"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, October 01, 2010

UMNO Kepala Bapak & AUKU

Reactions: 

3 comments:

matkambing said...

gerobolan kantoi lagi! usahlah nak menafikan lagi bahawa umno-bn tak terlibat dalam pilihanraya kampus! mahasiswa telah berani bangkit dan melawan arus. syabas kepada yang berani!

Anonymous said...

Betul ke surat ni asli? Kenapa Ghani Otman guna YB bukannya YAB selaku Menteri Besar Johor.

Anonymous said...

kisah lama ni bro...dah lapuk dah pun...surat ni kantoi dibuat oleh pihak tertentu ketandusan idea.

cari je kat google tentang surat ni, pasti jumpa pasal penafian..dah jelas surat layang...kah..kah..

apsal ketinggalan zaman sgt bro..bkn da kecoh ke masa pilihan raya kampus dlm tahun ni..