"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, October 28, 2010

Hub Halal + Hub Haram = Hub HaLam

Reactions: 
40 Ulamak Muda UMNgOk nampaknya semakin berjaya dalam misi mereka memperbetulkan UMNgOk dari dalam. sama dengan apa yang cuba dilakukan oleh DSAI lama dulu... kalau ikut sejarah kejayaan DSAI masa dalam UMNgOk, misi beliau akhirnya berjaya dipraktikkan pada tahun 1998 dimana beliau ahirnya TerTaik dek pimpinan no-1 UMNgOk pada masa itu.

Kejayaan DSAI yang seterusnya ialah, beliau saban hari, saban waktu dan saban masa dilenyek-lenyek dengan berbagai masalah dan serangan peribadi oleh para "sahabat" dari dalam dan juga luar UMNgOk sampai ke hari ini.

Itu kejayaan terbesar DSAI dan aku yakin, DSAI sampai keakhir hayatnya tak akan lupa akan "kejayaannya" itu.

Bagi 40 Ulamak Muda UMNgOk pula, nasib mereka jauh berbeas kali lebih baik dari DSAI sebab mereka menikmati kejayaan tarbiyah mereka didalam UMNgOk tak sampai setahun selepas menyertai pertubuhan Rasist itu. semakin banyak acara-acara dan program-program Islamik berjaya diadakan akhir-akhir ini... yang tervaru sekali ialah penganjuran pertunjukkan fesyen Islamik dedah-dedah tetek yang dicemburui oleh pihak Pakatan Rakyat.

Tahniah buat 40 Ulamak Muda UMNgOk... korang telah mengesahkan tiket kelas pertama ke Neraka Jahannam setelah bertungkus-lumus mendalami ilmu agama. ketua kepada 40 Ulamak Muda UMNgOk Fathul Bari akan mengepalai perarakan ke Neraka Jahannam bila sampai masanya nanti Insya-Allah kalau menatang ni tak Insaf.

Terbaru-baru sekali... KERAjaan Pusat akan menjadikan Negara Malaysia sebagai sebuah pusat Hub Hiburan Malam. banyak kelab-Kelab Malam bertaraf AntaraBangsat akan dibuka di Malaysia dalam sedikit masa lagi dan ini akan memudahkan kepada para penganut agama Islam UMNgOk dan para penyokongnya untuk beramal pada sebelah malamnya.

Spa-Spa bertaraf AntaraBangsat juga akan dibuka sebanyak mungkin bagi memudahkan umat-umat Islam UMNgOk dan para Ambiyanya merehatkan diri mereka sesudah beramal sepanjang malam dipusat-pusat hiburan bertaraf AntaraBangsat tersebut.

Dalam sedikit masa lagi, Malaysia akan dibanjiri dengan para perempuan jalang dari merata negara luar yang akan berlumba-lumba datang ke Negara Malaysia dan mengaut peluang pekerjaan Halam sebagai tukang-tukang urut, GRO dan pelayan-pelayan Kelab-Kelab Malam AntaraBangsat kelak.

40 Ulamak Muda UMNgOk = Babi Bisu
Ahli UMNgOk = Babi Hutan
Penyokong UMNgOk = Babi Liar
Pimpinan UMNgOk = Babi Tunggal

Kemana Babi-Babi ni nak bawak Negara Malaysia..?

20 comments:

Anonymous said...

Hahaha...
Agak kasar gak laaa artikel ini

Tapi ayat mula2 itu ingatkan UMNO dah insaf..
Last2 sama gak...

Anonymous said...

Tahniah satu Malaysia... oh malaysiaku..
selamat menjahanam..bangsaku..
inilah akibat dpt pemerintah bukan ahlinya..
tak lupa tahniah ulama muda yg bijak pandai ..
bersiap sedialah wahai 1M masuk era baru..back to future..
yg penting wang masyuk .. hu hu

Anonymous said...

tak payah berdemo .. hantar memo.. nasihat ..
bagi penalti pada pru nanti ,,,

matkambing said...

salam semua, inilah contoh ulama yang mementingkan dunia lebih dari akhirat! tidak berani mengatakan kebenaran dan mencegah kemaksiatan. mereka sudah terlupa pada rukun iman yang mengatakan kepercayaan pada hari akhirat. diharap umat islam malaysia tidak tertipu!

Mat Monggol said...

Dia orang ni bukan sahaja 40 Alamak....tapi...40 Penyamun.

Anonymous said...

betul la kamu ini bloggers picisan yang melacurkan kata-kata caci yang layak dibaca dipercayai oleh golongan berotak buntu..

OCPA said...

Memang berperangai BABI dan masih ada yang mempertahankan kebabian mereka ni..
Hasil kerja babi-babi ini akan menghasilkan lebih ramai baby-baby luar nikah, ditambah pula dgn negeri Melaka yg ada sekolah utk hasilkan baby-baby ini..
Kenapa belum sedar? sebabnye
babi-babi ini ada penjaganya dan pembela mereka.. Maka babi-babi ini merasakan apa saja yg mereka buat itu semuanya betul dan molek belaka..
Ulama muda pun tak berani nak tegur..dah jadi SETAN BISU ke??
Gamaknye bile tiba tsunami di KL/Putrajaya, baru nak sedar kut?
Allah dah timpakan bala di negara jiran, tapi babi-babi di Malaysia masih belum sedar lagi..

melor45 said...

Pimpinan-pimpinan babi negara ini berbangga dengan pelbagai rekod-rekod NKRA mereka anak-anak haram atau tak sah tarap sehingga 2009 telah mencapai 280 ribu orang.Depa bela lagi puak-puak yang seperti ini,patutnya mereka-mereka ini disebat selepas sahaja selesai bersalin.
Pimpinan atasan babi negara kecewa dengan lapuran Audit Negara yang banyak memberi kredit kepada negeri Pakatan Rakyat yang bersetatus cemerlang atau baik dan memuaskan.Contoh Negeri Kedah GLC nya membuat lompatan saujana sehingga melebihi 100% keatas berbanding semasa Zaman BN dulu yang sentiasa saja negatif dan bertanda dakwat merah didalam buku akaunnya.Kegagalan PPSMI disenyapkan sahaja dan lenyaplah duit negara sebanyak RM12 billion dan disekolah dah penuh stor dengan laptop dan LCD yang dah dihapus kira sekolah tak mampu nak maintain yang kaya pembekal-pembekal dan kroni UMNOAPCO. Kementerian Pelajaran dah tak mampu mengurus pendidikan negara ada beberapa sekolah dan asrama yang berhutang dengan syarikat-syarikat pembekal air bersih yang jumlahnya jutaan ringgit.TPM merangkap Minister Of Education tak berminat ke nak jelaskan utang tu anak-anak kami minum dan makan dari sumber yang diragukan, mungkinkah kerana faktor ini perangai pelajar sekarang semakin teruk.Ingat kamu Minister akan dipertanggung Jawapkan di akhirat nanti semua jari telunjuk akan menghala kepada kamu atas apa yang berlaku dan diikuti pimpinan yang lebih rendah statusnya.

Anonymous said...

40 Alamak tu di ketuai oleh Ulama Agung dari silat ape ari tu yek....Perkasa dah flip-flop...ari tu kata buleh buat disko dan tmpat mem8nt8t banyak2 utk memacu ekonomi tp sikalang dah x sokong pulak.....anyway tahniah utk arman walaupun aku x gemor dgn perangai mamat ni tp dia Berani Berubah (pinjam ayat mukhris)...bila pulak le mukhris, zul motor kapcai dgn mufti harusanasini nak komen perangai ketua dia ni....nak tanya sikit...telor korang kat mana...arman dh tunjuk dia punya telor korang xde telor ker????

Anak Lenggong said...

Kah kah kah...Negeri di bawah tok ajis betul sangat kee..camner dengan moral rakyat nya:
1. Bila dlm perlawanan bolasepak - penyokong dari mana yang morakl nya baik sangat..
2. Negeri palin banyak penyak aid negeri mana (seberang sungai jee).
3. Kat kelantan memang takde pub dan kelab malam tetapi tu yang halal punya...berapa banyak pulak pub dan rumah pelacuran yang haram..
4. kat kelantan tak menerima rasuah sebagai imbuhan projek tapi mereka menerima sedekah je..kah kah kah..

Ini lah yang terjadi pabila pemimpin hanya memandang kesalahan orang lain dan dok menjelajah serata negeri mengutuk dan menyumpah puak yang tak sehaluan tetapi dinegeri sendiri pun tak terjaga...sampai kain TOK Ajis tu dah terlondeh ...sebab tu lah senang-senang diliwat oleh nuar brahi dan juga diperbodohkan oleh anak branak kit siang...

Yobrizab said...

anak lenggong, mike tak pegi semayang ke?
tulis komen nak masuk waktu zohor tu.

tuan komrad said...

malaysia ada 2 hub...

hub halal...
hub hiburan...

macai2 yahudi adalah digalakkan menyertai hub2 ini..mula2 masuk hub halal..belajar cara2 nak sembelih ayam ikut syarak...

kedian join plak hub hiburan...belajar cara2 nak mengerjakan "ayam-ayam"(ikut sukahati) import made in China..

wakakakakakakakakakakakakakkak

joehan,anakbenggong sure suka nih...

wakakakakakakakakakakakaka

"tanya sama itu hub-hub,yang masih masikoi-masikoi"

"murujib tak salah,sebab dia cuma pencadang hub-hub tu jeee" ujar ularmak umngok sambil menggaru bulu ketiak...

wakakakakakakakakakakakakakakakak

Anonymous said...

Kenapa ulama yg merupakan pewaris nabi dibahasakan babi ,
Ya allah kamu kenakan lah azab yg dasyat pada penulis ini di dunia & akhirat.

Berpolitik lah dengan cara yang berakhlak dan baik sesama islam .

Anonymous said...

nasib bek kat kelantan banyak pusat hiburan haram...bermakna kerajaan Islam kelantan x menyokong pusat maksiat...tapi di kl ni punya banyak pusat maksiat halal...hahaha...dalam amno pusat maksiat halal, tunjuk fesyen Islam yg nampak tetek halal, tapi heran gak kenapa org amno x nampak benda2 halal ni haram ek...ulamak amno pun x nampak benda2 nie...sbb dah tdo dalam duit kot...

kociriemann said...

Bahasa tu elokkan sikit.

Islam tu datang dengan akhlak.

Jangan ambil sekerat sekerat.

Isi baik, tapi bahasa kesat...jauh dari Islam.

Tak caya gi minta nasihat TG Nik Aziz.

Anonymous said...

hahaha...watpe tanya nik aziz...ulamak amno kan ramai...banyak nasihat ala sekular leh dapat...kalau nak nasihat dalam bahasa yg baik, jadik bekas imam masjid negara la...xpon ISA...kalau tanya ulamak amno...kene beer dulu setin baru leh kua nasihat...sampai berbuih mulut pun xpe...hehehe....mari pakai baju islamik xde lengan tapi ade tulisan muhammad kat dada...tu la Islam dengan akhlak yg baek agaknya...jahil lagi jahiliyah...

Babi Negara said...

hek eleh..ko poji...penyokong umno pun nk panggil babi..bukan semua leh terima pas pkr dan dap kalau cam ni...diorang tk de maklumat..dan penyokong ni tk sumenye beruntung cam ahli..tu hah pencacai blog tu yg ko patut panggil babi..bukan penyokong.!

Anonymous said...

Haih berjuang agama tapi caci maki penuh

ulama tak makan gaji said...

Memang sgt sesuai bahasa kesat tu utk ular dlm semak.tau kira gaji elaun dgn pangkat.bapak dgn anak sama gila harta.ulamak muda pukimak.....rakyat nk makan pun susah harga barang naik ulamak diam.rasuah ulamak diam.bunuh tantuya ulama diam.mahakutty ulama sayang.poorah...kalau makan gaji tu bukan ulama tapi burung kakatua.kahkahkah....

Anonymous said...

kepada tuan empunya blog..hang nie babi apa pulak???