"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 05, 2010

Fairus "X" TKM1 Penang Buat Gila Balik..?

Hari ni aku jenguk balik blog-blog lama yang pernah hot 1 masa dulu dan dah lama tak dikemaskini. tak sangka pulak Admin blog Alahai... FAIRUS TKM 1 Penang ! kembali berblogging dan kali ni tajuk blognya dah bertukar pada Alahai... FAIRUS Bekas TKM 1 Penang !

Ada yang menarik sedang dilakukan oleh Fairus nampaknya... dah habis study ke budak kebal ni..?

Petikan dari blog Alahai... FAIRUS Bekas TKM 1 Penang ! -

Setelah berehat hampir setahun lamanya, blog Alahai Fairus akan diaktifkan kembali. Hal ini demikian kerana ada beberapa perkembangan 'menarik' tentang Fairus yang sedang membuat 'tahana' dan 'onar'nya sekarang.

Dia kini bagai orang gila talak, menabur fitnah mencerca dan mencaci individu , yang pernah mengangkat darjatnya sebagai orang No 2 dalam kerajaan negeri Pulau Pinang, daripada seorang yang hampas dan kutu merempat !

Tungguuuuuu pendedahan kami....

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !

5 comments:

Boleh Join.. said...

Kasi Bongkarrrr...

Anonymous said...

yang benar PR makin pening dan celaru,,mukahah,,Penipu Rakyat

tok iskandar said...

Ada member tok tanya perkasa dapat permit demo pakai borong ke?mintak untuk setahun.Musa Hasan kena jawab soalan ni.dah ramai mula pertikai profesionalisme polis.asal umno demo dapat permit tapi bila PR baru nak berdemo atau berniat nak berdemo,korang dah cekup.ingatlah dulupun polis rahsia Savak di Iran kejanya menangkap penentang Shah Iran.Last-last tumbang jugak Shah Iran dek kebangkitan rakyat dan mereka menaikkan Khomeini.Eloklah belajar sejarah kerana tok yakin polis macam kita gak bencikan perkara-perkara yang tak elok.lain kali bersikap adillah ketika memberi permit demo.kalau takat demo jumaat ni,eloklah polis pikir dua kali..kalau boleh merosakkan keamanan negara tak payahlah beri permit.

Anonymous said...

Dia bukan ape? sedang dilanda penyakit gila babi macam Jamal Behrang yang dah bertukar menjadi katak jadian. Dulu dia baik sekejap dan letak jawatan, sekarang bila ingat kerusi empuk kat pejabat dia jadi gila babi balik. Orangramai cuba mengelak penyakit H1N1 dia pula yang kena gila babi. Memang gila babi!

Anonymous said...

PKR MMG MCM TU..PAS GILE, PKR PUN IKUT GILER. TU YG SALLEH MAN MEROYAN TAK DPT JAWATAN YDP SBB KENE KENCING DGN PELIWAT GILER GAK KEHKEHKEH

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!