"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 13, 2010

PRK Sibu: 9hb. Mei, 2010

Reactions: 
Kempen Sambutan Hari Ibu telah diadakan serentak dengan kempen Pilihanraya Kecil Sibu dan semua ibu-ibu di Sekitar Bandar Sibu diraikan di rumah masing-masing. setiap rumah menerima sekuntum bunga mawar sebagai simbolik dan penghargaan dari Pakatan Rakyat.
Selesai berkempen, majlis makan-makan telah diadakan di Bilik Gerakan Angkatan Muda KeADILan Sibu. Dato' Haji Mahfuz sempat buat Re-Union "X" ISA. yang pakai baju biru muda tu bekas Senior Dato' Haji Mahfuz masa dalam tahanan ISA.
Mustafa Kamil Ayub dalam sessi panas-panas badan membantai ejen APCO di Bandung.
Wakil PKR Sarawak... banyak sangat yang orang Sarawak tak tau paal penipuan ejen APCO. tanah rege RM30.000 sekaki persegi ejen APCO bayar tak sampai RM30 hengget... betul-betul Zionis..!
Go..! Go..! Mahfuz..!
Lim Guan Eng... Pakatan Rakyat dah buktikan di Kelantan, Pulau Pinang, Kedah dan Selangor... sebab tu ejen APCO semakin takut dengan Pakatan Rakyat..!
Vote For DAP..! Sibu for change..!

4 comments:

matkambing said...

inilah yang dikatakan perjuangan yang berteusan untuk menentang kezaliman ubn-apco!

Anonymous said...

mcm tak ramai org jek...selalunya korang siap amik gambar fokus pada penonton...ni just fokus pada beberapa kerat penonton kat depan...

sedar la...korang lagi yahudi daripada yahudi...

Anonymous said...

mana ada org sibu pakai cawat.??? semua pakai baju apa. itu mengesahkan hj. hadi kaki pembelit. lagi mau bikin muka kesian minta undi. brambus bahh.

anwar berahi kaki liwat said...

6 org je penonton dieorg ni..hahahaha..ade ati nk bg ceramah lg..kalo aku ade msti aku dh baling telur busuk ni.balk la oi.