"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, January 10, 2010

PM Najib 1Malaysia: BODOH, BODOH dan BODOH...!!!

Reactions: 
  • Datuk Seri Najib Razak mahu segelintir pihak berhenti menuding jari dan menuduh kononnya UMNO terbabit dalam insiden cuba membakar empat gereja di sekitar Lembah Klang, kelmarin.
Pooorahhh...!!! kau yang bakar sentimen rakyat bila kau keluarkan kenyataan ni kan..? - Tidak Boleh Halang Demo Isu "Allah": Najib.

Lepas tu anak buah kau pulak keluarkan kenyataan ni pulak - Isu "Allah": Kerajaan Tidak Halang Suarakan Pendapat.

Jadi siapa tukang bakar sentimen supaya marak..?

Lagi kenyataan "BODOH" dari PM Najib -

  • Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan tanggapan bahawa UMNO parti perkauman dan sering dipersalahkan apabila berlaku insiden keagamaan.
  • Katanya, UMNO tidak harus dipersalahkan apabila berlaku insiden seperti itu, termasuk kes pembakaran beberapa gereja yang berlaku di beberapa lokasi di ibu negara sejak semalam.

UMNO - United "MALAYS" National Organisation - Pertubuhan Kebangsaan "MELAYU" Bersatu.

Boleh keluarkan statistik berapa orang ahli UMNO bukan MELAYU..? kalau syarat nak jadi ahli UMNO pun "MESTILAH SEORANG MELAYU" tak payah nak belitlah Najib woi..!

UMNO memang Parti Perkauman..!

9 comments:

alkulimi said...

Pemimpin UMNO tak bodoooooh depa jahil saja kebanyakkannya atau mmg tak pernah takut kepada hari pembalasan. Pemimpin peringkat nasional kalau buat benda baik dan bvetul dapat pahala banyak tapi kalau buat benda tak betul dan haram dosanyapun banyak. Tal larat nak minta maaf kat rakyat jelata. Kalau sanggup tanggung dosa orang lain yang berjuta2 buatlah jahat banyak2 wahai pemimpin2 sekelian terutama pemimpin2 UMNO. Fikir-fikirkanlahhhhhhh

Anonymous said...

najib monggol ni memang PM yang paling bodoh dari semua PM malaysia yang lalu, mengalahkan kebodohan Doloh Bodohwi. Dia mengapi-apikan semangat perkauman, seperti selalu dia lakukan pada masa-masa lalu.

Menunjuk pandai tapi manusia otak kaldai, sekarang bila berlaku pembakaran gereja, dia tak nak mengaku. Biasalah orang kalau berak ditengah jalan siapa yang hendak mengaku. Begitu sifat pemimpin umno yang lazimnya termasuklah si Mahataik dan Pakloh.

Negara kecundang ekonomi di salahkan Goerge Soros, tapi akhirnya dia juga duduk sebelah George Soros.

Sekor lagi di bahlul Bahlol Badawi tu berpura-pura alim, tapi alimnya alim taik kucing. Membiarkan negara ini tunduk pada Singapura demi kekayaan keluarga sendiri.

oleh itu samalah juga dengan mat monggol ni, sapu betina monggol mengaku tak kenal sampai sanggup sumpah Quran pula tu, dia ingat Quran tu macam bible ke? Boleh guna untuk sumpah-sumpah. Cis! sesat punya manusia lepas tu cuba nak mainkan isu Allah di jalanan. Tak payahlah sebab Allah dah catit ape yang kau dah lakukan mat monggol tunggu mase saje kau di kapankan buat selama-lamenya.

fazrin2211 said...

tu la pasal!!

AbgTuah said...

DAH MULA TOPENG PERAK DAN KUNCUNYA MEMBUAT SPIN. KENYATAAN DI AMBIL SEKERAT-SEKERAT..

Topeng Perak® Unmasked said...

AbgTuah - Awwwwwww...!!!

Kah kah kah kah kah...!!!

Elok tukar nama kau jadi AkakTuah...

Kah kah kah kah kah...!!!

Anonymous said...

Hang tuah dikira orang bodoh taat kat raja tak bertempat...
Abg tuah lagi bodoh/bagang dunia dah maju lagi nak pilih pemimpin bodoh,penipu,perasuah&pembunuh...

Hati Berasap said...

Lebih baik ikut resmi Hang Jebat,Hang Tuah pulak bodo...taat yang membabi buta,sebab tulah dari kecil kita diajar untuk mengagungkan Hang Tuah supaya bila besar kita pun turut jadi bodo macam Hang Tuah.

Anonymous said...

Nampaknya doa tok guru mendapat perkenan daripada Allah SWT...Allah telah mula menggerakkan segala tentera2 ghaibnya demi menghancurkan Umngok yang telah banyak berdosa kepada rakyat...Sama2lah kita mengucapkan syukur & merendah diri agar masa depan negara lebih terjamin di bawah kerajaan baru... ini bukan sahaja untuk kita bahkan yang lebih penting untuk masa depan anak cucu kita...Alhamdulillah

Anonymous said...

Short sighted story again. Come on brother, be visionary, be strategic. Please inform us PR future's direction so we can evaluate our vote. This crap shit doesn't help us at all except seeding seeds of hate. We should be better man. It seems that we are as good as them.