"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, October 11, 2009

62% Keluar Mengundi Setakat Jam 3.30 Petang..

Reactions: 

3.30pm Seramai 5,892 atau 65 peratus pemilih telah keluar mengundi sehingga jam 3 petang ini - dua jam sebelum pengundian bagi pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang ditutup pada jam 5 petang.


Kadar peratusan tersebut dijangka menyukarkan pencapaian sasaran 80 peratus oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).



2.53pm Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membuat keputusan mengejut berhubung pemakaian lambang-lambang parti di badan para penyokong di luar lapan pusat pembuangan undi.

Atas arahan suruhanjaya itu, polis mengarahkan semua petugas dan penyokong PAS serta BN menanggalkan sebarang simbol - termasuk pada pakaian seperti topi atau jaket.
Penggunaan kipas tangan dan payung yang bersimbolkan parti bertanding juga dilarang.



2.24pm
Seramai 5,371 pemilih, atau 59.2 peratus, di Bagan Pinang keluar mengundi sehingga pukul 2 petang - tiga jam sebelum tempoh membuang undi bagi pilihan raya kecil DUN tersebut ditutup.


12.10pm Beberapa penyokong parti yang bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang dilaporkan ditahan selepas berlaku satu pergaduhan di luar SK Teluk Kemang.



11.20am Sebanyak 35.7 peratus pemilih biasa di Bagan Pinang keluar mengundi sehingga jam 11 pagi ini dalam pilihanraya kecil DUN tersebut. Pengundian bermula jam 8 pagi hingga 5 petang ini.

11am Calon BN, Tan Sri Isa Samad beredar dari Sekolah Bradwell di tengah laungan 'rasuah' oleh pemimpin PAS.



Isa berkata, peluang untuk beliau menang adalah cerah.

Ketika menemui seorang pengundi India, Isa berkata: "Jangan lupa dacing".

10.20am Seramai 2,168 atau 23.9 peratus pemilih biasa di Bagan Pinang keluar mengundi sehingga jam 10 pagi ini dalam pilihanraya kecil DUN tersebut. Pengundian bermula jam 8 pagi hingga 5 petang ini.


10.15am Calon BN, Tan Sri Isa Samad tiba di Ladang Siliau dan berjalan sejauh kira-kira 150 meter dari jalan utama ke pusat pengundian. Penyokong PAS di situ mua melaung menyindirnya berhubung isu politik wang.



10.10am Keadaan pusat pengundian di SK Panglima Adnan riuh rendah dengan penyokong BN dan PAS melaung antara satu sama lain. Kira-kira 5,000 orang berhimpun di situ. Beberapa penyokong Pemuda Umno kelihatan membaling botol air mineral melintasi jalan ke arah tempat penyokong PAS berhimpun.


9.30am Calon PAS, Zulkefly Mohd Omar tiba di SK Panglima Adnan, dengan diiringi ahli-ahli parti itu yang memakai baju dengan logo PAS. Beliau yakin mampu menang dan menggesa pengundi supaya keluar mengundi.


Sebelum itu, proses pengundian pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang bermula sebaik sahaja pusat-pusat pengundian dibuka pada jam 8 pagi ini.


Hujan turun awal pagi tetapi berhenti sejurus selepas jam 8 pagi. Bagaimanapun, hujan renyai turun semula kira-kira 40 minit kemudiannya.


Terdapat 13,994 pemilih, termasuk 4,604 pemilih pos, yang layak mengundi dalam pilihanraya kecil kali ini.



Pengundi pos telah selesai membuang undi dua hari lalu, manakala pengundi biasa seramai 9,060 orang, akan membuat pilihan mereka hari ini di lapan pusat pengundian yang melibatkan 18 saluran.



Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mensasarkan kira-kira 80 peratus daripada pengundi akan keluar mengundi dalam pilihan raya kecil ini.


Sementara itu, Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Osman Sabtu meminta petugas BN supaya menanggalkan jaket dan menutup payung mereka yang mempunyai logo parti.


Menurutnya, tempoh kempen tamat tengah malam tadi, maka tiada lagi bahan kempen seperti baju dan payung boleh digunakan hari ini.


Pilihan raya DUN Bagan Pinang menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara calon BN, Tan Sri Isa Samad dengan calon PAS, Zulkefly Mohd Omar.



Kerusi itu kosong ekoran kematian penyandangnya dari BN, Azman Mohammad Noor, pada 4 September lalu. Azman mengekalkan kerusi tersebut, dengan menewaskan calon PAS, Ramli Ismail dengan majoriti 2,333 undi.



Polis telah menasihatkan pengundi khususnya supaya mematuhi arahan anggota pasukan itu bagi memastikan kelancaran lalu lintas, yang dijangka sesak berikutan kehadiran pelawat yang berkunjung ke pantai peranginan di situ pada hujung minggu.



Pengundian akan ditutup pada pukul 5 petang dan diikuti dengan pengiraan undi di kesemua lapan pusat mengundi terbabit.



Penjumlahan undi akan dilakukan di Dewan MPPD dan keputusannya
dijangka dapat diketahui seawal pukul 8 malam ini.


8.51am Sekumpulan Pemuda Umno melaung kepada Pemuda PAS, sesiapa yang mahu arak, pergi ke Selangor.

8.50am
Hujan renyai-renyai mulai turun di Teluk Kemang.

8.40am Hujan turun renyai-renyai semula di pusat mengundi SJK (T) ladang siliau.

8:25am Kira-kira 150 penyokong PAS berkumpul di luar sekolah kebangsaan Teluk Kemang untuk merayu undi. Beberapa orang pemandu kereta menunjukkan "tanda bagus" kepada penyokong PAS, dan penyokong membalas dengan laungan "Allahu Akbar".

8.20am Pemuda Kg Bagan Pinang menjerit "Anwar Rasuah" "Take Beer" dan "bapa rasuah". Ia sebagai membalas laungan penyokong PAS yang melaungkan "BN Rasuah". Kedua-dua penyokong melaung "Allahu Akhbar".

Kira-kira 100 penyokong PAS dan BN berkumpul di SJK (T) Ladang Siliau. Polis memantau keadaan. Langit kelihatan cerah, selepas hujan gerimis di sebelah pagi berhenti.

Kira-kira 100 penyokong PAS berhimpun di luar SK Telok Kemang dalam usaha terakhir merayu undi. Beberapa kereta yang lalu di situ membunyikan hon dan menunjukkan tanda sokongan. Penyokong PAS membalas balik dengan laungan 'Allahu Akhbar'.

8.05am Penyokong-penyokong PAS berdoa di luar pusat mengundi di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil ladang Siliau dalam Pekan Siliau.

8.00am Pengundian di Bagan Pinang bermula. Kira-kira 300 penyokong BN dan Pakatan Rakyat berkumpul di sepanjang jalan di pusat mengundi di Kg Bagan Pinang. Hujan yang turun sebentar tadi menyebabkan, ramai penyokong membuka payung masing-masing.

7.25am
Polis mulai membuat sekatan di beberapa kawasan.

7.17am Hujan mulai turun seperti hari penamaan calon. Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusoff berkata ramalan cuaca hari ini dijangka hujan disebelah pagi, tidak seperti dua hari sebelum ini yang kelihatan cerah.


Sumber Terkini Klik (Sini)..

125 comments:

Anonymous said...

Masih sempat nak puasa sunat. Lepas zohor nanti solat hajat berjamaah dengan Imam dimasjid seluruh negara. Pohonkan daripada Allah kemenangan buat calon yang amanah dan mohon dihancurkan calon yang rasuah. Allahu Akbar

Anonymous said...

PAS menang jangan takut, majoriti 1000.

Anonymous said...

Untukmu Putra Merdeka!

Mahataik Mamak Tua
Rosmah Puaka Nasib Tak Menjanda
Ikut Muhyidin Yassin Masuk Syurga Dia
Ikut Najib Masuk Neraka...Neraka Mana?

Keris Berkawan Bintang
Orang Tengahnya Makkhal Sakhti
Biasanya Paria Bermadu Paria
Siapakah Paria Bermadu Mamak

Najib monggolia Seru Berkawan 1Malaysia
Halal Dan haram Buat Ikut suka Aku (I.S.A)
Siapa Paria Bermadu Mamak
Dia lah Presiden Parti Umno Najib Monggolia

Siapa Paria Bermadu Mamak
Dialah Presiden Parti Umno Najib Monggolia
Walau Juboq Belengas dan Bertahi
Sebab Syok Tak Boleh Tahan

Walau Juboq Belengas dan Bertahi
Sebab Syok Tak Boleh Tahan
Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan

Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan
Memang Dirancang Dalam Barisan
Kerana Rasuah Wang Adalah Jaminan

Memang Dirancang Dalam Barisan
Kerana Rasuah Wang Adalah jaminan
Pengundi Bagan Pinang Akan Buktikan
Umno Dan Barisan Najis Tersungkur Di kaki Setan...

Lu Umno Takde Otak!Otak Lembu

Eden Undi PAS!
Hidup PAS!
PAS MENANG MAJORITI 1000, UMNO MAIN TAHI LEPAS TU.

KLIK-AKU-KALAU-BERANI said...

Kemenangan pasti berpihak kepada BARISAN NASIONAL....

Tak caye?

Tunggu je dan tak heran..

Lebih ajaib kalau PAS yang menang...

KEMBOJA said...

Allahuakbar...Allahuakbar...!!!
Tak lama lagi mayat Umno akan di bawa..
Tok imam dan makmum dah sedia menunggu...
Kerandapun dah siap di pasang...
Lubang lahat pun dah siap di gali...

Aku dan kawan2 aku dah bersiap nak kambus aje lagi.....

Berdoa lah kita supaya mayat Umno ni sampai dengan selamatnya...

perompak harta rakyat said...

Sempena proses buang undi yang dijalankan sebentar lagi, aku nukilkan sedikit doa yang tak seberapa untuk bekalan kita menghadapi peperangan sebentar lagi....

Mudah-mudahan ALLAH AZZA WA JALL memberi kemenangan dipihak yang paling Layak menjadi Pemimpin Bagan Pinang.........

YA ALLAH Ya Tuhanku, Maharaja bagi Segala Raja, Tuhan Sekalian Alam Yang Mencipta Segala Cakerawala dan Bimasakti... Tuhan Yang Menguasai 7 Petala Langit 7 Petala Bumi, Tiada Sebutir pasir ditengah dasar Lautan yang bergerak tanpa izin ENGKAU.... Tiada sehelai daun kering yang gugur ditengah hutan belantara tanpa Pengetahun MU....Kepada ENGKAU Kami Sembah dan Kepada Kepada ENGKAU kami Adukan Permohonan kami untuk meminta Pertolongan....

Ya ALLAH.......Seandainya memang benar Isa samad pernah Merompak Harta Rakyat, menyelewang dan melakukan pelbagai kerosakkan demi kerosakkan pada rakyat Negeri Sembilan khususnya suatu masa dahulu ketika ENGKAU Amanahkan dia dengan jawatan Menteri Besar...... KAU kalahkan lah calon dari Gerombolan United Malay National Organisation, Parti Warisan Penjajah British ini dengan penuh kehinaan Ya ALLAH....


Tetapi mereka ternyata lebih kuat dari kami dari segi kelengkapan Perangnya Ya ALLAH..... Mereka memilikki akhbar dan media perdana untuk menipu orang kampung dengan mencipta cerita-cerita karut yang tak masuk akal ditambah wang ringgit kepunyaan rakyat pembayar cukai yang disalah guna untuk merasuah para pengundi.... Disamping kami juga terpaksa berperang dikawasan yang secara tradisinya Kubu kuat mereka .....Tidak ketinggalan juga Undi Pos yang diragui ketelusannya .....

Tetapi tiada apa yang mustahil bagi ENGKAU Ya ALLAH..... KAU sama sekali Tidak memerlukan izin makhluk ciptaan MU untuk laksanakan apa yang ENGKAU kehendakki.... ...

Dan Seandainya Zulkefly Mohd Omar yang lebih ENGKAU Redha dan sukai untuk KAU amanahkan sebagai wakil rakyat di Bagan Pinang.... KAU berikanlah KEMENANGAN keatas calon kami Ya ALLAH....

Sesungguhnya Kemuliaan, Kehebatan, Kekayaan , Keagungan dan Kebesaran MU tidak akan tercalar ataupun berkurang sedikitpun walau sebesar Zarrah seandainya KAU gunakan QudratuLLAH MU untuk memenangkan kami Ya Allah......

Kami Merayu KAU berilah Kemenangan manis pada PRK kali ini pada kami yang bakal menjadi Pemangkin buat rakyat Malaysia menolak Barisan Nasional yang telah Menjajah negara lebih 50 tahun secara total pada PRU ke 13 nanti Ya ALLAH....

Amin...Amin.. Ya Rabbal'Alamin....

Anonymous said...

gmbr org pr yg kena tetak ari tu ape cerita...senyap jah..base nate bengong geng2 PR ni..nik ajis mu wat tubik fatwa dah tu sapa yg buat prove pasal gmbr tu msk neraka...tp xape,jgn risau...time ngundi nanti pangkah pas r,lpas tu msk syurga blk...

Ni la akibat dia kl pas saing dgn BABI(DAP)& PELIWAT(PKR)..

KEMBOJA said...

Tadi aku dengar ada penyokong Ahmad Hassan kata kalau Isa Samad Kalah diapun nak tolong bawa keranda UMNO ke Lubang Lahat tu....

Amin....Amin....Amin...YaRabbualAlamin.

Budak Pejabat said...

Penjawat Awam…yang baru nak dimasuk ke jawatan TETAP…dipaksa ISI BORANG KESELAMATAN…keselamatan PARTI ke…Keselamatan negara ke…tak tahulah…ASYIK2 penjawat awam yang kecik2 dan yang betul2 taatsetia bertugas…menjadi mangsa…berbagai2 BORANG…nak isi…kalau BUAT SALAH terang2…..IKAN2 JERONG semua terlepas…yang kecik2 kena tangkap…siar dalam TIVI3 suku…konon kerajaan bertindak TEGAS…sebab itulah penjawat awam sekarang kerja kerana terpaksa…kerajaan jadi TAK CEKAP…banyak sangat RED TAPE…yang menyusahkan penjawat bawahan…

Anonymous said...

Kami sekeluarga dah solat hajat. Semua umat Islam one Malaysia juga diharapkan dapat solat hajat mohon agar calon amanah dimenangkan dan calon rasuah dihancurkan. Kami juga doakan agar puasa sunat umat Islam one Malaysia hari ini diberikan kegembirannya dengan berbuka kemenangan calon amanah dan kekalahan calon rasuah. Allahu Akbar

Anonymous said...

HAKHAKHAK... YAH!.. HOOO BALIK LAH DUDUK DIAM2 DIRUMAH TUNGGU KEPUTUSAN PRK BAGAN PINANG KOMPOM PAS KALAH!

Anonymous said...

sempat lagi puasa sunat nazar masa sembahyang asar untuk pas menang buka puasa selepas sembahyang maghrib puasa sunat politik pas fatwa baru namenyer.. em.. em.. em..

Anonymous said...

Siapa Nujum Pak Belalang moden? tunggu selepas PRK Bagan Pinang selesai. Pak Belalang kata PAS akan menang majoriti 1000 undi. Umno akan gigit jari macam pencacai dia juga.

Anonymous said...

Adakah orang yang pernah terbabit dengan rasuah boleh menjadi wali bagi perkahwinan anaknya?. Kitab-kitab fiqah menyebut tidak boleh. Kesalahan rasuah dikategorikan di bawah dosa-dosa besar. Usahkan menjadi wali, dilantik sebagai saksi sesuatu perkahwinan pun tidak boleh. Sedangkan syarat untuk melayakkan seseorang Islam menjadi saksi antaranya mesti berlaku adil, tidak bercakap bohong, tidak melakukan dosa besar dan tak mengekalkan dosa kecil.

Ketua Unit Dakwah Halaqat, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan, Ustaz Abdullah Abdul Razak berkata, orang yang terlibat dengan rasuah dikategorikan sebagai fasik iaitu rosak iman.

"Usahkan mahu dilantik sebagai pemimpin, menjadi saksi kepada perkahwinan pun tidak boleh bagi orang macam itu. Jadi kalau kita lantik orang macam itu maka berdosalah kita sebagai orang Islam."

Anonymous said...

Umngok rasuah...gengster..ptuiih

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Woit! Anon 1:28 PM! Tu jer nko nak cakap? Balik2 benda tu? Macam sial!! Mintak bukti tak abih2. Tah apa benda ler ikan kerapu barua ni merapu. Yang banyak masuk neraka tu memang dah confirm ler puak-puak babi negara @ Barisan Neraka @ BN ler bingai! Kalau nko tanya budak tadika pun tau -- penyokong dan barua sial UMNOBN semua masuk neraka. Confirm! tak yah tanya pak lebai.
KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

walaupun telah mengundi Pas pagi nie,aku pasrah diatas kekalahan calon aku Zul@PAS!... kalah!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Apalah nko ni Anon 5:52 PM. Kalah menang tu adat ler. Nama pun bertanding. Yang penting, menang tu macam mana caranya. Kalah tu pulak apa sebabnya. Kita tunggu jer laaa. Baru pukul berapa nih. Syoh! Syoh! Pegi tido dulu.

Antares said...

TQ Fauzi. Excellent job you're doing! :-)

Anonymous said...

Lepas maghrib nanti solat hajat mohon Allah hancurkan calon rasuah. Allahu Akbar

Anonymous said...

terlalu byk penyelewengan oleh pihak polis,UMNO,spr di bagan pinang...

aku said...

PAS tewas juga akhirnya..

kata macam2, yakin i2 dan ini...
tewas juga akhirnya....

Anonymous said...

Bagus,BN dipilih oleh rakyat yang mahu perasuah memimpin rakyat.

TokBatin X said...

Ape hal2 yg tak memuaskan, sehingga 'Tuhan' tak makbulkan doa2 korang?

Doa TNA n Hadi mmg ta' makbul pun sampai bile2.

Anonymous said...

Kalau doa dgn niat utk kemusnahan orang lain, Allah saja yg akan menentukan...

Allah maha berkuasa, maha mengetahui, maha adil, maha mengasihani dan maha penyayang..

Semuanya kuasa Allah.

Nasihat utk PAS/PR..muhasabah diri dan terima dgn redha kebesaran Allah SWT. Amin.

Kpd yg menang, berkhidmatlah dgn penuh jujur dan ikhlas kpd semua tanpa mengira latar belakang parti dan keturunan. Jangan sekali-kali mengkhianati penngundi dan penduduk Bagan Pinang. Ingat, PRU 13 akan menanti Tan Sri jika tuan khianatkan kami...Selamat Maju Jaya. Allah selamatkan negaraku dan semua rakyat negaraku..Amin!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Apa ler korang nak banggakan? Menangpun baru menang 2 PRK. Mungkin sebab tangkal taring babi korang tu kuat sangat. Tak per la. Kita tunggu pulak PRK kat Kedah. Tengok tangkal taring babi korang kat kedah tu kuat ke tak kuat.

Err!! Malam ni, Yamseng??

Anonymous said...

eh bukan ker PAS menang heheheheheheheheheheheheheheh
mana dia puak2 cakap besar, takbur, sombong bongkak hahahahahahahahah

Anonymous said...

haha...xheran pun..10 lawan 1...xdak teloq..Beruk Negara memang suka buat kacau..kuikui

Anonymous said...

apo nak dikato melopong kau jang... hakhakhakhehehekhakhakha PAS kaloh jang!...

Anonymous said...

wahai orang port dickson, kipaskan duit anda...hahaha

Anonymous said...

pas babi....kalah dgn cemerlangnya...

Anonymous said...

sedar la puak2 celaka dan babi bhwa kauorng tu dah terdesak...PAS CELAKA,PAS BABI,PKR PELIWAT

Anonymous said...

PAS CELAKA, semua saluran mengundi kalah....

Anonymous said...

"anda nak duit, pembunuh, kaki pukul? sila hubungi putera UMNGOK..kami sedia membantu ;-)"

TokBatin X said...

Ape hal2 yg tak memuaskan, sehingga 'Tuhan' tak makbulkan doa2 korang?

Doa TNA n Hadi mmg ta' makbul pun, dari dulu, sekarang, sampai bile2. 'wali' ker 'kuali'????????

Pengikut2 PAS 151%.. telah terpilih masuk syurga... tapi doa2 deeeeer orang ta' makbul lak...

Doa2 orang2 'Yang Dikafir dan dilaknatkan'.. makbul pulak hari ini.... apasal lak????????????

Jeffry said...

KEPUTUSAN RASMI

BN = 5435

WLU SATU UNDI BN TETAP MENANG (SORI WA PINJAM AYAT PAKATAN)KEHKEHKEH

TAKEBEER!!!...TAKEBEER!!!...TAKEBEER!!

Anonymous said...

kalah wooo...padan muka,wei celaka PAS dan PR, mana bdk kau orng yg kena tetak tu...xnak tunjuk lagi ke..dasar celaka juak2 PR ni..

3000 lbh majoriti undi naik..bleh bungkus r Pakaktan babi lps ni...

semua saluran mengundi PAS kalah...xfaham2 lagi ke babi2 dan anjing2 pakatan celaka.

adf55650 said...

Syukur Alhamdulillah,
Cuma ada 2,528 orang sahaja kaum Khawarrij di Bagan Pinang.

Anonymous said...

hahaha..doa?watpe doa...nah duit...lagi bagus dari berdoa...besnya syurga dunia...

Anonymous said...

mana mamat yg kena tetak tu...berapa botol sirap yg gn hr tu nak bg npk mcm darah..

Anonymous said...

dalam 2,528 org bagan pinang yg undi parti haprak pas tu mesti lbh dr separuh puak cina dan keling..

maklumla....DAP ni tahu yg org pas ni mcm lembu..leh cucuk hidung..

Anonymous said...

malam ni aku tidur dengan duit....besnye...

zali said...

TAKZIAH PAS!

zali said...

steady la tok batin x komen tuu...

memang pelik bila tuhan tak makbul
doa wali dan tuan-tuan guru...

Anonymous said...

PAS BABI..........

PKR ANJING KURAP......

DAP RAJA SYAITAN.....

kalah dgn majoriti yang sangat2 besar...kalau dah dasar celaka tu memang akan celaka...

pembohong dan penipu yg paling bangsat...mcm2 fitnah telah parti hampas dan pakatan pukimak lakukan sepanjang kempen dan telah dibalas oleh Allah dgn kekalahan undi yg besar...

Anonymous said...

haha..lawak betul anon2 kat atas...

percaya Allah tapi keluar abih perkatan celaka, raja syaitan, anjing kurap, bangsat, babi

bagi komen sikit zali..xkan yang 2 pun nak sokong gak kot...

Anonymous said...

poji@TPU agen penfitnah PKR aka barua kaki bontot si pukimak nuar babi...


wei setan...mana pergi mamak kebal yg celaka dan gampang hr tu, semua org nak tahu kesudahan mamat tu,hidup ke mati..dasar babi iblis si poji ni..

mu jahit luka sendiri ke poji luka mamak kebal tu, aku tahu la kau ni pun doktor jugak, doktor suntik dadah...kaki minum,mat gian..celaka mu poji..

Anonymous said...

celaka anom 9.20...


NIK AJIS dah keluarkan fatwa bahawa boleh mencarut...

dasar bangang...

Anonymous said...

hahaha..carut la lagi...xkan ckit ja...

AntiBeerN said...

Maka bersoraklah beruk2 rasuah semua... bukan sehari, bukan berminggu tapi berbulan2...

Towkey besar dah menang... RM $$$$ besar menanti...

Projek2 untuk kroni kembali... bandar Tentera Darat pasti perlukan projek spesial...

Poket yg sebelum ini kosong akan penuh semula...

Loan rumah yg tersadai seblm ini boleh di settle cash...

Annual shopping holiday di Paris, Hong kong, UK kini kembali...

Buat pemangkah rasuah... malam ini yam seng tonggang beer... sambil mencarut, tibai betina...

Sponsor utama syarikat milik anak Mahafiraun...

** Kalau rasa dah kuat, bubarkan DUN Perak...

Anonymous said...

TP teruskan usaha anda.blogger terbaik pembang.terima kasih TP ats laporan anda..

Anonymous said...

mana pergi hbs balaci2 pakatan hampas semua ni...

dah kecut telur ke..

br satu kali kalah...

KALAH YG TIDAK BERMARUAH....

KEKALAHAN YG MUTLAK dan menandankan berakhirnya era2 poyo puak2 pakatan sundal pembangkang..

PRK sebelum2 ni wlpn BN kalah tp majoriti undi BN sentiasa meningkat dan undi pr menurun..

PRk kali ini jelas menunjukkan yang puak2 pr telah mati pucuk..

Anonymous said...

PAKATAN PENIPU RAKYAT LOSER.........

PAKATAN PENIPU RAKYAT LOSER.........

PAKATAN PENIPU RAKYAT LOSER.........

PAKATAN PENIPU RAKYAT LOSER.........

PAKATAN PENIPU RAKYAT LOSER.........

Anonymous said...

anom 9.28

kalau kau rase laporan TPU aka kaki hisap dadah tu betul...mcm mana dgn kes provokasi murahan tahap pelacur si mamak kebal yg kena tetak tu..

AntiBeerN said...

Baru menang 1 dah kecoh... kedudukan masih lagi 7-2 bro...

Menang 5 lagi PRK baru korang layak melalak..

Anonymous said...

kahkahkah..puak2 jumud..baru menang sekali da riuh..PRK kali banyak mana abis?total suma PRK da bleh brape kali RMK...hahaha..dasarku, habiskan duit rakyat, gunakan segala kemudahan sewenagnya...kuikui

Anonymous said...

sbb tu puak2 juak PR ni otak2 korang tahap budak tadika je..

xreti nak buat analisa sesuatu situasi dan keadaan,BN kalah tp majoriti dapat dikurangkan, NI HAMPAS kalah dan majoriti meningkat naik dgn byknye...ZAMAN ALBODOHWI akan berakhir dan akan msk era bru..bagan pinang adalah permulaan kehancuran zaman berlagak PR...


org2 PR otak dungu sbb tu percaya bulat2 dgn si peliwat aljuburi...

AntiBeerN said...

Undi utk PAS berkurang di Manek Urai sebab janji jambatan... RASUAH

Majoriti besar di bagan Pinang sebab janji (RASUAH) nak bagi elaun kritikal kpd askar, anak masuk universiti dapat RM3000, kem askar akan ada swimming pool. Duit elaun kritikal boleh beli swimming suit kat bini dan anak-anak. Swimming adalah yg terbaik untuk menjaga kesihatan. Lepas ni ramai le bini askar yang ramping-ramping dan bertambah cantik.

Persidangan UMNO tak lama lagi. Tipu @ tak, kena menang dalam PRK Bg Pinang. Kalau tidak, ada plak undi tak percaya kat PWTC macam MCA.

Anonymous said...

hidup bn ...padan muka pas..parti korup yang berwajah islam

Anonymous said...

mamat sirap ape citer doww...

hebat ilmu kebal mamat gampang sekor tu..xpasal2 jadi wanted polis sebab nak menipu

Anonymous said...

antibeer kepala butuh pukimak hang...

kau xpayah cerita byk la...

akui la yg rakyat telah tolak pakatan haram korang..

pakatan pukimak korang telah byk buat janji manis dan manisfesto pilihan raya tapi tidak pernah ditunai kan..

kalau dah dasar penipu dan penfitnah xkan kemana...

FUCK U pakatan haram jadah

AntiBeerN said...

hahahaha...

Sudah resmi Pencacai BeerN...

Bila tak boleh nak bangkang hujah... terus mencarut...

Mentaliti budak darjah 3...

Itu yg masih diperbodohkan pemimpin korup Beern tu...

hahahahaha...

7-2
7-2
7-2
7-2

Selagi tak jadi 7-7... kami masih lagi menang hahahahah....

adf55650 said...

Janji masuk syurga lagi dahsyat rasuah.

MOHON DERHAKA........

BUBAR PAS

AntiBeerN said...

Itu janji dr Tuhan kpd semua org... buat baik masuk syurga.
buat jahat @ rasuah @ sokong perasuah (bersubahat) masuk neraka...

berani kau adf55650 kata itu rasuah?? Tobatlah...

DurianKampung said...

Meminjam ayat pemimpin UMamakNo suatu ketika dahulu, khas buat pendokong PR.

"Kita kalah di kawasan yg memang milik mereka..."

Yg lebih penting, kita dah menang di 1 kawasan milik depa... KualaTengganu.

adf55650 said...

Ha ha ha
Tau pun itu janji ALLAH.
Tau pun kalau buat baik bary dapat.
Yang korang dah buat ni baik ke?
Yang Hik Aziz janji pada senyokong PAS tu nape? Dia Tuhan pulak ke?
Marilah masuk ISLAM.
Tinggalkan lah Agama Sesat korang tu.

Anonymous said...

hang ni adf, mata satu da macam dajal da...xnampak yg haq...sokongla umno..dijamin syuraga dunia...duit2...

adf55650 said...

Yang mana Haq? PAS?

Kalau setakat pakai serban dah mengaku Islam, Bertaubatlah sebelum terlambat.
Itu lah juga ciri2 Al-Khawarrij.
PAS menyesatkan ummah.
Kajilah betul2
Istikharah lah.Moga2 dapat petunjuk.
Assalamualaikum.

Anonymous said...

awat?yang hang tu betui2 islam ka?islam sokong rasuah ka?islam kata xpayah hudud ka?islam kata xpayah tutup aurat ka?islam kata boleh pegang tangan laki pompuan ka?islam kata boleh ada share syarikat arak ka?

hang tu yang patut istikharah...qul haq walu ka namuura...kalu hang kata hang betui, buatla parti sendiri...dah tau UMNGOK tolak islam pun sokong lagi ka...

TokBatin X said...

Taniah kepada At TAQDIR yang meliputi Sekelian Alam.

Hai!!! KUALI2 PAS, Korang ingat, korang2 jer makluk 'Tuhan', dan yang lain2 tu bukan?

Babi pun ciptaan 'Tuhan' gak. Mengapa korang ta' maki 'Tuhan' yang mencipta babi2 nih?

Anonymous said...

Kalah adalah menunjukkan situasi sebenar pejuang Islam zaman kini. teruskan berjuang, jgn kalah dgn sekularism! Mara terus mara, Islam mesti ditegakkan. UMNO mesti dihancurkan. Jgn lari di medan perang!

ex PKR said...

HAHAHAHHAHA HAPPYYYNYER AKU....
WOOO HOOOO
APE MCM PAS..
PADAN MUKA PAKATAN HARAM
KALAH 10000X

HAHAHHAHAHAHAHAHAHA

TU LA BWAT LG GANGSTER KT TEMPAT ORG
TUHAN BALAS..

KOMEN SIKIT n.ajis.....

Anonymous said...

hahaha..tok batin oo tok batin..bila dah menang, baru ucap tahniah kat tuhan..sebelu ni xpenah dengaq pun....

tapi bukanka islam da ajaq cara bersyukur dengan ucapan alhamdulillah...

opps!!!lupa...bila da kelam dengan duit, apa pun xnampak...

tu dia la...jahiliyah di bumi sendiri

Anonymous said...

JANGAN GADUH2..YANG MENANG JANGAN RIAK DAN TAKBUR..YANG KALAH TERIMALAH DENGAN REDHO..MASIH JAUH PERJALANAN HIDUP INI...ATAS KEMENANGAN BN ITU PUN ADA HIKMAH SEBENARNYA..PAS KALAH PUN ADA HIKMAHNYA..fikirlah Sejenak DGN HATI YANG TENANG..perancangan Allah LAGI HEBAT DARIPADA PERANCANGAN MANUSIA..jGN KATAKAN DOA2 ORANG ALIM DAN ORANG2 TERANIAYA ALLAH TAK TERIMA..tUNGGULAH hIKMAHNYA AKAN DATANG INSYAALLAH..

TokBatin X said...

Babi berdoa pun Allah makbulkan...

Kalu ta', bagaimana babi2 dan orang2 jahat bolih hidup dan makan?

wolf said...

Alhamdulillah, Parti Ajaran Sesat (PAS) dan rakan sekutu kafirnya telah kalah terok di dalam PRK Bagan Pinang.

BN ingin menghadiahkan Batu Nesan kepada Nik Ajis sebagai tanda bahawa PArti Ajaran Sesat itu telah berkubor.

Allah s.w.t telah menunjukkan bahawa parti yang berperangai macam setan dan ala dajjal ini akan musnah. Syukur.

Bertaubatlah semua ahli2 PASngok sebelum anda dicampakkan kedalam azab api neraka jahannam.

Tinggalkan Parti Ajaran Sesat itu yang terang-terangan telah sesat dan berperangai macam setan dan ala dajjal.

Anonymous said...

kalah terok beb...
tahniah kpd BN
tahniah jugak kpd pas

diharap penyokong2 pas bersabar
jgn bwt kecoh selepas ne,org ramai nmpk tingkah laku kamu..
tuhan lg nmpk

wolf said...

PAS adalah parti KUFUR yang bersahabat dgn KAFIR.

Ahli2 PASngok semuanya berperangai macam setan dan ala dajjal sebab selalu dengar ceramah maki hamun dari pemimpin mereka yang jumud serta kuat fitnah.

Inilah hasilnya... lahir ahli2 PASngok yang berperangai macam setan dan ala dajjal.

Semoga Allah swt menghancor-leborkan parti PAS macam Allah lebor kan tentera Abrahah.

Amin....
Takbir....(bukan TakeBeer)
Takbir....(bukan TakeBeer)
Takbir....(bukan TakeBeer).

wolf said...

Alhamdulillah, Parti Ajaran Sesat (PAS) dan rakan sekutu kafirnya telah kalah terok di dalam PRK Bagan Pinang.

BN ingin menghadiahkan Batu Nesan kepada Nik Ajis sebagai tanda bahawa PArti Ajaran Sesat itu telah berkubor.

Allah s.w.t telah menunjukkan bahawa parti yang berperangai macam setan dan ala dajjal ini akan musnah. Syukur.

Bertaubatlah semua ahli2 PASngok sebelum anda dicampakkan kedalam azab api neraka jahannam.

Tinggalkan Parti Ajaran Sesat itu yang terang-terangan telah sesat dan berperangai macam setan dan ala dajjal.

TokBatin X said...

zali said...

steady la tok batin x komen tuu...

memang pelik bila tuhan tak makbul
doa wali dan tuan-tuan guru...

---------------------

Mmg ta' pelik pun... kerana mereka2 adalah kuali2 'TUHAN'.

Anonymous said...

Tahniah Isa Samad.. PAU sudah hampir, apa lagi, kumpulkan kekuatan, lawan si Muhyidin tu. Anda mesti menang punya, lepas tu cuba pulak lawan Najib, ada can jd PM.

Anonymous said...

boooo batu api..
ditujukan kpd anon 11:21 PM

dewatawanberapi said...

mana poji celaka nih??? ni pasti tengah hisap butoh nuar...

Anonymous said...

Parti Syaitan tersungkur di Bagan Pinang. Kalah teruk giler.... Guna ustaz Go-Bala dah turun bala, nak guna ustaz Nga takut nanti ternganga,alih2 bawa Pope John Khalid Samad... dah selamat dah... Tu la.. sapa suruh lalat jadi calon. N.Ajis kan tak suka sampah maknanya dia pun tak suka la kat si lalat tu... amik ko. Rasa ape..??? oren..??

dewatawanberapi said...

yang paling kuat ketawa tengok pas kalah...nuar dan kitsiang

padan muka nik ajis...

Anonymous said...

NK BERTERIAK MENANG MCM ORG XPENAH MENANG KERUSI.xde ape nk dibanggakan sgt kalau setakat menang untuk bagan pinang..

Anonymous said...

Salahuddin Ayub penipu... lain kali ajak macai hang yang kebal kulit buaya tu ke Indonesia. Lawan ngan geng BENDERA. Tengok sapa handal. Baju koyak rabak, berdarah2 tapi luka tetakan satu pun tak nampak. Kebal memang kebal.... salahudin dah salah percaturan. Makan tuan daaa...

Anonymous said...

bukan menang je bro... menang besau tu... lalat dah kena spray. Kuang.. kuang.. kuang..

Anonymous said...

FUCk U PAKATAN HARAM jadah...

KALAh TeruK beb...xmelawan langsung..

pergi main2 jauh2 nu..buat menyemak je PR ni...kl dah byk komplen sgt korang blah r dr Malaysia ni..

dewatawanberapi said...

kesimpulannya...orang melayu hampir semua tolak pas...

yang dapat 2 ribu lebih tu...2 3 orang melayu bangang + cina + tambi

Anonymous said...

MENANG DGN MENIPU!!!SIMPATI KEPADA UMNO..MENANG TAPI TETAP KALAH LAGI 2-5..HAHAHA

dewatawanberapi said...

lain kali jangan guna tektik kotor...kan dah kalah terok hahaha

Anonymous said...

anom 11.59

bkn pasal xpenah menang beb...

tp masalahnye menang besar...


MEnANG BESAO Tu....

dewatawanberapi said...

kat mananya yang tipu???
bodoh punya pas...

Anonymous said...

anom bangang 12.04

ape yg menipunye..

cube kau bgth..

dasar geng2 totok haram yg otak dah penuh dgn najis, jenis xbleh terima kebenaran bhwa parti korang akn bungkus skit mase lg

LU PIKIR LA Sendiri...

dewatawanberapi said...

betul tu...
cakap berapi-api...dapat undi 2 ribu lebih jer...

kesiannnnnnn..............

dewatawanberapi said...

kalau aku jadi calon bebas pun...kurang2 boleh dapat 3,000 undi

Anonymous said...

anom pukimak totok babi suruhan DAP 12.04...

mamak yg kena libas dgn parang tp xluka ape cerita...

mane pukimak2 pakatan haram jadah ni, dah xnk ke ulas pasal mamak kebal bangang tu...

Anonymous said...

POJI mat gian...lu tgh lolok ke tu.

bungkus beb...xmelawan ceq noi.

tu la..lain kali jgn nk asyik buat fitnah je,kan dah dapat balasannye

Anonymous said...

Mana bleh luka bro... kulit buaya cap N.Ajis. Pakar dalam membuat syurga sendiri. Katanya murah je. Sekaki berapa...???

Anonymous said...

Kemenangan untuk rakyat Bagan Pinang. Buat TS Isa, jalankan amanah rakyat dengan sebaik-baiknya. Selepas ini kita akan nantikan kemenangan Mohd Saiful Bukhari Azlan pula... "Gay Old Boy"... PSgB sedang memanggilmu.....

Anonymous said...

Peh...terduduk deme. Lepas ni tokey blog ni tutup kedai la.... Dia kan seorang fasik membawa sesuatu berita. Orang fasik tahap tu la standard sirim dia... kan..kan..kan..

Anonymous said...

bn = babi negara
babi negara = bn

Anonymous said...

alhamdulillah bn menang.
lepas ni kita bleh pakat rasuah ramai2. bukan dosa pun. pemimpin agung kita dh kuar fatwa, kesalahan teknikal aje. lepas ni kalau ada prk lg, kita bubuh norza zakaria plak jd calon. konpem menang lagi besar

Anonymous said...

geng umno yamseng kat mana mlm ni? gua nk join. hishamuddin belanja ke? duit zakat negeri mana plak?

Anonymous said...

N.Ajis kata bleh amik ape...????

Anonymous said...

petikan dari kitab islam hadari karangan syeikh imam najib al-tantuya:

"sesungguhnya tidak ada babi yang lebih babi melainkan bn/umno. barangsiapa yang lebih babi, maka masuk umnolah dia"

Anonymous said...

korang ni dok kutuk umno, aku bom nanti baru tau

Anonymous said...

kesimpulannya kekalahan ini adalah suratan yg perlu diterima. kena muhasabah diri jgn terlalu yakin jgn takbur jgn jd lembu jgn sibuk hal cina terjun bgunan, jgn sibuk kuil hindu , ambil berat isu arak kat 7E, jgn jd kuda sivakumar, jgn nak jd MB haram jadah hahahahahahahahahha

UMNgOk BoNgok said...

aku dah agak dah Doreamon ni akan menang... tp takpe... kita tgk lak lepas ni ape akan jadi dgn kerajaan Negeri Sembilan... bala akan datang

Anonymous said...

Salam Semua!!

Cukuplah tu dan sudahlah...tiada baiknya memaki hamun, hina menghina sesama saudara seagama..

Cukuplah..Marilah kita sama-sama mengerjakan apa yg dituntut Allah. Berbuat baik sesama kita..

Cukuplah saudara-saudaraku sekalaian. Jangan sekali-kali sampai putus silaturrahim. Ingatlah pada Allah..

Diharap akan tiada lagi maki hamun selepas ini..Amin..

Anonymous said...

Salam dan syukur Alhamdulillah.
Allah SAW telah mengabulkan doa dan sembahyang hajat kita semua.
Hanya Allah yg tahu apakah yg terbaik utk hambanya.
InsyaAllah BN akan mentadbir sebaik2nya.

Pertandingan telah tamat.
Marilah kita semua kembali bersatu demi Islam, melayu dah tanah air tercinta ni.
Allahuakhbar!!

*aliffnajmi

Anonymous said...

anon126am

kau tu.. memang lahir dari anak sundal yang tak tahu adab dan biadab asyik duk mengata dan kuarkan kata2 kesat maki hamun..

PAS tu.. Parti Anak Sundal tu lah siapa yang sokong Pas tak reti sopan santun asyik cakap mengarut maki hamun yang lebih.. jadi insaflah bertaubat nasuhalah mane2 yang sokong Pas tu balik ler ke pangkal jalan kembalilah kepada UMNO hanya UMNO yang mampu menegak dan mengembangkan ISLAM.. Insya Allah

Anonymous said...

Sallehuddin Al Ayubi Al Kuburi balik kelate lah! masuk berkubur sendiri demo sampah kat Bagan Pinang,pasal kau lah tu Pas kalah!.. pembohong! penipu! undi pos lah! itu lah! ini lah! menyesal kami Pas Bagan Pinang percaya kat kau Pengarah Pilihan Raya apa!? Pilihan Raya Kalah! adalah.. UstazNasa lagi elok..

Anonymous said...

BUDAK BN TAK PAKAI BAJU TU PERGI RAGUT BARANG KEMAS ORG ..AKU ADER KT CITU..NASIB BAIK POLIS ADER KLU TK X TAU LER NAK AKU PIJAK2 JER..

Anonymous said...

KAU ORG PD INGAT SIKIT...TSUNAMI KT ACHEH JADI PASAL APER....JD TAK MUSTAHIL KENA DI PD KALAU DH TERANG TERANG PILIH PERASUAH,KAKI TONGGANG JADI PEMIMPIN KORANG ...TU PASAL BAKA2 ANAK MUDA YANG ADER MCM DLM GAMBAR .

zali said...

tbx...

kuali kuali tu semua dah benci
tangok makcik kerepot kat rumah dan
mula berangan nak menyontot
bidadari kat syurga...

ialah orang konfirm masuk syurga la
katakan...

Anonymous said...

semu yang skong umno tu anak babi!

yg umno kat dalam ni pon bapak segala babi!

Anonymous said...

Jangan cakap macam tu. Yang sokong Umno kebanyakannya bukan Islam. Depa mana tahu halal haram dan baik buruk rasuah. Yang depa tahu calon tu bekas MB. Jadi jasanya sangat besar. Biaqpilah ke depa. Wokey

Anonymous said...

Solat hajat dan puasa yang telah dibuat tu akan dikabulkan oleh Alah kalau bukan sekarang diakhirat nanti. Yang pencacai Umno jaja tu hanyalah ujian buat hamba-hambanya yang beriman. Allahu Akbar

adf55650 said...

Ha ha ha
Macam mane nak memerintah. Kesian betul pada penyokong PKR dan PAS ni.
Dia tak kenal antara babi dan manusia.
Mintak le sape2 yang baik hati tolonglah ajar budak ni. Tu la suruh sekolah tak nak,
Mak dia babi kot. Pasal tu bodoh sangat.

Anonymous said...

Kan dah kata. Umno akan terus gelisah selagi orang beriman mendoakan kehancuran perasuah mereka. Teruskan puasa sunat dan solat hajat tanpa rasa jemu. Allahu Akbar.

adf55650 said...

Doa orang munafik ALLAH tak terima. Doa tu akan berbalik pada PAS yang penuh kekufuran. Menyesatkan ummah

Anonymous said...

ya..ya..PAS PENUH KEKUFURAN DAN MENYESATKAN UMAT???????APA YG KUFUR DAN APA YG SESAT.....HOI BANGANG YG KAKI BETINA,KAKI TODI,KAKI KEDARAH DUIT RAKYAT...BUAT ISLAM SENDIRI JAUH DARI ISLAM HAKIKI TU SAPA WAHAI PENDUKUNG PARTI UMNGOK LAKNATULLAH...BODOH DAN MAKIN BANGANG SERTA GELAP HATI PUAK2 SESAT NI....

adf55650 said...

Tok Guru kau kata, Boleh berkawan dgn Syaitan, Islam tak cakap macam tu.
Tok Guru kau kata, orang UMNO kafir, setiap Jumaat kau berimamkanimam lantikan UMNO.
Tok Guru kau kata, sembahyang dgn imam sendiri, jadi timbul lah sembahyang 2 imam. Skrg dah boleh pulak ke?
Tok Guru kau kata sembelihan UMNO haram. Kalau beli daging di pasar tu dah pasti ke sembelihan orang PAS?
Kalu tak dapat - HARAM, Kalau dapat - HALAL pulak.
Bukan MUNAFIK ke tu?
Cakap UMNO rasuah, kutip duit tanpa resit dan belanjawan setiapkali ceramah tu ape? Kemana duit tu?
Bukanke masuk poket?
So songlap wang rakyat HALaL pulak.
BN menggabungkan UMNO, MCA, MIC haram.
Bergabung dgn DAP yang terang2 tak mau ISLAM boleh pulak.
Inilah akibatnya berustazkan Bala, Siva dan Ngah Kor MIng.
Dimanakah AQIDAH kamu?
Jawab dulu sebelum cakap banyak.