"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 19, 2010

Blogger GAP Membunuh...!!!

Reactions: 
Gambar yang dikeluarkan oleh blogger UMNO/BN (GAP)...

Gambar sebenar sebelum di Photoshop...

"Sesungguhnya Fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh..." - (Al-Baqarah - 191)

44 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

celaka puak2 UMNO ni

Anonymous said...

TB, gambar tu skali aku tgk aku da tau super impose..zaid tersilap langkah kali ni..heheh, terpakse mengaku awal agaknye risau2 kalu ade yg gambar dia togok todi yg real punye..taktik yg menjadi..syabas inspector shahab!

comel gak gambar super impose si ELI ni..(maksud aku tang yg pakai tudung tu..)..

http://darulehsantoday.blogspot.com/2010/04/kalau-gambar-zaid-supaimpose-gambar-eli.html

anti-firaun..

p/s: agaknye ko TB baru sedar yg gambar Zaid todi tu super impose ke TB...lembab dan baghal la ko ni..

Poji kaki amput said...

kahkahkahkah....
budak tadika pun tahu gambar tu superimpose...
apa punya bengap mamat nih...

Reezl said...

diorang nak cakap pasal arak plak..
kat bagan Pinang tu pe citer..
perasuah yang penyokong Umngok tu julang tu ape??
ape rasuah xdosa ke??
dato zaid dah kata terang2 itu silap dia..
dia ngaku dia silap buat dosa besar n dah taubat..
ISA???

Anonymous said...

reezl, kau tolong baca comment2 kat posting2 TB sblm ni la..kau ni lembab la, org da lain tajuk kau still kat situ gak..lembab!

Anonymous said...

pencacai umno mmg lembab pun.

Anonymous said...

pencacai pkr anak luar nikah mmg lembab pun.

bolos501 said...

yg sebenarnya BN tiada isu...so deme pun pakat serang peribadi zaid ibrahim..deme xkira dah walaupun cara semacam itu jelas mengjengkelkan mata kita memandang...but who cares..xpe biar pengundi yg tentukan..

mempelung said...

Dah aku komen ari tu. Pencacai umno isu dia liwat, ejen yahudi dan arak. Lain takde nak dibandingkan dengan dorang ari-ari ada berita busuk yang keluar....uwekkk

Anak Bugis said...

Senang cakap lah.. maaf kalo ada yg terasa..

Aku kalo Zaid Ibrahim tu dulu penah makan babi pon, aku sokong 100% sebab.? zaid mengaku akan kesilapan lampau, itu biasa fitrah manusia.. bagaimana plak dgn pemimpin dlm umno.. sampai mampus pon nampak bersih, dah mampus diagung-agungkan tahap sufi padahal tangan penuh dosa, rasuah sampai buncit, sebut saja semua pemimpin umno, 99% tak layak dpt penghormatan, kalu mampus bakar saja..

AzamDin said...

pandai anak2 umno ni main komputer.,.celik2 IT masing2.. ahahahahaha..

dan tak lupa..pandai menipu,memfitnah dan menyeleweng..

ahahahah

Anonymous said...

buatlah macam mana pun, dah berkarat.. tak mungkin akan sokong UMNO.. hati dan hati dah tertutup, syabas... itu dinamakan jati diri

mempelung said...

Skil macam ni ado dalam kitab APCO...kalau tak cayo tanyo dokek antu-firaun dan rakan sehantu dongannyo...wakakak

Anonymous said...

Zaid dah kata memang dia tu dulu kaki botol, sekarang tak lagi..

entahlah musykil pulak aku bila dia kata tak nyesal pun.. apa ni?

dah tobat ke belum..?

sekarang ni heboh pulak cakap dia ni tahi kuda.. apa ni ..

nak ke orang PAS sokong orang macam ni?

Anonymous said...

Mana pencacai dan penjilat umno kat sini? Hisapuddin keris pun biasa teguk ayer kencing syaitan tu. Mana gambar dia tak muncul sekali dengan zaid? Zaid dah taubat hisappudin bila lagi. KJ pun dari kelab yang sama juga. Jangan pula ada pencacai umnongok di sini kata minum air kencing syitan tu tak wujud dalm Quran. Orang kata pembelot dalam islam boleh di hukum bunuh, tapi mereka ketawa, wakaka.. nampak sangat tak faham islam. pencacai umno ni bangsa Yahudi ka? Mana orang tua ketua polis negara golongan umnongok tu kata, dalam Quran mana ada judi tu haram. Wakaka,,, bodoh betul pencacai umno, sebab tulah Hadi dah keluar fatwa, umno dan pengikutnya adalah manusia kafir. Memang kafir. Hukum agama langsung tak ambil peduli. Bila dia kata wakaka.. Dia meperlihatkan kebodaohan dirinya sendiri kepada semua pengunjung blog ini. Tahniah kepada pencacai umno yang bodoh tu.

umno nak rujuk dengan pas said...

wakakaka najib dan mahathir serta kerabat mereka..jangn lupa kj dan tajudin pasir salak...dah tobat ke belum?? nak ke orang PAS geng umno ini macam??? wakakakkakaka

Anonymous said...

Susah2 sgt undi ajelaa Parti Cangkul.
BN & PKR dua2 hampas.
Mari kita ajar BN & PKR di Hulu Selangor ini dgn memangkah calon Parti Cangkul.
Moga2 BN & PKR kembali ke pangkal jalan...

Anonymous said...

bangang punya pencacai umno..tangunglah dosa dunia ni.

Tulang Emas said...

Tu lah jadinya kalau beragamakan dunia,bertarikat kepada bangsa dan bermazhab melayu....ops ..aku lupa..berhadiskan utusan...wakakaka

mempelung said...

Ha ah...undilah parti cangkul biar deh cangkul duit dalam poket ko tu...wakakakak

Parti cangkul dari orang parti umno kuat cangkul duit rakyat.

cangkul pun cangkul lah said...

cangkul??? wakakakka

nak korek jubo saiful carik bukti ko??? wakakakakakakakakaa

apsal tak undi koris jo...nak gak den tengok boleh menang ko tidak dio.. wakakakak

mempelung said...

wakakaka...koris samy dah pinjam buek mandrom nak jawatan montori JKR balik...sonang nak buek tol kek sg buayo...wakakakak

p/s: 15tahun nunggu interchange...alih-alih dapek taun dopan start kojo tapi kono tol lak lopeh tu...wakakakaka...rakyat didahulukan poket den diponohkan...wakakaka

Tokono la orang sg buayo.

POPEGOMO THE PROPHET!!! said...

yoppppp tulang omeh..den tambah..berosulkan

POPEGOMO!!!!!!

wakakakakkakaka

mempelung said...

Dongar-dongar samy tawarkan kojo jago tol kek antu-firaun kaum yahudi, joostspring mati pucuk, anak lenggong sg Loi, joehantu meroyan dan popegomo.

Anonok umno kalau borminat boleh laa daftar dongan Halilintah...wakakaka

Anonymous said...

Wakil parti cangkul dah tarik diri la bro.. baru la sedap bertanding

POPEGOMO tak berani lawan la said...

banyak la ko...si joehan mat diah tu la parti cangkul ekau.. wakakakakkakaka

POPEGOMO bocakap bodogar2..tapi tak borani botanding..wakakak last2..relokan MIC yang dah dibonci botanding.. wakakka

calon tompatan ko calon BN pondan.. wakakkakaa

mempelung said...

Den tulung sodapkan laie ayat ko...POPEGOMO tu cakap eh pom pom pom.

Ari nih dah pitam idea...bawak cito pasal Eli pulak...sampah boto la

mempelung said...

Ari rabu ni najib nak datang buek coramah.

Ghamai yang akan bominat moniago kopiah kocik atau janggut panjang palsu.

Mati kutu la mat sombab bisness bodak eh tak laku...wakakakaka

Awang Dogol said...

Hampa ingat lagi tak kes Tengku Razali Hamzan vs Mahadiaq utk kerusi presiden Umno suatu masa dulu...???

Hampa tau macamana puak2 Mahadiaq ni nak jatuhkan Tengku?

Puak2 Mahadiaq ni dah buat super impost gambaq Tengku pakai tenkolok lambang salib masa dia pegi kat sabah.....masa tu semua puak2 UMNO ni bodoh bagal lagi pasal gambar super impost ni....jadi masa pengundian tu...lembu2 UMNO yg bodoh ni termakan la mainan Mahadiaq ni...

Jadi....mainan gambaq super impost ni...dah memang mainan lembu2 UMNO sekarang ni....depa dah terdesak???? Perut dah senak....kapal dah nak karammmmm...

Anonymous said...

hahaha..anak buah wali terompah jamban dan aljuburi dah kalut..try nak cover balik..jgn subahat..walau duit hadiah tp tetap rasuah.terimalah kenyataan sebenar..
Sebenarnya zaid dipilih pasal nak alih perhatian kes liwat..tu je sebenar..psl aljuburi tahu..zaid byk kes..g la ckp ngan aljuburi..g lah masuk dan lawan dlm mahkamah bukan cari bomoh kiyai kat indon inta..tunda..tunda tunda..
Mmg tahap pengikut wali terompah jamban dan aljuburi tahap otak itik...

hitlerJR said...

biasalakan umno nih.. ilmu Zionism dah melekat didada diaorang.. yahudi memang camtu.. tu la, kalau nak menimba ilmu.. berpada pada lah juga.. kalau dah terlebih sangat ilmu.. camni la jadi nya.. so dgn itu ilmu memFITNAHnya pun muncul..

Anonymous said...

tahniah bro..u dh berjaya perangkap blogers BN. hantar maklumat superimposed kat depa..Azmin cucuk..blogers melatah..tunjuk pic sebenar..akhirnya PR menang..strategi yang menarik..memang pandai perangkap..

Anonymous said...

Apa UMNO-APCO nak bising2 zaid dah bersih dah setelah menyertai perjuangan rakyat PR.(di buka pintu hati oleh Allah) pengikut tegar UMNO-APCO bila lagi nak insafff????

PopWire said...

Zaid: Saya rela dikutuk untuk membela rakyat http://j.mp/9XYo0x

Anonymous said...

PKR dah jadi parti belasahan. Orang PKR sendiri belasah PKR. Macamana nak menang? Lu pikirlah sendiri.

joehan said...

hahaha..kalo gamba tu super impose pon..si zaid sendri dh ngaku..korang ni lemah tul politik..azmin cabar bloggers bn utk dedahkn sbb zaid tu rival die dlm pkr..nila ms azmin utk bunuh karakter kepimpinan zaid dgn buruk2kn die..nmpk cam azmin backing zaid sbb cabar tnjuk gmba ..padahal zaid mmg pnh jd kaki arak pon..sume org tau..so kompem dgn sndrinya zaid tu akn ngaku..
walau ape2pon korang tgkla nnti pilihan rakyat kt hs..tgk bape je undi yg korang dpt..nnti jgn terjun sg kt hs tu plak kalo klh..hahaha..

awang dogol dah taubat ke? said...

wakakakak dio dah ngaku satu cerito...takpo...ado orang tu..minum arak tak nak ngaku..gamba pun tak super impose kan joehan mat diah.,. wakakaka napo ekau tarik diri..kocut tolur ko.. wakakaka

aik awang dogol..bila lak hang jadi penyokong PR ni..baik hang kata UMNO lembu.. wakakakkakaka

tuan komrad said...

ni gambar nak kelentong ahli bn dan umngok leh laaa...

sebab semua bengong belaka...

aparaaaa..nak wat superimpose,tapi kantoi...

belajar photoshop ngan perspective dulu la wei..

cit tarak guna punya yahudi.ada kasi malu jugak sama mr kamal....

joehan said...

apela tuan komrad..mmg gmba tu super impose..tp taktik menjd utk zaid ngaku die penah minum arak..apela ko ni..xckup terer lg sepak terajang politik..korng sume kn sng kne tpu..ni taktik utk suh si zaid tu ngaku..hahaha..wlpon xde gmba..tp mmg die pnh minum..hahaha..apela..tu pon ssh nk phm.
alaa..gmba najib n atlantuya pon korang super impose gak..siap ade pengakuan lg dr zul nordin n wee choo keong.hahaha.
kate adun bakar arang..'cakap menipu saya xreti..saya cume bersm org yg benar'.'kepimpinan pkr putar belit'.hahaha.xkn org cine tu kne bayar dek umno jugak.hahahah.

joehan ni tak terer la..tapi nak nasihat orang said...

wakaka superimpose tu cumo untuk melawak sajo joehan wei..tak do plak gamba superimpose tu yang jadi bahan bukti.. waakakakakakka...tak ponah pun sapo2 yang dakwo najib membunuh pakai gamba tu pakai bukti..sobab tu gamba sajo2...

yang kes gambar zaid ni umno nak buat sobab nak membangkit kisah lamo.. wakakakaka dah tu cakap plak..sapo nak undi si kaki botol.. wakakaka

tu namo dio politik joehan oi.. wakakakaka joehan ni apela.. wakakakkaa bodoh sangat..tak boleh fikir apo?? wakakakaka nak tunjuk terer plak.. wakakakkaa

joehan said...

to anon April 20, 2010 11:25 AM yg bodo

abs tu dh tau gmba tu utk melawak n superimpose yg korang duk melalak kate fitnah sume tu kenape..cam badut la budak2 pr ni..hahhaaha..korang leh mintak kje kt royal london sarkas jd badut..hahaha..ekau ni ado bakat masuk rajo lawak..hahaha..kompem monang..
bgsla bangkitkn kisah lama..cm yg korang buat kt permatang pauh dlu..yg rohaizat tu..smpai punah ranah rumahtngga org korang buat..bile kali terakhir zaid minum arak ye..2mnggu lps kot..hahaha..koarng xyah la kate fitnah ke ape..zaid sendri dh ngaku..tp bile nuar al juburi nk ngaku die peliwat tegar ek..hahaha..mesti gempar satu dunia..tajuk muka depan kt paper "saya sudah bertaubat dari meliwat - anwar ibrahim"..
hahahaha...

joehan melalak macam tajudin pasir salak said...

wakakakakaka joehan..yang ekau melalak lak yang kato si zaid minum arak sobolum ni napo plak??? ekau molawak ko??? wakaka tu la den kato ekau fitnah bangang.. wakkakakaka

Hidup Melayou said...

super impose?

tak berapa super dia punya impose pun...

bodoh sapa yang buat

sekian.

Rizal said...

Baru nk blaja main photoshop tu... Haha. Buek malu joo.. Hahaha