"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, October 11, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar Sekitar Hari Pengundian (bhg 1)

Reactions: 

50 comments:

Anonymous said...

KALAH Besar TU beb....

Blah r Pakatan babi haram jadah

Anonymous said...

KALAH Besar TU beb....

Blah r Pakatan babi haram jadah

Anonymous said...

KALAH Besar TU beb....

Blah r Pakatan babi haram jadah

Anonymous said...

KALAH Besar TU beb....

Blah r Pakatan babi haram jadah

Anonymous said...

KALAH Besar TU beb....

Blah r Pakatan babi haram jadah

Anonymous said...

baru dua kali kalah

lagi malu kalah 7 kali, dah la jadi kerajaan hari2 kempen kat tv tp kalah gak

pakatan tak payah undi pos pon menang, bn nak kena ada undi pos baru boleh menang. malunyaaaa

lepas ni kita lawan lagi kat kota siputeh. korang tengok la nanti nak berlagak ngan pemuda pas kedah silap2 lari tak cukup tanah samseng2 panakut umno nanti

tu pon kalau adun johol tu tak meninggal la

Anonymous said...

apa nak pelik pas kalah. apa sebelum ni pas tak penah kalah ke.

yg pelik kan kalau bn kalah. duit juta2 ditabur, dari duit sampai la pelacur di sogok kat pengundi, baru menang dua kali je pilihanraya kecik

tu tanda nak pupus la umno ni nanti

Anonymous said...

umno la babi

amik tanah orang melayu buat bela babi

babi punya umno babi

Anonymous said...

tak salah bagi rasuah..sbab naib kata isa tak salah

kalau umno bg rasuah tak salah boleh, kalau org lain bg drrma di akta rasuah

bingai umno

JANGAN-KLIK said...

Dahlah tu...

Menang dah pun YB Isa...so balik ke urusan masing-masing. Cuma di ingatkan, jangan klik nama pengirim.

Jom kita buat biznis lagi baik...

Anonymous said...

umno celaka menang cara bacul

Anonymous said...

Bacul tak bacul... lalat dah mati kena renjatan elektrik. Import abang kebal kulit buaya pun kalah lagi. Baju koyak, berdarah kalah macam orang kena bom, tapo kulit ok, apa cer..?? Lepas ni apa plak...????

MeriamBuluh said...

Salam perjuangan...
Kekalahan PAS mewakili PR memang telah dijangka...
Kawasan ini memang banyak undi POS kita berlawan sebab sebagai anak jantan..
Jangan jadi macam UMNO nampak nak kalah tak letak calon..Contohnya PRK Penanti...
Dalam Malaysia tak banyak sangat kawasan ada undi POS jangan bimbanglah...
PRU13 kita POS pemimpin UMNO ke muzium dan ke penjara.

Anonymous said...

Abis laa Mat Hasan, pasni memamg kucar kacir laa kerajaan negeri. Dah tentu isa samad ni nak jd exco negeri. Silap2 isa samad malam ni jee die dah berkeinginan nak kerusi MB N9 tu semula.

Addin said...

Aku nak tanya skit, sapa-sapa yg boleh jawablah..Siapa yg arahkan kes khalwat najib & ziana zain di tutup dr pengetahuan umum ?

Anonymous said...

aku nak p pos ofis mgundi dacing karat nnti

Anonymous said...

hekele,baru 7-2...nak heran pa nya...tunggu kat kedah plak nnti...

Anonymous said...

susun strategi elok2, jgn gaduh2 same sendiri, buat perhimpunan blogger pro PR semalaysia, bahagi ikut negeri, parlimen dan dun, saling bertukar2 idea. jangan putus asa, masih ada ruang untuk kita.

terimalah keputusan ini dengan seadanya, walaupun kita rasa tak puas hati, percayalah lepas ni UMNO akan terus berpecah, Muhammad Hasan dah tak senang duduk, Muhyiddin siap2 utk menghadapi team Isa Samad, mereka sudah kembali, nantikan episod seterusnya.

Anonymous said...

Gambaq bawah sekali...Bendera Be End letak kat pungkoq ja ka wei...hahahah..xpa2 kiat jumpa di kedah plak nanti ye...

MC_Shaharul said...

tahniah kpd rakyat di bagan pinang krn mendpt wakil rkyat rasuah,nntikn pembohongan dan duit2 yg akan hancus seterusnya...

Pak Kadok said...

Kepada yg menang dan bersorak sakan kerana gembira rajin-rajinlah buat kajian kenapa majoriti kaum India sokong BN didalam PRK kali ini, apa yang DSNajib beri sehingga mereka rela membelakangi agama mereka yang dihina dengan pijak kepala lembu oleh Umno, jangan jadi seperti sorakan Pak Kadok ayamnya menang tetapi kampung tergadai ... fikir-fikirlah.

Umno Gombak said...

Terima Kasih yang teramat sangat kepada YB Dr Hassan Ali atas jasa dan pengorbanan yang tidak ternilai dari beliau. Kerana kegigihan dan peranan beliau, Umno menang besar di Bagan Pinang.

Kami menyokong usaha YB Dr Hassan Ali ini dan kami amat berharap Belaiau ditabal sebagai Menteri Besar Selangor nanti.

Anonymous said...

Sial punya pakatan haram jadah..kalau rase geng2 haram korang tu bagus sgt,ape kes mamat kulit buaya tu..

DASAR PENIPU...FUCK U PAKATAN HARAM JADAH..

Bodoh said...

sejarah dah bukti rakyat pasti akan pilih peliwat jadi YB, Khalwat jadi YB, rasuah pun jadi YB, pukul bini pun jadi YB..pendek kata kita nie yang bodoh.

tapi yang paling bodoh yang dok sokong peliwat sesumpah tuh macam topeng perak budak subang nie.

Anonymous said...

tahniah bn menang.
tp sedih kalau menangpun dengan akhlak budak2 bn camni..

agak2 la bagan pinang oi..dah la dekat sumatera, karang tanah begegar ke, ombak laut naik atas kepala ke..insaf le sikit.

aku mungkin salah.

Anonymous said...

INI LAH MUKA-MUKA PEMIMPIN PELAPIS UBN..... ADA HARAPAN KE....? HANCUR NEGARA KU.......!

Anonymous said...

Undi POS
BN 3,521
PAS 601
Rosak 54
Maj. 2,866

Bladwall
BN 215
PAS 90
Rosak 7
Maj 125

Sua Betong
BN 371
PAS 149
Rosak 9
Maj 222

Eastern
BN 136
PAS 78
Rosak 1
Maj 58

Seliau
BN 349
PAS 113
Rosak

Atherton
BN 236
PAS 91
Rosak 1
Maj 144

Bagan Pinang
BN 1,309
PAS 578
Rosak 19
Maj 712

Si Rusa
BN 767
PAS 374
Rosak
Maj 393

Telok Kemang
BN 1,109
PAS 563
Rosak
Maj 546

MAJORITY 5,285

KAHKAHKAH PAS KALAH SEME PETI UNDI...HAKPTUI!!!! Okeyla ader jgk askar2 komunis undi kat PAS.

Sejak awal lg aku da tau..mmg xder peluang kat kawasan nih. Nih kwsn sejuk. Ruginyer kat puak PAS sbb, kebongokkan mereka terselah dlm PRK nih.. Part yg paling best Tantawi pegi ajak jihad nak cover bdk rempit yg koyak baju ngn darah sos tomato hakhakhak..PAS buduh

AnaK BugiS said...

Tahniah pada isa, walaupun calon rasuah tetap menang.. hehehe

Anonymous said...

Tahniah ats kebodohan dan kebengongan dan kegongaan hamPAS sbb dah th yg naur juburi bapak rasuah,bapak kronisme,kaki putar alam, kaki liwat tp masih nak angkat si berahi tu sbg PM malaysia...

selisih malaikat 44 la aljuburi nak jd PM gak..syusshh9x..g duk diam2 kat penjara sungai buloh nu..xpayah nak menyalak lg..

Edyes said...

Salam tuan,

ulasan edyes di sini

Terima kasih kerna bagi laluan

Anonymous said...

walaupun dituduh aljuburi dia menang dipermatang pauh tak kan org orng permatang pauh bodoh kut nak pilih kaki aljuburi lu sendiri pk la abg jangan bodoh sangat ......

Anonymous said...

Alhamdulillah.
Tahniah utk Isa, UMNO & BN.
Semua ni kekuasaan Allah SAW.
Hanya Allah tahu apa yg terbaik utk hambanya.
Semoga TS Isa dapat menunaikan tanggungjwb yg diberi sebaiknya.

Pertandingan dah tamat, mari kita bersatu semula. Buang yg keruh, ambil yg jernih.
InsyaAllah tak kan hilang ISLAM & MELAYU di dunia.
Allah Maha Besar!!

Anonymous said...

Best betul, lepas mat isa jadi adun bolehlah budak2 ni jadi bohsia dan bohjan macam PM mereka. Mat gian pun boleh sebab banyak port terbengkalai kat nogori. melayu akan hilang di dunia kalau pemimpin seperti Isa diangkat sebagai khalifah sebab terang-terang makan rasuah. Islam dan melayu tak sama. Jangan campuradukkan melayu dan islam.

Anonymous said...

Orang N9 tak belajar ape yang telah jadi pada bangsa asal usulnya mereka yang datang dari Padang. Kalau mereka buang sifat perkauman dan berpuak-puak akan lebih sejahtera hidup mereka tapi pemimpin rasuah di angkat mereka. Jadi tak usah bercakap pasal islam sebab islam tu tak sama dengan melayu. Bukan semua melayu islam. Hendaklah perjuangan atas kesepakatan ummah atas landas islam baru kemenangan akan berterusan. kalau bersifat nasionalis ia takkan bertahan lama. jangan percaya pada pada kata-kata hang tuah yang melayu takkan hilang didunia. satu pembohongan. Melayu akan lenyap gara2 pemimpin2 mereka yang rasuah dan menggunakan topeng agama bagi berselindung segala kemungkaran pada rakyat.

Perhatikan projek2 terbengkalai tu satu dari buktinya. jangan harap dengan jalan kampung bertar sahaja sebagai satu bukti umno berjasa tapi orang melayu akan lebih hebat, malah islam akan lebih dikagumi kalau umno tiada kerana melayu tidak lagi ditipu.

NaNbN said...

Walau apa jua komentar kritikan maki hamun sumpah saranah fitnah liar tohmahan tak bertanggungjawab yang dilontarkan oleh kedua belah pihak hakikatnya BN/UMNO menang dalam percubaan kali ini ~menang tu tak apa adat pertandingan pasti ada menang kalahnya kalaupun tidak seri

Namun hakikat jua harus diterima soal majoriti yang agak tinggi kepada calon BN/UMNO ada ke ini disebabkan oleh aura slogan 1M??? yang dipromosikan oleh 'Perdana Menteri Rakyat DSNR' telah meyemarakkan bibit2 rakyat akan menyokong kepada BN dalam PRU13 kelak **kita tunggu dan lihat ???

Semua pihak tidak boleh leka dan dibuai mimipi indah di atas kemenangan ini,pastikan berkerja keras untuk meyakikan rakyat sehingga tamat PRU13 nanti...

Syabas dan Tahniah kepada calon BN/UMNO TSIS kerana menang *Syabas dan Tahniah jua kepada calon PAS/Pakatan Pembangkang Zulkefly kerana melawan...

Anonymous said...

sebab PAS kalah,
1.sibuk jaga kuil hindu
2.sibuk ngan isu kepala lembu
3. MB meroyan pegang lilin utk cina terjun bgunan
4.sibuk memperjuangkan cina terjun bgnan
5.jadi lembu bwak lembu depan bgnan masalam.
6. arak 7E kalah kecut telor kat DAP kecuali DR Hassan Ali
7. terlalu sygkan/manjakan DAP.
8. Dah 2 tahun memerintah beberapa negeri PR perangai mcm budak2 tahu cari salah org jer. x tau nak perintah
9. Dah tau BN byk tinggal tahi kat selangor, kedah penang perak yg kamu sibuk nak tawan jugak apasal. dah masuk lubang tahi kena lah cuci jgn tau nak suruh org lain cucikan. tunding satu jari 4 jari kena btg hidung PR.
10. Balasan tuhan sbb telalu bongkak sombong dan dengki... ckp bab agama tp ckp x serupa bikin.
11. byk sgt berceramah politik kurang ceramah / usrah agama jd ilmu agama kurang.
12. asyik salahkan org lain dlm segenap hal terutama BN tapi x tau nak muhasabah diri.

saudara seislam ku tolong tambah.... penat pikir hal golongan bengap lembu ni...

Anonymous said...

SEBAB UMNONGOK MENANG..

Satu sebeb je aku bagi...

RASUAH... Diulangi..
RASUAH...

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat. Orang Umno akan sentiasa gelisah selagi orang beriman berdoa agar perasuah dihancurkan. Allahu Akbar

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Spesis bingai satu lagi. Woit! Anon 5:16 PM! Punya ler panjang senarai nko tapi macam celaka jugak bila aku baca. Macam budak sekolah tadika kemas. Baik nko bagi senarai panjang nko ni kat Isa Samad yang pendek tu. Suruh dia tambah-tambahkan. Yapadey!! Macam sial betul. KAH!KAH!KAH!

SUAMY VOLUK said...

Dei..apa da tunjuk bontot...lain kerja tarak ka...lu punya Umngok punya boss ajar itu macam ka...lu ada sekolah ka tarak...apa macam lu boleh kempen politik?...itu tinggi punya pelajaran menteri cakap...budak sekolah ...universiti IPT punya student tak boleh kempen politik...ada butul ka itu menteri cakap...saya ingat itu menteri serupa jugak macam lu orang...TARAK SEKOLAH punya worang...ada cet..ada cet.tuuiiih..

Anonymous said...

BN dah jual tentera dengan nilai RM300/seorang. Jatuhlah maruah tentera untuk melindungi rakyat dan Agong.

Sila lihat You Tube ini dimana maruah tentera telah di hina oleh Zahid yahudi umno.

http://rights2write.wordpress.com/2009/10/12/bagan-pinang-malaysian-style-democracy-at-its-best/

Anonymous said...

Aku tengok org BN ni guna budak sekolah jadi penyokong dia.Apa cite beb?Takan desperate sgt kot guna bdk sekolah dan bini2 org keje gomen kot?
SHIT!Memalukan duduk kat Tanah melayu ngan politik yang kotor dan berpuak nie.

Anonymous said...

Ngape bebudak baju biru dan lelain tu suka sangat tunjuk bontot. Patut tunjuk simbol satu malaysia..

Hidup tiada gagasan..

Anonymous said...

salam....13hb october 2009
saya org kg DUN JOHOL....
hari ini DUN JOHOL buat pembedahan masuk besi di tulang belakang di hospital pakar.harap2 bersabat yoo...org kg den dh hantar surat perletakan jawatan.hari raya lepas dia bertongkat utk bergerak...dan puak2 yang selama ni tukang kipas dia dh tak dtg menjenguk dia.cuma pilihan raya akan berlaku selepas terjadinya bagan pinang....harap2 bersaba yoo.
sapa2 yang nk komen lebih2 DUN johol harap tgok2 dulu ye...jangan buat andaian.kg den nie mundur dlm dearah kolo pilah dan dlm dun N9.seperti dearah baling dan kawsan kg yg mundur.
umah den kek kolam pancing dlm dun johol.sapo yang nk buek kacau harap2 jangan yo...den dah bersedia.

booman said...

budak2 muda masuk um-NGOK seme dapat sindrom bebalism a.k.a bodohism... akhlak buruk yg amat dalam gambar kat atas tue... buat malu mak bapak jer spesis tunjuk bontot nih.... moga UM-NGOK mampos dalam PRU13 akan datang...insya-Allah

Anonymous said...

Kesian orang Umno. Sentiasa gelisah kerana orang beriman masih mendoakan perasuah mereka agar dihancurkan Allah. Teruskan solat hajat dan puasa sunat tanpa rasa jemu. Allahu Akbar

habukayu said...

APA HABUAN BUAT PENYOKONG DAN PENYUNDAL UMNGOK SLPS KEMENANGAN:-
1)mat rempit dan minah belen 'bersatu'dlm semak dan tepi pantai utk menambahkan umat syaitan
2)yg kafir pulak disajikan dengan todi dan arak celebrate kemenangan haramjadah
3)makcik2 yg tua kutuk spt di atas terus melakukan dosa dan jauh dr ISLAM HAKIKI sampai la depa mampus
4)mat2 boroi dgn duit haram terus memboyot perut dok kedarah hasil keringat rakyat
5)KALAU UMNGOK LAKNATULLAH DAN BN HARAMJADAH DAH RASA POWER DAN ONE MALAYSIA BERJAYA...."BUBAR DUN PERAK" BARU TAU TELOQ HANGPA ADA LAGI KA ATAU DAH BAGI ANJING KURAP MAKAN

Anonymous said...

tq TP sbb add foto pakcik yg naik basikal tu...sebenarnya aku yg ikat bendera pas kat depan basikal dia...dr biaq puak umngok ikat kat bkg tu...pakcik tu sebenarnya bisu dan pekak...dan wayar ada putus sikit,tp hati dia baik....dia taktau apa..masa aku bg bendera pas nak ikat dia seronok dan bg kebenaran,moga Allah merahmati dan murahkan rezeki dia...AMIN

Anonymous said...

budak yg nunjuk punggng tu comel gak eh.... ada bakat jadi moneyboy nih...bak no tepon!

nor suzana said...

aku tengok ramai budak2 akhlak teruk ..anak sapa ni ...anak aku kalau tak tutup aurat duduk tepi jalan..siap ..yg jantannya nampak tak reti sopan santun jenis tak solat tunjuk belakang tak habih2..ni ka satu malaysia slogan yg dah perabih jutaan ringgit ,aku harap perangai budak remaja ni tak bawa sampai umur tua...habis generasi takwa..hanyut dek jahiliah..tidak subur mencintai Allah dan Rasulnya..