"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, May 10, 2010

PRK Sibu: SPR "Juden" - PBB Boleh, PAS Tak Boleh..!

Reactions: 
Balik kempen rumah ke rumah, dari jauh nampak kalut depan Markas PAS Kampung Hilir. polis pun ada jugak... apahal pulak nih..? aku pergi rapat. laaa.... rupa-rupanya wakil SPR datang mintak buang bendera PAS dalam Markas PAS... pulak dah...

Datang YB Khalid Samad, sembang-sembang lebih kurang... "Encik... saya nak tanya... Parti PBB bertanding tak untuk PRK ni..? mat SPR jawab - "Tak..."... "habis kenapa bendera PBB you tak suruh BN buang..?"... "sebab PBB dah berdaftar"... sempoi gila mangkuk ayun pemuka Juden ni jawab...

Ni BANGANG ko apo ni..? dah la... malas nak komen banyak-banyak... dekat bendera PAS pun takut ke..? bendera PAS ni kita pasang DALAM MARKAS PAS SAHAJA, bendera PBB dekat merata-rata... apehal pulak..?

Senang cerita la... mana-mana badan yang duduk bawah BN, selama-lamanya akan BANGANG...
Yang ni boleh...
Wakil SPR Juden sedang di Tarbiah oleh geng-geng Pakatan Rakyat... hahaha...
Yang ini tak boleh sebab tak berdaftar... tak berdaftar..? mamat ni Yahudi baru hantar dkat Malaysia ke..?

9 comments:

Anonymous said...

apa yg dia maksudkan berdaftar tu? kalau tak berdaftar camner la parti2 tu bleh bertanding plak dlm PRK? adoi laaa.... - Neo

alfred afero sibu said...

sempena prk sibu.tak ada ke katak-katak pisang nak main lompat-lompat .untung-untung dapat sikit payment.

murshidi kasom said...

umno tak mari ke kat sibu.buatlah program beri bantuan pada orang miskin sempena prk sibu.rami orang miskin kat sibu.tak nampak pemuda umno pun.puteri yg montel pun tak nampak.wanita yg gebu pun tak nampak.pas ada pula.dah lupa pada orang miskin ke.......he he he he

Media Cyber said...

pirah mabok! PAS TU PARTI BANGSAT MELAYAU! TAKYAH SIBUK NAK MASUK SARAWAK. kahkahkahkah

Topeng Perak® Unmasked said...

Media Cyber... PAS dah masuk Sarawak dah pun... orang tempatan sendiri yang jemput dan sekarang dah ada lebih dari 50 cawangan PAS dekat Sarawak dah...

UMNO ada cawangan ke dekat Sarawak..?

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

Buduh...!!!

Najib said...

Salam

Kenapa pasal bendera nak dijadikan isu? Kalau pasang bendera banyak pun tapi tak buat kerja tak jadi juga.

Oleh itu, biarkan sajalah kalau SPR suruh buang bendera, buang je la..yang penting buat kerja. Terus berkempen untuk parti-parti anda untuk pastikan parti yang layak akan memenangi PRK di Sibu nanti.

Selamat berjaya untuk semua calon-calon yang bertanding...kalau tak menang jangan pula disalahkan bendera...

Anonymous said...

kamek orang Melayu Sarawak tok masaalah mun sik pandai cakap melenau susah sikit nak dapat kerja kerajaan kena interview dah
ditanya pegawai yang interview pandai cakap Melanau mun sik pandai sik dapat tolong katan suruh orang melayu abang johari boleh tolong

Anonymous said...

pegawai spr yang bengap!

Anonymous said...

tak paham lagi ke ? tu tandanya PAS jangan dok campur urusan orang-orang disini