"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 23, 2010

110 Mutiara Kata Nik Abdul Aziz Nik Mat Sepanjang 2010

Alhamdulillah, pelancaran buku "110 Mutiara Kata Nik Abdul Aziz Nik Mat Sepanjang 2010" telah berjaya disempurnakan oleh YB.Dr.Mohd Fadzli Dato' Hassan, Ahli EXCO Kerajaan Negeri Kelantan pada pagi Jumaat (20hb. Ogos, 2010) yang lepas. Sebanyak lebih 600 naskhah buku terjual pada hari pelancaran.

Untuk mereka yang berminat untuk mendapatkan buku ini boleh memasukkan bayaran sebanyak RM10 ke akaun Bank Islam (BIMB) 03036020043360 atas nama Ahmad Fadhli bin Shaari.

Belanja pos ialah sebanyak RM3 (Semenanjung Malaysia) dan RM5 (Sabah & Sarawak).

Selepas bank in sila email ke ahmadfadhli80@yahoo.com atau sms ke nombor +6019 907 0868.

Sekian, terima kasih.

Ahmad Fadhli bin Shaari
Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan

3 comments:

Unknown said...

salam bro TPU, mohon share content & pic utk tujuan sebaran jualan di http://tukargomen.blogspot.com insyaAllah...

Anonymous said...

Dianatara mutiara kata najis ialah

1. Jangan kata DAP, kalau setan nak tolong PAS pun saya terima.

2. Tupai halal dimakan.

3.

4.

5.

Anonymous said...

Dalam al-Quran menyebut ada enam rukun hidup bermasyarakat yang perlu kita ikuti iaitu kita tidak boleh hina-menghina, merendah-rendahkan orang lain, perli-memperli, gelar-mengelar (yang tidak baik), berprasangka buruk dan mengumpat antara satu sama lain...
Renung-renungkan.....wassalam