"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 13, 2009

Minta Doakan Dr Lo Lo Ghazali Cepat Pulih

Reactions: 
Minta semua pembaca mendoakan Dr Lo Lo Ghazali, MP Titiwangsa supaya cepat sembuh dari pembedahan paru-paru (labectomy) yang beliau jalani semalam di IJN. Dr. yang membedah beliau adalah Dr. Azhari Yaacob, pakar kardiothoratik Asia.

Berita yang baru saya dapat adalah Dr. Lo Lo selamat menjalani pembedahan dan telah pun keluar dari ICU. Sekarang Dr Lo Lo ditempatkan di Wad Kenanga, Intitut Jantung Negara dan sedang dalam proses pemulihan.

Marilah kita berdoa semoga Dr. Lo Lo cepat sembuh dan boleh kembali kepada tugas beliau dengan kadar segera. Amin...

16 comments:

Anonymous said...

mampos terus pun ok apa? dan untuk pengetahuan sdr sekelian, "bare" dr lolo telah dirobek oleh ...

Anonymous said...

orng giler mana pulak ni.... entah2 yang buat komen padam dulu.... biase nya mcm tu lah..

Anonymous said...

orng giler mana pulak ni.... entah2 yang buat komen padam dulu.... biase nya mcm tu lah..

Anonymous said...

Hidup dan mati adalah ketentuan "Allah".... Berdoa adalah salah satu cara merayu kepada Allah agar memberi peluang dan kesejahteraan kepada hambanya.

Untuk pengetahuan anonymous 12:49,
Emak dan bapak anda sudah mampus kebelum...?

Kalau nak hidup tidak mati jadilah ahli UMNO kerana sehingga kini belum ada seorang ahli atau pemimpin UMNO yang mati.....

Anonymous said...

Kurang ajar sungguh anon kat atas sekali tu...keturunan pukimak..Mungkin dia kot diantara pelajar yg umno upah 3 ribu sorang utk jadi bloger umngok.Tapi bukan nak tolong,mencepatkan lagi umno mampus ada lah dgn komen bodoh dia tu.elok dia je yang mampus.

Anonymous said...

Yb lolo seorang yang kuat bekerja.Semoga beliau sembuh spt sediakala..Aminn

Naruto Sensei said...

Biasalan UMNGOK kan mana boleh hujah dengan baik ..

Kalau baik niat dia tetap jahat keh keh keh..

UMGOK2 tak lama kiamat kecil le depa..

Baru kalah separuh Malaysia .. kalau kalah teruk nanti macam mana le agaknya meroyan depa hi hi hi

UMNGOK lawak Antarabangsa..

Anonymous said...

Umngok dah nak jadi papa kedana..maklumlah negeri kaya Selangor PR pegang.Tu yang bersungguh sangat nak rampas balik tu.Makin diserang,pr makin bersatu lah umngok.

MC_Shaharul said...

weii anon yg kt atas tue jgn ckp celupar sgt la,x abis2 nk ckp kotor jer umno ngok nie..x ckp ngn mencarut puk* mak,keje ckp lucah jer mangkuk umno nie,ko jgn samakn muslimat yg berjuang atas jalan Islam dgn puteri or wanita umno ngn diaorg nie..puteri2 umno korang yerla prangai cam sial,smpaikn ade kes bini org wat maksiat ngn laki lain,pastue yg puteri2 umno aku tgk dh mcm bohsia,klu x caye ko bukak tagged ade sorang gmbar puteri umno dari png pkai bra jer duk atas ktil n dlm ada jgk pic dia pkai baju puteri umno,byk pic dia dgn puteri2 umno,dah mcm pmpn xde maruah jer aku tgk,memalukn...tue ker yg korang ajar kpd puteri2 umno,x bemaruah,eh aku lupe korang nie mmg jenis org xde maruah diri pn,pemimpin korang pn raba org,tido dgn laki org..nk heran ape kn..kpd dr.lolo kami doakn anda agar cpt sembuh..teruskn dlm mmperjuangkn Islam..sy respek dgn kegigihan perjuangan anda.

Nik Aziz Nikmat said...

aku heranla...nape wakil rakyat pembangkang je yang selalu mampus...agaknya pembangkang ni bawak sial sebab join dap...kalau ingin cepat mampus, jadi wakil rakyat pas/pkr...hahahahaha

Anonymous said...

tuhan nk tunjuk, wakil rakyat mati pun bila bt pilihanraya, pas, pkr yg menang bkn umno.
skrg, bila nk sebut pembangkang, kn hati2 sbb pakatan pun kerajaan gak n bn pun dah jd pembangkang gak dalam byk negeri.

Anwar Pengkhianat said...

Bakal PRU lagi di DUN Galas-PAS, DUM Port Klang-PKR, Parlimen Hulu Selangor-PKR,Parlimen Titiwangsa-Dr.Lo'Lo' dan lain2...

Mengapa begitu, pasal wakil2 rakyat PR memang tak tahu mentadbir.Bila kena memerintah baru tahu susah dan huru-haranya sebab tu dah ramai yg kena 'heart attack'....ramai lagi tu tapi yg kat atas tu kira tunggu masa la!

PEMUDA LP said...

Gua dah masukkan komen tentang hubungan baik mintak projek printing si barua Prisik Rakyat@Topeng Perak@Poji dgn KP UMNO Lembah Pantai.Oleh kerana takut rahsia terbongkat maka dia delete...hahhaaaa..apasal bro.lu takut rahsia lu pecah ker!mengutuk UMNO lepas tu mencacai mintak projek dgn org UMNO lagi teruk drp org UMNO.Lepas dpt projek printing drp KP UMNO Lembah Pantai siap 'sub' lagi..Apa cerita bro! Ko mintak derma utk apa?

Sebenarnya ko lagi hina pasal kufur nikmat.Mencacai Org UMNO mintak projek, org UMNO tolong ko tapi ko jd macai PKR....Sial lah ko ni Pengkhianat Bangsa!

Apasal ko tak jawab apa hubungan ko dgn si Zali, KP UMNO Lembah Pantai dyg kini SU Politik Menteri Wilayah dan projek2 yg telah dicacaikan oleh ko dgn mencacai habis pd KP UMNO Lembah Pantai tu...kesian kat dia pasal dia percaya kat ko atas dasar o tu Melayu Islam, tak kenal pun sapa ko yg sebenarnya kecuali rakan seuniversiti padahal ko lah yg lempar batu sembunyi tangan mengutuk dia dan UMNO..aku bukan fitnah bro!!!!!!!aku kenal siapa ko lah! Pelanduk selalu lupa jerat tapi jerat tak pernah lupa pelanduk bro!

Ko memang sial lah....cakap depan bukan main baik tapi belakang memang CELAKA! Dasar PENGKHIANAT!

Webmaster@Echam said...

Semoga Dr Lo Lo cepat sembuh....

Anonymous said...

Adun kemasik,tganu tu patut meletakkan jawatan kalau jenis yg ada kemaluan gak dan diadakan p.raya semula kerana memakan rasuah.Contohi PR yang telus..Km melaka,mb pahang,khairi tu semua kaki rasuah tapi masih dok pegang jawatan.Memang umno dengan rasuah ni spt ulat dengan taik.

Fisabilillah said...

Jangan lupa sekali dengan si Toyo tu, juta2 harge rumah tu. Puak2 deme melopong je la. Nanti raya jangan lupa pi raya kat rumah si Toyo tu. Kot2 dpt duit raya pun juta2..huhuhu...