"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 15, 2009

Ceramah KJ Di Shah Alam: Puluhan Ribu Hadir..!

Reactions: 
Dari Johor kita balik ke Seksyen 6, Shah Alam... tapi dalam majlis anjuran parti yang sama... satu-satunya parti yang memperjuangkan "Bangsa MeLAYU"... satu-satunya parti yang memartabatkan agama Islam di Malaysia dengan menyuburkan budaya "Rasuah" ops... 'Politik Wang" (maaf)...

Satu-satunya parti yang mendaulatkan agama Islam di Malaysia dengan mendirikan pusat judi haram ops halal (sebab ada lesen) yang terbesar di Asia...

Satu-satunya parti yang berjaya memperkenalkan agama Islam di Malaysia dengan menjadikan Malaysia sebagai pasaran jualan arak haram ops halam (sebab ada lesen) jenis Martell kedua di Asia selepas negara China...

Kali ni kita ke majlis ceramah anjuran UMNO (baca UMNgOk) bersama penceramah tersohornya KJ..!

Ternyata kehebatan KJ amat-amat terserlah selepas ceramahnya berjaya menarik lebih empat puluh ratus tiga puluh lapan ribu juta hadirin..!
Tahniah UMNO (baca UMNgOk)...!!! Tahniah KJ...!!! anda memang pejuang..!

Punya semangat KJ berceramah berapi-api sampai nak jatuh songkok yang KJ pakai... air liur jangan cakap la... memang orang yang duduk depan skali kenyang telan air liur KJ sebab KJ ni jenis tak reti nak simpan air liur dekat tepi bibir macam Mat Strawberry...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

37 comments:

zali said...

wabak h1n1...memang le orang tak berapa
rajin nak keluar rumah...

Pemburu Syahid said...

Salam....

Komen gampang daripada penyokong UMNO yang juga gampang.

Pemburu Syahid said...

Salam....

Komen gampang daripada penyokong UMNO yang juga gampang.

Anonymous said...

Aku tgk penuh jer.. Apa plak tak penuh?! Tapi penuh dgn kerusi laa.. Hahaha..

ameno busuk said...

buat malu muka bapak mertua je...

havoc said...

Useless Malays Nonsense Orgasme....or Useless Malay No One...mana nak penuhh...makin lama mkin menyampahhh..daaa..mau wang besar..wang besar...besar wang..besar wangg

Reezl said...

zali yang tak boleh blah.....

matstimketum said...

inilah standard pemuda umno, bila tak ada habuan program pemimpin pun dipulaukan, hampeh!

kemboja said...

Kalau KJ buat syarahan dalam hutan rimba aku rasa banyak yg datang.....hadirin terdiri dpd KERA-KERA JANTAN....yg sama specis dgn nya......ha...ha...ha...

Kapak Besi said...

zali zali hehehe

sasaudengo said...

TP...

Ha tu dia... gambo mcm ni kite nak tengok, baru jelas penolakan rakyat terhadap UMNgOk ni.

Perbanyakkan gambo2 mcm ni dan perbandingkan dgn gambo2 majlis atau ceramah PR... bao berpinao sampai naik juling mata si Zali Bonggok ops... silap Ngok!

Eh! ape katmana pulak silapnye... Zali Ngok...UMNgOk... BoNGGOK... serumpun je tu! Lupe plak sedara die si TungakLangit & parpukari tu!

Anonymous said...

pergh ramai gilo yg datang...habis la kita, kalah le kita nih...penyokong kj ramai ooooo.....

ruang bicara faisal said...

nak bohong pun hati2 lah

hang ambil gambar jam 8 mlm

apasal hang tak siarkan gambar jam 10 dan 11 malam.

pinjam ayat di header hang.

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apajgn Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

nasihat kpd org jgn mencuri,tapi kita sendiri pencuri

ruang bicara faisal said...

hi ! hi ! hi !

nak kelentong org yg tak dtg boleh lah

aku ada sana beb

Anonymous said...

Hello bro semua....semua ini PENIPU BESAQ. Aku ada hadir smlm di program KJ nie. Lebih kurang 1000 orang dtg berduyun-duyun ke program pemuda shah alam. Jgn buat crita dongeng la bro. Kita lawan cara gentle la. Hampa semua sama barua mcm Bro Anwar Bin Ibrahim (BABI). Depan blkg semua bole. KALU BRANI PUBLISH COMMENT AKU

Anonymous said...

Hahaha..Melalak kat kerusi je..Hahaha
woi kj,kera jantan..blah lah..hang ingat pemuda2 umno tu sendiri suka sangat ke dengan hang..Tunggu masa je nak tendang ko keluar..Hahaha..anak omak woi..

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 11:24 AM - Kalau berani..?

Kah kah kah kah kah...!!! kesian budak baru ni...

Kau pun kenapa berani sangat sampai kena pakai nama Anon..?

Nape tak pakai nama "anu"..?

Lagi berani bunyiknya tu..!

kah kah kah kah kah kah..!!

UMNgOk Chicken...

kemboja said...

Woiii...akupun ada kat sana...
Tapi.....tak sampai 1000/10 ha..ha..ha...

Yg duduk kat kerusipun tak penuh...
Balance terpacak kat luar...saja nak tumpang tengok kera jantan....mana tahu kot-kot kera tu terlompat & terlepas keluar

Abu said...

KAH KAH KAH...
kepada ANON2 UMNGOK...

Buat pengetahuan anda sekalian, blog perisik rakyat x mengamalkan 'approve comment' mcm blog parpukari tuh...

so x da istilah 'kalau brani approve comment aku'....

tu la..bnyk sgt bca blog PARPUKARI (sebut PARPULONGKANG) pemfitnah no 1 dlm BPN...aku tau dia ada tuduh kononnya geng2 PR block komen dia...mcm mna x blog bhasa mcm p*****k...

yg aku tau, komen aku jarang diapprove kt blog si PARPULONGKANG tersebut...kononnya dia hnya block komen yg hina islam dan sultan...PTUIH!! aku hina najib pon dia block...

Topeng Perak® Unmasked said...

ABU - ko tak tau ke Najib tu SULTAN..?

Najib - Sultan of "swing"...

wakhakhakha...!!!

ANu UmnO said...

aku pun g gak mlm td, lalu kejap2 je, tp xsmpai ribu2 pun,dlm ratus2 je, polis punxjage, sbb sebelah pun dah balai polis seksyen 6, yg dtg ramai yg penyokong PR memeriahkan keadaan.. pak guard uitm pun jenguk2 gak dgr dari jauh.muhhaha

Anonymous said...

Hebat ko buat cerita. Iskh...sedih aku mendengarnya. Ko ni jenis manusia tak sedar diri.Mentang2lah ko pencacai setia KP UMNO Lembah Pantai yg juga SU Politik Menteri Wilayah (dia tak tahu pun ko ni pengikut Anwar totok) maka ko cacailah projek2 UMNO sehingga menyembah2 kaki dia itu kemudian ko hentam UMNO.Lepas dpt projek printing drp KP UMNO tersebut ko 'sub'kan. Dahlah keje yg ko buat macam haram jadah lepas tu ko cacai dia berlakon ko lah penokong UMNO yg setia.Memang dasar manusia tak sedar dirilah ko ni perisik rakyat!Memang ko manusia bertopengkan babi malahn lebih hina daripada itu.Memecah-belahkan rakyat malaysia adalah kerja ko dan konco2 al-juburi yg ditaja oleh ejen Yahudi...

Jgnlah ko jual negara ini hanya kerana kepentingan ko wahai Topeng Perak@Perisik Rakyat@Poji!!!!!

Anonymous said...

Kakakaa...BERUK NI AMBIK GAMBAR SEBELUM CERAMAH MEMANGLAH TAK RAMAI LG ORANG...AKU ADA KAT SANA TADI LAH BRO!!!!!!!!RAMAI GAK ORANG LA>>>>KAKAKAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anonymous said...

seribu?? ketua pemuda tu weh... bukan ketua cawangan...

Anonymous said...

kalo ramai..tunjukkan la gambar ramai wahai anon2..jgn cakap kosong jer..apadaa,itu pun xle pk..pendek akal sungguh la si Anon2 ni...nampak sungguh penipu besar..mcm jgak bos dia..hahaha..

Anonymous said...

fuyohhh, melaut orang datang ceramah KJ...dasyat....x cukup kerusi....ramai...1000 orang apa? 10,000 orang.. katanyer..... Bravo!!

Anonymous said...

Hebat ko buat cerita. Iskh...sedih aku mendengarnya. Ko ni jenis manusia tak sedar diri.Mentang2lah ko pencacai setia KP UMNO Lembah Pantai yg juga SU Politik Menteri Wilayah (dia tak tahu pun ko ni pengikut Anwar totok) maka ko cacailah projek2 UMNO sehingga menyembah2 kaki dia itu kemudian ko hentam UMNO.Lepas dpt projek printing drp KP UMNO tersebut ko 'sub'kan. Dahlah keje yg ko buat macam haram jadah lepas tu ko cacai dia berlakon ko lah penokong UMNO yg setia.Memang dasar manusia tak sedar dirilah ko ni perisik rakyat!Memang ko manusia bertopengkan babi malahn lebih hina daripada itu.Memecah-belahkan rakyat malaysia adalah kerja ko dan konco2 al-juburi yg ditaja oleh ejen Yahudi...

Jgnlah ko jual negara ini hanya kerana kepentingan ko wahai Topeng Perak@Perisik Rakyat@Poji!!!!!

ruang bicara faisal said...

kepada pengunjung blog ini.

ini adalah pesanan drp pemilik blog ini di header blog dia

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

gambaran sebenar ceramah di shah alam malam tadi. sila kunjungi blog berkenaan.

http://medan-info-kita.blogspot.com/

walaubagaimana pun saya memuji usaha psywar yg dilakukan oleh tuan blog ini. beliau telah melakukan tugas beliau yg terbaik sebagaimana yg dikehendaki oleh bos-bosnya. cuma agak kurang manis sedikit kerana beliau yang meninggalkan pesanan diatas,dlm masa yg sama beliau yg melakukannya

perompak harta rakyat said...

KHAIRY JAMALUDIN BERUCAP PANAS (Dirompak dari blog Tukar Tiub)

Khairy Jamaludin dengan marah lagi bengis telah memberi
amaran kepada pengkhianat dan bakal pengkhianat.

Ucapan Khairy ini telah didengar dengan kyusuk
lagi tawaduk oleh ratusan kerusi yang dibawa hadir.
dalam sesi ceramah politik bertajuk
' Pakatan Retak Menanti Belah' telah diadakan
di Perkarangan Tadika Kemas,
Jalan Rajawali 6/6 Seksyen 6 Shah Alam.

Dalam ucapannya Khairy telah memberi contoh bahawa
orang yang khianat adalah orang yang bermimpi
siang dan malam untuk mendapat kuasa.

Apabila ditanya wartawan apakah yang bermimpi
ini ialah mereka yang tidor siang dan malam
seperti Abdullah Badawi - Khairy terus mengatakan
bahawa Abdullah Badawi bukan tidor tetapi
mengigau kah kah kah

perompak harta rakyat said...

KHAIRY JAMALUDIN BERUCAP PANAS (Dirompak dari blog Tukar Tiub)

Khairy Jamaludin dengan marah lagi bengis telah memberi
amaran kepada pengkhianat dan bakal pengkhianat.

Ucapan Khairy ini telah didengar dengan kyusuk
lagi tawaduk oleh ratusan kerusi yang dibawa hadir.
dalam sesi ceramah politik bertajuk
' Pakatan Retak Menanti Belah' telah diadakan
di Perkarangan Tadika Kemas,
Jalan Rajawali 6/6 Seksyen 6 Shah Alam.

Dalam ucapannya Khairy telah memberi contoh bahawa
orang yang khianat adalah orang yang bermimpi
siang dan malam untuk mendapat kuasa.

Apabila ditanya wartawan apakah yang bermimpi
ini ialah mereka yang tidor siang dan malam
seperti Abdullah Badawi - Khairy terus mengatakan
bahawa Abdullah Badawi bukan tidor tetapi
mengigau kah kah kah

perompak harta rakyat said...

Kempen kutukan anjuran Umno-BN tidak mendapat sambutan menggalakkan dari masyarakat setempat.

Bahkan, tinjauan mendapati lebih banyak kerusi kosong yang setia mendengar ucapan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berbanding ahli-ahli Umno.

Di Shah Alam, program anjuran Umno diwar-warkan dihadiri kira-kira 1000 orang tetapi ceramah mengutuk Anwar Ibrahim, Pas dan DAP itu nampaknya hanya berjaya mencatu 300 orang.

Mungkin kerana meluat, atau berasa jijik dengan kempen sebegini, ketidakhadiran orang-ramai di ceramah-ceramah panas membawa petanda tidak baik kepada Pemuda Umno.

Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Shamsul Iskandar Mohd Akin menyifatkan kegagalan program berkenaan berlaku kerana masih ramai di kalangan ahli Umno yang menyokong Anwar dan laungan 'Anwar Pengkhianat' hanyalah retorik Umno.

"Saya yakin sebahagian besar daripada penyokong Umno masih lagi dengan Datuk Seri Anwar. Oleh kerana slogan pengkhianat ini retorik Umno-BN dan diulang sebab itu saya yakin ia tidak mendapat sambutan kerana mereka tahu sebenarnya siapa yang mengkhianati Melayu, siapa pengkhianat. Kehadiran yang tidak ramai menunjukkan rakyat tidak bersama UMNO.

"Ini jelas menampakan Umno dan BN ketandusan idea dan idea mereka adalah idea lama yang tidak diterima masyarakat kerana merasakan idea ini biadab dan tidak bertamadun," katanya.

Di selatan tanahair, pemimpin kanan Umno sendiri 'mengkhianati' Umno dengan memulaukan perhimpunan mengutuk Anwar Ibrahim di Batu Pahat.

Hanya 400 orang dari sasaran 10,000 orang yang hadir ke perhimpunan kutuk-mengutuk itu.

Bahkan, ramai daripada mereka yang hadir menyisihkan diri daripada perhimpunan berkenaan apabila beberapa pemimpin UMNO memberi ucapan berbau perkauman dalam keghairahan menuduh Anwar sebagai pengkhianat bangsa.

Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin yang melontarkan tuduhan pengkhianat terhadap Anwar dijadualkan hadir pada perhimpunan itu di Dataran Penggaram.

Namun pemimpin Umno Johor itu sendiri dikatakan menarik diri apabila diberitahu mengenai sambutan dingin terhadap perhimpunan itu.

Sementara itu, Ketua Pemuda Pas Pusat Nasruddin Hassan Tantawi berkata, kebayanyakan yang hadir ke program anjuran Umno adalah mereka yang telah dikerah oleh parti berkenaan dan sambutan dingin dari masyarakat merupakan isyarat penolakan rakyat kepada Umno.

"Saya tidak hairan kalau rakyat tidak beri sambutan, 400 dan 300 orang dikira sudah ramai. Mungkin kerana kerahan atau pembiyaian dibuat kepada mereka yang hadir. Biasanya dalam perhimpunan Umno mengikut pengalaman kita dihantar kenderaan, diberikan imbuhan. Kegagalan untuk mendapatkan sokongan itu merupakan isyarat dari rakyat yang UMNO perlu faham," katanya.

Hadirin juga kelihatan terkilan dengan ungkapan-ungkapan kesat dan biadap terhadap Anwar pada pemidang-pemidang Umno yang direntangkan.

Namun sambutan hambar adalah tamparan ke kiri dan kanan muka Muhyiddin dan Khairy Jamaluddin.

Ia juga bukti terbaru bahawa politik fitnah dan serangan peribadi yang dibawa oleh Muhyiddin ditolak oleh akar umbi parti.

Ketua Pemuda DAP, Look Siew Fook berkata, cara Umno menggunakan serangan peribadi merupakan faktor rakyat mula menolak parti berkenaan.

"Saya rasa masyarakat sudah muak dengan cara mereka yang membuat serangan peribadi, kalau mereka hanya bergantung kepada cara ini untuk menyerang keperibadian seseorang pemimpin untuk berkuasa seperti menggali lubang kubur sendiri," katanya.

Anonymous said...

Aku pun ada kat Seksyem 6 jam 10.45pm masa KJ wat ceramah hentam Anwar aritu, mana ada 1000 orang macam yang didakwa olah anon August 15, 2009 11:24 AM tu, 300 pun tak sampai.

Tu la kalau belajar sains dan metematik dalam bahasa penjajah nak wat anggaran orang datang ceramah pun tak reti.....

Pemuda PAS Kijal said...

Salam..

Aku tengok 'live' kat Kemaman ni ramai je org.
Jangang wak pitnoh...wak punoh tak pe.

Anonymous said...

perghhhhhh.... fulamakkk.... gile ah weyyyy... ramai gile tu org ... gile bapak lah kagumnye aku... macam lautan tuuu..... kepala org nmpk kecik2 je... cam nmpk tak nmpk je... ni mau nye berjuta2 ni... perghhh... kagum ah aku... rasa meremang2 je bulu roma aku tgk orang ramai2 mcm ni..
perghh... wa salute lu lah KJ... mmg ramai btol la peminat ko ni KJ... walaupun sebelum ni pnah disabitkan kes rasuah tapi still ramai lg peminat... cayalah wehh... bejuta2 bebilion2 org2 umngok yg bangang2 dtg gk.. tahniah2... kah kah kahhhh....

komando said...

sudah di confirm pencuri masih ada jawatan sudah di confirm perasuah masih ada di luar itu lah malaysia malaysia semua boleh sahaja!

cakap nenek hang lah pi dengar...kera pondan ni!

pemerhati said...

sepatutnya UMNO/BN ni guna pendekatan macam parti pembangkang PR untuk memenangi hati rakyat, bukan menzalimi rakyat dengan menggunakan polis dan ugutan2 untuk menakutkan rakyat,rakyat dulu2 boleh la, zaman dah berubah rakyat makin cerdik UMNO oiii.belajar dari kesilapan.memang sah UMNO/BN akan terlingkup buat selamanya di masa akan datang.bumi malaysia milik allah, bukan milik UMNO/BN, takyah perasan la nak memerintah lama2..

Anonymous said...

What our ‘government’ never tell us

http://media.photobucket.com/image/umno/yop_rahman/Demo/DSCN0296.jpg?o=12
http://media.photobucket.com/image/umno/yop_rahman/Demo/DSCN0293.jpg?o=14
http://media.photobucket.com/image/umno/yop_rahman/Demo/DSCN0264.jpg?o=18