"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 12, 2010

Zahrain: Semalam & Hari Ini...

Reactions: 
Gambar diambil pada 25hb. Ogos, 2009 jam 10:17 malam bertempat di Markas Induk PAS ketika Dato' Zahrain dan para Pimpinan PAS & Pakatan Rakyat menyambut kemenangan Calon PAS Ustaz Salleh Man dalam Pilihanraya Kecil N-11.

Kita tunggu gambar terbaru Zahrain hari ini...

17 comments:

Tok Kiyai said...

Salam,
Jelas tergambar umno pada raut wajah Zahrain...

UN MO said...

Memang PKR adik beradik UMNO

mosabit said...

darah dia pun jenis umno B....

Anonymous said...

alahai...
1.mana ada pemimpin yang maksum oii!tak boleh teguq!tak boleh kritik!!
2.Tak boleh teguq Guan Engka!!puak kapiak harbi!!dia maksum jugak ka!!
3.Asai teguq saja!kata pencacai umnola!kata umno la!!!kata tak dapat projekla!!!kata jahil la!!!
4.ish!ish!ish!lama-lama,puak melayu dan islam tak dak lagi dalam pkr oiii!sapa nak baca doa selamat nanti!!Guan engg!!!
5.Puak melayu dalam pkr tak mau kena cucuk idung dengan puak kapiq harbi!
6.alahi,alahai....last sekali tinggai puak pas saja yang dok kena cucuk idung dengan puak kapiaq harbi!!tak sakit ka oiiiii!!!

Anonymous said...

kalau tegur guna fakta takpe,...ni tegur cara auta....mcm org takdak otak...geng2 umno memang mcm tu pun perangai mcm monyet suka melompat sana sini....khakkkk puih.... umno nak tolong org melayu ke? kalau nak tolong org melayu tak payah laa pkr ke pas ke ape ke..... yang kat kelantan tu majoriti org melayu kenapa umno tak tolong?

DI MANA UMNO KUAT DI SITU MELAYU MEREMPAT.....

AzamDean said...

anony mous atas aku lagi atas...
dah tak de pemimpin maksum..najib pun tak maksum..tak de masalah la aku nk kritik die..dari sgi pentadbiran dan scara pribadi beliau.. tol tak!!!!!!!
aku lagi tegelak ko kata kafir harbi..ramai gak puak2 MCA tu dapat jadi menteri..atas alasan kafir zimmi.. lancau betul ustaz UMNO temberang orang2 die.. hahaha kafir tetap kafir!!!!!!!
neraka jahanam tetap neraka jahanam.. waaahahahahahaha

Anonymous said...

Zahrain dah quit pun..

Dah ramai ahli-ahli PKR keluar parti.
Apa dah jadi? Sejak Anwar masuk court, ada jer hal-hal yang berlaku pi kalau dalam negara takper gak. tapi nampak cam Anwar ni cuba dapatkan publisiti luar untuk menyokong beliau.

tapi masalah dalaman parti, beliau tak boleh tutup..macam ada yang amat sukar ditangani dalam PKR. Ni dah terang lagi bersuluh, Anwar lebih pentingkan isu peribadi nya sehingga sanggup menggadaikan kepentingan parti juga negara.


Nampak seperti parti tersebut goyah dan juga ahli-ahli parti yang tidak puas hati dengan kepimpinan parti itu sendiri.

Anonymous said...

Zahrain dah quit pun..

Dah ramai ahli-ahli PKR keluar parti.
Apa dah jadi? Sejak Anwar masuk court, ada jer hal-hal yang berlaku pi kalau dalam negara takper gak. tapi nampak cam Anwar ni cuba dapatkan publisiti luar untuk menyokong beliau.

tapi masalah dalaman parti, beliau tak boleh tutup..macam ada yang amat sukar ditangani dalam PKR. Ni dah terang lagi bersuluh, Anwar lebih pentingkan isu peribadi nya sehingga sanggup menggadaikan kepentingan parti juga negara.


Nampak seperti parti tersebut goyah dan juga ahli-ahli parti yang tidak puas hati dengan kepimpinan parti itu sendiri.

AzamDean said...

anwar pentingkan isu pribadi???
mstilah bro hal court anoni umnonok kuat onani oi...kalau tak konsentrat masuk jail camne teruskan kareer politik die bangang...
Si najib lak melebihkan politik sampai lalai kerja kerajaan die..enjin hilang,kapal rosak, dan banyak lagi.. hhahahahaha

Orang yang klon Awang Dogol dan PAShamPAS said...

dah lama aku tak nampak si dogol ngn si hampeh tu...ni mesti dah kena cekup ngn jabatan pncegah makasiat la ni..dah bertemu due2 tu...tergoda..apa lagi bak kata saiful...can i fuck u.. wahahahahhaha

Anonymous said...

ketua AMK talang kuale biler nak kuar...?

confirm tetap setia...pada PKR dan penasihatnya...kerana spesisnya serupe...gemor nyodok....

yu huuu....

Anak Lenggong said...

Tu ok gak keluar secara bermaruah...cuba bandingkan dengan arahan terbaharu daripada guan eng@khalifah omar la konon...pabila tidak membenarkan perarakan sempena maulud nabi...

mana pegi nya hulubalang pas..mat sabu.mahfuz..nassarudin ..dah ilang teluq ke..?????..kalau nak harapkan tantawi semuntal tinggi dan salleh man tu baik tak payah sebab esok mereka berdua diarahkan supaya mengetuai pasukan tarian singa sempena tahun baru cina..tantawi dok kat kepala..salleh man tu dok pegang ekor sahaja sebab tak larat nak melompat... kalau nak harap penyokong pas baik tak payah sebab mereka ni hanya boleh menyalak ditepi longkang je..dan mereka cuma boleh menyalak pabila dikerah oleh tok ajis,hadi,guan eng serta nuar sahaja...berbekalkan upahan sebungkus kropok cap tok ajis ...tidur atas jalan pun sanggup oooo....

Anonymous said...

anoy 10.47
"DI MANA UMNO KUAT DI SITU MELAYU MEREMPAT....."

1.oghang kelantan kuat amno ka!!!
2.Depa banyak merempat kat merata negeri dimalaysia ni!!
3.Kena ubah slogan la pulak:

"DI MANA PAS KUAT DI SITU MELAYU MEREMPAT....."

Awang Dogol said...

Woi...Bangang,

Yang merempat tu....orang yang malas
Yang merempat tu...mereka yang tak nak berusaha.
Yang merempat tu....mereka yang suka dok bawah ketiak bini...buat anak ja pandai...tapi..cari harta..malas nak mampus.

Semua tu kebanyakkannya puak2 hampa la wahai si bangang.

Kerajaan dah bagi macam2...kerajaan dah sediakan macam2....tapi hampa tak nak rebut peluang.....tapi sebenaqnya..hampa tu yang pemalas. Mengkedarah ja pandai.

Bila dah tak dak kerja...merempat...hampa kata kerajaan tak bagi peluang...porahhhhhhh.

Hampa tu yang BANGANG sebananq nya.

Cek geluqoq mai said...

Yg aku tau guan eng join skAli berarak time maulud nabi, bila masa plak guan eng x bagi berarak anak lenggong weyy??..gua org penang ..golongan neutrAl yg nampak apa yg dok jAdi semua ni auta puak2 keling karam umno tu ja...x leh nak bersaing dpt tender marah konon..awat melayu lain yg bukan umno tu bukan orang ka???..paria betui la hang ni...jgn dok wat fitnah la syeikh...pasai zahrain tu sapa x kenai dia...keluArga kroni dr dulu kala lagi..dia join pkr pasai nak jadi mp time anwar kuat ja..la ni anwar dok kena dia lari..memang dah dok tau dah perAngai.puak2 ni..semua nak habuan ja..memang cilAka betui ..ni nak habaq mai kat ank lenggong kalau nak tau ahmad ismAil ketuA umno bukit bendera tu pun kaki pungkok gak...awat hampa tak bising pon...umno perintah penAng sebelum ni 50 tahun ramai ka melayu yg pakai merc?..yg pKai mp umno dgn kroni umno melayu lain macam bangsat puak2 umno ni buat..nak dpt pojek kena jadi ahli bahagian ..kalau x serupa minta sedekah depa buat...la ni bila hampa baru kenA 2 thn hampa dah bising..memang cilaka betui la puak umno ni...selama ni 50 thn org dok sabaq takdak kacau bilau..semua tak amik heran..tunggu time Pangkah ja...baru hampa ada akai..hampa ingat org2 melayu penAng takdak akai ka??..baguih guan eng dr gerakan tu...awat dulu gerakan jaga melayu ka barua weyyy????..bodo punya olang.. Cakap talak otak looo..otak taruk lutut tarak guna looo...haiya anak lenggong..kalau takat syokkk tulis org gila pun boleh bro..hang ni pun mcm org gila gak laa...gila babi org panggil...aku doa hang dpt ubat la kalau x melarat mampoih x dan mengucap naya ooo...hidup dok buat fitnah..nauzubillah..

Anonymous said...

Bila melayu saling berbalah,
Bila sesama islam dah umpama lain kiblat,
Bila kepentingan politik lebih penting dari agama,
Bila terlalu taksub dengan seseorang pemimpin,
Bila apa yang di buat semuanya di maksumkan..
inilah jadinya..
Bangsa lain pangkah n berkerja keras,
melayu pangkah undi dan terus menerus berpolitik jadi ayam sabung..

PakManJutawan said...

salam1malaysia!
melayu kalah sebab wang takdak! ada wang sume boleh jd. ndakx time mengundi. oleh itu, bangkitlah saudaraxku, marilah kita samax BERSATU MEMBINA WAWASAN.