"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 11, 2010

Ceramah Perdana Royalti Minyak: Ada Siaran Langsung Ke Tak..? Cuba Klik...

Reactions: 
Aku tak pasti malam ni ada siaran langsung ataupun tak, tapi korang boleh cuba tengok dekat sini - http://www.mykelantan.tv/.

Kalau ada siaran langsung, Alhamdulillah, kalau tak de, aku mintak maaf banyak-banyak. pepehal pun, gambar-gambar aku akan upload lepas tengah malam ni.

Mekasih...

3 comments:

Anonymous said...

Cakap macam nak terbalik dunia... bawa mahkamah.. bawa mahkamah.. Sampai la ni.... Hampeh. Takde tolo atau taku kalah lagi. Jadikan iktibar kes Nijar, dah cium jalan tak insaf2 terus tersungkam. Sakit dapat, malu dapat....

Anonymous said...

anoi 12.28.
1.hangpa puunn!bagi la depa benghangan sattt!
2.depa dah pedih dan monyok dengan kes kek RM300.00 dan arifffahmii!
3.bagila depa dok benghangan dan mimpi indahhh!!!
4.kalau bawa cepat-cepat kemahkamah!mungkin tak boleh bermimpi indah dan berangan lagii!!
5.Hangpa tenguk kes Ganu sudahlah!kalau pas perintah!wang ehsan!kalau umno perintah!wang royalti!!
5.Hang tak takut kat puak baju meghahhh!!Depa dah lama pakai jersey bundle!!jersey siam!!bagila peluang depa mimpi dan berangan pakai baju meghaahh ori pulakkk!!

Anonymous said...

berapo ekor wei hok g mala...xse upload gmbr ko..
skalo mu ni berehi upload gmbr...