"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, January 02, 2010

Hakim "Cekelat Hacks" Meninggal Dunia..?

Reactions: 
Entah betul entah tak betul berita terbaru yang baru aku dapat dari sms di HP aku...

"Hakim Cekelat Hacks" meninggal dunia...

Kalau betul, nak sedekah apa..? Beer..?

Kalau tak betul, bagus gak...

Rugi kalau orang-orang macam ni mati awal sebelum kita tau kebenaran...

Tak gitu..?

12 comments:

PPUNT said...

Hebahkan! Pada 3/1/10, (Ahad) jam 10 pagi.
1.Himpunan besar-besaran umat Islam di depan Dewan Sri Pinang mengadap mahkamah tinggi Pulau Pinang bagi membantah keputusan membenarkan penggunaan nama Allah dalam majalah Kristian Herald Tribune.

2. 11.30 pagi-Berkumpul dihadapan rumah TYT PP, serah memorandum kpd TYT dan memohon majlis Raja-Raja campurtangan. Jemput beramai-ramai.

http://pemudanibongtebal.blogspot.com/2010/01/sidang-akhbar-oleh-pemuda-umno-pulau.html

budak_kampung said...

hakim ni tak relevan....

matkambing said...

salam semua,
diharap penganut islam yang mengetahui apa itu 'allah' yang sebenarnya tidak emosional dan bertindak melulu jika menyertai tunjuk perasaan tersebut. lebih baaik tidak menyertai perhimpunan itu.

zab said...

tak relevan!

ummu asiah said...

http://kedahlanie.blogspot.com/2010/01/hakim-agustine-paul-meninggal-dunia.html

Shaqbal said...

bukan meninggal dunia.. tapi MAMPOS!!!!!

malaysiabaru said...

MALAYSIABARU.COM said,

DULU YANG MAMPUS APA NAMA ...APA NAMA ...MOKHTAR APA... YANG MATI SECARA MENGEJUT MATI SEBAB BIUL...

APA NAMA?

KEJAP TADI ... LAGI SATU APA NAMA ?

MATI SECARA KRONIK? TONGANG KUT ?

GUE TERTANYA TANYA

BAPAK SEGALA KONSPIRASI ...ITU APA NAMA ?

BELUM MATI KAA?

Anonymous said...

Guna nama Allah nak demonstrasi. Pemimpin umno makan rasuah dan menyeleweng macam khir toyo tu kenape kau orang umno tak mau demonstrasi? bawalah penyokong umno tu pegi demonstrasi depan rumah khir toyo dan ketua pemuda umno pulau pinang. Rumah dia orang mengalahkan istana.Pegilah demonstrasi. Kau orang umno kate demonstrasi macam beruk. Sekarang kau dah nak jadi beruk ke macam si KJ tu.Kalau nak demo juga ajak mat rempit sekali.

Anonymous said...

sikit pun tatak rasa sedih.. Go to hell!

Anonymous said...

tak heran pun.....nanti kr=ena jumpa bos dier in hell...time dia kena dibicara....

Anonymous said...

Yahoo. Moga dia akan diadili pula oleh tuhannya.

Anonymous said...

Bila dah dibicara kat sana..dia akan ckp" ini tak relevan" saya bantah..hihihi..