"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, October 12, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar Sekitar Hari Pengundian (bhg 2)

Reactions: 

164 comments:

Anonymous said...

Lawan tetap lawan, jangan patah semagat, kita bangkit balik, baru separuh jalan.

Anonymous said...

budak tayang bontot-wajah-wajah budak tak pas SPM

JUDI ARAK ZINA SEMUANYA HALAL BAGI BN said...

asal aku xdpt nk terima awek org BN haa??cian plak aku nengok...muka dah ok..tapi parti plak x oK..haizzz...


Sayang btol laa org BN ni...Menang Atas undi POS...tapi aku leh kata depa ni mmg x maju...dok kena tipu laa smpi kiamat!!


Undi BN TEmpAH NERAKA!!

MeriamBuluh said...

Mat Hasan tak boleh tidor..
Harta Ismet Ulam Raja kena bahagi dua dengan Md Isa...
Perebutan kuasa akan berlaku selepas ini di N9..
Tungguuuuuu....

Anonymous said...

ape sal laa dieorg ni tayang buntot..xpaham tol aku..otak letak kat bontot kot..

Orang paling gembira malam ni tido nyenyak semestinya Isa Samad..tapi org yang paling2 xboleh tido malam ni adalah Mat Hasan..Haha

bikir perak said...

Cantik betul akhlak2 Barisan Nasional ataupun Parti Perikatan ataupun parti politik Malaysia yang dimulakan oleh orang Melayu yang bersatu di bawah presiden UMNO, dengan Bangsa Melayu tak pernah lekang dari mulut mereka..Tahniah dan syabas melahirkan generasi pelapis Maha firaun yahudi al dajjal.

Selamatkan 1 Malaysia di pimpin oleh genarasi sebegini..? Mari kita fikirkan bersama...virus ini kena musnahkan spt selsema Babi ataupun HINI yang melanda dunia.

bikir perak said...

hello2 berita bravo untuk puteri2 hangit umngok untuk calon Bini Mat Esa Pendek cerah sebab ada kekosongan untuk di sapu..?

Pendek bukan sebarang pendek... Kekuatan mengalahkan gerombolan babi di bukit pelandok yang mengakibatkan banyak nyawa melayang di sebabkan babi pendek ni.

Bersedialah wahai Mat Hassan untuk di canaikan menjadi roti canai yang di cicah Si Azeez mamak yang lebam seluruh badan kena belasah oleh penyokong pakatan rakyat.

Berapa habuan si perasuah Azeez lembik ni dapat agak nya...?

LAWAN TETAP LAWAN..

Anonymous said...

BN cukup merosakkan anak bangsa dari muada sampai ke tua pesong pemikiran kerana diperhambakan oleh UMNO.YG TUA pulak takut membersihkan pemikiran dari kongkongan UMNO kerana yg mereka nampak sekarang anak cucu mereka terjamin hidup dan masa depan walhal mereka tidak sedar MEREKA ANTARA YG BERNASIB BAIK DAN TIDAK MEMIKIRKAN KEZALIMAN YG DILAKUKAN OLEH UMNO KEPADA ORG LAIN.

boleh dirumuskan disini ramai antara penyokong UMNO cetek ilmu pengetahuan dan hanya bertunjangkan MEDIA KERAJAAN YG MEMONUPOLASI PEMIKIRAN MEREKA-MEREKA YG DAIF ISU SEMASA YG SEBENAR..aku xmengaku malaysia dah berjaya dan maju sekarang.jauh panggang dari api kepada singapore.

UMNO sudah terlalu byk menghabiskan wang rakyat bagi menampung kekayaan golongan2 tertentu dengan membiarkan rakyat berkerja serta mengeluarkan wang untuk memperkayakan mereka-mereka ini.seterus yg menanggung derita adalah rakyat sendiri.tax terlalu tinggi....cukup membebankan hidup rakyat untuk merasai kehidupan bg golongan yg tidak mampu!!!!

SELAGI UMNO TIDAK DITENDANG OLEH RAKYAT SELAGI ITU KITA AKAN JAUH DITINGGALKAN OLEH LAIN2 NEGARA MEMBANGUN...

kepada TP tahniah anda berjasa kepada rakyat.teruskan perjuangan kita.

Anonymous said...

kesimpulannya kekalahan ini adalah suratan yg perlu diterima. kena muhasabah diri jgn terlalu yakin jgn takbur jgn jd lembu jgn sibuk hal cina terjun bgunan, jgn sibuk kuil hindu , ambil berat isu arak kat 7E, jgn jd kuda sivakumar, jgn nak jd MB haram jadah hahahahahahahahahha

MAT SAN (MB N9) said...

BN SUDAH MENANG YEH!
BN SUDAH MENANG YEH!
BN SUDAH MENANG YEH!

YEH! YEH! YEH!

ALAMAK!!! MAT ISA MENANG KE???

Anonymous said...

Lepas mana2 yg rasa berkenan di hati pada UMNO tu, cepat2 lah masuk meminang, tak payah tunggu lama2, kalau ada rasa nak lompat tu, lompat aja lah...

Anonymous said...

BANGANG dan CELAKA Si pakatan pukimak...

nak jadikan undi pos penyebab kalah..babi pukimak kau ajar,semua saluran mengundi di dun bagan pinang pkatan sialan korang kalah..

kalau xde undi pos pun BN boleh menang...kalau dah dasar babi dan anjing memang dah xbleh nak buat ape dah..Boleh blah r PR shit.

Berambus dr malaysia ni kl dah byk songeh sgt,buat menyemak je geng2 celaka haram jadah PR peliwat ni

Anonymous said...

kalau takde undi pos pon bole menang? so apa lagi, mansuhkan la undi pos. berani?

ytak berani kan. tu la umno cakap je besar tapi bacul. kalau takde undi pos najib tu sekarang tengah tanam anggur kat cameron highland.

umno la babi, pnggadai tanah rizab orang melayu. pukimak najib la umno

Anonymous said...

anom 8:56
kau tak gi sekolah ke hari ni?
jangan2 kau ponteng lagi kot?
ini forum utk org tua saje...budak2 sekolah gi layan facebook ke apa ke...


i'm no king

Anonymous said...

umno babi

umno parti sundal

puteri umno bohsia 3 ringgit

Najis Razak said...

kesian aku tengok beruk2 ni... berapa upah agaknya dorang dapat eh..

Anonymous said...

PAKATan HARAm jadah sundal...sialan tahap pelacur,penipu dan penghasut si celaka yg paling bangsat..

perempuan pkr pelacur cibai..

babi sundal haram jadah pakatan..hoi celaka,mamat kulit buaya kebal korang ape crita..

dasar bangang celaka..kerja nak buat fitnah je..bangsat si celaka haram jadah yg sebarkan fitnah murahan kelas pelacur tu..

Anonymous said...

anon 10:00,
sedap betul sarapan pagi ni.
carutan berkuah segulai maki

PUTRA MERDEKA said...

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
pakatan rakyat dah makin goyang
sesama sendiri sansang menyansang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
tipu dan daya ditolak orang
seperti busuknya telur tembelang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
apa la nasib si kuda belang
ditipu tok guru siang dan malam

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
nik aziz dan hadi sudah terkangkang
salehudin dan tantawi dah masuk longkang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
musibat terpekik macam jembalang
muslimut menipu jual temberang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
kuda belang diperah macam jalang
tok guru juga yang terus kenyang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
duit balak dan projek dah banyak terbang
kena kebas yang baru untuk tambah wang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
apa jua yang kamu rancang
semuanya ditolak terus terbuang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
langkah pertama nak masuk lobang
sebelum terkubur PAS lenyap dan hilang

PAS KALAH di Bagan Pinang
duit deposit pun hampir hilang
bersama lah kita berdoa dan bersembahyang
Agar PAS hilang terus tak nampak bayang

PAS KALAH DI BAGAN PINANG!!!

Anonymous said...

Haha..PAS kalah, layak pun
janji kosong jer bolela....balek ceramah dok ngutuk puak UMNO ngn Melayu, DAP babi tu xnak plak dikutuknyer. muak aku..

Syuh2..pegi sambung keje jilat buntut DAP tuh. Pegi bina kuil byk2. Pegi baring tgh jalan. Pegi wat demo lg..kalo brani wat demo kat petaling street, ape barang demo kat jln TAR merosakkan bisnes org Melayu jer.. Pegi distribute arak kat seme 7-11 satu Malaysia nih. Hah..pegi ajar geng2 DAP tu ayat AlQuran supaye senang dorg nak berpolitik nanti, pedulikla dorg xberiman ke x.. Lg satu aktiviti baru korg kalo ader cina mati..pegi wat bace talkin kat dier mcm nizar pasang lilin kat TBH..hisy rosak akidah btol.

HamPAS haprak hakptui! merosakkan agame Islam. Goodbye PAS

Anonymous said...

INI LAH MUKA-MUKA PELAPIS UBN....... HANCUS....HANCUS...MALAYSIA KU...

Anonymous said...

kat BN sedap je mulot longkang puak totok sialan pakatan ckp pilih pemimpin rasuah...

YG si nuAR Peliwat tu pe cerita doww.bagus betul pemimpin PR ni, kaki liwat,inventor politik wang UMNO(lpas tu jaja kat org rmi pasal BN rasuah, kimak punya nuar), KAKI KRONI(lpas tu sibuk cerita kat org yg bn ni kronisme,cinabeng punya juburi)...

PUTRA MERDEKA said...

PAS KALAH DI BAGAN PINANG!!!

AnaK BugiS said...

PAS kalah di Bagan Pinang, UMNO kalah di PRU ke 13.. hehehe

AnaK BugiS said...

Strategi Najib menggunakan Makkal Sakti berjaya mengalih sokongan pengundi King Maker di N31 tp itu utk short term bolehlah, bila MIC dgn Makkal Sakti bertelingkah nanti, undi swing balik kepada PR..

Anonymous said...

PR ni jenis spesis ungka ke siamang agak2nya eh..ke jenis muka tembok..berbakul2 sumpah seranah dan hinaan terhadap polis dan tentera lps tu ada hati nak menagih simpati dr polis dan tentera tuk undi PR..

DASAR TAK SEDAR DIUNTUNG, kecik2 xnak mampus, bila dah besar menyusahkan negara je totok PR haram ni..berambus r dari malaysia ni,nak menyalak je kerjanye anjing2 PR ni.

Anonymous said...

wey TP Xnak posting entry kekalahan pas kt bagan pinang ke????hahhahah
TP alasan : BN PAKAI pengundi hantu, undi pos

hahhaaha

Anonymous said...

lahabau kebal si baju merah ni ape kes eh...senyap je hanjing2 PR ni, sekor pun xnak bersuara pasal kes provokasi murahan tahap jin afrit parti dajal ni..

Poji tokey bawak cerita @ Bapak dajal..

Anonymous said...

kecian TP datang jauh2 berhujan, berpanas, tido tepi jalan bawah pokok tiap malam..tp kekalahan terpakse dietelan hahhaha

duit modal xleh nk claim la TP coz pas da kalah hahhahahhahah

PR BAGAN PINANG bagi TP disifatkan misi yg gagal kerana gagal meraih keuntungan RM disana hahhahah

kesian...ciannnn haktuihhhhh..

Anonymous said...

Kesiaan penyokong pas dan pakatan kalau orang sabah siksa pengentoman haaaaaa pas kalah di Bagan Pinang maknanya sokongan Pakatan sekarang ni dah mula kendur macam seluar dalam putus tali he he he keluar sikit biji kalau seluar dalam longgar wakil rakyat yang kalah tu paham pahamlah mandi bunga tahi ayam sajalah bunga yang lain pun tidak mau terima

Anonymous said...

Tahniah ats kebodohan dan kebengongan dan kegongaan hamPAS sbb dah th yg naur juburi bapak rasuah,bapak kronisme,kaki putar alam, kaki liwat tp masih nak angkat si berahi tu sbg PM malaysia...

selisih malaikat 44 la aljuburi nak jd PM gak..syusshh9x..g duk diam2 kat penjara sungai buloh nu..xpayah nak menyalak lg..

Anonymous said...

Putra Merdeka,
aku memang bersetuju dengan kau "PAS KALAH DI BAGAN PINANG!!!".

Inilah kali pertama aku baca tulisan kau dalam kegembiraan. Sebelum ini aku baca tulisan kau tak ubah macam penagih kehabisan dadah. Merapu macam orang gila. Tapi aku percaya kau mungkin bekas penagih dadah..?

PAS memang perlu kalah dalam pilihanraya di Bagan Pinang ini... Kalau PAS menang dalam pilihanraya tersebut mereka yang berpartikan PAS akan lupa diri.

Sebelum ini mereka sudah diberi beberapa kemenangan, ternyata mereka sudah mula riak, bongkak dan bodoh sombong. Perlukan fakta..?

Sehebat-hebat UMNO yang berkokok... parti itu tidak boleh berdiri dengan sendiri tanpa sokongan dari MCA, MIC dan beberapa parti yang bergabong dengannya.

Apakah parti PAS lebih hebat dari UMNO...? Parti PAS mesti melihat wajahnya dicermin yang besar sebelum bercadang menjadi parti dominan dalam Pakatan Rakyat.

Walau pun parti UMNO dan Barisan Nasional diwar-warkan sebagai parti yang diterima rakyat, namun mereka terpaksa menggunakan SPR, Polis dan rasuah bagi memikat hati rakyat untuk menang dalam apa saja pilihanraya.

Apakah parti PAS diterima rakyat juga. Tetapi mengapa mereka kalah meraih sokongan dari rakyat..?

Parti PAS perlu ada "apa" untuk menang..?

Parti PAS memang patut kalah diBagan Pinang, kerana keluarga ini belum bersedia menghadapi kerenah SPR, Polis, samseng parti lawan dan juga penipuan "UNDI POS".

Putra Merdeka...,

Benarkah Isa Samad sudah menang...? Sebenarnya ISA ini adalah duri yang baru masuk dalam daging parti UMNO.

Untuk kepastian, kita tunggu beberapa ketika dan kita lihat siapa dulu yang akan menjerit kesakitan... "kemenangan membawa bencana"

Najis Razak said...

Pada semua pejuang - pejuang Pakatan.. jangan gusar dan susah hati dengan kekalahan ni. InsyaAllah ada hikmah disebalik ni. Antara hikmah yang besar adalah, dengan kemenangan ini bermakna, isu-isu rasuah dan korup dikalangan pemimpin BN belum selesai. Dengan ini bermakna perjuangan kita belum selesai. Andaikata PAS menang, maka seolah2 kita sudah berjaya dan akan melekakan kita semua.Malah ia tak akan merubah apa2 dasar kerajaan sial UMNO/BN. Ingat... perjuangan sebenar adalah pada PRU ke 13. Kita perlu tukar kerajaan sial yang sedang memerintah sekarang supaya sialnya tak tepercik pada kita semua dan bukan setakat nak tukar ADUN di Bagan Pinang sahaja. PR wajib bekerja keras lepas ni. Momentum rakyat untuk menuntut perubahan tak pernah berakhir selagi kerajaan sial sekarang memerintah.

Anonymous said...

bangang anom 12.25

xhbs2 salahkan spr,polis dan etc..bila sesuatu xberpihak kpd puak poyo parti komunis campuran bersembunyi balik nama islam ni..

time nak tagih undi mcm sial perangai PR gampang ni menagih simpati..jenis perangai dajal.

PR totally OUT of service..boleh campak kat lubang najis dah krn situ je tmpt si munafik dan perangai cam good good je si PR syok sendri ni..

SogokanSakti said...

Baru menang 1 PRK dah kembang idung habis disumpahnya orang itu bodohlah orang ini bengonglah dan macam-macam lagi, cuba berfikir secara rasional sikit tuan-tuan daripada Umno (Melayu), kenapa orang-orang India swing ke BN setelah DSNajib menyokong puak-puak hindraf yang tuan-tuan maki hamun sejak Tahun 2007 itu menubuhkan parti baru Makkal Sakhti, apa yang disogokkan oleh beliau, padahal baru ja geng-geng tuan-tuan menghina 'sacred animal' ugama mereka dengan memijak-mijak kepala lembu tanda protes pemindahan kuil, sorak pun soraklah juga tetapi jangan sampai terkoyak baju kertas yang tuan-tuan pakai itu ...

Anonymous said...

wei najis...

xpayah ckp byk la...

lu dgn kaum2 lu boleh belah la dr malaysia ni kalu dah xnak duduk sini.UMNO xhingin pun Puak2 celaka mcm lu ni..buat menyemak je..dah la jenis spesis haram..

Najis Razak said...

haha... anon 12:32 menyalak kuat nmpk... kesian... tuan ko x bagi upah ke ko menyalak semalam?
selagi KERAjaan sial UMNO/BN ni ada kat Malaysia ni lah melahirkan generasi sial mcm ko.. menyalak sana sini... pemimpin ko kaya raya... ko jilat tangan je dorang je... apa punye bangang...

Najis Razak said...

haha... anon 12:37 menyalak kuat nmpk... kesian... tuan ko x bagi upah ke ko menyalak semalam?
selagi KERAjaan sial UMNO/BN ni ada kat Malaysia ni lah melahirkan generasi sial mcm ko.. menyalak sana sini... pemimpin ko kaya raya... ko jilat tangan je dorang je... apa punye bangang...

Anonymous said...

aku tgk budak2 bn ni semua rambnut berkarat hahah die rambut pun berselerak haha konon nak jd urban la..tp nampak mcm org asli ada la di tambah peragai mcm beruk haha

zali said...

pada yang kalah tu...jangan la
berdukacita sangat...

apa pun saya masih ternanti-nanti
post mortem kekalahan pas nih.

apa la agaknya yang pas letakkan
sebagai punca kekalahan utama...

seronok dengar orang pas menipu!

zali said...

tidakkah orang pas mendapat
pengajaran dari peristiwa yang
berlaku...

tidakkah pas sedar rakyat sedang
menolak pas dan sekutunya...

tidakkah pas bertanya mengapa tuhan
tidak makbulkan doa dan permintaan
wali tuan tuan guru?

Najis Razak said...

aduyai zali...
ko pun nak menyalak jugak ke... sblm ko dengar post mortem PAS, baik ko insafi diri ko tu dulu. Mak kau lahirkan ko dgn harapan kau menyanjungi dan menyokong perjuangan Islam.. yang sudah tentu menolak amalan rasuah dsb.. (nak harapkan kau yang perjuangkan Islam dah tentu la hancuss...)
Tapi bila ko da besar ko sokong pulak kaki2 rasuah.. ko angkat dia jadi pemimpin ko.. kesian org yang melahirkan ko...

zali said...

pas tu parti islam ker?

Anonymous said...

dalam banyak2 cerite donegeng ak penah dengar yg plg best setakat ni cerite dongeng org2 pas n pkr..best siut leh gelak sampai terburau usus perut hahhahahhahha

betul kata zali seronok dengar org pas menipu ni weeeeeee.........

Anonymous said...

najis sialan..

berambus r wei dr malaysia ni..puak2 kau ni ibarat anjing2 kurap je kat mlysia ni..buat menyemak je..

islam pas zaman jahiliyah jilat jubor LKS dgn karpal ni xkan bleh bawak kemana2...boleh menghancurkan umat islam adalah

sesedap rase je si kapir gn al quran utk tujuan politik, si bangang pas mcm org lalok bila dgr kapir ceramah gn ayat al quran.dah la stail amik ayt sekerat2...punoh2

krn politik songsang pas skrg ni, si kafir harbi nak ajar org islam pasal agama islam...

rosak parok dah org2 pas ni...

Anonymous said...

ada ko dalam perlembagaan pas nak tegakkan hukum islam ni??????

ke memandai je lbh...

Anonymous said...

ZALI pas tu mmg sekdar nama je parti islam tp penyokong die bile berteriak mcm org xde agama sume apa org umno buat nk dikutuknye, fitnah n sbgainye...

PAS yg ak tau dalam kamus bermaksud
"parti angguk saja"

Anonymous said...

Melalak mcm beruk masuk bandar..maklumlah jarang-jarang menang...hahahaha

Anonymous said...

UMNO pulak xberteriak ker???

Anonymous said...

penipuan paling sundal PR parti xbertamadun adalah pasal mamak baju merah si air sirap rose...semoga tukang bawa fitnah akan dilaknat oleh Allah krn menghasut org ramai supaya berlaku peperangan...


time2 mula2 postkan pasal enty mamak sirap ni mcm2 PR ni tuduh Bn...skrg dah xbrani bukak mulut sedikit pun pasal hal ni..dasar bacul yg hanya tahu memecah belahkan rakyat je kerjanya..

Anonymous said...

UMNO low minded.

Anonymous said...

cerite sensasi 2009 jatuh kepada cerita dongeng penyokong pas yg memakai baju koyak beserta sirap merah dikepala
hahhahahhahahhaa

Anonymous said...

slps zaman ALBODOHWIberlalu,BN kalah dlm prk dgn undi terhadap calon bn semakin meningkat...


pas bila kalah terus tunduk menyembah bumi...hamPAS

Anonymous said...

mana TP ni xkeluar2....
bile PAS kalah senyap pulak.....
mana teori2 bangang ko selama ni....
teruskan la berhujah kami xsabar nk gelakkan ko ni!!!! hahahhahhaha

Najis Razak said...

huhu... best2 aku baca anjing UMNO/BN menyalak... dah menang pon menyalak... kalu kalah lagi kuat la menyalaknye tue... kesian... maklumla baru dapat merasa nikmat kemenangan... takpelah.. bagi la peluang korang meyalak..

Anonymous said...

kpd anon 2:00

arini TP xde mase nk layan blog coz ngah cabut poster2 PAS kt bagan pinang...al maklum la PAS da kalah so elaun xdapat la that y die amik upah cabut poster pulak..hahhahahhahaha

Anonymous said...

kpd anon 2:01

ini lah titik kebangkitan umno so kemengan yg bakal berterusan selepas ini...

kpd pas paham2 je la zaman singkat anda sudah berlalu so bermakna ini merupakan titik noktah kekalahan untuk selamanya...

Najis Razak said...

anon 2:05
eh anjing ada cita2 rupanya... ingatkan anjing UMNO/BN ni tau menjilat je... ada cita2 jugak eh... bagus anjing2 ni..

Anonymous said...

Alahai..anom 1.56

kl pemimpin jubur taik kau tu hebat sgt xde la si nuar berahi tu mcm ayam berak kapor mengelupar xreti nak jawab bila kena interview dgn stephen sackur dlm hard talk..poyo je lebih mamak peliwat tu..

jalak said...

budak² yg tunjuk bontot tu datang dr Shah Alam...anak² buah gen arak kepala lembu tempoh hari..aku kenal sgt salah sorang tu

Pengundi Setia PR said...

Apa mau bikin...MELAYU INDIA MUDAH LUPA..itu Mahated ada cakap..dia worang kasi wang 300 RM juga LIMA tahun satu kali...dia worang pangkah juga BN...itu BUAYA BN dapat 30000 RM tiap2 bulan masuk akaun FREE jugak...TAPI ini BUTA KAYU punya MELAYU INDIA...MUDAH LUPA..ayoyo ayoyo ayoyo kadavalek...

Anonymous said...

najis...

lu xpayah cerita banyak r...

ana igt lu cerita pasal pondan air sirap lg bgs..

kalau msk LAWAk KING lpas stu episod trus dapat johan..sbb dah terlalu lawak..

Najis Razak said...

parti UMNO ni sepatutnye ditukar nama ke parti BONTOT... sebab beruk2 dia suka sangat tunjuk bontot... kat mana2 pilihanraya pun mesti tunjuk bontot... dah jadi trademark beruk2 UMNO/BN lah..

Anonymous said...

jalak si ayam katik bacul...

kl bab2 import org luar ni jaguh dia si PR haram jadah la bangang kalau lu nak tahu...

lu dgn geng2 lu boleh pergi mampus...

Anonymous said...

najis...

cerita r doww pasal minah air sirap tu dulu..

xpayah r pusing2, konar sana, konar sini macam beruk mat yeh..

Najis Razak said...

anon 2:12
jangan la marah bang... saya baru budak form 1... abang kan suka budak2 sekolah mcm saya kan... nanti saya tunjuk bontot kang abang ok.. haha

Anonymous said...

hy umno anak gampang lagi babi sundal

pas tak perlu la undi pos nak menang

ni baru menang dua dah nak kecoh satu dunia. nampak snagat tertekan jiwa tu

umno sudnal ni menag pon kat kawasan ulu hutan kat srawak nun. bagan pinang pon harap undi pos je

taik la umno sundal. puteri umno bohsia 3 ringgit 11 sen

Anonymous said...

bodoh punya umno. perasuah pukimak macam tu pon dia kata suci dalam debu. apa taik punya otak umno lanun ni

kalau hebat sngat bagi la adun johol yang dah nak mampus tu letak jawatan

Anonymous said...

Undi POS
BN 3,521
PAS 601
Rosak 54
Maj. 2,866

Bladwall
BN 215
PAS 90
Rosak 7
Maj 125

Sua Betong
BN 371
PAS 149
Rosak 9
Maj 222

Eastern
BN 136
PAS 78
Rosak 1
Maj 58

Seliau
BN 349
PAS 113
Rosak

Atherton
BN 236
PAS 91
Rosak 1
Maj 144

Bagan Pinang
BN 1,309
PAS 578
Rosak 19
Maj 712

Si Rusa
BN 767
PAS 374
Rosak
Maj 393

Telok Kemang
BN 1,109
PAS 563
Rosak
Maj 546

MAJORITY 5,285

KAHKAHKAH PAS KALAH SEME PETI UNDI...HAKPTUI!!!! Okeyla ader jgk askar2 komunis undi kat PAS.

Sejak awal lg aku da tau..mmg xder peluang kat kawasan nih. Nih kwsn sejuk. Ruginyer kat puak PAS sbb, kebongokkan mereka terselah dlm PRK nih.. Part yg paling best Tantawi pegi ajak jihad nak cover bdk rempit yg koyak baju ngn darah sos tomato hakhakhak..PAS buduh

Anonymous said...

ada lagi mamak bangang pakatan haram jadah ni..

sialan anom 2.19..

kepala butuh mu BN menang dgn undi pos..kepala otak kalau dah msuk cerita sundah hARAKah gni r jdinye..jenis yg gila xhabis2..

calon parti syurga pas celaka tu kalah di semua saluran tmpt mengundi..ada faham, xdak undi pos pun bleh mng majoriti 2 ribu lbh..jenis bangang punya PR..

yg kau sibuk2 nak undi pos knp? selama ni duk kutuk polis,FRU,tentera dan skrg dan undi drpd diaorng..kepada babi mu ajar..

Generasi SAWAN said...

BOLEH ke budak sekolah dan pelajar IPT berkempen POLITIK...jawapnya TAK BOLEH...tapi nanti kita akan dengar dari Pengetua dan VC penjilat bontot BN akan kata BOLEH...kalau bukan budak sekolah atau pelajar IPT...jadi budak2 tu jenis tak belajar lah...tak berpelajaranlah...inilah yang akan jadi PEMIMPIN masa depan..koh...koh..koh..

Anonymous said...

laa..baru menang bagan pinang la budak cibai

ko dengar takl apa kata ntv7 malam tadi

"kelihatan pemimpin BN turut berada dalam dewan, ssuatu yang sebelum ini tidak dapat dilihat"

hahah..kalah 7 kali..kalah teruk plak tu..hilang k terengganu..nyaris hilang telur kat bukit gantang, lari macam anjing putus haid kat penanti, kena bungkus macam nasi lemak puteri umno 3 ringgit kat permatang pasir..baru menang kat bagan pinang dah menyalak gila babi punya babi

blah la..puteri umno bohsia 2 ringgit 99 sen..(harga jatuh pasal kat celah gigi ada kulit ayam masa dia menyalak ahha)

Najis Razak said...

anon 2:24
memang ISA Bin Rasuah menang besar. Tapi aku duk tggu jugak apa bala yang Isa Bin Rasuah akan bawa kat Bagan Pinang lepas ni.. dulu JE da serang negeri 9 disebabkan tempias dari sial ISA Bin Rasuah ni... lepas ni x tau sial apa akan dia bawak kat situ..

Anonymous said...

kalau takde undi pos pon bole menang mansuhkan je la undi pos..apsal takut sngat

najib cakap..tak boleh pak aziz (peng spr tu laa), undi pos ni survival kita

kalau takde undi pos njib dah jadi tukang urut kat jalan bangsar

tp nak wat camne umno ni bacul..nak jugak undi pos

bangsat punya umno anak anajing kurap..anjing kurap punya anak pun lagi baik la

blah la uteri umno bohsia

Anonymous said...

najis oh najis....

tempat kau tu di longkang2 taik je sesuai...

si bacul yg dayus..pengecut.

MAMAK BANGANG AIR SIRAP APE CITER BRO...

Anonymous said...

azeze tambi tamil mati pucuk tu apa plak cite..kan ke dia kena pikul smpai nazak kat hospital..pelakon terbaik lagi pembohong terhebat

bangang la umno tu pon nak caya..cibai taik kucing g la menyundal ngan puteri umno sana ..macam anjing

Anonymous said...

anom lahabau pukimak sialan jenis dajal 2.34..

kalau kau tu byk songeh sgt lu dgn kaum kerabat lu tu boleh blah dr malaysia ni..pergi main jauh2,xpayah nak buat kecoh kat malaysia ni..lu dgn spesis2 lu ni buat menyemak je kat malaysia ni..

belah..belah..

Anonymous said...

Akhirnya dapatle umno yg hampir mampus ni menang sekali kat kubu sendiri setelah bersungguh kempen gila babi sampai nak bunuh orang..Hahahaha.
Mesti sebulan pun dok bersorak lagi ni..maklumlah dah 7 kali prk disemenanjung asyik kalah je..sian..

Anonymous said...

mamat keling aziz tu barua UMNO, kau igt ahli2 umno suka ke si lahanat azeez tu..

bangang punya anom 2.40...

yg pr ni bawak cerita yg boleh mencetuskan huru hara di mlysia, si tantawi bangang ni plak konon2 nak berjihad...ajaran islam mana yg ajar mcm tu jihad...

Anonymous said...

umno la blah dari malaysia ni..rakyat penat bayar cukai dia sapu abis buat rasuah..cibai punya umno

manusia taik kucing pon nak undi lagi ke..ni mesti jenis makan kepala lendir ni smpai tak bole nak beza baik buruk

kalau dah anjing tu anjing jugak la..tak makan taik cium pon jadi..

puteri umno seringgit 5 sen ada?

Anonymous said...

aikk..kan ke umno pon cakap jihad..tp umno cakap jihad budak sekolah tamil pon ketawakan je

mana taknya siang kata jihad..malam menyundal ngan puteri umno bohsia hahaha

Anonymous said...

xpayah cerita lebih2 la,talak guna punya...kalau org2 PR ni dah menyampah,meluat sgt dgn BN..xpayah susah2..

dipersilakan berambus dr mlysia ni,BN pun xhingin nak ada rakyat mcm cibai PR ni...pembangkang jenis low class..

lurus said...

utk kwn2 PR. jgn dilayan sgt bebudak Beer End ni. dia org dh lama xdpt merasai kemenangan tu psal mcm tu. hkmahnya Beer End akn trus mmprjuangkan rasuah slpas perasuah dn penerima rasuah bagan pinang menang. biar mrka ni lupa knapa rkyt tolak dia org msa pru12. sbb melayu mdah lupa..

Najis Razak said...

anon 2:35
hehe.. kau marah aku ke bang... jgn la macam tu.. aku melayu tau. Kau kan pejuang bangsa melayu.. mana aci marah2 melayu mcm ni. oh aku lupa... ko bukan melayu, tp anjing yang hanya kuat menyalak bila dapat upah..

Anonymous said...

lu org r yg blah PR..kalau xnak bayar cukai kat malaysia ni lu boleh berambus,BN xrugi pun kalau geng2 PR ni nk berambus, siang malam kerajaan asyk nak melayan perangai cinabeng PR ni..

PR ni xde jasa sikit pun kepada mlysia ni..spesis taik je PR ni

Anonymous said...

camne nak pejuang bangsa dan agama kalau siang bri amik rasuah, malam g menyundal ngan puteri umno..yag dah kawin plak tu

Najis Razak said...

anon 2:49

alamak.. ada orang halau kita kuar dari Malaysia la.. kekekeke... wei anjing, sblm tu ko tu dulu kluar dr blog ni.. ntah dari longkang mana ko datang menyalak kat sini... lawan menyalak kat blog BN la.. kan ramai anjing2 lain kat sana.. mesti anjing2 lain tgh bersukaria kat sana.. kesian ko tersesat kat sini..

Anonymous said...

kalau macam tu suruh najib umumkan dalam bajet sape tak sokong bn jangan bayar cukai lagi..pastu baru la ungkit yg lain2

ni duit cukai penyokong pr dibaham sampai sembab macam muhyidin or buncit macam tenuk umno pastu kata tu duit umno punya

dey cibai umno celaka sundal, yg patut blah dari malaysia ni perasuah macam isa, perogol macam rhim tmby chik, samseng macam khairy, penggadai tanah orang mlayu macam muhyidin

dan tak ketinggalan jeng jeng..pembunuh altantuya si naiib sodom..buat malu kat dunia je..sampai citer dia liwat altantuya pon org dah tau..

puak2 ni bersama penyokongnya patut berambus dr malaysia ..tp puteri umno 3 ringgit bole tinggal temankan abang hehe

Anonymous said...

HIDUP UMNO HIDUP RASUAH HIDUP ISA HIDUP UMNO..
HIDUP RASUAH HIDUP UMNO TANPA RASUAH UMNO TAK HIDUP...HIDUP RASUAH..MENANG CALON RASUAH..HIDUP RASUAH..Yahoooo

Anonymous said...

wei anom 3.00..

kalau kau xnak duk malaysia ni xpayah ckp byk..keu berambus je,jd lu xpayah bayar cukai..senang je bro..lu ajak lu punya geng dan jadi pelarian kat negara org..

jenis mahkluk yg xtahu diuntung..

cube kau bgth ape kebaikkan yg PR dah lakukan di malaysia ni..haram jadah, stu pun xde..buat menyemak je spesis PR ni

Anonymous said...

apa kebaikan umno kepada org melayu?

sekarang ni org bukan melayu bila jumpa melayu buat jahat dia akan kata itulah melayu umno

korang tak malu ke nak sabit nama melayu kat situ..

dey umno taik kucing anak sudnal..umno leboh pengkhianat melayu..dengar sini baik2

MALAYSIA NI BUKAN BAPAK KAU PUNYA SUKATI ORANG NAK SURUH KELUAR!!

Anonymous said...

tengok muka pun dah tau. mat rempit, kaki lumba haram, bohjan, samseng jalanan, kat sekolah mesti jenis kurang ajar, maleh belajar, siap kaler2 rambut, rambut panjang, kaki bohsia, anak orang-orang umno n BN. Tahniah! atleast lepas gak belanja kau orang dua tiga hari ni beli rokok, gam, pil kuda, tuang minyak nak merempit nanti. Tahniah!! Bangga DS Najib n TS Muhyiddin tengok, apatah lagi Azeez dan ISA. Mesti bercucuran air mata gembira.....

tahniah sekali lagi!

UMNO ada pelapis yang bagus!!!

Anonymous said...

memang spesis bodoh sombong la PR ni...berapi api cakap pasal Bn rasuah,tp pemimpin sendri yg amalkan rasuah xplak nak kecoh...yang jenis peliwat pun ada..yang anak hisap dadah pun ada, yg jenis anaiya bini ada, bak kata semua ada la kl BN ada..

tapi si pemimpin PR ni pandai bersembunyi disebalik serban,jubah dan jenis lidah bercabang mcm pemimpin PKr.

stu jari yang tunjuk kat Bn, 9 lagi jari tunjuk kat diri sendri.

ape jenis mahkluk la totok PR haram ni

Anonymous said...

1 jari tunjuk kat pr rasuah..9 jari tangan dan spuluh jari kaki tunjuk kat bn balik..umno meng rasuah

kaki sundal ngan puteri umno..tak caya g la mandarin hotel, klcc hotel or pan pac..korang akan jumpa mamat sundal umno usung puteri umno masuk bilik

umno babi sundal

Anonymous said...

anom 3.18...

kau sedar sikit kau tu siapa, UMNO tu siapa..ape yg UMNO telah buat untuk mlysia zaman dlu2

ni la jenis spesis manusia yg msk sekolah pondok nik ajis...bkn g blajar agama, tapi hanya menanam kebencian kepada UMNO.


PR is nothing..loser..ada hati konon nak perintah mlysia..jgn berangan la

Anonymous said...

dey budak sial anak cibai..

tu umno lama..ko ni spesisi umno baru genetik lain la mangkuk ayun

tu la belajar guna buku teks umno baru..otak jadi sempit macam anu rosmah

ko ni jadi bebal pasal sllu menyundal ngan puteri umno

Najis Razak said...

sekarang ni bukan susah nak kenal orang UMNO ni... kalu budak2 sekolah, yang merempit(dan suka tunjuk bontot kat orang) tu dah sah2 anak2 UMNO.. yang bohsia tu dah sah2 puteri UMNO.. yang samseng tu dah sah2 PEMUDA UMNO.. yang rasuah ngan kaki betina tu memang jelas orang tua UMNO yang susah nak mampos.. owh lupa... yang bibir merah menyala dan perasan mcm mak datin tu tentulah makcik2 UMNO..

Anonymous said...

anom 3.0 pm

yg buat malu malaysia adalah si peliwat tegar aljuburi bila xbleh nak jawab soalan stephen shackur dlm hard talk..mengelupar mcm anjing kepanasan si juburi..ceh,konon2 bagus dlm berdebat,bab2 kelentong rakyat yg dungu serta otak udang mcm kau boleh r..

Anonymous said...

maklumlah umno kan parti sundal

Anonymous said...

Umno taik...balun duit rakyat.Mentengkedaghah rasuah!!

Anonymous said...

ala najis...

xhbs2 dgn bontot..xpayak nak berlagak baik la yg totok otak udang pr xde provoke org2 BN mse mengundi..

dah2 la berperangai cam PR je bagus..dah bnyk kemusnahan dan huru hara yg PR timbulkan..

Anonymous said...

peliwat tegar ya..hmm..pelik gak camne peliwat tegar boleh meliwat tanpa di kesan..kan ke bontot saiful tu dara lagi..

rakyat nak dengar doktor pakar kata or kaki kelentong kelentut macam umno cibai kata? dah tentu yang boleh dipercaya pakar kata dan bukan kaki umno taik palat

tak caya ke dalam pemuda umno ada gay si kaki liwat..haha..tak cukup nak menyundla ngan puteri pmuda umno pun ada gak menyundal pliwat

najib bila suruh jawab pasal altantuya terkedu terkentut dia dibuatnya. saman pon tak berani beb..apa maknanya tu

Najis Razak said...

anon 3.30

takat dalam debat tu ok lagi. Ini satu dunia tahu PM malaysia ni pembunuh... kaki betina... ish.. malu aku ada PM sial mcm ni...

Najis Razak said...

anon 3:33

aku sebut pasal bontot ni sebab UMNO/BN ni memang x dpt lari dari tunjuk bontot masa p'raya. Pastu guna budak2 pulak tu wat benda ni. Kesian budak2 tu.. upah dah le x seberapa.. dipaksa membontot pulak.. alang2 nak tunjuk bontot pun gunakan le puteri UMNO.. hehehe..

Anonymous said...

tul tu tp kalau puteri pon bia la yang mahal skit kalau stkat pteri umno 3 ringgit punya bontot tak payah la..kucing pun nak muntah

Anonymous said...

najis...kl setakat media barat yg kroni si aljuburi ape la sgt..


knp si RPK xbawa saksi dan bukti yg dia dok canang2 ada dan bela sirah mse mahkamah tgh bersidang?

npk sgt la si mamat yg islam tunggang terbalik tu hanya tahu menipu je kerjanya..jenis yg tahu berkokok je
mcm anjing salak bukit.

ein said...

erm...aku btul2 xphm la dorng yg menghina Tuan Guru Nik Aziz...korng mesti xpenah dgr ceramah agama yg penah beliau berikan...bukan beliau sahaja, Tuang Guru Abdul Hadi, Dato' Mahfuz Omar....aku penah dgr ceramah2 dorang....kalo bercertia pasl agama xpenah pun sentuh sgt psl politik....ilmu agama korng yg memaki hamun ni da ckup tinggi ke...silap2 bc Al-QUran pun xreti ....alif ba ta pun ntah kenal pun tidak....
bagi pakatan rakyat terutamanya PAS...mungkin kekalahan ini ada hikmat di sebalinya yg ALLAH hendak tunjukkan...semoga kita sume insafi diri dan muhasabah diri apa kesilapan yg kite lakukan....

KEPADA MANUSIA YANG SUKA MEMAKI HAMUN....JANGNLA DAN TOLONGLA JANGAN HINA PARA ULAMAK.....BURUK PADAHNYA NNTI....

Anonymous said...

sape ada bukti pasal najib mmg cri nahas. ko tak tgk apa jd kt altntuya..brkecai dibuatnya

balasubramaniam terus hilang smpai sekrang..abang aku kat bukit aman ckap sb mesti dah ugut punya tu

najib pemimpin paling tak bermoral dan paling rasuah..bini skrng ni pun dibeli..so moral apa lagi umno nak cakap

Najis Razak said...

anon 3:45

dan kenapa pulak najib a.k.a pembunuh n rosmah puaka tak saman si RPK tu. Kalau berani saman la.. biar kes 'tuduhan palsu' ni dibicarakan kat mahkamah.. yang dia berani arahkan anjing2 kurap tangkap RPK sumbat dalam penjara atas mcm2 akta.. I.S.A la (bukan ISA bin Rasuah eh..).. O.S.A la.. akta itu.. akta ini.. bukan atas dakwaan membuat 'tuduhan palsu' pun..

Anonymous said...

g mampus la umno jahanam anak cibai anjing setan

Anonymous said...

sapa abag kau kat bukit aman tu anom 3.52...

kl ada no ic,tel,nama ape salahnye kongsi...bleh jgk cek betul ke abg kau tu keje kat situ..

Anonymous said...

apsal tanya abnag aku..ko nak call bukit aman tanya insp. azman hashim..smua kenal la..

jangan ko ajak dia mliwat sudah le

kalau apa2 hal jadi kat dia aku tau budak sial umno punya keje

Anonymous said...

apsal tanya abnag aku..ko nak call bukit aman tanya insp. azman hashim..smua kenal la..

jangan ko ajak dia mliwat sudah le

kalau apa2 hal jadi kat dia aku tau budak sial umno punya keje

Anonymous said...

najis...

xpyh la guna alasan gampang dan standard budak tadika mcm g2...

kl betul ada bukti dah tentu xcukup tanah di malaysia si RPK dan pakatan akan jaja dan tunjuk kat public..

benda xde bukti, jadi mcm2 alasan yg dibagi..

xpayah la nak berlagak baik lg...cukup2 la dgn sandiwara mengutuk BN bhwa semua PR lakukan betul sdgkan realitinya mcm hampeh..stail tu dah lapuk,dah basi..

lurus said...

DSAI mmang brhubung ngan Al Gore, xde sape bleh nafikan. Al Gore ni dulu prnh jd calon presiden amerika. masa tu lwn ngan bush. masa tu bush menang walaupun mula2 dh kalah. kita pun thu blakang presiden amerika adalah plampau yhudi.dan syarat nk jd presiden msti ikut ckp diaorg. ini maknanya yahudi x suka Al Gore sbb tu al gore dh mnang tp dinafikan. maka smakin ganaslah bush membunuh org islam atas kempen memerangi keganasan katanya. x lama lpas tu abdullah badawi presiden umno lancarkan islam hadhari dan mndpt sokongan bush laknatullah. bush pnyokong yahudi mengiktiraf islam hadhari buatan melayu (Umno). skarang ni najib menggunakan satu consultant yahudi utk mnjadi penasihat ekonomi, media dan kepimpinan. sorang lg presiden melayu (umno) yg brsengkongkol ngan yahudi. jd hasilnya ko tngok ler sndiri penyokong umno pun dh mcm anak yahudi ( rmbut berkaler2 dan klakuan x brmoral smpai snggup tunjuk kemaluan (bontot) dpan org ramai. muka kusam x berseri lngsung. Sedarlah wahai melayu umno, jgn biarkan keturunan kita terus menjadi pengikut yahudi laknatullah. fikir2kan.....

Anonymous said...

keciknya bukit aman tu...sikitnya inspektor kat situ..bangang punya PR...

abg kau tu kerja bhgian ape...

P/S..
agak2nya abg kau ni spesis mahluk otak udang dan bodoh mcm kau jgk kot..kena sumpah seranah dgn PR pun ada hati lg nak sokong PR

Anonymous said...

al gore skrng jd pejuang alam sekitar..nampak tak politik baiknya tuu..

yg jadi boneka us sebenarnya najib..konon obama telefon nak tanya khabar..rupa2nya mintak siasat bank adik najib supaya tak jadi transfre duit g korea utara..

bacul punya najib..dah la penipu

Anonymous said...

nak tau cari sndir la beb

apa bapak ko bayar aku suruh bagi nama abang aku ke kat bukit aman tu

tu la buta It..nset ada call je la bukit amna tu

actually polis kat bukit aman tu tak marah pon kat pas..diaorang meluat ngan umno pasal selalu peralat polis lawan pembangkanhg..bacul..

banyak dah citer aku dengar dari member2 bang aku kat bukit amna pasal umno masuk campur kes2 libat umno n bn termasuklah kes altantuya..yang pasti najib terlibat dengan kes tu

Najis Razak said...

kesimpulannya mudah... semakin lama UMNO/BN memerintah Malaysia ni.. semakin pelik2 aku tgk berlaku kat generasi2 muda sekarang.. Semua ni akibat sial yang dibawa oleh pemimpin2 UMNO/BN. Maka rakyat yang terima musibah. Sebab tu kita perlukan perubahan.. malangnya ada lagi anjing2 upahan UMNO/BN yang cuba nak jadi penjilat setia pulak.. x sedar2 diri lagi..

Anonymous said...

gampang betul la lurus ni...kl mcm tu la otak kau punya standard dan pemahaman..memang konfirm la lu ni bangang..

kl berani xpayah la nak tangguh2 perbicaraan mahkamah tu..kte tgk sapa yg akan kena,biar seluruh rakyat malaysia ni tgk segala bukti yg ada bahawa si nuar tu mmg kaki liwat.

lurus said...

ya betul tu. Dari pemimpin smpai pencacai memang bacul. UMNO BACUL, UMNO BACUL..UMNO BACUL. diaorang ni tkut mnusia dari takut Allah SWT. klu tkut Allah SWT lmbt dapat balasannya. tapi klu tkut manusia dan jd pak turut cepat nmpak hsilnya. masyuuuk beb.... yg penting masyuuuk..semua lubang bleh masyuuk.. depan blakng pun boleh msyuk...

Anonymous said...

anom 4.21...

kl stakat cakap main tembak je semua org bleh buat mcm kau tu..

mmg dah jd amalan PR jenis main ckp je lpas tu ckp ada bukti..

dasar pengecut dan bacul..

Anonymous said...

apsal peguam negara tangguh bagi baghan bukti pada anwar? dah termaktub dalam undang2 itu hak tertuduh..tengok kes kugan..mahkamah putuskan sampel diserah pada keluarga

kenapa umno bingai ncelaka masih nak tuduh anwar lengah kes? bukan ke yang lambatkan kes ni peguam negara atas arahan umno yang tau bukti tak berpihak diaorang?

kesimpulannya, lagi lama kes ni tertangguh, lagi bagus bg umno sebab diaorang nak guna isu ni burukkan anwar

umno bacul..kote anjing

Anonymous said...

dey budak umno bingai..yg kata najib terlibat kes altantuya bukan aku tp polis bukit aman snri

polis yang korang selalu guna untuk tekan pembangkang yang cakap sendir

polis yang samseng umno bagan pinang kata 'orang kita' yang ngaku najib terlibat

umno mmg sial..berak tak nak ngaku

Najis Razak said...

anon 4:23 yang baghal...

apa citer dengan segala bahan2 bukti atau sample2 yang peguam anwar mintak dari pihak pendakwaraya? Hakim dah putuskan pihak pendakwaraya serahkan segala yang dimintak oleh peguam anwar tp hingga hari ni belum diserahkan oleh pihak pendakwaraya. Atas sebab tu kes terpaksa ditangguhkan. Sekarang ni segala bukti tu tak ada masalahnye. Mgkn pihak pendakwaraya sekarang tengah dok korek mana2 lubang taik beruk2 UMNO dlm gmbr2 ni dan dilekatkan pada apa2 bahan cadar ke atau ape je dengan mengatakan inilah taik si sepol bapok yang diliwat anwar. Sampai terberak2... masalah skrg bukan pada DSAI tp pada pihak pendakwaraya... yang masih gagal serahkan dokumen2.. bukti2.. yg peguam DSAI mntk. Hakim dah bagi arahan supaya bagi... apsal x bagi? x berani? atau baru nak reka bukti?

Anonymous said...

hahaha umno kalah takbole jawab haha kalah hujah

nak tegak benang basah? sampai mampus la korang buat kerja tu

mati katak je la weii

lurus said...

anon 4.23. aku x marah ko panggil aku gampang dan bangang sbb aku tahu ko bukannya org yg prcaya ngan Al Quran. Sbb hati ko dh hitam mungkin trlalu bnyak minum arak atau berzina ataupun ko mmang org kafir. teori dia senang je. kafir lknatullah xkan merdhakan islam terus wujud di muka bumi ni. ko x pelik ke Bush yg membunuh org islam tetiba bleh sokong islam melayu (islam hadhari). pelik2...

Anonymous said...

Kalau ada undi pos saje umno/BN berani cakap besar untuk menang. Pasal SPR tu satu dari komponen parti BN tolong pangkah Mat 1Malaysia.

Anonymous said...

Puteri2 ni seronok sebab minah nogori lepas ni bolehlah jadi bohsia.

lurus said...

anon 4.23 ko dh baca ape yg najis razak tulis? sbenarnya org rmai dh tahu status kes tu cuma ko je yg x thu.kesian2....

Anonymous said...

alahai najis..kl stakat kau ceduk ayt dlm blog juburi tu xheran la..spin la lgi..


semua bukti dah diserahkan kan kecuali bukti utama kes,si jubur ni nak bukti tuk ape eh,supaya senang nak spin..bangang punya PR,ketinggalan zaman. yg si jubur tu takut sgt dengan bukti tu kenapa, kalau dah tahu dri tu tidak bersalah sepatutnya xperlu nak risau pasal bukti..

berape ekor peguam yg jubur upah..tu pun takut lagi..dasar peliwat..hr tu si mamak peguam keling main wayang konon2nye sakit,padahal dah tahu yg xbleh menang kes ni pasal dah jelas dgn bukti yg ada bhwa si jubur ni peliwat..

karat biru said...

Keputusan PRK Malaysia Pasca PRU 12

Pakatan Rakyat : 7
Barisan Nasional : 2

Jadi ape nak bising2 baru menang kat Bagan Pinang macam menang PRU xabis2.

Kita tunggu PRU 13 nanti baru Babi Negara tahu langit tinggi rendah....

Anonymous said...

cerita byk xde gn...

tbe mase yg sesuai Allah akn tunjukkan wajah sebenar ANWAR wal juburi..

apa yg baik si nuar berahi tu xth la smpi totok PR ni percaya membabi buta..

karat biru said...

ape nak buat rakyat Bagan Pinang suka pemimpin yang Rasuah....

terimo je lah jang ooii

nak komplin kang kata macam2 plak..

karat biru said...

woi ahlin naar pegi balik umah semayang asar

zali said...

pas cuma boleh menyalak di halaman
sendiri...

di halaman orang lain pas kena
baling kena pukang jer...

Najis Razak said...

anon 4:54
kesian kat ko.. meleleh2 air liur ko cuba nak meyalak kuat... tp suara ko dah x nyaring bro... org x nak dengar..

bukti diminta sbb DSAI tu bijak. bukan baghal mcm pemimpin UMNO/BN. Dia dah penah kena dulu bilamana pihak pendakwaraya mereka-reka bukti utk nak kaitkan dia. Jadi kali ni dia bagi pendakwaraya gelabah budak sekolah UMNO(beruk).

Dan seandainya tindakan dia tu x wajar, atau pelik.. atau salah disisi undang2... kenapa tuan hakim boleh benarkan permohonan peguam2 DSAI? bermakna orang yang dituduh berhak dalam peruntukan undang2 untuk menyemak segala document2 atau sample2 yang dikatakan mengaitkan beliau dengan kesalahan tu bagi memudahkan peguam beliau membuat hujah balas.

Dan sekiranya benda2 tu memang ada pada pedakwaraya, bagi je la.. 1Malaysia nak tengok.. apasal takuuut...

Anonymous said...

org melayu ada adat,org islam ada adab......tengok le sendiri....org melayu yg tonggeng kan bontot kat org lain tu ...beradat dan beradab ke.....kesian anak2 yg di ajar oleh UMNO tak bersopan,tak beradat dan beradab.....kalau mcm tu rukun negara yg menyebut kesopanan dan kesusilaan tu tukar aje kepada,KEBIADAPAN DAN KEKURANG AJARAN.....AMACAM KENA TANYA RAIS YATIM YG DIA TENTU SEKALI SETUJU....HEI RAIS ....KAU SETUJU KE APA YG UMNO AJAR KAT PUTERA2 UMNO TU,kalu mcm tu tukar le rukun negara yg kelima tu ye rais ooooiiiii.....bontot bontotan oiii..oiii...bontot bontotan....sengol sengolan...

Anonymous said...

org melayu ada adat,org islam ada adab......tengok le sendiri....org melayu yg tonggeng kan bontot kat org lain tu ...beradat dan beradab ke.....kesian anak2 yg di ajar oleh UMNO tak bersopan,tak beradat dan beradab.....kalau mcm tu rukun negara yg menyebut kesopanan dan kesusilaan tu tukar aje kepada,KEBIADAPAN DAN KEKURANG AJARAN.....AMACAM KENA TANYA RAIS YATIM YG DIA TENTU SEKALI SETUJU....HEI RAIS ....KAU SETUJU KE APA YG UMNO AJAR KAT PUTERA2 UMNO TU,kalu mcm tu tukar le rukun negara yg kelima tu ye rais ooooiiiii.....bontot bontotan oiii..oiii...bontot bontotan....sengol sengolan...

Najib Razak said...

zali 5:02PM

ok la jugak... drpd dok sibuk menyalak kat blog orang lain. Blog sendiri idup segan mati x mau.. terpaksa la tumpang semangkuk kemeriahan tempat orang eh. Tapi aku x mau halau ko la zali.. u r most welcome here.. sebab ko ada nama. Yang lain2 tu x berani.. ko aku kira mcm chief la.. chief baghal...

Anonymous said...

heran juga rais yatim hilang entah ke mana agaknya....mungkin dia malu dgn calon encik isa samad org pernah di hukum kerana rasuah oleh lembaga disiplin umno tu jadi calon,dia kan org n9 juga tentu dia pun malu jugak dgn calon pesalah rasuah tu,walau pun isa menang besar tapi dia seorang yg telah di dapati bersalah krn rasuah...tak kira lah rasuah politik ke rasuah apa ke....perasuah tetap satu perbuatan yg tidak bermoral ...tak caya tanya le kat datuk seri utama rais yatim yg banyak cakap tentang moral...YE TAK TOKKKKKK....

Anonymous said...

Abang Sekalian,

:)

Anonymous said...

apsal muka puak2 umngok ni x blh bla je sume??? muka cam jambatan pecah je...

muka dah la x hensem, perangai lak cam setan. siap kaler2 rambut lg....

inilah dia didikan umngok selama ni. mungkin bagi org2 umngok kaler rambut, tonggeng2 buntut ni dapat pahala agaknya...

undilah umngok umtuk kehancuran ummah pada masa akan datang...

mrL

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Kelakar mampos barua-barua UMNOBN ni. Menyalak kat tempat orang plak. Ni mesti dorang semalam mabuk sakan dengan botol todi. Aku confirm ler, Isa Pendek mesti dah arahkan supaya ketua korang belanja todi semalam. Tu yang happy giler tu. KAH!KAH!KAH!

joostspring said...

kepada org ramai yang ingin mengetahui keadaan sebenar semasa hari pengundian PRk sila la melihat dgn mata kepala sendiri dan menilai sendri bhawasanya BN atau PR yg lebih tidak beramadun..

berkopiah dan berserban tapi membuat dajal dgn membaling batu kepada org awam...ajaran islam kah mcm ni?

berserban dan bertudung litup tapi mulut berkumat kamit mencaci org,mencerca,menghina org lain..

pergi tgk dgn mata kepala sendri bru kte dpt menilai betapa buruknya tingkah laku dan perangai org2 yg menggunakkan islam sbg topeng..betapa tingginya tanduk2 syaitan penyokong islam pas dan pkr semasa hr pengundian..

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Ni lagi satu mamat barua ni, ntah happa-happa. Tak payah ler nko nak bebel kat sini. Sorang pun tak percaya kat nko. kalo ada yg percaya pun semua nko punya suku sakat -- pasukan blogger barua dan pembaca blog nko yg ntah kebenda.

Woit! Joostpring! Yang pakai serban dan berkopiah mulut komat kamit bla bla bla tu ler yang menngundi Isa Pendek semalam tu .... bodo mampos!! Orang PAS tak macam tu ler, bingai!! Itu pun tak tau. KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

Teruskan solat sunat dan berpuasa. Orang Umno akan terus susah hati kerana orang beriman mendoakan kecelakaan perasuah yang disanjung. Allahu Akbar

Anonymous said...

aku kesian dgn mak budak2 yg tunjuk ponggong tu. kecewa le gamak nye mak bapak dia org kalau tgk anak dia org perangai mcm ni..

HangNadim said...

Ler ... apa nak eran. Dulu makbapak dorang pun macam ni ler jugak masa muda-muda. Makan benda haram, hasilnya pun macam tu ler. Perangai macam anak haram jadah! KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

Najis Monggolia memang suka penyokong umno keturunan Bohsia sebab boleh tumpang sekaki. Najib Monggolia lega bila Isa samad menang sebab rahsianya dengan bohsia umno Ziana akan di simpan dengan baik oleh Isa Samad.

Maka perang telah bermula antara Mat Hassan dengan Mat Isa. Itulah mat Hassan buat ape kat tak sabotaj Isa dari awal. Sekarang kau tunggulah Isa akan rampas kerusi empuk MB tu. Pada Umno tahniah anda telah banyak melahirkan generasi bohsia dan bohjan yang banyak di N9.

Anonymous said...

Pemuda PAS serah bukti BN rasuah tentera kepada SPRM


Apa boleh buat sila lihat You Tube ini.


http://mt.m2day.org/2008/content/view/27743/84/

Erm... said...

erm....sape2 pun dalam 1MALAYSIA ni kalo tgk orng tonggeng camtu sah2 mestila org xberadab, xde otak...tgk rupa pun mcm pecah umah, mat rempit, penagih dadah, orng xde matlamat hodup, xde masa depan...orng cmtu ke nk memimpin negara akan datang...kalo berpendidikan xde nk wat camtu...orng otak letak kat bontot je wat camtu...sape setuju ANGKAT TANGAN....

Anonymous said...

baru menang sekali SOMBONG DAHLAH DODOHH .pilih pemimpin rasuh pulak tu 'tunggulah satu hari nanti BN akan hancur

Anonymous said...

BN +UMNO Parti rasuah ,pemimpin umno semua kaya raya ahli umno fakir miskin sedarlah wahai ahli umno,jangan kamu di bodohkan oleh pemimpin kamu yang kaya raya

Anonymous said...

BN dah jual tentera dengan nilai RM300/seorang. Jatuhlah maruah tentera untuk melindungi rakyat dan Agong.

Sila lihat You Tube ini dimana maruah tentera telah di hina oleh Zahid yahudi umno.

http://rights2write.wordpress.com/2009/10/12/bagan-pinang-malaysian-style-democracy-at-its-best/

Anonymous said...

bersatu kita bersatu, dgn setia berganding bahu..tipu terus menipu..kita tipu melayu..bersama kita bersama dgn tekad penuh setia..berjasa pd kroni..anak bini dan menantu.lambang kita yg rebah..dipandang keji dan haprak..bersatu bersetia kianat cogan katanya..umno terus lara rompak rakyat malaysia.
p/s. kena nyanyi ikut tempo..lagi bagus kalu dpt tunjuk bontot sambil pakai baju dacing

Anonymous said...

budak2 yg tunjuk bontot tu agak nya nanti cari makan dgn jual bontot,ni le bakal2 penyambung zuriat umat2 di zaman NABI ALLAH LUT,umno yg ajar mereka hari ni kamu tunjuk bontot kamu dapat bayaran dari kroni2 umno...besok kalau ada org yg minat tengok bontot kamu...mungkin mamu akan dapat bayaran yg lebih lumayan lagi....agak2 kalau ada yg minat dgn bontot bontot putera2 umno berapa bayaran nya....mahal tu ye....masih fresh lagi le kata kan.....ingat tu wahai putera2 umno...jgn jadi kereta VOLKSWAGON enjin belakang....BETUL2 PUNYA HARAM JADAH NI KALAU BERENJIN BELAKANG

Fisabilillah said...

hahaha..kelakar r ko ni. Ader lak samakan dengan keta waksegan. Tp ada betulnya gak. hahahaha.

Tgk muka sorg2 mcm hampeh. Berbeza dgn penyokong Pas. Npk cam takde 'Nur' jer kat muka penyokong2 Bn ni. Jauh bezanya dgn org Pas. Tak kira la korg ni penyokong Pas ke BN, cuba la korg tgk sendiri gambo2 ni. Nilaikan sendiri, tu pun kalau otak tu belum berkarat la. Kalau ini semua bakal pemimpin2 akan dtg, alamat hancuss la bumi Malaysia ni. Wallahualam!

Anonymous said...

comel2 minah telok kemang,kalau ada pemuda2 pas nak cari jodoh,cepat2 le sbb mat2 telok kemang dah tak minat kat minah2 tu lagi sbb dia org dah jadi maknyah asyik nak tonggeng bontot aje

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat dengan penuh keikhlasan. Puak Umno akan terus gelisah kerana orang beriman akan sentiasa mendoakan kehancuran perasuah mereka. Apabila mereka tiada punca makan rasuah, mereka akan terkapai-kapai. Allahu Akbar

arce said...

kesian melihat gelagat anak2 muda di teluk kemang.seolah-olah sikap perangai mereka tidak diajar oleh mak/bapak mereka atau sekolah.ilah lah sikap lepas tangan ibu/bapa memelihara anak, tanpa diajar kepada anak jangan bertindak tidak sopan kepada kedua ibu/bapa dan masyarakat.kalau anak aku bersikap kurang ajar dengan menunjukan buntut camtu, nescaya akan aku pukul anak aku.pegang la agama islam sebagai panduan hidup..

Anonymous said...

Aku tak kisah kalau PAS kalah atau menang tapi jgn la bersekutu dgn DAP yg terang2 nak menjahanamkan islam dan org Melayu...

Anonymous said...

BN caci PAS...PAS caci BN....yg rugi org melayu islam gak...untung kat mata sepet DAP...teruskan caci maki korang...hahaha...nak lagi best kasi DAP control M'sia baru korang semua puashati...

Anonymous said...

Bila saudara kita Zulkifli Nordin bukak mulut pasal ban penjualan arak & kondom kat kedai serbaneka...satu haram puak2 PAS & PKR tak support lepas tu kena bantai ngan DAP dan MCA padahal DAP tu kan kawan korang...