg loi, antu firaun

konapo dalam umno ni banyak sangat saham judi?

konapo dalam umno ni banyak sangat montori eh ado gambar minam arak?

konapo dalam umno ni banyak sangat janji PRK tak ditunaikan?

konapo dalam umno ni banyak sangat rasuah sampai nak cover punya pasal kono tukar kopado politik wang?

yang last sekali konapo pencacai umno dipakso jilat jubor samy?

sobolom tolupo korang tak marah ko perkasam suruh doublekan jilatan kek jubor samy?

wakakaka

Anonymous said...

Kalau ko nak lead melayu, jadilah imam selalu kat surau2. Barulah ko jadi melayu abad baru berahim. Bila nak teket PAS ko jadi makmum kat pulau melaka, bila ko nak teket umno ko naik pentas BN sokong MIC. Itu le dunia kamu .. melayu lalang, aku mnyesal undi kamu