"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 27, 2009

21 Tok Sidang/Ketua Kampung Keluar UMNO? - malaysiakini

Reactions: 
Petang tadi saya menalipon pimpinan PAS Kawasan Parit bertanyakan suasana di Bota dan Parlimen Parit setelah ADUN Bota, Dato' Nasharuddin Hashim mengumumkan keluar dari UMNO dan menyertai PKR.

Mereka memaklumkan terdapat tanda-tanda masyarakat setempat gembira dengan tindakan tersebut. Katanya banyak bendera KeAdilan dan PAS dikibarkan sejak kelmarin. Malah telah ada yang menyembelih kambing buat kesyukuran.

Paling menggemparkan menurut maklumat itu seramai 21 orang Tok Sidang/Ketua Kampung akan turut serta keluar dari UMNO mengikuti langkah ADUN Bota itu.

Kalau itu semua menjadi kenyataan, akan lumpuhkan UMNO Parit khususnya di DUN Bota. Apa yang berlaku di Petaling Jaya Selatan akan berulang di Bota.

-CINA ISLAM

7 comments:

Mengaku aje la awak tu kaki sabul said...

Ni la topeng perak
mamat ni memang hampeh sket.

1. Nama Penuh: Mohd Fauzi Mohd Azmi
2. maybank no : 112026869679
3. Alamat:
4. group aktif: sabul2u ( laman lucah tempatan)

duduk kat mana ??

akan menyusul..
gambar...memang kurang hensem ..pasal tu tak menunjuk sangat..
tapi .... heheheh
sudah tau dia sapa ..

giler glamer mamat ni.. nak tau, setiap berita dia akan tulis malaysiakini, padahal takde pun kat malaysiakini

mamat ni dah la giler seks pastu giler glamer..last last buat promo iklan free ...

aku cabar ngko untuk menafikan benda ni.. buat malu parti jee

penjejak awan said...

http://picasaweb.google.com/poji2ya/678SejutaRakyat11am#5219997107955096194

ni hah muka dia , yang tgh tu

so sekarang , sapa nak kenal dia , boleh kenal la..

kan.. banyak lagi info aku dapat sebenarnya..tapi mamat ni biasalah,
dia rasa besar kepala kan..

kutuk orang je..

pasni boleh lah orang kenal lu..
pasal lu kaki cari glamer..

Topengperak_Xinwugi® said...

pengkomen 7:21 am - awal betul kau komen untuk tunjuk keBANGANGan kau...

Nama dengan no akaun tu kau dapat dekat bawah sekali kan? kah kah kah kah kah kah kah kah kah... tu BANGANG yang pertama dari kau untuk hari ni.

Tajuk ada - malaysiakini?

Tu BANGANG kau yang no 2 untuk hari ni...

Kalau tak tau tanya, jangan buat bodoh sombong, nanti nampak sangat keBANGANGan kau.

penjejak awan - kau salah orang. cuba lagi... individu yang kau teka dalam gambar tu bukan aku, kalau kau nak jumpa budak tu, kau pergi dekat DUN Paroi.

teruskan mencuba.

banyak lagi info kau dapat?

apa lagi... kasik dedah la? wat pe nak simpan? aku cabar kau dedah..!

Orang lama said...

dah kantoi dah



21 - "M Fauzi M Azmi" poji2ya@gmail.com 013 973 9721

22 - "Mohamad Azli Kongit" az_li@yahoo.com 019 221 3899

23 - "Mohd Fahmi Mohd Azmi" mohdfahmi@gmail.com 016 323 3544

24 - "Mohd Taufik Bin AAlias" kifuat.saila@gmail.com



3. no handphone phone ada

bangang la ngko, ingat boleh menyorok ke ,

senang je, sekolah ngko pun senang nak cari ..

tulah dah tua tua , baru nak guna internet, pastu tetiba lak nak jadi perisik ,

BANGANG..

aku tau umur ko berapa, duduk mana, kerja mana,
tak yah la cabar cabar,
ko dah buat ramai orang benci kat ngko

contoh, iklan kat atas tu , semua nak cari makan je tu .. aku pun tau,tapi taktik kotor ngko tu, kalau nak cari makan, tak yah lah tumpang glamer orang lain

cari makan berniaga.. satu lagi , ko tak nafi pulak ko aktif dalam mailing list lucah tu , SABUL

come on la., aku dah lama dalam tu,
silap la ngko, buat posting dalam mailing list lucah, tapi tak mengaku...tak kan aku nak buat screen shot kat sini pulak
kan..cam yang ko selalu buat kepada orang lain

Camni je la, ALLAH tak pernah suruh orang dedahkan keburukan orang lain, sebabnya mengaibkan
tapi dalam kes ngko, ko belasah je
tak ingat,
kalau ko tu baik cam Tok Guru , aku takde hal,,.tapi alahai perangai cam cipan..
sorry bro..pendedahan ini akan berterusan..sebab KO YANG CABAR..

bekas tahanan reman said...

Orang lama !

ko pun tak lame lagi bangkrap idea, sebab umno dah nak hancur, umno ancur ko tak dapat upah lagi dah, tengok umno perak kurang upah dah cabut itu kata haji marlboro zahid, ko tu pembawakan SAKA tercabut SAKA ko hancur jadi cacing makan dek ulat ha ha ha !

orang dok fikir hal besar besar, ko fikir hal remeh temeh sabul lah entah apa apa lagi,

TP dah berubah ko macam mane bawak sampai kemati ke ? kepala hotak sabsidi UMNO memang macam tu ! uuuek !

Topengperak_Xinwugi® said...

Orang Lama - BANGANG sungguh kau... kah kah kah kah kah kah kah... no telipon aku kan dah ada kat atas tu dekat ruangan iklan untuk disewa... apa nak susah-susah cariknya?

kah kah kah kah kah kah kah kah...

Aku cabar kau dedah lagi dan lagi dan lagi dan lagi..!

Oi..! dedah jangan tak dedah..!

Anonymous said...

dah tua rabun pon nengok gamba lucah....kekekekekekkekk
tengok gambo jer la meleleh air lior
tengok bini kat ghumah meleleh ayo mata....
tu pon kalau ada bini.....kakakaka