"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 17, 2009

Video Gobala Dikasari PDRM

Reactions: 
TPU - Itu kenyataan dari pihak polis... tengok video dekat bawah...
Siapa yang provoke siapa..?

Tak habis-habis nak mengencing je PDRM ni...

88 comments:

pengliporlari said...

lain kali kencing dulu bawah pokok kat tepi tu...ni dah tangkap orang baru nak kencing bertabur

tok iskandar said...

Ramai yang tengok you tube kekasaran polis terhadap MP Padang Serai,Gopala yang sampai nampak underware dikerjakan oleh polis.
Ada yang panas hati sampai cakap eloklah polis jadi sayap UMNO ganti pemuda yang dah mirip puteri umno.
siapa yang akan percaya dakwaan polis yang gopala memukul atau menampar pegawainya.
tengok sendiri dalam you tube.
kat malaysia ni nampak polis,SPRM dan segala agensi kerajaan dipercayai oleh rakyat seolah-olah barua umno.
sumber dari selangor pula,setelah gagal menggunakan sprm,polis pula diperalatkan untuk jatuhkan kerajaan pakatan rakyat.isunya kongsi gelap.lepas ni akan ada beberapa orang kepala kongsi gelap ngaku member kamcing exco DAP Selangor dan beri mereka duit haram.
jika ini benar,eloklah kerajaan pakatan rakyat di selangor berhati-hati.
keganasan polis terhadap gopala ni tak boleh dibiarkan kerana dia seorang wakil rakyat tetapi diaibkan dengan keji sekali.
eloklah perkara ini dibawa ke parlimen untuk dibahaskan.Harakah jangan lupa siarkan gambar ni.blog-blog lain juga.
tindakan kejam polis ini dah membantu meningkatkan undi kaum india kepada calon PAS.terima kasih kepada polis yang bertindak macam pemuda tahan lasak umno

Anonymous said...

dah memang Pakatan rakyat macam cibai
bodoh,..berlakon je lebih,...aku ada kat situ,...memang Keling tu yg berlakon lebih,...wakaka

tok iskandar said...

kalau kau kat situ memang kau SBlah pasal mana ada orang lain kat situ.berentilah kencing orang ramai.nampak sangat kebodohan korang.lain kali bodek lebih lagi.sure bos korang kena marah gila dengan one malaysian

gelong gajah said...

Sebijik macam anjing..ini lah polis UBN yang paling sial di datangkan khas setiap kali PRK/PRU..moga ada pembalasan dari ALLAH pada polis yang khianat semasa PRK ini..
Ingat bukit gantang hari tu ..berapa ramai polis tergolek di lebuhraya...tunggu insyaallah akan ada balasan nya nanti..

gelong gajah said...

Sebijik macam anjing..ini lah polis UBN yang paling sial di datangkan khas setiap kali PRK/PRU..moga ada pembalasan dari ALLAH pada polis yang khianat semasa PRK ini..
Ingat bukit gantang hari tu ..berapa ramai polis tergolek di lebuhraya...tunggu insyaallah akan ada balasan nya nanti..

Anonymous said...

Inikah bangsa Melayu utk membela Islam dan berdakwah mengajak bukan Islam kepada Islam?

Tanyakanlah diri anda wahai bangsa melayu beragama Islam dan bangga kah anda jumlah Orang melayu Murtad meningkat?

Utk Zali renungkanlah diri anda selepas solat ..apakah sumbangan anda kearah kebaikan @ kesesatan?..
semua ada didepan mata ..yg beza hati dan iman utk menilai mana benar dan salah.

tok iskandar said...

tindakan umno dan polis inilah yang mencemarkan imej melayu dan agama islam.orang bukan islam pun hilang hormat pasal kebodohan korang menangani perkara ini

a said...

sudah laa... sikit2 nak ceramah... kata ustaz tu la ustaz ni la.. kowang dok kutuk polis barua la apa la tak plak ustaz kowang kata.. apa punya ajaran agaknya...
mana pembalasan>?? mana?? kowang yg wat benda2 ni... yg rancang sume ni.. baru sikit dah over.. memang mcm filem tamil.. hero pun tamil... pigi dah pkr.. tok iskandar tu.. apa ko ni tak penah dapat bantuan kerajaan ke tu yg dok hentam kerajaan.. mesti punyala.. kebanyakan owg yg hentam kerajaan skang ni.. sbb dia tak dapat apa2 dari kerajaan.. nak pinjaman tak lepas.. nak lesen tak dapat.. nak biasiswa tak lulus... nak balas dendam... sudah2 laa.. aku tak nak maki.. tapi pepaham jela...

Anonymous said...

a said.

Ihi salah satu melayu layu

Anonymous said...

Kalau betul keling tuh timbulkan kekecohan memang patut di tahan...jgn letak otak kat bontot! tak abis2 berlakon...aritu babi cina..arini keling paria..macam kanak-kanak la PR neh..hehehe ape nye pelik perangai korang neh.

Anonymous said...

a said.

Ihi salah satu melayu layu

kemboja said...

Aku tengok video tu tak ubah macam anjing2 yg sedang mengerumuni tulang....

Ini anjing2 mana hahhhh....???

tok iskandar said...

dah apa yang korang buat tu memalukan melayu.
tak payahlah mainkan isu bangsa kalau dah buat salah.
polis pun sama.patut korang berkhidmat untuk masyarakat tanpa mengira kaum.bukan jadi balachi umno.
berlakon apa dalam you tube jadi bukti.

a said...

wakakakakaka... td aku comment aku tak tgk video lg.. tp bila aku tgk... memang dia nak kenakan polis.. siap bg statement pd wartawan.. yg dia di rompak la.. apa punya tamil la.. saje cari pasal.. hero la konon tu... budak sekolah tgk bleh la pecaya polis ni jahat.. pastu kowang pasan tak.. yg pakai songkok ramai2 tu.. si tamil ni jd ketua sorak yg pak aji2 tu ikut sama.. kowang pasan apa dia sorak?? ni ke ajaran islam?? yg ikut sorak lak pak aji2... memang best laaa.. ekekeke.. ikut laa si tamil ni...
aku tak nak maki.. tapi pepaham je laaa.....

Anonymous said...

mcm celaka keling yg provoke polis

apa dia ingat dia kebal ke bleh buat sesuka hati

kambing PR tya lah pada diri sndiri knp keling tu ditangkap??

apa ingat ini negara xde peraturan ke??

balik India la pria

Anonymous said...

oh my dear this shows that Malaysia Going towards well DEVELOPED DEMOCRATIC(deraconian) COUNTRY by 2010..2020.
Good example to what is happening in MYANMAR and Somalia, zembabway, ...

our clock is going BACK...

>20police to man handle 1 man
He was publicly stripped
Police blocked any independent picture evidence taken. (5.50)
1st class 1st aid medical care.... person was on the weels with is face down... SMART POLICE to think on this way...

Anonymous said...

tok iskandar...time ko kena musibah jgn jerit polis..!! polis..!!! polis.. tau!! jgn nanges tau...ko setle sorang2.. hihihi.. sgt pembela kaum hindu ko neh. time agama islam kena hina diam kecut teloq..hang takut polis tangkap ka..!

piot009

Anonymous said...

Polis Raja Di Malaysia.
lu pikir sendiri la..


Pegi Jahanam UMNO
Hapuskan Barisan Nasiyonal

-umNGOok-

Anonymous said...

20 vs 1 guy...? mcm dalam filem kung fu tamil...siap sound effect...! sib takder terbang dari dari tingkat 3 ke bawah... hehehe..hero kena tangkap...jap lagi datang pembela aljuburi...wink wink..filem baru nak start..!! hero takkan kena tangkap...terbakor panggung beb!! heroin pun tak mai lagi..blom guling2 atas rumput lagi..kakakaaka kanak-kanak PR..politik murahan!!

GayaPeneroka said...

Allah Maha Bijaksana...
Inilah tanda-tanda UBN nak tumbang..
Tumbangbya UBN mesti ada sebab nusababnya...dan inilah diantaranya...

Anonymous said...

takder modal lain ke beb...gua da buhsan...

chot said...

a said...aku tanak maki...tapi paham2 jelah....


cakap cam geng kuda longkang....tuih!!

Xenan said...

hehe,

"tok iskandar...time ko kena musibah jgn jerit polis..!! polis..!!! polis.. tau!! jgn nanges tau...ko setle sorang2"

beb..kalau ko kne pow ade ke polis dtg tolong?.Umah ko masuk pencuri polis leh dptkan brg ko balik ke?Dak kecik hilang polis ade jumpa balik ke?Kalau nk saman kete sangup jek berjam2 menyorok dlm semak.

Keje jenayah pon tak terhandle asyik nak wat keje UMNO jek.

Udah la tu polis.Pi tangkap peromapk sudaa.Kalau ko tak buat kat gobala camtuh ade boleh jd riot ke?Tayah nak merepak la.

matstimketum said...

mana ada dalam sop kata polis boleh rampas dompet orang yang kena tahan! nampak sah dalam video tu polis buat kerja tak ikut peraturan. pdrm anda telah memakan gaji yang haram! tunggulah balasan dari allah. rakyat telah melihat bukti yang sah.

a said...

gaya peneroka.. allah maha bijaksana... tp yg dok kata ubn nak tumbang tu yg tak bijaksana... pikir la woi! allah taala bagi akal.. bukan wat hiasan.. aritu cina yg kena ngan sprm tetiba jatuh terus cedera kaki.. padahal takde owg tolak.. dia meronta.. sprm tu dok pegang je dia.. aik cedera lak kaki.. ni si hero tamil lak.. polis tu dok pegang je.. dia meronta pastu polis jatuhkan badan dia tetiba kata polis patahkan tgn dia.. aduh.. dia bukan nya budak kecik.. takkan tulang reput.. org india beb.. minum susu ari2 tu beb.. dah polis kata jgn provoke.. polis takut owg2 yg bersongkok tu ikut meroyan.. nanti bila mula meroyan.. sape susah.. tu tugas polis.. sebelum jadi dia cegah..
hero tu dok sibuk jerit.. mau tak kena.. jerit plak maki2.. kowang dgr tak dia jerit apa?? kowang dgr yg pakai kopiah pegang bendera ijau tu ikut dia ckp..?? time polis dpt tangkap owang jahat.. ada kowang amik tau?? time polis sabung nyawa tembak penjenayah ada kowang amik tau?? tak yah la nak buruk2an sistem keselamatan negara.. dah cukup baik dowang layan.. gi tgk negara luar nya polis dulu.. bandingkan.. buka akal.. allah kurniakan... ak tak nak mako.. tapi pepaham jelaa....

Anak Lenggong said...

BLOG PERISIK RAKYAT RUPANYA TAKDE TELOQ JUGAK...

Blog buang artikel 'konspirasi' PAS selepas diugut saman
Jimadie Shah Othman
Ogos 17, 09
12:11pm

kemaskini 4.14pm Satu lagi blog – mendakwa wujud konspirasi menyingkirkan beberapa wakil rakyat pro-Pakatan Rakyat di Selangor – membuang artikelnya selepas menerima surat ugutan dikenakan tindakan undang-undang.

Blog Perisik Rakyat (www.perisik-rakyat.com) Khamis lalu menyiarkan semula artikel di blog Malaysia Waves, 'Konspirasi Membuang YB Saari Sungib dan Yang Menentang Idea Persepakatan PAS-Umno di Selangor' – tetapi menarik balik sehari selepas itu.


Pengendalinya, yang memperkenalkan dirinya sebagai Topeng Perak, menerima surat tuntutan daripada bekas calon PAS Suwardi Yaacob yang disifatkan dalang utama merancang penyingkiran beberapa ADUN dan ahli parlimen PAS.

Mereka yang didakwa mahu disingkirkan antaranya Saari Sungib (Hulu Kelang dan bekas ketua penerangan PAS negeri), Dr Halimah Ali (Selat Kelang dan exco kerajaan Selangor), Khalid Samad (Shah Alam) dan Dr Dzulkefly Ahmad (Kuala Selangor).

Surat yang dikirim melalui emel itu, antaranya, memohon tuntutan maaf secara terbuka melalui iklan di sebuah akhbar tempatan dan menarik balik tulisan tersebut serta-merta.

Dikirim melalui tetuan Zulpadli & Edham pada 14 Ogos, Suwardi turut menuntut ganti rugi am dan ganti rugi teladan akibat penyiaran artikel itu serta membuat pembetulannya dalam 48 jam.

Menurut notis tuntutan itu, dakwaan dalam blog itu tidak benar dan terdapat unsur-unsur fitnah dan/atau pertuduhan yang tidak berasas – yang “menyebabkan anak guam kami dipandang serong dan dianggap sebagai pengkhianat parti PAS”.


Dihubungi Malaysiakini hari ini, pengendali blog Perisik Rakyat bagaimanapun berkata, penarikan balik tulisan itu dibuat "bukan kerana takut disaman", tetapi disebabkan Tulang Besi, penulis blog Malaysia Waves, menarik kembali tulisan tersebut 14 Ogos lalu.

Jumaat lalu, blog itu yang sering mengulas politik dalaman PAS membuang artikel berkenaan dengan alasan "isu itu terlalu panas" selepas dinafikan Ketua Penerangan PAS negeri, Roslan Shahir Mohd Shahir.

Malaysia Waves mendakwa wujud satu mesyuarat di bangunan setiausaha kerajaan Selangor pada 30 Julai yang turut dihadiri Roslan Shahir - bagaimanapun bekas setiausaha presiden PAS itu menafikan beliau hadir di situ kerana sedang berehat di rumah selepas mendapat rawatan di hospital.

Tujuh penyumbang terlibat mengusahakan blog Perisik Rakyat, termasuk Tulang Besi sendiri.

Suwardi turut mengirim emel tuntutan yang sama kepada Tulang Besi – dipercayai menarik semula artikel konspirasi susulan surat tuntutan daripada firma guaman tersebut.

Blog Malaysia Waves minggu lalu bagaimanapun mendakwa ia berbuat demikian "atas permintaan tuan punya surat itu sendiri" dengan alasan "isu ini terlalu panas dan takut akan berlaku perkara-perkara yang tidak diingini."

Beroperasi sejak Mac tahun lalu, Perisik Rakyat memuatkan tulisan-tulisan politik yang kebanyakannya anti-BN.

chot said...

a said..

kata 1 malaysia...adil le skets...

org putih ka , org hitam ka , org coklat ke org merah ke...kitakan org malaysia


mana ko tau org india minum susu ari2?
ko mak bapak dia ke?

aku tanak maki...tapi paham2 jelah...

ko ni memang geng kuda longkang...

a said...

hai chot... susah payah ko beli monitor pc tu.. ko ludah kan dia.. tak elok chot.. niat ko nak ludah aku.. ludah la.. aku terima.. biar aku diludah.. aku manusia mcm kau juga.. aku tak kan ludah kau semula.. tp owg lain akn ludah kau satu ari nanti.. amin... tima kasih chot.. sbb tu aku kata aku tak nak maki.. walau ati kata nak.. tp aku tak lepaskan.. biar kita niat jahat.. tp jgn laksanakan.. aku tak nak maki.. tp pepaham jela.. kuda longkang pun, kuda longkang laaa.. asal ko happy chot....

chot said...

aku baik sket dari ko a said...

aku tade niat nak maki ko...apatah lg nak ludah ko...

itu beza ko dgn aku...


ko ni geng kuda longkang ke?

a said...

sbb tu la satu malaysia.. aku tau adat owg india, owg cina, cara idup dowang, cara makan minum dowang.. cara buang air dowang.. bukan aku dok ikut dowang gi buang air.. kita amik tau je.. sbb tu dulu aman.. skang ni.. apa dowang buat.. kowang ikut.. udah2 le chot.. ikut la hati ko.. aku comment video ni.. bukan comment kau.. kita manusia biasa chot.. pendirian kau aku tak usik.. k.. sorry chot.. jgn marah chot.. betenang..

a said...

aku geng sendirian berhad je.. tak daftar mana2 pun.. atas pagar.. kuda longkang tu geng mana? tau plak aku.. yg aku tau kuda longkang dlm filem apa dulu2 tu je.. uhuhuh..

akunaktau said...

Tumpang tny sket... Aku ni bkn la penyokong memane parti... Aku blm layak mengundi pun... Tp, aku musyikil la... Dlm video ni aku x nmpk mne2 adegan polis mengasari dia pon? Tang mne? Kot2 la aku terlepas pandang... Aku btl2 nak tau... Aku cume nmpk polis bwk dia yg dlm crowd tu ketepi longkang n tiarapkan dia utk gari... suar dlm dia tu nmpk pon sbb suar luar dia koyak kan? Biase la tu org besar klu dah g crowd camtuh kne la pki yg longgar2. Salah ke ape yg aku phm dlm video nih? Pastu aku x nmpk polis provok pon? Aku nmpk yg polis bersuara tu bkn provok.. Aku tny nih sbb aku nk tau dr perspektif org2 yg mengiyakan kejahatan polis tuh... mne lah tau klu aku yg x nmpkkan... tlg bgtau aku dimana babaknya ye... tq...

kemboja said...

Kes ni boleh di bawa ke mahkamah....

Memang clear...anjing2 ni yg buat provoke

Aku tak nampakpun Mr. Gopala memegang pembesar suara...?

Aku tak dengar pun ucapan merbahaya dpd Mr. Gopala....yg ada cuma yg biasa2 kita dengar masa penamaan. Tak ada bezanya ucapan2 di sebelah UMNO Ngok...

Jadi...,

Memang clear...anjing2 ni yg cederakan Mr. Gopala.. Tak ada siapa lagi di situ kecuali anjing2 ni yg mengelilinginya. Lihat siapa yg tindih....lihat siapa yg merampas....lihat siapa yg jatuhkan Mr. Gopala...

Video ni boleh dijadikan bahan bukti....

chot said...

aku pon sama gak a said...

aku cuma seronok2 menyakat2 ko jek...

im soryy


selamat menyambut ramadhan al mubarak...

Anonymous said...

Aku rasa ade mamat2 yang sokong BN bagi komen kat sini rasanya anjing BN juga. Anjing nie adalah anjing yang dibayar. Bayar untuk buat provokasi yang internet. Mereka ini adalah anjing sial. COnfirm.

Anonymous said...

kepada mamatnaktau..
kalau belum cukup umur duduk diam2. mengaji dulu bagi pandai.

a said...

mak aii kemboja... org kemboja ke??
dah tentu video ni dah di edit.. masa dia pegang pembesar suara owg tak siarkan. lg satu masa ni dah kena rampas.. polis dah bg amaran.. dia degil jugak tu.. dok jerit2 lg.. cukup sopan dah org2 ijau tu bekumpul dan bersorak allah hu akhbar(agaknya).. tetiba dia dtg.. dia sorak plak lain.. Umno b***h, b***H s**L.....(berulang kali).. maka dari timbulkan kemarahan org yg sememangnya tgh marah2 tu.. dan mungkin kejadian merusuh atau sebgainya yg tak diingini blaku.. tu yg polis tangkap terus.. pastu kan aman je... owg dok sorak biasa je.. kan best mcm tu... ni sorak mencarut.. plak tu di ajak owang2 ijau bersorak.. ada ke patut.. aku tak nak maki. tapi pepaham je la..

a said...

ok chot.. selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak...

drysusurrus said...

die yang tanak ikut arahan. pastu nak salahkan orang lain. apala.

MeriamBuluh said...

Terimakasih anggota polis ..satu langkah yang paling tepat diambil..kalau setakat pergi nak tengok penamaan calon saja lebih baik lepak kat balai..
Insiden ini sebenarnya telah memberikan kredit kepada PR...UMNO mesti di jatuhkan...
"Pengkianat Agama Islam" satu tuduhan baru...

Tungaklangit said...

SALAM SAUDARA TP MOHON MENCELAH

KALAU SAUDARA IHAT DARI AWAL SI GOBALA MEMANG DIA CUBA PROVOKE PIHAK POLIS DAN AKHIRNYA BELIAU BERJAYA MEMPROCOKE DAN MEMBUAT PERGELUTAN DENGAN PIHAK POLIS SEHINGGA SELUARNYA KOYAK DAN ITU PUN MEMANG DINANTIKAN OLEH BELIAU...

PIHAK POLIS MENIMPAN BEG DUIT KERANA TAKUT TERCICIR TAPI DIDAKWA DIRAMPAS OLEH POLIS ...

KALAU BELIAU PATUH PADA ARAHAN POLIS DARI AWAL DAN TIDAK MENERIAK KATA-KATA PROVOKASI KEPADA PENYOKONG PR RASANYA PERKARA INI TIDAK AKAN BERLAKU...

SI GOBALA NI BUKAN STANDARD PEMIMPIN YANG KITA KEHENDAKI DAN BUKAN LAYAK UNTUK MEMIMPIN RAKYAT MALAYSIA KECUALI KEPADA PENYOKONG PR YANG BUTA HATI SAHAJA..

SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG PATUH KEPADA UNDANG2 SI GOBALA INI MEMANG LAYAK DITAHAN OLEH POLIS BAGI MENENANGKAN KEADAAN DI SITU

JANGAN MEMIKIR MENGUNAKAN PERASAAN TETAPI GUNALAH AKAL YANG DIANUGERAHKAN OLEH ALLAH KEPADA KITA


SALAM

Media Cyber said...

kredit kepale kotak hang. benda mudah boleh pula diperbesarkan. bagus perisik rakyat 0 level.. gaji up lagi ye. hahahahah!

sendiri bikin hal sendiri tanggung la. nak protest sampai nak mengapi2kan orang ape kes? tak mature lgsg PR ni .. mmg Pakatan Rosak

Abu said...

Oi a....ko igt puak2 UMNGok tu baek sgt ker??? ko igt mulut diorang tue manis sgt ker??? siap dgn kain rentang pukimak lg...maki nik aziz kata n#j#s lah...tp apsal selalu PR jer yg kene?? aku bukan nya x suka kt polis...aku tau ramai polis yg baek2..tmbh2 yg muda2...tp yg jahat ttp jahat...aku x bnci polis..cuma x suka...aku tau diorang pon bukannya suka sgt apa yg diorang buat tue...cuma terpaksa ikut arahan org atas...tp nk wat cmna...klu x ikut nnti kna tukar p cawangan laen plak..bukan nya keling ni jer yg kene...kwn2 aku kt Universiti XXXXX pon bnyk kene time DEMO selatan thai ari tue...

selamat menyambut ramadhan al mubarak....

Anonymous said...

Orang PR yang bagi komen dalam hal si gobalakrisnan ada masa kejadian tak? atau you org tgk video yg pro PR aje? guna otak ckitlah! jgn bodoh sgt......
takdak pendirian langsung.Biar rakyat tentukan parti mana layak perintah tapi jgnlah guna cara yg terlalu agresif.malu sikit pada anak bangsa kita.jgn ada perasaan hasat dengki lagi dalam hati masing2 kalau nak berpolitik.

Anonymous said...

The END is NEAR....very very near!...indeed!

apa yang dipertontonkan ini semua adalah petanda dari NYA!

buatlah sesuka hati, cakaplah ikut sedap mulut, bagilah logik selagi otak tu mampu memerah dalilnya.

PENGADILAN DIA sudah hampir tiba. Pada ketika itu, semua akan MELOPONG KEBINGUNGAN!....hanya yang DIA naungi akan mendapat perlindungan NYA!

Anonymous said...

Orang PR memang lembik dan bacul. Orang PAS rela Islam di hina. Orang DAP semuanya lembik pegang sikit dah jatuh. Malkumlah ketuanya golongqn GAY.

irwan said...

jgn kata polis tu anjing. depa semua baik. penjaga undang undang negara. tapi untuk sebelah pihak jelah. cuba kalau tahan org bn. gari??? sory memang tak pakai. tarik tarik? sorry tak leh usik. masuk lokap? takda!!! kena sumbat dalam hotel. ke ke ke. kepada mat mat rempit, penagih penagih, kaki perompak, lain kali bila ko org semua kena tahan polis jgn kata saya tak bersalah cik tapi kata kat polis tu cik saya ni ahli umno!!! mesti tak kena bantai punya lah

irwan said...

ha ha ha.org bn lagilah bacul. presiden kena queen control, timbalan presiden lembab nak mampus, yg lagi best naib presiden aka menteri dalam negeri pondan!!! ha ha ha.

irwan said...

ditakdirkan malapetaka dtg kat mesia ni aku berani jamin, org org yg kata pemuda bn ni lah yg akan menjadi makhluk pertama lari menciput macam anjing sebab semua nya tak ada keberanian. keberanian pemuda umno dah hilang. dalam ertikata lain....tadak dah anunya. pasai apa? org buat demo, dia nak buat jugak. bila polis yg gang dgn depa mai, semuanya dah hilang dgn sekelip mata. contohnya kat komtar dah dua kali dah camtu. nak berjuang camno. belum kena gas lagi. memang bacul dulu kini dan.... selama lama lamanya

kemboja said...

UMNO sebenarnya dah lemah....dah tak bermaya.....tunggu nak usung dalam keranda je lagi...


Cuma dia orang ni boleh "bernyawa" sebab guna talian hayat aje. Talian hayat no.1 adalah PDRM. Talian hayat no.2 adalah SPRM.
Talian hayat no.3 adalah PN (PEGUAM NEGARA)

Jadi...Habis talian hayat ni...habis la UMNO ni....

Anonymous said...

Lingkup le umno yang jahat ni nanti.Sokongan dari orang cina dah lari ditambah pula akan kehilangan sokongan dari kaum india pula dalam kes ni.Umno nak harap sokongan melayu saja sebab tu dok main isu kaum.Melayu pun dah taknak sokong dah umno laknat ni.Cukuplah dah 50 kena tipu nya.

Anonymous said...

Lingkup le umno yang jahat ni nanti.Sokongan dari orang cina dah lari ditambah pula akan kehilangan sokongan dari kaum india pula dalam kes ni.Umno nak harap sokongan melayu saja sebab tu dok main isu kaum.Melayu pun dah taknak sokong dah umno laknat ni.Cukuplah dah 50 kena tipu nya.

Anonymous said...

Tunggaklangit..sudah2 lah buat dosa. Ko tak tengok poster orang BN mencarut.. siap tunjuk jari lagi. insaflah. Pakai saja kopiah tapi hampeh. sial punya BN. ptuihh

Anonymous said...

semuga ALLAH timpakan BALA keatas orang menginaya orang yang tidak bersalah dan berlaku adil......

Anonymous said...

a.jelmaan baru zali/tungak langit n anak lenngok eh lenggong

Anonymous said...

Tak kira la dia hindu,buddha @ Islam ker? Klu betul UMNgok bawa Islam spt Rasulullah bawa dlu.Xkan sampai bgitu skali tangkap Ahli Parlimen mcm binatang.Kedua ikut undang2 pulak gari org salah di belakang hanya kpd penjenayah merbahaya,itu pun jika dia mempunyai senjata yg boleh membunuh@telah menyerang org.
Hey UMNGok korang ade akal x sblom bagi komen? Jgn main politik stakat kedai kopi weihhh!! Khakk..Tuih!!

Anonymous said...

Pemenang Pelakon Aksi Gedik Lagi Mengada2 jatuh kepada Gol Bala Keris Nan..... Booooo... paria bodoh... bangang... mangkuk ayun.

Anonymous said...

macam biasa.. polis,sprm malaysia nie lebih takut kat ADUN PR.. klo tak, takkan la polis nak tahan dorang sampai 20 lebih anggota nak tahan seorang jee..?

sprm plak,klo orang pr je ada buat salah sikit dah jadi first cases.. boleh siap tak sampai seminggu je..

klo libatkan orang umngok plak.. sebulan belum tentu leh selesai..

macamana la rakyat malaysia sekarang nie nak percaya kat 2 pertubuhan nie..?

pemerhati bebas said...

polis malaysia ni berani lawan ngan rakyat marhaen sebab rakyat marhaen tak penah nak lawan balik dengan polis, berani ke polis malaysia buat kat penjenayah camtu, tak sempat nak pegi dah mampuih kene tembak.kawan aku polis penah gak cite kat aku.kalu dia orang dapat laporan ade perompak sedang merompak, dia orang akan datang lambat sehingga perompak selesai merompak, sebab nak mampuih pegi waktu perompak sedang duk buat keje, mampuih katak orang2 polis ni.berani ngan penyokong pakatan rakyat sebab selama ni tak penah pun penyokong pakatan rakyat melawan polis bila dikasari.tunggu la pembalasan azab dari allah yang maha adil dan mengetahui apa yang kamu orang2 polis lakukan.jangan cemarkan pakaian seragam kamu dengan kotoran tangan2 manusia yang jahat.takutkan akan allah yang maha berkuasa bukan takutkan manusia

Anonymous said...

Apa yang dapat kita tonton dalam youtube diatas adalah pertembungan rasa benci antara Polis sebagai baruah UMNO-BN dan ahli politik yang mewakili rakyat kecewa.

Ingatan rakyat terhadap kezaliman polis dalam perhimpunan GMI masih segar. Rakyat sudah mula benci pada anggota polis. Oleh kerana itu mereka tidak percaya dan tidak yakin langsung bahawa polis akan bekerja secara profesional..... mereka sudah mula tidak menghormati polis.

Polis pula beranggapan mereka adalah kuasa dan berkuasa maknanya boleh melakukan apa saja jenayah kerana ia adalah halal disisi undang-undang kerajaan UMNO.

Peringkat ini rakyat yang terlibat memang menyalahkan anggota polis yang melakukan kezaliman namun anggota polis hanyalah pencacai yang menurut perintah saja.

Siapa sebenarnya yang memerintah anggota polis bertindak seperti binatang buas yang lapar terhadap rakyat membuat protes...?

Pi mai, pi mai.... Menteri Dalam Negeri yang bertanggongjawab menjadikan anggota polis 1 Malaysia sebagai anjing gila yang dilindungi.

Tindakan polis dan SPRM yang melampau adalah isyarat mengajak rakyat terutama bangsa Cina dan India berperang dengan polis. Dengan cara itu kerajaan pimpinan Mohd. Najib Razak akan melakukan sesuatu tindakan yang lebih drastik lagi iaitu dharurat.

Hanya dharurat saja yang dapat menyelamatkan UMNO-BN dan mereka tidak perlu lagi pilihanraya untuk berkuasa. Mungkin ramalan ini agak extrem tetapi ianya adalah salah satu cadangan yang telah disuarakan dalam mesyuarat sulit.

Kita berharap bangsa Cina dan India dalam pakatan rakyat khususnya DAP dan PKR jangan bertindak bersendirian tetapi hendaklah mendengar pandangan dan arahan dari bangsa Melayu PKR/PAS agar kita tidak terjebak dalam perangkap seperti 13hb. Mei 1969.

Anonymous said...

Korang sokong lah india tu...yang melayu bengong ni pun sokong jugak india tuh...apa punye pelik malayu yang akal rendah ni...

Duk kutuk polis macam2. Akai rendah...takde PDRM kita tak dapat duk aman camni bahlol. Ko boleh bagi makan anak bini, famili dan lain-lain. Asal polis kasar ckit tuduh polis macam2..ko ingat kalau polis tu cakap lembut mat keling tu nak dengar cakap polis ke...tak bersyukur langsung..

Dulu ada BPR...pas tu PR sibuk suruh di Suruhanjaya kan supaya lebih telus. Dah jadik suruhanjaya hentam pulak...cina mati sorang kebtulan kat SPRM habis kena inkues...ntah dia mati bunuh diri ke, kena tolak dek kongsi gelap ke...pegawai penyiasat banyaknya orang melayu...ishhh heran aku ngan geng PR melayu yang dangkal nih...

Dah terlampau taksub ngan PR katalah apa pun keling tu jugak betul...hati dah buta...

bosan aneh said...

salam semua..

apakah kesudahan kisah politik tanah air kita ini...

adakah ia akan menjadi baik?
lebih baik?
teruk?
lebih teruk..

undi di-tangan anda..
anda mampu mengubah nya

-bosan aneh-

PUTRAKENCANA said...

Tak habis-hapis si paria haram jadah ni buat kacau.

PUTRAKENCANA said...

Melayu bingung dan bodoh aje sokong si paria haram jadah ni.

Apalah nak jadi dengan Melayu pencacai si paria ni.

Anonymous said...

mcam ni la kalau org nak putar belit alam... video ni selepas dia lempang polis... kalau sapa2 jadi polis pun akan marah. tp kalau tgk polis yg kena lempang tu tak balas balik pun.

kalau bab beralkon ni bagi kat puak2 pkr ni. tak ada sapa suruh dia meniarap pun. mcm kes cina kat sg pelek tu la. siap tuduh org tolak dia. dah badan tu berat mcm babi, tersadung je leh jatuh macam nangka.

Anonymous said...

ini la akibat kalau tgk cerita hindu banyak sangat ... tu pasal konon2 nak jadi hero mcm cerita hindu la tu ...

kemboja said...

Cuba hampa tengok betoi2 vedio tu....

Ada sorang polis tu telah cuba menolak Mr Gopala dari belakang, kemudian Gopala marah.

Tengok ada sorang polis tu cuba memulas tangan Mr. Gopala secara kasar,.

Tengok ada sorang polis tu kata sesuatu sebelum Mr. Gopala tempeleng muka polis tu.

Tengok ada seorang polis tu "mencilok" dompet Mr. Gopala

Tengok ada sorang polis tu memijak kaki Mr Gopala.

Tengok ada seorang polis tu menindih Mr. Gopala dgn kejam

Tengok seluar Mr Gopala koyak rabak ....angkara siapa hahhhh...!!!

Persoalan:

1) Kenapakah pihak polis tidak mengambil sebarang tindakan takkala si Khairi berucap minggunakan mic. (siap ada kaki utk ltk mic.) pada pemuda2 UMNO Ngok?

2) Kenapakah pihak polis tidak mengambil tindakan yg sama pada BANGSAT Muhyidin Yasin ketika berucap menggunakan mic. (i.e selepas Khairy berucap).

Apakah ada double standard...????
Rakyat melihat dan menilai...

Anonymous said...

tok guru dalam keta bangganya dapat tgk dia sejuk hati..

Anonymous said...

kanak-kanak PR..memang mudah kena kencing ngn kapir! kencing bercabang lagi patutula percaya lakonan anjing itam tuh! kanak-kanak...sile jilat..sila jilat!

pemudapaskijal said...

Salam..

Apa nak jadi dengan M'sia ni.

Anonymous said...

pelik2 sebab kan seorang india pun orang melayu sendiri bergaduh..ape yang kamu suma dapat dari ape yang berlaku...yang kena india 2 yang kita kat bergaduh berdebat antara melayu membela india 2 watpe..byk lg orang melayu tertindas kenapa xbela...tgk skg yang memimpin siapa orang bukan islam...pelik2...orang islam mudah lupa

Anonymous said...

jangan la sebab india ni bangsa melayu pecah, agama islam roboh...2 kat shah alam 2 pergi bela nasib orang melayu islam membantah pembinaan kuil di kawasan mejoriti islam....bela la mereka...jgn kita sibuk bela kaum lain kaum kita sendiri tergadai....

Anonymous said...

ya allah,laknatilah umno!!mrk tlah berbuat krosakan yg dahsyat d bumi malaysia!!mrk zalim!!ZALIM!!AMINN..

Anonymous said...

KAMI X BELA ORG MELAYU YG ZALIM MCM UMNO!!

Anonymous said...

salam...
Nampaknya isu perkauman yg di mainkan..napa sebut keling, melayu dan cina...ini bukan isu perkauman..tolonglah...ini isu keganasan/kezaliman terhadap rakyat Malaysia..

Anonymous said...

keling tu yg bodoh..nak publisiti murahan..politik murahan pakatan rakyat memang mcm ni. berlakon jer lebey, nak simpati

Anonymous said...

Ya Allah,laknatilah PAS!!mrk tlah berbuat menidakkan agamamu yang suci ini Ya Allah.Membenarkan orang kafir mencemarkan agamamu ni Ya Allah..amin Ya Rabbill Alamin

Anonymous said...

kalau nak main..jgn main belakang.. ikut depanla...

Anonymous said...

undilah lagi pakatan rakyat..tergadai semua..

kemboja said...

Mengikut perangkaan tanah2 rizab melayu telah berkurangan dpd 40% kepada bawah 15%...????

Ini siapa punya kerja hahhhh...??

Anonymous said...

Polis nie memang BANGANG dan Bodo!!! Duit gaji dorang sape yang bayar??? Rakyat yang bayar duit gaji dorang dengan INCOME TAX!!! Duit kerajaan ingat duit UmNGOK punya ke??? Ingat duit NAJIS ke??? Ingat duit KERA JANTAN ke (KJ)??? Duit kerajaan tu duit pembayar2 CUKAI!!! Duit mak bapak yang bayar cukai....Memang jika tak dibendung...BARISAN NAJIS nie akan membuat haru di M'sia!!!! ALLAH HUAKBAR!!!!

Anonymous said...

Ahli parlimen pun di buat macam nie...inikan pulak rakyat malaysia yang bangang dan bodoh nie!!! apalah sangat!!! Korang yang sokong UmNGOK belum kena...esok lusa family atau mak bapak korang atau adik beradik korang kene mcm tu...baru nak kata PLOIS nie zalim!!!! sedar la wahai Penyokong BN balik la ke pangkal jalan sebelum sesat!!!! Fikir2 la secara rasional..jgn ikut lepas cakap...

Anonymous said...

BN = Barisan Najis yang harus di kubur kan buat selama lamanya.... Parti UmNGOK banyak kes rasuah dan penyelewengan tak disiasat!!! Kes MCA dapat 10juta apasal SPRM tak siasat??? Aku rasa Najis tak suruh siasat so tak leh nak bunuh MCA...kes tutup!!! Aku pun heran Penyokong Barisan NAjis (BN) kenapa la tak boleh nak pikir benda yang dah terang2 salah!!!!

Anonymous said...

BN = Barisan Najis yang harus di kubur kan buat selama lamanya.... Parti UmNGOK banyak kes rasuah dan penyelewengan tak disiasat!!! Kes MCA dapat 10juta apasal SPRM tak siasat??? Aku rasa Najis tak suruh siasat so tak leh nak bunuh MCA...kes tutup!!! Aku pun heran Penyokong Barisan NAjis (BN) kenapa la tak boleh nak pikir benda yang dah terang2 salah!!!!

lintahmalaysia said...

mmg dasar umgok je pikir yg MP gobala ni buat hal, dasar umat yg rosak UMNGOK GILA KUASA

malay786 said...

ape yang kasarnya???aku tgk biasa je.,sepatutnya kalo aku jd polis tu betul2 aku bagi MP Gobala tu..dh dia yang degil sangat xnk dgr ckp..yg pelik tu knp org2 melayu ISLAM terlalu mengagungkan pemimpin INDIA?sume terjerit terlolong ikut MP tu apehal..aku seorang ahli PAS tp aku xpenah tunduk n percaya pada durjana2 india n cina tu sume..sedar2 la org melayu jgn duk percaya pada mangkuk2 kafir tu

Anonymous said...

Anwar kata...main depan n belakang pon sodaappp!! hahahaha...