"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, September 28, 2009

Pegawai Kerajaan Dibuli SELCAT? Saksikan Sendiri di Youtube

Reactions: 
Dakwaan ini dibuat galak kali sehingga Ketua Pemuda PAS Pusat yang duduk di Pahang pun guna hujjah yang serupa. Itulah dia hujjah yang kerap diulang dan diulang kononnya kasihan kepada pegawai2 kerajaan ini.

Dibawah diberikan beberapa rakaman di Youtube. Terserahlah kepada tuan-tuan untuk membuat keputusan. Bagi saya, tidak ada bukti pun menunjukkan pegawai-pegawai kerajaan dilayan seperti budak-budak.

Sedarlah, bahawa atas tindakan para pegawai2 kerajaan Selangor ini yang mengeluarkan peruntukan setahun (Januari ke Disember 2008) pada bulan March 2008, telah menyebabkan PAS tewas di majority kerusi di Selangor.

DAP tidak kalah walau satu kerusi dan PKR hanya kalah dibeberapa kerusi sahaja. Yang menjadi mangsa paling teruk adalah PAS. Dan, apa yang Teng Chang Kim lakukan ini adalah untuk membantu PAS supaya pegawai2 ini tidak lagi menghambakan diri pada UMNO.

Sikap Hasan Ali membela pegawai2 ini tanpa membawa apa2 bukti yang menunjukkan mereka dilayan seperti budak-budak adalah satu bentuk penghinaan kepada PAS dan seluruh jentera PAS. Juga, ianya berlawanan dengan keputusan Muktamar di Ipoh dan Shah Alam.

Selain dari itu, boleh juga melihat kenyataan Dato Hasan Ali di sini :
Dan boleh juga melihat kenyataan Teng Chang Kim bagi menjawab beberapa persoalan dan isu yang ditimbulkan ke atas SELCAT:
Tulang Besi

58 comments:

Media Cyber said...

selcat ni ditubuhkan utk lindungi pakatan sendiri... kes teoh beng hock belum selesai.. nak alihkan perhatian rakyat ke? ho! tak semudah itu untuk melepaskan diri daripada kebenaran...

selcat2... nyata sekali hasil kerja pakatan yang tidak professional.. daif sungguh .. naif sungguh ... kesian sungguh.. cacat sungguh... hambeklah semua..

Media Cyber said...

apa yang hassan ali minta adalah buat secara professional.. bukannya bermotifkan dendam atau menarik perhatian orang ramai. pakatan selangor ni khususnya teng chang kimak ni dah terdesak nak perhatian atau saje nak jadi glamourous kat mata rakyat??

sikap hassan ali adalah betul dan tepat.. PAS sendiri terutamanya kepala BAPAK pas itu sendiri yang menghina institusi parti pas sendiri selama ini.

Selcat tidak akan dapat berfungsi 100%, selcat hanya bertujuan memalukan pegawai kerajaan. Speaker cap teng2 tu aku kenal lama dah, mmg kaki penipu dan putar belit. percayalah sangat dengan manusia makan babi tu .. sile2.. korang pembangkang mmg suka sokong bangsa yang terang2 menentang bangsa kamu sendiri. tahniah la yekk!

Anonymous said...

media cyber

kau dah ambik duit kat kawan kita tu ke? aku dah call 2 kali dia ashik kata tunggu dulu,aku dah fedupla.kita dah jenuh buat kerja untuk depa,tapi duit baru bagi sikit sikit.anyway kau dah dapt berapa?

hari tu kursus bagaimana nak jawap blogger PR edisi ke tiga kau pergi tak?

Tulang Besi said...

media cyber,

kau ni bengong. Itu je aku dapat cakap.

Media Cyber said...

duit kepala HOTAK ko anonymous.. ko ingat aku bloggers UMNO/BN macam si Perisik rakyat yang kerja makan gaji haram dari PAS ni ke????? TAK SUDI!!!!!

Media Cyber said...

mwahahaha! terima kasih tulang besi... setahu aku ko pun masa mula2 bernafas dalam dunia ni pun otak ko bengong gak.. bodoh dari segala2nya .. tapi mak bapak ko bagi ko sekolah kat skolah kerajaan, nasib baik la cikgu2 tu ajar ko jadi pandai .. tapi ko tak bersyukur ... takpe, pasni ko akan jadi lebih bengong dari biasa yer tulang besi..

C++ said...

Hehehehe...

Awat la ngko Media Cyber... yang ko panas sangat nih kenapa.... duit tak masuk lagi ker... hahahaha... dah 28hb nih... sure dah masuk.. cuba ko cek kat Maybank tue... hahaha

Cara ko balas artikel Tulang Besi pun menampakkan ko tue kureng info dan fakta ... hahahaha .. kayu...kayu...

Media Cyber said...

hahaha! sekurang2nya aku balas... daripada ko tak balas langsung... hahahaha! duit tak masuk? hek eleh ... memandai2 jer... :p

Anonymous said...

Alahai. Bernasnya hujahan.

Selcat ditubuhkan dulu ke, kes Teoh Beng hock dulu?

Takpelah media cyber. Komen banyak2sikit ye. Tunjukkan kecerdikan anda.

Tulang Besi said...

Blogger Media Cyber said...

mwahahaha! terima kasih tulang besi... setahu aku ko pun masa mula2 bernafas dalam dunia ni pun otak ko bengong gak.. bodoh dari segala2nya .. tapi mak bapak ko bagi ko sekolah kat skolah kerajaan, nasib baik la cikgu2 tu ajar ko jadi pandai .. tapi ko tak bersyukur ... takpe, pasni ko akan jadi lebih bengong dari biasa yer tulang besi..
.

Media cyber. hakikatnya kao memang bengong

Terima hakikat baru kau boleh berubah

Media Cyber said...

wahahaha! hakikat mmg boleh diterima .. kalau aku tak terima takde aku nak ucapkan terima kasih kat ko ... apedaaa~

Media Cyber said...

teoh beng hock dulu ... pastu isu lembu... pastu muncul Selcat utk tutup mulut rakyat ttg kedua2 isu di atas... syabas utk en teng2 .. kohkohkoh! :p

Anonymous said...

Aku tanya lagi sekali, Selcat DITUBUHKAN dulu ke kes Beng Hock dulu?

Isu lembu tu siapa yg timbulkan?

Mcmana pulak selcat boleh tutup mulut rakyat?

Media cyber, jawapan kau memang cerdik, teruskan jawab!

Anonymous said...

Saya lihat SELCAT ni hanya untuk kaburi pandangan masyarakat awam supaya lebih membenci kerajaan negeri terdahulu. Satu lagi! Apalah bodoh sangat Teng-teng ni.Bukan kah pegawai daerah hanya meluluskan tuntutan atas kerja yang telah dilakukan sebelum pembubaran perlimen. Faham ke tak cina ni perkataan tuntutan. Sudah tentu ia telah diluluskan lama dah iaitu sebelum pembubaran. Apara pari PR (penipu Rakyat) ni

faridshah said...

Siapa yang gelabah beruk dengan SELCAT nie?
Pegawai Kerajaan Negeri..?
Orang UMNO..? atau
Hassan Mohamed Ali..?

Apa yang mengaibkan ?
SELCAT ni mendedahkan hal peribadi dan hal rumahtangga pegawai2 itu ker..?
Atau kepincangan dan kelemahan kerajaan BN dlm mentadbir Negeri Selangor ?

Kpd Tulang Besi dan teman2 lain, harap2 jangan dilayan 'media cyber & geng2'. Buang karen saja..! Banyak perkara lain yg berfaedah. Teruskan perjuangan..

Mamat Drebar said...

Teruskan usaha murni mu DHA. Tidak akan dinamakan pemimpin jika tidak tahan menerima kritikan dan bantahan. Anggaplah kritikan ini makanan dan asam garam ahli politik. Datok dapat elaun bulanan tapi blogger takder elaun. So pedulik hape kat blogger!!!

Media Cyber said...

wakakaka! ade plak babi tu suruh korang jangan layan aku.. kekeke! :p orite2.. korang berbicara la situ .. jgn kata aku ni tak terima pandangan korang.. korang sendiri lagi la susah nak terima pandangan side kitorang ..lebih2 lagi dalam politik.. well... so long suckerss!

Media Cyber said...

p.s: teruskan perjuangan haram korang. Selamat berjuang.. :)

syawal bertaqwa said...

Salam 1taqwa,
Jom 'puasa setahun'

Jom fikir2 sebelum tulis

Lihat balik apa yang anda tulis

Semuanya akan ANDA jawab di depan Qadhi Rabbul Jalil

Saudaraku,

Ramai org yg dkritik @ ditegur menghabiskan masa utk berbahas tentang cara dia dikritik hingga akhirnya dia lupa akan isi kritikkan itu. Begitulah cara mereka berterima kasih pd org yg mengkritik / menegur...

Ada kritikan yg membina, ada yang menyakitkan, ada yg menghancurkan, ada yg sekadar amaran, ada yg mungkin pesan, ada yg mungkin pujukan...

apa jua bentuknya,
HAYATILAH isinya....
Mudah2han jiwa yang tersentuh, Nafsu pula jangan gemuruh
Moga Iman dan Taqwa bertambah

Lihat dengan MATA HATI

Wahai semua saudaraku

wassalam

perompak harta rakyat said...

Media Cyber, jangan la marah-marah tak tentu pasal, kita ni kan masih dalam suasana Aidil Fitri yang mulia, marilah kita bermaaf-mafaan sesama kita sempena bulan yang penuh keberkatan ni... buang yang keruh, ambil yang jernih...

kitorang semua 1 Malaysia dah tau yang kau skarang tengah ngandungkan anak luar nikah Panglima Toyol... tapi malangnya dia taknak bertanggungjawab.... dulu cakap kalau Media Cyber mengandung anak dia, beliau akan terima bayi tu seadanya....tapi bila Bik Mommaa Zarap Keckik dah tau cerita sebenar, dia paksa laki dia letupkan body Media Cyber....

Dengar cerita Panglima Toyol tengah order c4 kat e-bay nak letupkan body Media Cyber kat Plaza Masala tingkat 14... pastu dia dah kowtim ngan SPRerMa siap reka skrip crite lagi untuk dipublishkan kat akhbar utusan meloya yang Media Cyber 'meletupkan diri sendiri' kerana tidak dibayar upah oleh pemimpin Gerombolan United Malay National Organisation untuk tugasan menjadi pencacai tong najis kepada Parti Keramat Pengusung Kepala Lembu tersebut....

Hakikatnya bukan kerana wang rm 3.00 sejam- standard yang dibayar pada setiap bloger pencacai tegar Parti Yahudi BNatang Laknatullah termasuklah bloger mamak Parpukari yang sebenarnya dikejar oleh Media Cyber, tapi janin luar nikah Panglima Toyol yang dikandungnya selama lebih 6 bulan yang membuatkan beliau gundah gulana dan cepat marah.... 'Lubang keramat' kepunyanya Media Cyber dah longgar akibat dilanyak berkali-kali oleh Panglima Toyol....

tapi..... bila dah dapat madu sepahnya mahu di C4 pulak!!!!.... haaa nilah dia orang-orang tua cakap kepimpinan melalui teladan.... ..

Dari PM 1 Malaysia Kepala Taik Perompak berbillion-billion Harta dan Khazanah Kekayaan Negara ke bekas Besar punya Menteri kat Slangor Penchachai laki bini (Laki Perompak Bini Penyamun dana Balqis) tak sedar diri semua bila dah abis 'makan luar' terus cuci tangan pakai C4..... Yang jadi mangsa adalah Media Cyber, tapi bila dah tersepit macam ni Media Cyber datang pulak kat blog TP ni nyalak macam anjing rindukan tulang kepala lembu....

Jangan la marah-marah macam ni Media Cyber, nanti aku tolong carikan Pak Sanggup untuk Kau...

Kau suke tak?.......

takpe.... takyah la kau terima kasih banyak-banyak cam tu skali kat aku... aku tolong kau ni ikhlas.......

aku cuma nak kau sedar yang tak guna makan nasi + bagi makan anak bini pakai duit RM 3.00 sejam yang dibayar pada setiap bloger upahan umNO untuk jadi pencacai tong taik kepada Parti Warisan Penjajah British Kafir Harrr biiii ni..... kerja jadi tukang masak kat restoran mamak lebih berkat dan afdhal dari jadi pencacai umNO....

harap kau sadar dan insaf setelah membaca titipan aku yang tak seberapa ni......babai sahabatku Media Cyber..... Muahhh........

dulukini said...

Juak-juak makin terdesak..termasuk Media Cyber.

dulukini said...

Terbogel habis korupsi korupsi orang UBN yang diketuai olah Khir Toya. Habis duit rakyat selangor dihabiskan dia orang. Sokong sangat parti rasuah nie(UBN) inilah balasannya.

Tulang Besi said...

MEdia Saiber,

Nak tanya sikit. Duit BALKISH tu bila nak pulang woiii.

Ayam dah pulang ke reban dah tapi tak nampak2 duit Balkish tu.

anti umno said...

Media cyber,

Apa yang selcat buat itu sudah cukup profesionallah tu. Mereka buat soal siasat secara terbuka, tiada selindung selindung. Tiada apa yang mahu disorokkan. Malah dirakam untuk tontonan orang ramai. Orang boleh lihat secara langsung.

Tak ada seorangpun barua Umno itu diugut dan didera. Tak ada juga yang mati terhumban keluar bangunan.

Rupanya kepada barua Umno, siasat sehingga mati, baru profesional.

cicitHJHASSANu said...

bongak betullah!!!!
hal kecik bagi ribut dongos...
hal 10 juta sapa nak jawab ngok!!!
jangan jadi amenongok jugak...

bukan setakat pegawai tu,tapi anak bini dia pun nak kena jaga dol...

dah tu,pegawai tu pun cerita hal toyota khir..hehe
skang ni khir tengah bergelak sakan...
tapi dia lupa,penyapu yang dulu tu D.O ada simpan lagi..sepak jer dengan penyapu tuh!!!!

dulukini said...

Kepada yang menyokong sangat parti rasuah nie terimalah balasan anda nanti diakhirat kerana bersubahat sama dengan mereka.

Anonymous said...

salam

Sebagai pemerhati dari jauh saya sangat setuju SELCAT ini kerana ia menggambarkan corak pentadbiran sebenar kakitangan awam. Ketua Jabatan seperti D.O perlu dapat memberi penjelasan segalan pelan tindakan yang telah dan akan dilaksanakan. Rakyat juga perlu tahu sejauh mana kejayaan pegawai daerah tersebut. Tahniah kepada PR Selangor atas pembahruan itu. Inilah ciri-ciri negeri maju yang memacu kearah kejayaan pada masa depan.

Pegawai daerah yang tidak memberi kerjasama perlu diganti kerana mereka sudah lama menjadi DO tetapi tidak mampu membentangkan pencapaian mereka.

Tahnaih PR Selangor

kafe kenyalang said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

SELCAT@SELANGORCATCHUP ..dah takde lagi... hanya menunggu mase jer.. tok2guru mentalkin...kan PR Selangor dan hampir tiba para Malaikat mencabut usia singkat kerajaan songsang PR

Anonymous said...

To Anon 8:35PM

Kata-kata dari orang yang akan ditalkinkan tak lama lagi. Semua rahsia rasuah UBN akan terbongkar.
Terimalah balasan menipu sangat rakyat selangor.

zali said...

selcat?
lalalalalala...

Anonymous said...

kekek zali zali

Anonymous said...

Pemuda Pas anjur rumah terbuka 3 agama 'Hari Raya Aidlfitri,Pesta Kuih Bulan,Deepavali' emmm... Media Cyber halal ke cara Pas nie.. disisi Islam ???

Anonymous said...

anony 8.45

pada Pas segala-galanya halal.. kalau bersama dengar PR takder yg haram...

Asal said...

yang hampir sangat nak baca talkin tu bila tuan anony 8:35pm? Peruntukan untuk satu tahun habis dihentamnya dalam tiga bulan, baguslah kalau siasatan selcat macam ini, tuan-tuan DO pun boleh senyum, bukannya salah mereka pun, yang silapnya BN haprak keluarkan arahan (w/pun dikatakan permohonan) masa itu kerana mereka ingat mereka boleh perintah Selangor lagi selepas PRU12, tuan-tuan DO pun mestilah takut dengan haprak BN waktu itu, kalau ingkar mesti dikenakan tindakan, tak ada siapa yang sangka negeri Selangor akan jatuh ke tangan PR. Kepada pencacai umno teruskan usaha anda dengan memberi komen-komen yang pasti menjauhkan rakyat malaysia daripada parti umno, silakan ....

Anonymous said...

kekekke...dah mula gelabah juak2 UBN

Anonymous said...

Amacam zali dan media cyber? dah ada bukti video ni, takkanlah Anwar brahim kena tumbuk pun kau orang tak kisah, inikan hanya interview dah gelabah bewak umno jadinya.

Jangan nak tegak benang basah, kalau pegawai kerajaan nak jaga standard dan nak berlagak, tanya dia orang gaji dia orang tu guna duit umno atau duit rakyat. Mesti kena ingat kalau pegawai tu tak boleh menerima malu, letak saja jawatan dan bagi pada orang muda kerja yang banyak tengah menggangur ni.

Bukan soal maruah, ini soal menyalahgunakan wang rakyat. Menyalahgunakan wang rakyat pegawai2 ni tak malu pula tak kisahlah apa alasannya. Lebih baik letak jawatan dan masuk umno lagi bagus.

Anoinimuz said...

dah bewak...memang la gelabah...duet blum masyukkkkkkkkkkk...

Anonymous said...

Media Cyber dan Zali dah tak boleh diubati sebab terlalu banyak makan rasuah duit UBN. Dia orang telah dibuta perutkan oleh parti rasuah (UBN) tu.

Anak Lawin Papulut said...

zali dan media cyber...duit haram upahan umno buat majlis rumah terbuka dan belanja umrah mak bapak ko berdua...tahniah...syoknya makan duit haram.....

Liza said...

asal keluar je "Minda Cibai" mesti mencarut! agaknya sejak kecik lagi sekeluarga suka mencarut ke?

Anonymous said...

pukimak lu ubn

Anonymous said...

Datok Dr. Hassan Ali membuat kritikan terhadap Selcat seolah-olah untuk menolong menutup kesalahan wakil rakyat BN di Selangor.

Dalam temubual dengan tvselangor Datok Dr. Hassan mencadangkan cara memanggil pegawai, cara bertanya pegawai, cara melihat pegawai dan berbagai cara yang berbangkit terhadap pegawai kerajaan perlu diubah...?

Kita percaya pihak Selcat akan ambil perhatian terhadap cadangan itu.

Cuma kita harap selepas ini Datok Dr. Hasaan jangan campur tangan dalam urusan Selcat. Jangan nak sibuk menjaga bilik dan pejabat orang lain.... nanti dalam bilik sendiri penuh dengan fail yang tidak terurus.

Tugas Selcat mesti diteruskan tanpa perlu takut dan gentar menghadapi manusia yang bersalah.

Rakyat Negeri Selangor memamg ingin tahu bagaimana pemimpin Barisan Nasional ketika dulu menguruskan wang peruntukan kerajaan terhadap pembangunan rakyat.

Anonymous said...

sokong!... cadangan angkatan muda pkr negeri2 diperintah kerajaan pr ketua menterinya digilir2kan semua bangsa melayu cina india

emmm.. nak ke tok guru kelate turun taktha? limcai? khalid? azizan? nak tengok komen penyokong pr jangan sembur air liur busuk jer..

Anonymous said...

Anon 654,

Kau ni betul2 mangkuk ayun. Buat apa nak gilir-gilir? parti mana dalam PR menang kerusi banyak dialah jadi MB, bodoh. Aku tengok BN tak gilir pun di negeri2 BN.

Di Penang contohnya umno dulu menang banyak kerusi, haram jadah umno tak gilir pun bagi melayu jadi Ketua Menteri apasal? Jangan ludah ke langit kena muka sendiri.

Kaki orang Penang menyumpah sial umno ni jadi barua Parti Gerakan, Ketua menteri dia pula rasis pukimak.

Tengok macam LGE tak de pun nak kacau melayu.

TAIPINGMALI (TM) said...

Tumpang komen sikit,
1. Isu Balkis sepatutnya PKR tak boleh campur tangan, kerana Balkis dibawah kerajaan BN. Balkis boleh dibubar mengikut undang-undang ROS. Pkr sibuk bukan pasal Balkis tetapi kerana wang RM9 Juta dalam akaun Balkis dan Bangunan Balkis.

2. Wang dalama perbendaharaan Selangor berjumlah 1.4 billion sewaktu Khir Toyo menyerahkan tugasan kepada Khalid Ibrahim. dan bila wang digunakan sesuka hati sehingga TBH membunuh diri kerana malu dan dan sehinggakan wang zakat pun akan digunakan, ia menunjukkan wang 1.4 billion tu sudah habis.

BOND 0134331159 said...

bersedia semua

INTERNET akan JAM bila bila masa SAHAJA

klik bawah

http://bond0134331159.blogspot.com/2009/09/amaran-kesesakan-internet-mungkin.html

Anonymous said...

umngok bn menjahamkan duit rakyat Selangor. Memang cibai lu umno bn..!!

Anonymous said...

anon 7:34am
bodoh! tolol! bahlol! anak gampang! anak haram! anak luar nikah! kau takbace ke harakahdaily angkatan pemuda pkr yang cadangkan ..dasar penyokong pr@a'war katak bawah tempurung yang banyak fitnah tuduhan liar seperti binatang di hutan@babi hutan! takate ikut fakta tulah.. sokong membabi buta taknampak fakta takingat ke bn dah buat kat sabah dulu bergilir2 km hanya dimansuhkan bile rakyat sabah taknak digilirkan sampah!..

SYOK TINDAS ORANG... said...

Apa salahnya pegawai yang sah menyeleweng dibuli dlam soal siasat Selcat...contoh tauladan oleh SPRM jalankan soal siasat sampai 3 pagi dan tahu2....saksi mati...soal jawap Selcat tak lah sampai 3 pagi dan belum ada yang mati pun...kalau kena kat orang ...bukan main suka...kalau kena batang hidung sediri...heboh sampai ke neraka..

Anonymous said...

anon 8:57am

takyah ikut rentak penyokong2 pr tu.. nampak sangat baculnye 'mengata dulang paku serpih mengata orang mereka lebih' takkan pr boleh memerintah malaysia memerintah negeripun dah teruk! lepas mengemis peruntukan kat kerajaan persekutuan diorang lawan balik _pr tak boleh menguasai kl atau puterajaya sebab asyik berbalah bergaduh sesama sendiri.. pru13 pr nie akan berkubur tanpa nisan

Tulang Besi said...

TAIPINGMALI (TM) said...
Tumpang komen sikit,
1. Isu Balkis sepatutnya PKR tak boleh campur tangan, kerana Balkis dibawah kerajaan BN. Balkis boleh dibubar mengikut undang-undang ROS. Pkr sibuk bukan pasal Balkis tetapi kerana wang RM9 Juta dalam akaun Balkis dan Bangunan Balkis.
.

Ni lah dia kepala otak UMNO.

Duit Rakyat diorang ingat duit bapak diorang.

Anonymous said...

aku tengok taiping mali belakon drama, sebijik macam haram jadah kimak kau.

karat biru said...

....

Anonymous said...

Kengkawan...

BARISAN NAJIS akan mencari dan membesarkan pelbagai isu untuk menunjukkan PR yang memerintah Selangor ini terlalu lemah dan banyak kekurangan.

Aku rasa kita harus mengorak langkah mempertahankan kerajaan PR dan meraih lagi banyak sokongan dalam pilihan raya ke 13.

Kita tukar kerajaan BARISAN NAJIS untuk sekalian kalinya dan tengok samada PR mampu mentadbir Malaysia tercinta.

Barisan Najis telah memerintah lebih 50 tahun...sebab tu banyak kekurangan dan kehancuran yang mereka lakukan.

Anonymous said...

Teruk betul le sapa yang incharge blog ni... lebih banyak mencarut drpd membri pandangan....

Anonymous said...

Dr. Hassan Ali ! Teruskan perjuangan anda untuk tegakkan Islam di Selangor. Kami menyokong anda dengan sesungguh hati. Allahu Akbar.........

Anonymous said...

Anon 734 dan Anon 857.

Aku taulah itu cadangan AMK PKR, aku bukan kata cadangan kau, cuma nak perbetulkan cadangan AMK PKR yang tak betul tu. Aku bukan macam penyokong umno 'Pak angguk'. Suruh makan tahi pengikut umno akan makan tahi.

tak timbul isu-isu gilir dalam PR. Sapa menang majoriti dia jadi ketua. Sistem gilir memang tak leh pakai sebab umno dah gagal dan terbukti gagal di sabah dan Penang.

So kau ingat umno tu bagus sangat ke. dah nak terlungkup dah parti umno kau orang berdua tak sedar lagi ke? Tengok di Bagan Pinang, Umno akan kalah walau banyak mana pun undi pos ada di situ, kerana kalau umno berlakon. rakyat pun boleh berlakon untuk tatapan umno.