"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 17, 2009

N11: Ribu-Riban-Ribun Penyokong UMNO/BN

Reactions: 
Kalau aku ambik sikit-sikit kang ade pulak yang cakap aku menipu... jadi aku ambik ikut setting lense 18-50mm aku... gambo memula pakai setting 18mm, pastu 24mm, pastu 28mm, pastu 53mm & last skali 50mm... selamat mengira...
Agak-agak sampai tak lapan belas ratuh puluh orang semua sekali..?

42 comments:

[| ( ) |] [ O ] [ /\ ] said...

Dato’ Alimudin Syawal, Ketua Cawangan UMNO Bukit Bendera Mentakab merangkap Ahli Jawatankuasa Bahagian UMNO Temerloh telah mengisytiharkan dirinya keluar dari UMNO dan mengumumkan penyertaannya ke dalam Parti Keadilan Rakyat.

Pengumuman itu dibuat oleh beliau sendiri di hadapan Datuk Seri Anwar Ibrahim Sabtu lalu di Mentakab, Pahang.

PEJABAT DATUK SERI ANWAR IBRAHIM

kemboja said...

Aku belajar, lulus dan dapat ijazah Bsc (Hon.) dgn kepujian dalam Mathematic melalui program jarak jauh anjuran TV 3 1/4 dan Utusan Meloya.

Dpd apa yg aku belajar:

Based on TV 3 1/4 & Utusan Meloya calculation:

If the actual was 100,000 peoples the result to be published must be 100,000 devide 10. i.e equal to 10,000

he...he...he......!!!!

Tak percaya ka....??? Mlm ni boleh tengok TV 3 1/4 atau besok boleh baca Utusan Meloya.

Anonymous said...

Lagi berkurangan member amno..
Bekas ketua cawangan Umno Bukit Bendera Mentakab, Pahang, Datuk Alimudin Syawal mengesahkan beliau telah keluar dari Umno untuk menyertai PKR.

http://www.malaysiakini.com/news/110745

kemboja said...

Patut la pun muka si Bangsat Muhyidin Yasin masuk TV "mencuka" aje.....



Bertambah sembab la muka dia....

kemboja said...

Patut la pun muka si Bangsat Muhyidin Yasin masuk TV "mencuka" aje.....



Bertambah sembab la muka dia....

Anonymous said...

hundred times hundred equal ten thousand...

ramai siot penyokong BNgok...

hahaha...

mrL

Anonymous said...

Bro, kasi la gambar belah PAS pulak...tak puas nengok dlm Tv!

Anonymous said...

dato onn jaafar..
tunku abdul rahman putra al-haj..
tun husien onn..
tun mahathir mohamad..
tokoh pejuang melayu yang berani keluar dari parti umno..
mereka adalah negarawan yang telah dihalau oleh umno apabila mereka tidak dapat memberi cadangan kepada kepimpinan umno seterusnya..

tapi tun mahathir rujuk semula pada umno.macam gila talak la..

tahniah dato'alimudin..

Anonymous said...

Masa Perang Badar orang Islam sedikit berbanding kafir tetapi yang sedikit boleh menang. Banyak tak semestinya kuat dan sedikit tak semestinya lemah. Mungkin ramai orang Melayu tak mahu masuk UMNO kerana orang UMNO tak boleh masyk "Syurga PAS" atau tak boleh masuk "Syurga Membeli belah" atau tak boleh masuk "Syurga Kelab Malam". orang PAS sudah tentu dapat masuk "Syurga Nik Ajis". Padan muka orang UMNO.

Anonymous said...

syor hisyhamudin bekas ketua orang muda umno merangkap menteri tahanan tanpa bicara keluar parti umno..
tubahkan lg sebuah parti baru seperti yang dilakukan oleh datuk beliau iaitu dato' onn jaffar bekas pengasas umno..

Anonymous said...

sebenarnya hishamudin ni tak ada masalah peribadi..
dia berani hunus keris kat kaum pendatang..
cuma dia ni lembab sikit,tak ada pendirian.ppsmi tak berani nak hapuskan.tapi dalam aspek lain,dia adalah menteri pelajar yg terbaik setakat ni..
dlm rmk9 bajet dia paling tinggi untuk pelajar2 seluruh malaysia..

Anonymous said...

hishamudin tak ada kaitan dengan rasuah,wpi dan seorang yg warak.bini dia pakai tudung..

Anonymous said...

hishamudin tak ada kaitan dengan rasuah,wpi dan seorang yg warak.bini dia pakai tudung..

Anonymous said...

bini najib tak pakai tudung..

Anonymous said...

najib warak cuma bini dia sj degil,selama perkahwinan najib tak pernah kuar dalam tv dia pakai tudung..
ada sekali tu masa umrah entah dan mandi junub ke belum..

apa kata penasihat agama najib pulak pasal bini najib tak pakai tudung ni..mufti perak tak berani nak keluar fatwa,takut kena pecat..

Anonymous said...

dato' onn jaafar
tunku abdul rahman putra al aj
tun husien onn keluar umno kerana tidak mau terlibat dengan maksiat yang telah berleluasa ketika ini..
mereka telah mengetahui bahawa selepas era mereka,negara akan jadi kacau bilau disebabkan ahli umno kaki botol arak..

lu pikir la sendiri.............

Anonymous said...

dato' onn jaafar
tunku abdul rahman putra al aj
tun husien onn keluar umno kerana tidak mau terlibat dengan maksiat yang telah berleluasa ketika ini..
mereka telah mengetahui bahawa selepas era mereka,negara akan jadi kacau bilau disebabkan ahli umno kaki botol arak..

lu pikir la sendiri.............

Anonymous said...

Tok PPeti Perak maybe akan kata "tu antara semoh ngan allah jer".."yg penting niat"..."kubur lak tu masing2"..ataupun "blum sampai masanye jer"..hangpa jgn tkejut lak kalo semoh nih tetiba jer kuar tv tutup lingkup yg nampak cuma bijik mata jer heehehe..

ni sumber dari opis mufti ni..

Anonymous said...

1malaysia rakyat didahulukan pencapaian diutamakan..
1malaysia arak didahulukan maksiat diutamakan..

lawak...kahkahkahkah...bini najib tak pakai tudung...kahkahkahkah...rosmah cakap najib tak suruh pakai...kahkahkahkah...najib tak ada duit nak beli tudung...kahkahkahkah...kilang arak ada...kakkahkahkah...kilang tudung tak ada...kahkahkah...1malaysia...kahkahkah...

Anonymous said...

onn jaafar,tunku dan hussien lebih tau satu hari nanti kat malaysia menjadi pusat transit arak..sebab tu mereka keluar dr umno..
sebelum terlambat,lebih baik ulamak umno keluar dari parti arak ni..mereka akan dtanya kelak,kenapa tidak menegah walhal mereka mempunyai kuasa untuk buat fatwa..

anakpahang said...

Janganrbimbang hari esok dalam utusan meloya dan rakan-rakan yang sewaktu dengannya, tv3,tv1 dan sahabat handainya akan kata "CALON UMNO diringi lebih 10,000 penyokong".

"UMNOBN akan dapat menguasai Permatang Pasir dalam PRK ini.Lebih-lebih lagi calon kita MEMPUNYAI KELEBIHAN BERBANDING CALON PAS" kata Mat Midin.

Memang ada kelebihannya , iaitu salah seorang daripada peguam yang dihitamkan namanya dalam Majlis Peguam Malaysia..bravo Mat Midin.Baguih sungguh calon hangpa no!!!!!!!!

SALAM REFORMASI1
BOLEH JALAN 1MALAYSIA

Anonymous said...

bos norhayati onn dah kempen kat permatang pasir,kalau mereka datang jumpa puan2 dan saudari2 ludah saja muka-muka nie..mereka telah membela norhayati onn padahal dia pelacur dalamumno..

putera umno permatang pauh said...

macam mana nak menang dah calon yang dikatakan seorang terpelajar dan buka guaman sendiri.
entah atas kesalahan apa pulak si rohaizat buat.
mungkin firma dia kerjanya menipu saja ketika orang hendak khidmat guaman.
dia minta bayaran penuh terlebih dahulu baru nak bantu orang.sebab tu majlis peguam tarik lesen dia..
sekarang nak berkhidmat pulak pada rakyat dengan percuma..haram..

Anonymous said...

ketua umno pulau pinang,zahid hamidi pengkianat..
zahid telah jalin perhubungan persahabatan peribadi dengan ehud barak..
kalau anda jumpa manusia nie kat permatang pasir,cemuhlah dia..yahudi..
dia mungkin terlepas pandang kepada kesengsaraan pendudukan halal palestin yang menuntuk agar tanah mereka di kembalikan..

Anonymous said...

Muhyidin didakwa Pengecut...kah kah kah


DERMA RM10 JUTA : MUHYIDDIN DIDAKWA TAKUT KETELUSAN – harakah daily

Tindakan terdesak Muhyiddin Yassin melarang Ong Tee Keat dan Ahli Parlimen Bintulu, Tiong King Sing berperang secara terbuka menerusi media mendedahkan lagi pekung yang selama ini disorok oleh Barisan Nasional.

KAH KAH KAH

Kah kah kah… SONGLAP 10 JUTA DUIT RAKYAT BUKAN PENGKHIANAT… kah kah kah…

Kah kah kah…NAIK KAPAL TERBANG KERAJAAN BUAT KERJA PARTI BUKAN PENGKHIANAT ?.... kah kah kah..

Kah kah kah… KENA TIPU OLEH SINGAPURA … BUKAN PENGKHIANAT ?... kah kah kah…

Woit…. KALAU SYARIKAT BERAS NEGARA… DIMILIKI SYARIKAT ASING BUKAN PENGKHIANAT ?.... kah kah kah..

Woit… KALAU BODOH MACAM BOTOL … TAK PENGKHIANAT KE ?..kah kah kah….

putera umno permatang pauh said...

aku rasalah kan kalau ketua pemuda yang terpilih jadi calon bn,gerenti boleh menang..
rohaizat adalah orang kanan datuk jalil.
datuk jalil gunakan kuasa lantik rohaizat ni jadi setiausaha bahagian.
memang lah datuk jalil letak nama rohaizat kat atas sekali masa serahkan senarai calon pada pengerusi perhubungan umno dan timbalan presiden yang juga pengarak PRK..

Anonymous said...

pak din cakap jangun buat fitnah dan serang peribadi lawan sebab tak lama lagi bulan posa..
lagipun kempen pilihan raya pada bulan posa juga..
pak din kata berkempen dengan berhemat..

khairi hadhari said...

ni lagi pak din nyayuk lupa dah baru beberapa minggu lepas yang dia sibuk kempen merata fitnah dan kutuk anwar..
siap guna burung nuri TUDM lagi jelajah 1malaysia..
tiba-tiba saja dah tukar pendirian,kata posa dah nak mula..
pak din,tak kira bulan posa atau tidak memfitnah adalah sama dosanya dengan membunuh orang islam..
tapi yg aku respect pak din menyedari bahawa kemenangan islam dibulan posa lebih dasyat berbanding bulan lepas..

lu pikir la sendiri pak din......

Jeffry said...

KEHKEHKEH BIASAK LAHH PENGANUT BUDAYA SAMSENG @ SESAT MCM LEBAI GOBALAN DH MULA IKUT FATWA PAK AJIS. SYURGA DI BWH TAPAK KAKI PAK AJIS LE KATEKANNN KEHKEHKEH

TAKEBEER!!...TAKEBEER!!...TAKEBEER!!!!

TG Khairi said...

tinggal beberapa hari saja lagi bulan posa.kemenangan perang badar menjadi inspirasi untuk menguatkan iman kita.d dalam perang badar,tentera muslimin tiga ratus lebih pejuang telah berjaya mengalahkan tentera musyrikan walaupun jumlah mereka lebih besar.insyaallah,dengan keberkatan dan Nya,walaupun dengan segala prasarana,logistik dan jentera yang tidak memihak kepada kita akan beroleh kemenangan walaupun musuh kita akan mengerah semua jentera kerajaan dan menabur janji2 kosong kelak.mereka akan mewujudkan peluang pekerjaan.mereka juga akan memberi sumbangan berbentuk wang ringgit yang akan diagihkan bermula malam ini.kepada pejuang islam,ambil wang tersebut kerana wang tersebut wang rakyat.jangan lupa ucapkan terima kasih pada mereka walaupun tak diminta rezeki datang bergolek.kepada pejuang islam teguhlah iman anda dengan rasa tanggungjawab untuk terus memangkah PAS 24Ogos ini.

Anonymous said...

Bopeng Berak ni tak belajar pengalaman Manek Urai. Penyokong beribu (orang luar je yang meramaikan) tapi undi menang 65 undi. Yang penting berapa yang mengundi weh.... Tumbang Penjilat 'Anu'war Sundal(PAS) kat Permatang Pasir, Bopeng Berak sure mintak borang masuk UMNO. Buat penyokong Peliwat Rasuah yang kepenatan, lepas berARAK boleh amik sorang sebotol beer sumbangan Ron Inie Liuk Sdn Bhd. Kang tak layan plak nak jerit.. takebeer... Haa..Haa.. h'ARAK'ah....

Anonymous said...

Banyak gila siot....

Banyak bendera dari orang... Kah.. kahh... kahh.... Ops.. sori, lawak giler....

kemboja said...

Jangan marah kaki2 botol utk puak2 UMNO Ngok....

Kat S'ngor ni kita dah buat undeng2.....

Kalau nak tunggang sangat pergi la kat Labuan.....kat sana murah sangat.....berapa timba pun boleh tunggang. Lagipun kalau datang kat sana, sure Shafie "Afbedal" akan menyambut kedatangan...

kemboja said...

Jangan marah kaki2 botol utk puak2 UMNO Ngok....

Kat S'ngor ni kita dah buat undeng2.....

Kalau nak tunggang sangat pergi la kat Labuan.....kat sana murah sangat.....berapa timba pun boleh tunggang. Lagipun kalau datang kat sana, sure Shafie "Afbedal" akan menyambut kedatangan...

Anonymous said...

Jefri.. jefri.. engkau nie blm bertaubat lagi ya.. sudah2lah tue

Anonymous said...

Woi tak reti kira ker ..... memang la 10,000.
...
...
..
..
..
..
termasuk bayang-bayang ... kahkahaha

Anonymous said...

Sila ambil gambar NORHAYATI ONN, banyak banyak pompuan UMNO, diani paling cun !!!

Sesiapa ada gambar dia, sila post yer, dalam net mamang kurang , cuma yang ada tu yang kontroversi sahaja ngan satu lelaki Umno.

Kalau nampak gambar puteri Umno baru tu (ntah nama pun tak tau), sila elak yer, nie termasuk gambar Azalina....eesh toal tepi.

pisangmalaysia said...

bRO tpu...DALAM BERITA HAIRAN hari ni 18/8..ms7...6,000 (baca ENAM PULUH RIBU) penyokong BiNawe pakai topen...( sebab malu kut!!!!!!) he he he...wartaWang yg x lulus matematik buat kira-kira kut?

Anonymous said...

kikikikikikikikikikiiiiikiiiikkii

Forum Pakatan Rakyat said...

600 tambah lagi 3 000 kt belakang

Anonymous said...

Tiang tiang bendera dan polis , FRU, petugas SPRM (sperma), perkerja-pekerja MPSP termasuk dalam pengiraan sekali ker ?

Tu pun belum tentu 6000 orang...

Anonymous said...

3000 yang jobless!