"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, June 28, 2011

BERSIH 2.0: Pertubuhan Seni Pukul Malaysia

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Penganjur dan bakal peserta Perhimpunan BERSIH 2.0 sekali lagi berhadapan dengan ugutan kemungkinan dicederakan dan kali ini, ugutan ini tanpa berselindung dinyatakan secara jelas oleh Pemimpin Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia.

Kenyataan dari Pemimpin Pertubuhan tersebut begini gayanya.

Sejuta ahli persatuan silat akan turun padang bagi membanteras sekeras-kerasnya Perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9hb. julai, 2011 ini. Mahaguru Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia [PSSLM], Tan Sri Omar Din Mauju memberikan kenyataannya dalam satu sidang akhbar berhubung pandangannya mengenai Perhimpunan BERSIH 2.0 semalam.

Antara petikan kenyataan beliau ialah:
  1. Adalah menjadi tanggungjawab Pengamal Seni Silat untuk mempertahankan negara sejak zaman pemerintahan Melaka lagi dan mereka tidak akan teragak-agak untuk bertindak keras ke atas golongan yang cuba menimbulkan kekacauan dan huru hara.
  2. PSSLM mempunyai sejuta ahli dan kami akan turun pada 9hb. Julai, 2011 jika Ambiga masih meneruskan Perhimpunan BERSIH 2.0 seperti yang dirancang.
  3. Kami sebagai Golongan Pengamal Silat merupakan pelindung kepada negara dan Sultan sejak beratus tahun lalu tidak akan berdiam diri.
  4. Sekira kami tidak mengambil apa-apa tindakan maka kami akan dianggap dayus.
  5. Saya akan mengetuai pasukan ini walaupun dengan berkerusi roda dan akan berada di barisan paling hadapan.
  6. Ambiga dinasihatkan supaya membatalkan perhimpunan ini jika tidak, Omar Din bimbang dia tidak dapat mengawal perasaan dan emosi anak-anak buahnya pada perhimpunan itu kelak apabila mereka bertembung.
  7. "Sebagai pengamal silat, saya tidak boleh memberikan jaminan kami hanya akan melaung dan membantah sahaja. Jadi sekiranya tidak mahu perkara yang tidak diingini berlaku, lebih baik batalkan hasrat untuk menganjurkan perhimpunan haram tersebut" kata Omar Din lagi.
PERKASA dan ugut... Pemuda UMNO dah ugut... Persatuan Seni Silat Lincah pun mengugut... Polis dan ugut dan dah mula ambil tindakan (terhadap penyokong BERSIH 2.0) yang kena ugut oleh pelbagai pihak.

Gua tak pelik sangat bila pihak yang kena ugut je kena tindakan manakala pihak yang mengugut
langsung tak kena apa-apa tindakan sebab gua tau gua berada di sebuah Negara Berdaulat yang Pemerintahnya mengamalkan Pemerintahan "Kuku-Besi".

Lepas ni mungkin penyokong dan penganjur Himpunan BERSIH 2.0 akan kena ugut pula oleh lain-lain Pertubuhan Seni Mempertahankan diri... Judo, Karate, Tai Chi, Kung Fu, Tomoi, Kickboxer, Gusti Lengan, Tetpi dan lain-lain Pertubuhan Seni Mempertahankan diri di Malaysia akan menjadi Pelacur "Seni". Pakat-pakat tukar jadi Pertubuhan Kaki Pukul Malaysia.

Gua pernah belajar Ilmu Mempertahankan Diri dan sempat hadir sessi Pengenalan SAHAJA. Hasil pembelajaran sessi pengenalan, gua sekarang memiliki Tali Pinggang Pengakap yang tak de kena mengena dengan Seni Mempertahankan Diri.

9hb. Julai, 2011 Insya-Allah gua akan hadir ke Perhimpunan BERSIH 2.0 tanpa memakai Tali Pinggang dan tanpa Ilmu Pertahanan Diri. Gua cuma ada 1 sahaja ilmu yang Nenek gua perturunkan pada gua untuk menghadapi sebarang kesulitan dan gua selalu praktikkan ilmu ini dan Alhamdulillah ianya sangat-sangat berkesan dengan izin-Nya.
"Bismillahitawakkal Allah"
Jom BERSIH 2.0...!!!

31 comments:

Anonymous said...

beginikah sifat tok guru silat? sombong, bongkak, riak, cakap-cakap macam sifat lanun, ilmu tak seberapa nak tunjuk lagak. air kalau dah penuh tak akan berbunyi. zaman melaka dulu bolehlah lu bikin macam tu..

Diyana said...

Anon 6:44 - haha, tu guru silat yg dh kene suap.....anak buah dia dpt rm5 sorng je kalo turun utk halang Bersih, tp kepala2 bahalul yg konon ilmu persilatan tinggi ni dpt berapa ribu plak, kita tak tahu la kan....hahaha.....mmg jadi anjing umno aje sume manusia2 bodo ni....

Anonymous said...

1.waktu peristiwa 13 mei dulu puak selendang merah telah gayang puak dap!!sampai sekarang puak dap yang tua-tua yang pernah digayang oleh puak selendang merah!!ketap lutut!!gigil!bila dengaq selendang merah!!
2.hari ni puak muda dap!puak hindu !!puak komunis!!yang tak pernah lalui 13 mei!cuba untuk menduga puak melayu!!dibantu oleh puak tak dak akai pas!!kita tenguk la nanti!!setakat mana puak-puak dap dan hindu ni berani!!tapi depa smart!!depa arah dari bilik berhawa dingin jee!!puak yang dok melalak!!dok meniarap ditengah jalan!adalah puak-puak tak dak akai pas!!
3.adakah puak selendang merah akan wujud kembali pada 9 julai nanti!!!!!!pakat-pakat tenguklah nanti noo!!sapa anak jantan!!jangan jadi macam puak kelantan!bilaramai-ramai!!berani tunjuk hero!!bila sorang!!mengalahkan bapuk!!!

Anonymous said...

anon June 28, 2011 7:41 AM...org2 selendang merah msh ade lg wlpon bil dieorg dh tinggl skit..cume dieorg lngsung xmenonjolkn diri..waris datuk harun knal dieorg ni..mngkin dieorg akn kuar 9julai ni kalo org2 kafir amek kesempatan..tp aku rs dieorg xbrani dh..

oi bdk pr bengong..korng xrs pelik ke..kenape rmai yg bntah perhimpunan berSHIT ni..sbb byk sekali agenda2 tersembunyi disebalik perhimpunan ni..perhmpunan ni jgk adlah peluang terbaik agen2 asing utk wt provokasi kt negara kita..kalo yg dtg seribu pon korng leh kawal ke tiap sorng yg join perhimpunan ni..bodo la pr ni!!..kiteorg sume bknnye ugut korng..tp kiteorg menyampah dgn gelagat org2 pr ni..majoriti rkyt msh lg menyokong bn..korng bknnye majoriti..xpyh la nk claim yg korng tu bwk suara rkyt..korng cume bwak suara pembangkng..n pembngkang kt malaysia ni lngsung xde integriti..xmcm kt turki n negra2 eropah..mcm cilake je prangai..nk plak ketua korng tu..iaitu nuar juburi!!

Anonymous said...

Tok Guru Omar Din,,, ha hha ha haa.. Keja orang melayu.. zaman pakai pestol... ko pakai langkah apa langka seribu...

Anonymous said...

kihkihkihkih....
tak kisahlah piStol ke langkah seribu ke..isunye sekarang ialah maruah bangsa dan agama...berbanding dgn penyangak taik KUNING PAKATAN RAKYAT adunan ambiga+DAP+PAS+PKR+KOMINIS, sekurang2nye Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM) mempunyai harga diri dan maruah. sekurang2nye ade lagi anak bangsa melayu islam yg bermaruah yg tidak akan sewenang2nye membiarkan negara mereka dimusnahkan oleh puak2 dan lembu2 adunan taik KUNING dari Pakatan Rakyat. Mereka tidak sekali-kali akan menggadaikan agama dan bangsanye utk bersekongkol dgn ambiga+DAP+PAS+Aljuburi+Kominis utk merampas kuase yg dipilih rakyat melalui himpunan BERSIH 2.0..itu saja tujuan mereka..PSSLM bukanlah pertubuhan yg ade kepentingan politik. kepentingan mereka dan dasar pertubuhan mereka ialah utk kebajikan ahli dan yg penting utk mejaga dan membela agama dan bangsa mereka...ini amat jelas...

kihkihkih....rupe2nye puak2 lembu melayu islam bangang adunan taik KUNING memang tidak mempunyai maruah...maruah, kote dan cipap mereka dah lama tergadai dan telah digadaikan oleh ketua2 lembu mereka yg inginkan kuase dan mengidam nak ke Putrajaya....
kihkihkih...kesian betul dgn lembu2 melayu islam dari adunan taik KUNING ambiga+DAP+PAS+PKR+KOMINIS..

simpang tiga said...

Semakin karut..! Minta jasa baik dn budi pkerti Sang PDRM brtindak ats provakasi murahan UMNO/Bn. Setelah gagal meruntunkan semangat perseta dgn adu domba, skrg mereka mngkudakan pula Persatuan Silat. Alahai Malaysia..malulah!

Pesilat mmpertahankan Kota Melaka dan Tamadun Melayu?

Mahaguru, buka buku teks Sejarah Ting.1, lihat bgaiamana Melaka dipertahankan dr Portugis, itulah Sejarah Melayu.

Sebelum itu, jgn dilupa, di mana Persatuan Silat apabila org2 Kg Memali dibunuh? Anwar digodam? Bukit Tinggi trlepas ke Tauke Cina, Ananda Krishnan mnguasai KL, Kg.Baru dilelong kpd kroni??

Ini muslihat semata-mata.

Membangkitkan sentimen perkauman sempit.

UMNO lah yg sebenarnya yg bermentaliti Komunis...!

Anonymous said...

kihkihkihkih...tuan simpang tiga,

hang bimbinglah lembu2 melayu islam taik KUNING adunan ambiga+DAP+PAS+PKR+KOMINIS yg sekarang sedang berada di persimpangan....bimbingi mereka supaye tidak masuk ke simpang yg salah...lembu2 ni memerlukan pimpinan hang ke jalan yg betul...

Anonymous said...

Yang aku tahu lah silat sekang macam belajar silat raba raba... banyak anak gadis kena raba tok guru.. ialahh dia langkah besar mana tak berahi.. malam suruh datang kata nak ajar ilmu spesel nak naik makam atau bekung rupa-rupanya nak tengok pekong pompuan... ni lah sifat melayu yang ada macam setengah UMNOPORNO comment,,, incest, rogol, rempit, bohsia, dadah, smua ada..kunun nak perjuang hak melayu.. ...

zaman sekarangg Melayu nak maju ekonomi, pemikiran liberal yang tajam, adil-saksama... enterprising.. bukan jual air liur je...

Anonymous said...

Mana pegi guru guru silat perjuangkan kerbesihan dan kemurnian orang melayu..

Kenapa tak tangkap pak juboq, kenapa tak tangkap orang berzina. Kenapa tak hantam dan lanyak pondan dan mak nyah.. dan pegi Bangsar tangkap mat mat hansem yang jual bontot dan jual batang... Perjuangan melayu Kunun....

Diyana said...

perasan x mamat/minah2 yg bg komen kutuk (eh silap, TAKUT) bersih ni sumenyer ANONYMOUS? mmg org umno/bn ni penakut nk tonjol diri ye? ish ish ish....kesian mereka2 ni udahla jatidiri xde sbb jadi pak turut lintah2 yg hisap darah rakyat, nama pun xde? mereka semua mencanangkan KEMUNGKINAN provokasi akan berlaku sekiranya perhimpunan ni dijalankan....haha....KEMUNGKINAN! so utk elak kemungkinan ni, JGN ADAKAN APA2 PERHIMPUNAN PUN! walaupun skang ni UMNO/BN sibuk buat perhimpunan mengugut/mengutuk PR....siap nk serang office orang lg...hai...sape yg start provoke skang ni? lawak la korng ni....sume penakut untuk menghadapi kenyataan...kenyataan yg rakyat malaysia masih tahu berfikir dan berkehendakkan lain daripada kutu2 UMNO yyg dh kenyang mkn duit rakyat....such a pity....sy x pernah menyebelahkan mana2 parti politik, tp bila sy tgk drama mengarut yg UMNO/BN tgh tayangkan skang, sy rasa mmg BERSIH sngt wajar dijalankan.....these people need somebody to slap/smack/kick some senses into them....sbb kerajaan malaysia skang yg diterajui UMNO masih lagi dlm mimpi.....mimpi yang mereka akan berkuasa buat selama-lamanya dan sebarang penentangan mesti dihapuskan dgn kadar yang sngt x logik....hahaha....KETUANAN MELAYU? PTTUIIIHH!! dlm al-Quran pun tadak sebut melayu...so kenapa nk didamba-dambakan bangsa yg xde tempat pun di sisi agama ni? Di saat di serata dunia manusia sedang merangkak keluar daripada belenggu kandang perkauman....tp di malaysia? menteri sendiri yang melaungkan isu perkauman.....tepuk dada tanyalah selera.....

Anonymous said...

kihkihkih....bangsa ape agaknye tuan/puan Diyana ni...dlm IC dia bangsa apa yg dicatit agaknye...

kihkihkih...kalau dia islam, islam liberal lah tu..islam yg diperjuangkan oleh ketuanye sialjuburi...mungkin islam Diyana islam liberal yg dibawak balik dari US/Canada/Europe/Australia..yg tambangnye dibayar oleh MARA/JPA/Petronas...kihkihkih

tuan/puan Diyana ni juga mungkin dari bangsa Malaysian Malaysia yg sangat ingin identiti bangsa dihapuskan...dlm IC pun nak catit bangsa Malaysia....kesamarataan....

kihkihkihkih....tuan/puan Diyana, hang pun dah banyak makan taik KUNING adunan ambiga+DAP+PAS+PKR+KOMINIS...kihkihkihkih...

Anonymous said...

.mungkin islam Diyana islam liberal yg dibawak balik dari US/Canada/Europe/Australia..yg tambangnye dibayar oleh MARA/JPA/Petronas...


- dyana tak layak dapat meraih yang diatas... sebab dia belajar U swasta dan berhutang dengan Ptptn dan kena bayar balik sampai dia mampus.. utang sukmo hidup. ZAMAN Kegemelingan UMNO/BN Utang untuk smua..

Ni lah U Swasta siapa punya kroni UMNO punya... Petronas,JPA,, MARA untuk kaum krabat UMNO je... Anak melayu dari kluarga Yang kaya duit makan tak abis pun layak dapat sebab unsur kroni kaum krabat... Yang tak de kena mengena dan jadi baruah tak leh mintak.. JPA/MARA/PETRONAS tak ujud untuk rakyat marhain

Anonymous said...

Aku rasa nak buka keta sorong jual air....

Pelanggan

BERSIH 2.0 - 1,000,0000
Ahli Persatuan Silat 500,000
UMNO - 1,000,000
PAS - Beratus ratus ribu

Pelanggan air berjuta juta

Tak masuk PDRM, DBKL, dll

Satu gelas air -- 1.50 sen (ais)

siapa nak beli air aku ada kat tepi koner padang merdeka.. tolong beratur ye...

Anonymous said...

lawak la bdk nm diyana ni..stakat tulis nm cmtu ape la sgt..hahaha..letak anonyms pon nk jd isu..hahaha..oi diyana..selama ni malaysia aman je..org2 cina n india n kaum2 lain bebas utk mncari rezki ats bumi malaysia yg aman ni..mmg xde lngsung kerajaan sentuh isu2 perkauman..

ko ni umr bpe thn..ko tau ke psl 13mei..kaum mn yg nk amek kesempatan ms tu..mntang2 dieorg byk mng prya..dioerg wt satu perarakan besaran iaitu 'sapu melayu'..siap bwk penyapu lg dieorg berarak..lngsung xjg hati pemduduk majoriti..tp tu perkra lm..kerajaan pon lngsung xterpkir utk mengusir dieorg wlpon aku rs kerajaan blh je gubal blk perlembagaan berkenaan kewarganegaraan..biar cina n india ni diberi cume taraf penduduk tetp je n bkn warganegara...

ok xpe..tu isu lm..skrng ni wujud plak manusia celake iaitu nuar juburi..mamat ni la yg bwk demontrasi jalanan..bpe rmai bdk2 um yg join demo kt um thn 98 dlu skrng ni menyesal sbb skong manusia celake bernm nuar juburi..manusia celaka ni jgk la yg mengapi2kn kita yg berlainan kaum ni..ko tgk ucapan2 die ms ceramah..berapi2 memprovokasi kaum2 cina n india..membrukkn org melayu yg memerintah...so org2 cina n india mula meminta yg bkn2..yg bkn hak mereka yg tiada dlm perlembagaan..cthnya kuota biasiswa,kuota ipta,sektor awam n byk lg..ko tu len kali blaja lbh skit psl sej n kewarganegaraan..

skrng ni si ambiga yg pro murtad n anti islam ni plak yg korng banggekan n angkat jd ketua..ko nk tau x..pok nik awal2 lg dh ke luar negara..die akn blk 10hb nnti..aku tau..jauh dlm ati die pon sbrnya xstuju dgn perhimpunan ni..

Sabda Nabi S.A.W. lagi yang maksud nya : “Sesungguh nya Allah benci kepada orang yang keji dan membuat perkara yang keji dan memekik mekik di jalanan.” (Riwayat Ibnu Abi Dunya dari Jabir)

bapak diyana said...

lawak la bdk nm diyana ni..stakat tulis nm cmtu ape la sgt..hahaha..letak anonyms pon nk jd isu..hahaha..oi diyana..selama ni malaysia aman je..org2 cina n india n kaum2 lain bebas utk mncari rezki ats bumi malaysia yg aman ni..mmg xde lngsung kerajaan sentuh isu2 perkauman..

ko ni umr bpe thn..ko tau ke psl 13mei..kaum mn yg nk amek kesempatan ms tu..mntang2 dieorg byk mng prya..dioerg wt satu perarakan besaran iaitu 'sapu melayu'..siap bwk penyapu lg dieorg berarak..lngsung xjg hati pemduduk majoriti..tp tu perkra lm..kerajaan pon lngsung xterpkir utk mengusir dieorg wlpon aku rs kerajaan blh je gubal blk perlembagaan berkenaan kewarganegaraan..biar cina n india ni diberi cume taraf penduduk tetp je n bkn warganegara...

ok xpe..tu isu lm..skrng ni wujud plak manusia celake iaitu nuar juburi..mamat ni la yg bwk demontrasi jalanan..bpe rmai bdk2 um yg join demo kt um thn 98 dlu skrng ni menyesal sbb skong manusia celake bernm nuar juburi..manusia celaka ni jgk la yg mengapi2kn kita yg berlainan kaum ni..ko tgk ucapan2 die ms ceramah..berapi2 memprovokasi kaum2 cina n india..membrukkn org melayu yg memerintah...so org2 cina n india mula meminta yg bkn2..yg bkn hak mereka yg tiada dlm perlembagaan..cthnya kuota biasiswa,kuota ipta,sektor awam n byk lg..ko tu len kali blaja lbh skit psl sej n kewarganegaraan..

skrng ni si ambiga yg pro murtad n anti islam ni plak yg korng banggekan n angkat jd ketua..ko nk tau x..pok nik awal2 lg dh ke luar negara..die akn blk 10hb nnti..aku tau..jauh dlm ati die pon sbrnya xstuju dgn perhimpunan ni..

Sabda Nabi S.A.W. lagi yang maksud nya : “Sesungguh nya Allah benci kepada orang yang keji dan membuat perkara yang keji dan memekik mekik di jalanan.” (Riwayat Ibnu Abi Dunya dari Jabir)

anak luar nikah diyana said...

aku pon rs nk bisnes air jgk la..bisnes air warna kuning..iaitu air kencing..or air taik..org2 pr yg join bershit ni msti suke mnm air ni.

adik diyana said...

oi bdk2 bodo pr..korng bc ni..psl pengundi hantu..hahahaha...mmg bodo anak2 ikan nuar juburi sume..

SHAH ALAM: Kekecohan tercetus di pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), di sini, apabila sebahagian 150 pengundi dari Dewan Undangan Negeri (DUN) Selat Klang menuntut parti pembangkang membayar ganti rugi RM150 hingga RM200 setiap seorang kerana menuduh mereka pengundi hantu, di sini, semalam.

Kejadian berlaku kira-kira jam 1.30 tengah hari selepas wakil parti pembangkang gagal membayar ganti rugi itu walaupun SPR negeri sudah mengarahkan parti terbabit membuat pembayaran kerana membuat tuduhan tidak berasas.


Namun, wakil parti pembangkang terbabit memberikan alasan kepada pengundi berkenaan wang ganti rugi itu sudah diberikan kepada SPR.

Ekoran tindakan wakil parti pembangkang itu, pengundi terbabit meluahkan rasa tidak berpuas hati sehingga menimbulkan suasana tegang di kalangan pengundi lain yang ada antaranya mengambil cuti bagi menghadiri sesi Pendengaran Awam dan Rayuan yang dilakukan SPR sejak jam 9 pagi semalam.


Bagaimanapun, hasil sesi pendengaran awam itu, semua pengundi mengemukakan bukti mereka pengundi sah termasuk taraf mereka yang bermastautin di kawasan berkenaan.


Pengarah SPR Selangor, Dzulkifli Abdul Rahman (gambar), ketika ditemui berkata, pengundi berkenaan sepatutnya menerima ganti rugi itu memandangkan pembantah (parti pembangkang) membuat bantahan tanpa sebab munasabah.

“Kami bagi ganti rugi (award) berdasarkan peruntukan undang-undang kecil yang tertakluk kepada SPR. Kalau ada dakwaan SPR menerima wang ganti rugi daripada parti pembangkang untuk diserahkan kepada pengundi yang dituduh, itu tidak benar. Kami langsung tidak menerima wang daripada parti pembangkang.


“Soal bayaran ganti rugi itu tidak ada kena mengena dengan SPR. Kami hanya arahkan bayaran itu dibuat. Saya juga minta pihak yang membantah (parti pembangkang) berbincang dengan pengundi terbabit mengenai soal bayaran ganti rugi itu,” katanya.

ni brita dlm metro arini.

Anonymous said...

Wooooiiiii,,

Itu Silat LANCAU bukan silat Lincah.
Kepala diapun Bekas Kepala Gangster Samseng.
Polis pernah tahan Kepala Gangster ni dan dia prnah di buang daerah.
Utusan Meloya pernah tulis dan menyebut "Kepala Gangster Samseng"

Aparaaaaaa....
Kepala Gangster Samseng boleh jadi Kepala Silat Lancau.
Lepas tu Raja mana la yang malang yg anugerahkan kepala Gangster samseng ni dgn anugerah Tan Sri.

Memang malang nasib orang2 Malaysia.

Umnopurno memang suka la orang jenis macam ni....GENGSTER katakan.

Atuk Diyana said...

Atuk dah kata, ko tangkap je pak juboq lepas tu ko round up smua pondan, gay, kaki bontot, kaki botol, lesbian, penkid, pon pon, pompuan jadi lelaki, lelaki jadi pompuan...

Atuk begi garantee smua orang akan pangkah UMNO.. ATUK akan beratur untuk pangkah UMNO.. Ni lebih bersih bersih taik kuning, bersih lobang juboq,

Anonymous said...

sudah2la bergdh sesama sndri..ayuh umat muslim..jauhi n hindari perhimpunan yg blh membw kerosakan kpd msyarkt ni..

Jeo Botak said...

Atok nak pi Perhimpunan Aman Bersih.
Atok tak suka gaduh2
Sekarang yang atok nampak, Umno Shit yg suka dan beriya2 sangat nak gaduh. Semalam puak2 Umno Shit pi serang pejabat PKR siap nak bakar sekali.... apapunya SENGAL la.
Kelmarin si Kepala Gangster Samseng Lancau nak ajak perperang pulak. Apa punya bengong la...memang specis LANUN.

Jadi, atok buat kesimpulan.... Umno Shit memang macam BAGHAL...KELDAI....OTAK PENYAMUN...OTAK LANUN....OTAK GANGSTER.

Atok dah ambik keputusan dan atok nak pesan anak cucu atok utk TENDANG Umno Shit jauh2 kedalam LUBANG SHIT.

Heeeeee.....busuk nya.
Haroq tahi Wareq.....

Anonymous said...

jom sma2 mandi air kencing n air taik warna kuning..jom sm2 join berSHIT..hehehe

Eton said...

Heeeeee.....buruknya Umno Shit
Sebusuk tahi BABI

pergi jahanam dengan perkauman said...

yang banyak provokasi dalam pos ni..sorang je yang meraban bagai orang gila dan mabuk merewang entah kemana

silap2 sambil ketuk keyboard teguk beer kot

tak yah layan

mula dari anoni atas tu sampai anoni yang melalut dibawah niii

hanya anjing anjing umno yang menyalak bukit jer

kau ingat..orang tak boleh ke nak trace siapa disebalik anoni ni

Anonymous said...

(Tun Dr. Mahathir Mohamad, ucapannya di Pasir Mas, 14 Ogos 1994). “Al-Quran perlu ditafsirkan semula untuk disesuaikan dengan keadaan masa kini.”

SEKOR PUN AHLI SILAT X TURUN P BANTAH UCAPAN TUA KUTUK UMNO NI...
TAPI HARI I JUTA AHLI SILAT NAK TURUN PERTAHANKAN umno YG SAH MENGHINA ISLAM...
SENDIRI ADA AKAI, SENDIRI PIKIAQ...

9/7...TETAP BERSIH

KALO 5 ORG PUN GAJAH BOLEH MATI, TAPI BELUM TENTU 1 JUTA ORG SEKOR NYAMUK BOLEH MATI...KAH...KAH..

Anonymous said...

nnti ade it fair kt png..siap ade pertandingan ratu cantik lg..ahahaha...ni la die hasil pemerintahan khalipah guan eng..

nk tgk gmba amoi2 tu..tgkkt cni

http://mymassa.blogspot.com/2011/06/edisi-dewasa-2-mari-kita-bako-pemuda.html

anak luar nikah joe botak said...

bkk kt sini plak..

http://mymassa.blogspot.com/2011/06/edisi-dewasa-khalifah-guan-eng-bagi.html

atucara pertandingan ratu cantik tu..siap ade bikini contest lg..phewiitt...pemuda pas senyap je..it fair tu utk org beli brng2 it..nape nk ade pertandingn ratu cntik tu plak..ni msti nuar yg arahkan..next amoi utk dibalun..pasni leh kuar vid ke 2 plak..hahaha..cayalah nuar juburi..mmg gila sex ko ni.

pemuda pas png..ape cer..tkt kene sergah dgn khalipah guan eng ke..ke sm2 layan pertandingn tu..cayalah pemuda pas..sm2 share dose.hahah.

minahjoe said...

Alah bang anon 446, apasalah nak buat ratu cantik kat penang. Amoi ka, India ka, melayu ka kan 1 Malaysia. Lagi pun depa semua cun dan cantik belaka... Kot kot UMNO UMNO bakal calun ADUN Penang atau Parlimen boleh plan nak tambah satu simpanan ka atau buat teman seumur hidup...

Ni kan kebajikan Masyarakat. Tolong Anak dara ni buat realiti show cari suami mithali macam wakil UMNO. Tapi jangan panggil JJ tau, dia tu suka tepok bontot...

mankeldai said...

hahaha...ape komen bdk pr psl isu ni..xreti nk komen la tu..bg komen merapu..ni ke yg korng leh bnggekn psl khalipah guan eng..oi pok nik ngok ngek..kate ko dh dakwahkn dap..ni ape cer ni...siap wt bikini contest lg..hahaha..ke ni pok nik punye cadangan..muahahaha..pemuda pas png kayu!!

Jeo Botak said...

Adenan Bontot kat Pahang lagi dasyat...... Orang pompuan dah tak cukup ke?

Pertandingan Ratu auw...auw... lagi
kah..kah..kah..

Cucu Hussien Onn tu pada mulanya nak pergi tapi malu2 alah.....nanti orang kata apa pulak.

Auw...auw....auwwwwwww...!!!!