"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 20, 2010

Tahun 1966: Siapa Rasmi Kilang Guinness Malaysia Bhd..?

Gambar-Gambar Pada Tahun 1966 Bilamana Tunku Abdul Rahman, Perdana Menteri Malaysia yang Pertama merangkap PRESIDEN UMNO YANG KE-2 Merasmikan Kilang Guinness Malaysia Bhd 1966.

Apa kata pencacai Cyberuk UMNO..? nak aku siarkan yang lain-lain lagi..? aku dah cakap... "Kami ada maklumat lengkap dan menyeluruh"... kalau dari tahun 1966 kami boleh dapat, apa lagi yang bulan lepas..?

Super Impose tak main beb..!

p/s - ada antara pengkomen yang menasihati saya supaya tidak mengaitkan nama mereka yang sudah tiada dalam hal ini. harap maaf, entri ini bukan untuk menonjolkan individu, sebaliknya cuba untuk menampilakan kepada umum - "Parti apa sebenarnya yang terlibat", sebab itu saya tidak bold pada nama Allahyarham sebaliknya saya bold pada Jawatan dan nama Parti - UMNO/APCO.

Harap maklum.

208 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 208 of 208
Anonymous said...

anon 12:51...tak payah tunggu umno buat usul la , kalau benar pas memperjuangkan islam kenapa tak tutup terus kilang tu bila berkuasa kat selangor? nak tanya skit, puak pr ni takut ALLAH ke takut kat umno?

TAMING JUBO said...

tamil sari.. wakakakka

paku dulang paku serpih tu korangs ebona eh.. wakakakakakka..sudah2 lah..

yang anon juburit atas den ni ha...umno dah pogang lamo dah...itu jo bezo..nak kato perjuangkan Islam..UMNO pun diorang kato perjuang Islam..so silokan...tak donga ko KJ ponah kato..kito toruskan apo yang ado.. wakakakakakakak

dasar taming juburit la..buleh lak panggil anwar al jub..nik ajis.. wakakakakak..dio kato orang bulehla plak..ni la paku dulang juluk burit.. wakakakak

UMNO suko..

LIWAT2..wakakakaka

Anonymous said...

eh eh taming jubo atas aku ni , apo kono ko jang? yang ko menyampok tak tentu fasal ni kenapo? omak ekau tak ajar bersopan santun ko? umno tak khobar nak tutup kilang tu. yg beriyo bona nak tutup tu puak pas , yg suko meliwat tu Brader Anwar Bin Ibrahim...hehehe jang jang tobat la yo ^.^

anti-Parti AS said...

haha,anonymous atas aku ni,nama pon takut letak .letak je anti Parti AS @ P**, kalau PR tau jaga hati satu sama lain,idea tu dapat dr BN. apa la...

anti-Parti AS @ P*S said...

nak komen psl

"Kami ada maklumat lengkap dan menyeluruh"... kalau dari tahun 1966 kami boleh dapat, apa lagi yang bulan lepas..?"

dah apsal x letak yg latest???? .masa tu nenek kau pon pakai tudung letak atas sanggul + kebaya pi pekan. NA pun kawen pakai kot,kesedaran Islam xde lg masa tu weiii.

komen 1st

"HAHAHA..!! UMNO dengan rasminya beer supporter. yahudi supporter pun iya jugak."

xde kaitan lansung support beer ngan gambar nih...hmmm,dah habis sekolah ke blom nih??

Tamningsari dipanggil jubo oleh rakan2nya...Brader ANWAR adalah abang2 kanak2 umno.. wakakkaa said...

wakakaka anwar ibrahim kaki liwat tu abang ko ke yang panggil brader.. wakakakakakkakakakaaakakaka

yang konon anti P*S tu plak.. wakakaka

ekau pun komen cam bodoh..tak do kono mongono dengan gamba di atas.. wakakakakkaka

POPEGOMO theman said...

cina DAP kontrol penang je..cina mca??kontrol 1malaysia.. wakakakkaa

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." (Al-Qur'an,al-Hujurat (49):6).

PKR (PERAMPAS KUASA RAKYAT) said...

Wahai Perisik Rakyat,

Arak tetap HARAM oleh PAS tetapi cuba dihalalkan setelah Zaid jadi calon.

BOHONG tetap HARAM oleh PAS tetapi kelakuan PR (tak berdaftar) tidak menepati janji. Kalau tidak menepati janji apa hukumnya?

Apakah kalau PR tidak menepati berjanji tidak menjadi munafik?

Apakah PAS juga tidak menepati janji juga tidak munafik?

Persoalannya ialah kalau PAS buat semuanya HALAL tetapi kalau UMNO dan BN semuanya HARAM.

Sama juga apakah hukumnya kalau PAS berkawan dengan DAP sedangkan UMNO dihukumkan KAFIR ketika berkawan dengan MCA dan MIC.

Sama juga kalau gambar Tunku pada masa dulu yang ditunjukkan, apa kurangnya di Kelantan dengan patung manusia terbesar berbanding masjid.

Kalau parti 'Islam' PAS boleh buat kenapa diam membisu?

Kalau begitu hairan juga parti 'Islam' seperti 'menghalalkan' patung itu dibina melebihi kelebihan masjid di Kelantan. Lebih menghairankan patung itu dibina di Serambi Mekah.

Tidakkah MALU BESAR.

SEKIAN.

«Oldest ‹Older   201 – 208 of 208   Newer› Newest»