"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, October 06, 2009

N-31 Bagan Pinang: 1Malaysia Tersungkur...

Reactions: 

14 comments:

hantupensil said...

kah kah kah kah...
petanda kejatuhan humno..
hahaha

dulukini said...

kearah pegi jahanam dengan parti rasuah nie.

Sape PR/BN/UMNO yamg nak panjangkan zakar? said...

takbirr!!

KTM Kena Tipu Jugak.. said...

Tahun 2004 saya menjadi KTM ketua tempat mengundi...saya tolak untuk undi pos...pada hari mengundi pukul 12 tengah hari saya keluar sekejap ke pusat lain untuk mengundi...sampai di pusat itu...saya hulur KP...kerani itu periksa daftar mengundi...kerani itu kata TUAN SUDAH MENGUNDI...saya jawab SAYA KTM...dari pagi 5.30 pagi saya bertugas ambil TONG dan alatan mengundi...bawa anggota polis bersama...masa bila pulak SAYA DAH mengundi...sehingga sekarang saya tak dapat jawapan RASMI..tapi saya boleh agak mereka guna pengundi hantu...gunakan kad kuasa lain yang palsu...menggunakan nama saya TAPI gambarnya pengundi hantu itu...SEBAB itulah dakwat jari SPR terkentut TAKUT nak gunakan.

AnaK BugiS said...

Janji umno mcm tu ler..

cakap tak naik harga minyak.. tapi naik..
Cakap tak nak rasuah tp pilih pemimpin rasuah..

hehehe

Liza said...

itulah nasib bahtera parti "The End" ... ada sapa check tak dalam tu kot2 ada terselit Mohyeden ka... ada duit yg dibawak lari ka... "The End" tu bukan boleh cayo...

Anonymous said...

Itu petanda Umno dah nak tersungkur kat Bagan Pinang.

bodik said...

x lama lg hancurlah tu...binawe punya umno!!!

jiwakacaw said...

uuuuiiiihhh~ macam2 ade dlam 2....basikal...mee segere...duwet pon ade 2....hahahaha

KEMBOJA said...

HOOOOREYYYYYY......
DAH JATUH TERSENGET....KEMUDIAN TERBENAM PULAK....

MEMANG ALAMAT UMNO-BN KAN TUMBANG DAN AKAN DIBENAMKAN OLEH RAKYAT MALAYSIA...

Anonymous said...

rokok naik lg 2kupang....

jiwakacaw said...

naek lagy ke bro???

muhammadhafizharon said...

Cara Memilih Calon Mengikut Islam
http://muhammadhafizharon.blogspot.com

Anonymous said...

orang BN jgn mara ek..rkok naik lae...wwweeeiiiii....idup kelajaan...aku x kisah hrga barang naik lae,sb aku org kaya duit aku bnyak.. Padan muko ko...